SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik schrik ook elke keer weer een beetjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow wat een taalgebruik ineens.Trust nobody![]()
The simsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat speelde je vroegah op een computah?
Theme hospital
Trust nobody![]()
Ja potjevedulleme ik schrok me het hoedje wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik schrik ook elke keer weer een beetjeLach met een schone bips![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja potjevedulleme ik schrok me het hoedje wel.
Blijf t onnodig grof vinden
Maar goed
Trust nobody![]()
naja van mij hoeft dat vloeken erin nooit zo, maarja dat is DJMO nou eenmaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja potjevedulleme ik schrok me het hoedje wel.
Do what you love, love what you do!![]()
het betekent Graag Voor DJMOquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
naja van mij hoeft dat vloeken erin nooit zo, maarja dat is DJMO nou eenmaal.![]()
ja. sims ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Theme hospital stond er geloof ik bij in de link eerder geplaatst![]()
hahha ja echt? naja ik trek me het verder niet zo aan. mag DJMO wel.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Samequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
naja van mij hoeft dat vloeken erin nooit zo, maarja dat is DJMO nou eenmaal.Trust nobody![]()
Ik vond al de pokemon spellen ook tof toen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Dus nee
Ook wel avonturen spellen met questsLach met een schone bips![]()
Ilikequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Theme hospital stond er geloof ik bij in de link eerder geplaatstTrust nobody![]()
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond al de pokemon spellen ook tof toen.Trust nobody![]()
omg ja mss toch dan te oud wordt ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Dus nee
Ook wel avonturen spellen met quests
Wacht die trailer van toen van dat spel is wel grappig dan mss om ff te zien.
\Is wel pixels kijken spel als je het vergelijkt met nu. maar heb me er uren mee vermaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Welk?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
omg ja mss toch dan te oud wordt ik.
Wacht die trailer van toen van dat spel is wel grappig dan mss om ff te zien.
\Is wel pixels kijken spel als je het vergelijkt met nu. maar heb me er uren mee vermaakt.Trust nobody![]()
Nee, het is een manier voor DJMO toch gewoon gvd te zeggen, onder het mom van het betekent Graag voor DJMOquote:![]()
![]()
Final Fantasy?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had een mooi spel met een vliegend schip:')![]()
Gekker lamen op de Amiga 500 vruuger![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, het is een manier voor DJMO toch gewoon gvd te zeggen, onder het mom van het betekent Graag voor DJMOTrust nobody![]()
mooie was je had van die filmpjes enzo tussen je "missies" enzo.
voor die tijd en op een 368 computer met crt scherm nog aardig gedaan eigenlijk wel.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind 6 (japanse telling) dr bestequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Final Fantasy 8 beste ooit in mijn ogen al vind iedereen 7 de beste.:')![]()
Meer hints?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Nu wil ik t weten!
Herkent iemand t spel?:')![]()
We hebben het over een vliegend schip? Dat zijn er veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Nu wil ik t weten!
Herkent iemand t spel?Lach met een schone bips![]()
Nein....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Nu wil ik t weten!
Herkent iemand t spel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Red Alert was wel echt master jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef kree het volgende:
lol
Bekijk deze YouTube-video
nostalgie enzo.
Je kwam met een vliegend schip op een eiland aanquote:
Daar had he allerlei quests en best moeilijke spellen
Je kon ook praten met de mensen
Waren mooie graphics voor die tijdTrust nobody![]()
Voor mij met Squall en Rinoa was de verhaallijn in 8 gewoon het mooist. Maar ja meningen verschillen, dat is ook het mooie ervan. Fall out, en Elder Scrolls ben ik ook afgehaakt sinds Obsidion de verhalen niet meer maakte en Bethesda dacht het beter te kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind 6 (japanse telling) dr besteLach met een schone bips![]()
ja idd vechten bij ons thuis toen we eenmaal computer hadden die het aan kon.quote:
Denk was 15 ofzo. mss ietsjes jonger met mijn broertje enzo etc.
Naja maar is eigenlijk best echt wel oud, maar dat vond ik geweldig toen ook idd
en geen savegames enzo. gvd kon je hele missie weer op nieuw doen.Do what you love, love what you do!![]()
ik deed altijd starcraftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Monkey Island?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kwam met een vliegend schip op een eiland aan
Waren mooie graphics voor die tijd:')![]()
Ik weet deze maar kan er niet op komen.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kwam met een vliegend schip op een eiland aan
Waren mooie graphics voor die tijdLach met een schone bips![]()
ja die is beetje van zelfde tijd wel. of mss nog iets ervoor.quote:
leuk man ik denk echt heb dat nog met floppy enzo geïnstalleerd.Do what you love, love what you do!![]()
Fallout 4 ging ik zo goed op.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor mij met Squall en Rinoa was de verhaallijn in 8 gewoon het mooist. Maar ja meningen verschillen, dat is ook het mooie ervan. Fall out, en Elder Scrolls ben ik ook afgehaakt sinds Obsidion de verhalen niet meer maakte en Bethesda dacht het beter te kunnen.
Geen van de anderen gespeeld eigenlijk.:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: