Ik denk 2e of 3e startrij.quote:
Top 5 denk ik.quote:
Mooi op tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:02 schreef Dagoduck het volgende:
Zou eigenlijk de kwali overslaan maar was tegen 3 uur al wakker
quote:
laag inzetten, dan valt het altijd meequote:
Ik moet denken aan een witte Twix.quote:
Geleerd van Lewis? Zeggen dat het niet gaat lukken en als het dan toch lukt....quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een witte Twix.
Dat is ook waar en hebben volgens mij prima stappen gezet vandaagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
laag inzetten, dan valt het altijd mee
Nog ff 3 afleveringen Drive to Survive gekekenquote:
Precies en dan pole rijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geleerd van Lewis? Zeggen dat het niet gaat lukken en als het dan toch lukt....
Poep en pies ga je meekrijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
heb er niet veel van meegekregen. Vorige week papa geworden dus weet sowieso niet wat ik mee ga krijgen dit seizoen.
been there, doe that. Altijd pissen als de luier af gaat, klein krengetjequote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
heb er niet veel van meegekregen. Vorige week papa geworden dus weet sowieso niet wat ik mee ga krijgen dit seizoen.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
been there, doe that. Altijd pissen als de luier af gaat, klein krengetje
Wat dacht je van alles? Dat kind heb toch ook een moeder?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Zeikerdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
been there, doe that. Altijd pissen als de luier af gaat, klein krengetje
klopt, met epilepsie dus moet voor 2 zorgen. De nachten zijn voor mij en ik rust van 12 tot 14 waar kan. Dus mooi op tijd voor de 15u racesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van alles? Dat kind heb toch ook een moeder?
Schokkend dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, met epilepsie dus moet voor 2 zorgen. De nachten zijn voor mij en ik rust van 12 tot 14 waar kan. Dus mooi op tijd voor de 15u races
lijkt meer blauw nu en groen lijkt meer geel nuquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:11 schreef Dagoduck het volgende:
De oude paarse kleur vonden ze niet mooi meer?
overleef ik welquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ja... ouwe paars was mooier en beter. Duidelijker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
lijkt meer blauw nu en groen lijkt meer geel nu
Ik had 'm nog niet eens gemistquote:
Jeeeejquote:
Lol...volgens je verwachting?quote:
Beter volgens dan inquote:
Ruim achter Leclerc. Dus ja.quote:
Dat is Max......quote:
Jullie lopen voor. Hier nu pas uit.quote:
staat nog op Perez afstellingquote:
Nee Kellyquote:
Eens!quote: