Dat heb ik in ieder geval niet gezegd. Daar is het ook een veel te breed concept voor, er zijn heel veel manieren om dat te doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef sp3c het volgende:
Sead kunnen we niet werd me laatst in een andere discussie verteld, kunnen alleen de Amerikanen
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh als user @:sp3c van het forum het zegt is het zo jongens! Stop maar met dit topic
Dat jij weet. Of misschien zelfs dat de project managers weten. De meeste backdoors worden gemaakt door individuele programmeurs. Een hele beruchte backdoor heeft een hele tijd in gcc gezeten, de Unix/Linux compiler. Ja, die is Open Source. En toch is die heel lang door iedereen over het hoofd gezien.quote:
Er is geen backdoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
Prima. Wat is volgens jou het ergste dat je met een F-35 kunt doen als er via de radar een backdoor geactiveerd wordt?
Moet ik nog steeds omtmoeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hardware ontploft niet, maar ieder jaar is er wel een incidentje waarin de automatische update Windows verneukt voor grote aantallen gebruikers.
Ook niet dat het wel bestaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
N=1. Als jij het niet hebt meegemaakt, betekent dat niet dat het niet bestaat.
ken er een stuk of 25 die het hebben of willen hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik ken een land, dat heel graag efvijfendertigs wil hebben
Juist.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Immanuel Kant.
Samenvatting: iedereen leeft in hun eigen hoofd.
Heb je de laatste maand aan VS nieuws helemaal gemist? Ik heb gisteren nog een senator gepost die zei dat de wederopbouw van Europa een fout was die gecorrigeerd moest worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Ik benoem de realiteit, Nederland en de VS zijn bondgenoten en geen vijanden. Dat sommigen dit in voornamelijk progressieve en linkse kringen momenteel anders ervaren (want orange man bad) doet daar niets aan af.
Daar zal men landen als Polen en Hongarije en natuurlijk ook Israël niet als bondgenoot en zelfs als vijandig zien. Prima, maar dat is toch het eigen wereldbeeld wat het fout gaat. De meeste Nederlanders en nog veel belangrijker: de meeste Nederlandse politici, zullen hier heel anders over denken.
Knap dat jij dit stellig kan zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Niet weer deze onzin... Manmanman...![]()
Er bestaat niet zoiets als een kill switch of ongeoorlofde updates...
Bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Amerika kan op afstand de software updaten zonder dat toestemming van Nederland nodig is. Dat is feitelijk hetzelfde. Zie Windows updates die regelmatig per ongeluk computers stuk maken.
Veel zaken die hier reeds besproken zijn komen in dat artikel voorbij, de sceptici hebben dus wel degelijk een punt, al gaat het, zoals ook al voorbij is gekomen, over software updates en niet over een of andere 'kill switch' die het toestel als een baksteen uit de lucht kan laten vallen oid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Richestorags het volgende:
Ik vind dit op het oog een goed artikel dat ingaat op de discussie waar ik weinig inhoudelijk verstand van heb:
https://theaviationist.com/2025/03/10/f-35-kill-switch-myth/
Nee, dat is niet waar. In de video die jij linkte, werd er het volgende gezegd:quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je de laatste maand aan VS nieuws helemaal gemist? Ik heb gisteren nog een senator gepost die zei dat de wederopbouw van Europa een fout was die gecorrigeerd moest worden.
Wat deze man dus bedoelt is dat na de Tweede Wereldoorlog het de VS is geweest die ervoor heeft gezorgd dat Europa weer opbloeide via financiële steun en het kunnen profiteren van de Amerikaanse economie.quote:There's two things that's happening here. You have the reciprocal tariffs that are on other countries, especially Europe, that has been taking advantage of our economy because we allow them to rebuild after World War II. We did that. We've never actually corrected that. And then you got national security issues that's going on between Canada and Mexico. They have illegal activities through trafficking of drugs and trafficking of humans coming across our northern and southern border.
Maar schijnbaar begrijp jij hier weinig van en verzint er bovendien ook nog allemaal dingen bij. Waardoor er een leugenachtige stropop ontstaat. Deze senator stelt namelijk nergens dat de wederopbouw van Europa een fout was, zoals jij hier probeert te beweren. De Republikeinen willen de balans in handel tussen Europa en de VS herstellen.quote:Hoewel de Europese Unie en de Verenigde Staten onderling aanzienlijke bilaterale handels- en investeringsrelaties hebben, hebben ze ook een aantal langlopende handelsgeschillen. Daarnaast speelt dat er gemiddeld genomen op Amerikaanse goederen hogere EU-heffingen gelden dan Amerikaanse heffingen op import uit de EU (Delamaid, 2018; Felbermayr, 2018).
Bron
In plaats van de F-35, om geen Amerikaanse inmenging te hebben? Dassault Rafale of Eurofighter Typhoon. Eerst allebei bedoeld voor andere toepassingen, maar steeds meer naar elkaar toegegroeid. Ze zijn tegenwoordig breed inzetbaar. Ze hebben nu (net zoals de Gripen) ook een AESA radar en een hele berg aan andere sensors en communicatie, maar niet op het niveau van de F-35. Die is ook nieuwer en stealthy. Alhoewel stealth steeds minder interessant aan het worden is, maakt het nog wel een verschil. Zeker voor de radars in de vliegtuigen, minder voor die op de grond en dingen zoals IR. Maar het is ook duur in onderhoud.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:38 schreef Jojoke het volgende:
Canada overweegt ook hun order voor 88 F-35s te annuleren. Probleem is wel dat ze de eerste 16 stuks al betaald hebben.
https://www.cbc.ca/news/politics/f35-blair-trump-1.7484477
Wat is na de F-35 het beste toestel momenteel? Saab Gripen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |