Ik denk 2e of 3e startrij.quote:
Top 5 denk ik.quote:
Mooi op tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:02 schreef Dagoduck het volgende:
Zou eigenlijk de kwali overslaan maar was tegen 3 uur al wakker
quote:
laag inzetten, dan valt het altijd meequote:
Ik moet denken aan een witte Twix.quote:
Geleerd van Lewis? Zeggen dat het niet gaat lukken en als het dan toch lukt....quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een witte Twix.
Dat is ook waar en hebben volgens mij prima stappen gezet vandaagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
laag inzetten, dan valt het altijd mee
Nog ff 3 afleveringen Drive to Survive gekekenquote:
Precies en dan pole rijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geleerd van Lewis? Zeggen dat het niet gaat lukken en als het dan toch lukt....
Poep en pies ga je meekrijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
heb er niet veel van meegekregen. Vorige week papa geworden dus weet sowieso niet wat ik mee ga krijgen dit seizoen.
been there, doe that. Altijd pissen als de luier af gaat, klein krengetjequote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
heb er niet veel van meegekregen. Vorige week papa geworden dus weet sowieso niet wat ik mee ga krijgen dit seizoen.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
been there, doe that. Altijd pissen als de luier af gaat, klein krengetje
Wat dacht je van alles? Dat kind heb toch ook een moeder?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Zeikerdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
been there, doe that. Altijd pissen als de luier af gaat, klein krengetje
klopt, met epilepsie dus moet voor 2 zorgen. De nachten zijn voor mij en ik rust van 12 tot 14 waar kan. Dus mooi op tijd voor de 15u racesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van alles? Dat kind heb toch ook een moeder?
Schokkend dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, met epilepsie dus moet voor 2 zorgen. De nachten zijn voor mij en ik rust van 12 tot 14 waar kan. Dus mooi op tijd voor de 15u races
lijkt meer blauw nu en groen lijkt meer geel nuquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:11 schreef Dagoduck het volgende:
De oude paarse kleur vonden ze niet mooi meer?
overleef ik welquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ja... ouwe paars was mooier en beter. Duidelijker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
lijkt meer blauw nu en groen lijkt meer geel nu
Ik had 'm nog niet eens gemistquote:
Jeeeejquote:
Lol...volgens je verwachting?quote:
Beter volgens dan inquote:
Ruim achter Leclerc. Dus ja.quote:
Dat is Max......quote:
Jullie lopen voor. Hier nu pas uit.quote:
staat nog op Perez afstellingquote:
Nee Kellyquote:
Eens!quote:
Neighbor of the beastquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:20 schreef heywoodu het volgende:
Keurig 0,667 seconden achter de snelste tijd....sta je 17e
Jij ook.quote:
Het zit wel echt dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:20 schreef heywoodu het volgende:
Keurig 0,667 seconden achter de snelste tijd....sta je 17e
Nee was net hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:21 schreef raptorix het volgende:
Heeft die Nattekat zich weer verslapen trouwens?
Denk het.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:21 schreef raptorix het volgende:
die denkt dat het vanmiddag is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:21 schreef raptorix het volgende:
Wat doet hij bij jou?quote:
Ohw.quote:
Heeft alvast zijn klok verzet om een beetje te wennen.quote:
quote:
Binnen een half jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:19 schreef HiDiHo het volgende:
Is het trouwens bekend wanneer kleine Max op de wereld moet komen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:23 schreef vosss het volgende:
[..]
In het topic bedoelde ik maar ik haalde hem door de war met jou.
Ja, ik weet niet echt wat ik hier dan van moet vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:23 schreef vosss het volgende:
[..]
In het topic bedoelde ik maar ik haalde hem door de war met jou.
Dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet echt wat ik hier dan van moet vinden
Na nog 2 of 3 van zulke resultaten zit het dusdanig tussen zijn oren dat je hem net zo goed kan wisselen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Wanneer komt de switch Tsunoda-Lawson?
Wrong..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Binnen een half jaar.
Zwangerschap wordt over het algemeen pas na 3 maanden bekend gemaakt.
Het kind zou in elk geval niet tijdens de zomerstop komen,
Het id Goddomme vroeg manquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet echt wat ik hier dan van moet vinden
Mwah, morgen vroeger.quote:
Morgen is het nog vroegerquote:
Of niet, of nóg vroeger dan vroeger, we weten het nog nietquote:
Is er morgen ook niet live bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:21 schreef raptorix het volgende:
Zeg jij het eens danquote:
some things will never chancequote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:23 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: Q1 INCIDENT INVOLVING CARS 87 (BEA), 6 (HAD) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
Dit gezeik is er ook nog steeds.
Zeg het dan maar als je het beter weet..quote:
Want je kan het niet na 5 of 6 maanden bekend maken als er weinig buik is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeg het dan maar als je het beter weet..
Zwangerschap werd in December bekend gemaakt, dan komt het kind ergens in Juni.
Wijquote:
Half april.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
April las ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:19 schreef HiDiHo het volgende:
Is het trouwens bekend wanneer kleine Max op de wereld moet komen?
Veel korter dan een half jaar. Ze zat in december al in haar laatste trimester (volgens eigen zeggen)quote:
Is niet gebruikelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Want je kan het niet na 5 of 6 maanden bekend maken als er weinig buik is?
Dus daarom kan het niet anders? Oke.quote:
P1 en P2 dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren aan het sandbaggen?
Volgens haarzelf zat ze in december al in het laatste trimesterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zei toch ook binnen een half jaar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel korter dan een half jaar. Ze zat in december al in haar laatste trimester (volgens eigen zeggen)
Als je in de Q aan het sandbaggen bent dan heb je het niet begrepen als team.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren aan het sandbaggen?
Vraag me af of Max bij de bevalling gaat zijn als hij moet racen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens haarzelf zat ze in december al in het laatste trimester
McL cheaten, dus dat telt niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Orde hersteld? Of mag dat alleen als Max op 1 staat?
Strikt genomen klopt dat jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk
[..]
Ik zei toch ook binnen een half jaar?
Die heb gewoon een dikke pens hoor, of heb je de foto's niet gezien?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Want je kan het niet na 5 of 6 maanden bekend maken als er weinig buik is?
Klopt, maar dat zet niet dat het niet anders kan. Mij vrouw en ik maakten het na 8 weken al bekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens verwachtingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, dat gaat hij dan niet zijn. Heeft hij al gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vraag me af of Max bij de bevalling gaat zijn als hij moet racen.
Eerder binnen een maandquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik keek meer naar de buik van mijn vrouwquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb gewoon een dikke pens hoor, of heb je de foto's niet gezien?
Okquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik keek meer naar de buik van mijn vrouw
Zit er nog 1 in?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik keek meer naar de buik van mijn vrouw
Juni is ook binnen een half jaar..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Strikt genomen klopt dat ja![]()
Behlave dat je erna juni zei
keek: verleden tijd van kijkquote:
quote:
nja...ook pas een jaarquote:
Net zo’n vader als Jos dus! Al was Jos wel bij de bevalling van z’n zoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hij dan niet zijn. Heeft hij al gezegd.
Wat snap je niet aan "strikt genomen"?quote:
Vaak is het na 3 maanden, dan is de zwangerschap wat stabieler, miskraam gebeurt over het algemeen binnen die eerste 3 maanden (al kan daarna ook)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zet niet dat het niet anders kan. Mij vrouw en ik maakten het na 8 weken al bekend.
Daarom, dus dat kan bij Kelly en Max net zo goed zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vaak is het na 3 maanden, dan is de zwangerschap wat stabieler, miskraam gebeurt over het algemeen binnen die eerste 3 maanden (al kan daarna ook)
Maar men kan er natuurlijk van afwijken.
Was dat niet om zwanger te worden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "strikt genomen"?
Je was gewoon volledig ongeļnformeerd ah blaten, geef nou gewoon maar toequote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vaak is het na 3 maanden, dan is de zwangerschap wat stabieler, miskraam gebeurt over het algemeen binnen die eerste 3 maanden (al kan daarna ook)
Maar men kan er natuurlijk van afwijken.
Die komt er driftend uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom, dus dat kan bij Kelly en Max net zo goed zijn.
Beetje alsof ik naar een quali van vorig jaar zit te kijkenquote:
Jij zei onterecht dat ik fout zat, anders had ik niet daarna alsnog een fout gemaakt...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was gewoon volledig ongeļnformeerd ah blaten, geef nou gewoon maar toe
Ja, om te zeggen dat hij in 2026 niet meer voor Red Bull rijdtquote:
Ja, doeiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij zei onterecht dat ik fout zat, anders had ik niet daarna alsnog een fout gemaakt...
Eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:38 schreef Rnie het volgende:
Racing Bulls gaan dit jaar voor een verrassing zorgen.
Dus je bent er 100% zeker van dat zij in december pas 3 maanden zwanger was, terwijl je daarna zegt dat men kan afwijken van het gebruikelijke. Je probeert recht te lullen wat krom isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij zei onterecht dat ik fout zat, anders had ik niet daarna alsnog een fout gemaakt...
Yup.quote:
Hoezo walgelijk? Heb ik iets gemist?quote:
Spin to win.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton naait een paar mensen.
3e, laatste sector weer prutquote:
Bijna!quote:
Beetje wiebelen.quote:
Mooi, ik heb nog hoop dat Sainz de Ferrari's verslaat.quote:
Slecht dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:41 schreef heywoodu het volgende:
Geel, daar kon Jack weinig aan Doohan.
Snotverquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:41 schreef heywoodu het volgende:
Geel, daar kon Jack weinig aan Doohan.
Nee.quote:
Niet gezien?quote:
Dan zag ik het ff verkeerd, dacht ffies .097 te zien.quote:
Wat een gezeur allemaal..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus je bent er 100% zeker van dat zij in december pas 3 maanden zwanger was, terwijl je daarna zegt dat men kan afwijken van het gebruikelijke. Je probeert recht te lullen wat krom is
Dat denk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nog hoop dat Sainz de Ferrari's verslaat.
Dat stond erquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zag ik het ff verkeerd, dacht ffies .097 te zien.
En nu is het .150?quote:
Dan viel het mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:46 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
April komt meestal na maart ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:46 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor mij....April is volgende maand al?
Russell heeft een gebrek aan spatial awareness, zou iemand eens aan de kaak moeten stellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:46 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
Die 0.097 was op Piastri. Norris ging daar nog onderdoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En nu is het .150?
Dan is dus zn ronde afgepakt.
Toch denk ik dat dit wel Max zijn prestaties gaat beļnvloedenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Die discussie over zwangerschap hier bevalt me niet
Hij zoekt de randjes opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Giedo denkt dat Verstappen "gewoon heel erg goed is". Scherpe kijk heeft ie er wel op.
Aaaah. Kijk, dat zag ik niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die 0.097 was op Piastri. Norris ging daar nog onderdoor
I see what you did therequote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
McLaren 1e rij.quote:
Het is nog geen 7 uur en deze man is al zo scherp als een mes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:49 schreef Red_85 het volgende:
Gezellig hier tot nu toe trouwens zo op de vroege zaterdag!
Is toch ook een fantastisch raceweekeinde, F3, F2 en F1 in de vroege ochtend en de motoren juist aan het eind van de dagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:49 schreef Red_85 het volgende:
Gezellig hier tot nu toe trouwens zo op de vroege zaterdag!
Wel schande dat jij hier alleen bent, geeft goed de verhoudingen weer.quote:
Dat kan maar was de discussie hier niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dit wel Max zijn prestaties gaat beļnvloeden
Recht lullen wat krom is dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat een gezeur allemaal..
Ik zei nergens dat ik 100% zeker was, heb in een andere reactie ook gezegd "over het agemeen"
En Kelly was opzich 3 maanden zwanger. blijkbaar 2 keer zelfs.(als je 6 maanden zwanger bent ben je ook 3 maanden zwanger
)
Och, gaat wel zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel schande dat jij hier alleen bent, geeft goed de verhoudingen weer.
Valt reuze mee.quote:
De achilleshiel van de RB21.quote:
Is consequent prut. Maar daar hebben er meer last van.quote:
Dat is wel gebruikelijk jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:58 schreef SiGNe het volgende:
Morgen waarschijnlijk regenrace dus mAx gaat 'm vast wel winnen.
Ja, idd, na jaren in het slop nu er toch uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ondertussen Williams ook echt lekker bezig, leuk om te zien na al die baggerjaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |