Als er overigens iets is waar ik een hekel aan heb dan is het die puntzak.quote:
Ik heb er sowieso een hekel aan om het met blote handen te eten. Geldt eigenlijk voor alles wat vettig is, heb je daarna de hele tijd van die smerige klauwen tenzij je ergens een kraan kan vinden, wat allemaal niet nodig is als je gewoon een vorkje gebruiktquote:Op zondag 16 maart 2025 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er overigens iets is waar ik een hekel aan heb dan is het die puntzak.
Dat halverwege je vingers helemaal onder de mayo zitten.
Hoewel ze ook wel eens een mini puntzakje met alleen saus in de zijkant van de zak doen, dat waardeer ik dan weer wel.
Ik heb standaard een pak babydoekjes in mijn rugtas zittenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso een hekel aan om het met blote handen te eten. Geldt eigenlijk voor alles wat vettig is, heb je daarna de hele tijd van die smerige klauwen tenzij je ergens een kraan kan vinden, wat allemaal niet nodig is als je gewoon een vorkje gebruikt
Met wanten aan is anders ook niet handigquote:Op zondag 16 maart 2025 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso een hekel aan om het met blote handen te eten. Geldt eigenlijk voor alles wat vettig is, heb je daarna de hele tijd van die smerige klauwen tenzij je ergens een kraan kan vinden, wat allemaal niet nodig is als je gewoon een vorkje gebruikt
Dikke nekkerige provincies? Wat is er diknekkerig aan bijvoorbeeld Drenthe, Groningen, Friesland, Overijssel?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een paar domme, koppige, dikke nekkerige provincies zeggen een bepaald woord maar verder zegt heel de wereld (incl de uitvinders) het andere woord. Wie heeft er dan gelijk? De rest van de wereld of het inferieure deel dat Holland heet?![]()
quote:Demi zag haar kans en stelde de vraag die ons land al jaren bezighoudt. "Er is geen fout antwoord, maar zeggen jullie thuis friet of patat?" vroeg Demi aan de vorstin.
Maxima hoefde daar niet lang over na te denken. "Het is friet", antwoorde ze volgens Demi. "In het Engels en Spaans noemen ze het 'french fries' en 'patatas fritas'," legde ze uit. Op de vraag of Mįxima haar friet liever met mayonaise of ketchup eet, noemde ze geen voorkeur. "Als het maar friet is," zei de koningin.
Mayo? Dat hebben ze bij de meeste patatkramen waar ze de friet "patat"noemen niet eens.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:22 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Pindasaus/mayo en uitjes daarentegen is duidelijk de beste keuze.
Maar het is en blijft wel friet/frites.
De frustatie over Hollanders is altijd groter bij Belgen, altijd amusant.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een paar domme, koppige, dikke nekkerige provincies zeggen een bepaald woord maar verder zegt heel de wereld (incl de uitvinders) het andere woord. Wie heeft er dan gelijk? De rest van de wereld of het inferieure deel dat Holland heet?![]()
Nee een kapsalon is een feest wil je zeggenquote:Op zondag 16 maart 2025 10:22 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Die limbo's gooien een lading warm vlees met jus over de frites, daar wordt het een partij zompig van!! Getverderrie.
Pindasaus/mayo en uitjes daarentegen is duidelijk de beste keuze.
Maar het is en blijft wel friet/frites.
Kapsalon is gewoon een belediging ten opzichte van de ingrediėnten.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee een kapsalon is een feest wil je zeggen
Een Belg die zoete mayonaise op haar friet doet?quote:
Frietsaus en ketchup eten die sloebers.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Mayo? Dat hebben ze bij de meeste patatkramen waar ze de friet "patat"noemen niet eens.
Alleen een slap aftreksel wat fritessaus/frietsaus heet en ze weten soms nog niet eens het verschil tussen fritessaus en mayonaise
Alleen als het over friet gaatquote:Op zondag 16 maart 2025 17:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
De frustatie over Hollanders is altijd groter bij Belgen, altijd amusant.
Ik denk dat we het toch over 2 verschillende sauzen hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:56 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Een Belg die zoete mayonaise op haar friet doet?
Mijn stereotypen worden weer doorbroken in ieder geval.
Nog nooit gegeten en zal ik nooit doen ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee een kapsalon is een feest wil je zeggen
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Frietsaus en ketchup eten die sloebers.
Patat eet je met mayo en curry.
Een hele hoop mensen blijkbaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:59 schreef Hathor het volgende:
Dit is met afstand de grootste non discussie die ooit gevoerd is.
WHO THE FUCK CARES!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |