SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. En ingeruimd. En mijn jas uit. En de droger afgezet. En de stekker in de auto.![]()
![]()
MIJN GOD.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik vergeef het jullie. geen zorgen mensen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee is helemaal goed, deze mag juist online.. vind het jammer dat ik 'm zelf niet zo voor elkaar kreeg maar ik pik 'm dus ff over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:46 schreef ToT het volgende: Zeg maar of ik 'm weer weg moet halen hoor.
![]()
Dus, voor als die ene user binnenkomt of je schoonmoeder op de stoep staat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is helemaal goed, deze mag juist online.. vind het jammer dat ik 'm zelf niet zo voor elkaar kreeg maar ik pik 'm dus ff over.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is je vergeven!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Ik wou nog iemand quoten.
Maar ik heb er gelukkig nog even over nagedacht.
![]()
![]()
Lec zit in de A categorie en Hamilton in de B categorie. Je moet er 2 in A kiezen, 2 in B, 2 in C, 1 in D en 1 in E.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zal jou eens quotenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
goed plan wss en ben je verstandiger als ik want zou het zo posten. LOLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Zeg sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Well, life can be a riot
Wijze quotequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef maily het volgende:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmm apartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lec zit in de A categorie en Hamilton in de B categorie. Je moet er 2 in A kiezen, 2 in B, 2 in C, 1 in D en 1 in E.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dan ik*quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
goed plan wss en ben je verstandiger als ik want zou het zo posten. LOL
zou @maily zeggen
Voor sommigen wel hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet zo moeilijk om eens sorry te zeggen?![]()
![]()
It seems to be the hardest wordquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet zo moeilijk om eens sorry te zeggen?![]()
![]()
ja dat weet ik. maargoed, gelukkig trek ik het me neit zo aan he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Moet je ook niet doen. Nergens goed voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maargoed, gelukkig trek ik het me neit zo aan he?![]()
Dat weet ik. Daarom ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
goed plan wss en ben je verstandiger als ik want zou het zo posten. LOL![]()
En nu de bank weer op, straks nog wat kraambezoek en boodschappen doen
Nummer zitten een paar hele vieze Diminished akkoorden in ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef kree het volgende:
tis btw nog niet zo makkelijke om te spelen ook.Well, life can be a riot
Je hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
En nu de bank weer op, straks nog wat kraambezoek en boodschappen doen![]()
![]()
Nee daar boffen WIJ ALLEMAAL meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maargoed, gelukkig trek ik het me neit zo aan he?![]()
![]()
Welkequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is helemaal goed, deze mag juist online.. vind het jammer dat ik 'm zelf niet zo voor elkaar kreeg maar ik pik 'm dus ff over.
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vraag of het kraambezoek de boodschappen meebrengtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
En nu de bank weer op, straks nog wat kraambezoek en boodschappen doen![]()
![]()
ja had hem van bladmuziek ooit, en tis al kut toonsoort. mss in versimpelde versie minder moeite mee. hahaha maar je komt niet uit onder die signaturen piano riedels bij deze? en het was in F# ofzo. iig een niet heel conventionele.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nummer zitten een paar hele vieze Diminished akkoorden in ja.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag of het kraambezoek de boodschappen meebrengt![]()
![]()
fan van die tegenwoordig, heb mijn favoriete shop gevoneden die ze bezorgdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een Turkse pizza b:9
https://www.eltonchords.c(...)the-hardest-word.txtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja had hem van bladmuziek ooit, en tis al kut toonsoort. mss in versimpelde versie minder moeite mee. hahaha maar je komt niet uit onder die signaturen piano riedels bij deze? en het was in F# ofzo. iig een niet heel conventionele.
Valt mee. G mineur staat 'ie in. Met het refrein wat moduleert naar Eb.
Ik vind zoals er in 't refrein van die Adim naar D7 gegaan word wel echt heel vindingrijk. Gewoon 1 vinger verplaatsen
Well, life can be a riot
Smakelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een Turkse pizza b:9![]()
![]()
Turkse Pizza met Doner
Well, life can be a riot
Af en toe gaat 'ie er best inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vond ik een beetje veel voor nu
Well, life can be a riot
over algemeen valt ie idd wel mee al je alleen akkoorden pakt. maar officieel is ie wel lastig met wat vingerzetting dingen enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
https://www.eltonchords.c(...)the-hardest-word.txt
Valt mee. G mineur staat 'ie in. Met het refrein wat moduleert naar Eb.
Ik vind zoals er in 't refrein van die Adim naar D7 gegaan word wel echt heel vindingrijk. Gewoon 1 vinger verplaatsen
het is geen iets voor beginner stuk als je het wel kopiëren iig. het spelen valt idd wel meeDo what you love, love what you do!![]()
Is zeker geen simpel stuk nee.
Akkoorden zijn ook niet de makkelijkste, zeker niet als je de slash akkoorden mee rekent. Dingen als F/A of Gm/C bijvoorbeeld.
En bepaalde overpakkingen. Van Cmin naar Adim bijvoorbeeld, kan tricky zijn.Well, life can be a riot
Ja Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:11 schreef Grotetijd het volgende:
Akkoorden zijn ook niet de makkelijkste, zeker niet als je de slash akkoorden mee rekent. Dingen als F/A of Gm/C bijvoorbeeld.
En bepaalde overpakkingen. Van Cmin naar Adim bijvoorbeeld, kan tricky zijn.:')![]()
ja weet ik. en dat is mooie kunnen we op piano ook zo doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:11 schreef Grotetijd het volgende:
En bepaalde overpakkingen. Van Cmin naar Adim bijvoorbeeld, kan tricky zijn.
de officiële versie laat ik maar zeggen is toch ff lastiger met melodie. erbij nor ondoenlijk btw. maar speel zelden ook van bladmuziek precies meer laatste tijd, tis meer akkoorden sheets.Do what you love, love what you do!![]()
Pfoe, even teruggelezen. Ik zag wel dat iemand vond dat het klaar was, maar ik wil toch nog even mijn mening geven over deze discussie.
Sorry
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
mag hoor als je zin hebt om terug te lezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, even teruggelezen. Ik zag wel dat iemand vond dat het klaar was, maar ik wil toch nog even mijn mening geven over deze discussie.
Sorry
Wie heeft je gedwongen om terug te lezen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry![]()
![]()
lol doe maar niet lees ik eruitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie heeft je gedwongen om terug te lezen?
Hoeft niet, vrouwlief maakt de zuurkoolschotel op van gister en ik heb nog een pizza in de vriezerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag of het kraambezoek de boodschappen meebrengt
We eten vanavond quiche met oa broccoli denk ik. Dat aten we gisteren ook en daar is de helft van overgebleven. Heb meer zin in pizza donor
Moet wel eerst na werk nog langs mijn ouders, dus eet pas half 8. Beetje laat wel voor mijn doen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb veel meegelezen maar snap er nog de ballen vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry:')![]()
ja ging ff uit mijn panda erover ook om zo maar te zeggen LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb veel meegelezen maar snap er nog de ballen van![]()
Oehh dat klinkt spannondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha heb wel het eea teruggelezen, maar heb mn mosterd graag bij de maaltijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
mag hoor als je zin hebt om terug te lezen
naja zo erg was het niet, maar echt soms haat ik jullie allemaal hierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha heb wel het eea teruggelezen, maar heb mn mosterd graag bij de maaltijd.
Ja ik vond het ook maar ingewikkeld. Het leek veel ophef om weinig, maar misschien heb ik niet alles gelezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb veel meegelezen maar snap er nog de ballen vanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
hou het daar maar bij enzo denkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook maar ingewikkeld. Het leek veel ophef om weinig, maar misschien heb ik niet alles gelezen
over dat gesproken. ik moet ff filmpje shorts van y9outube posten enzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
naja zo erg was het niet, maar echt soms haat ik jullie allemaal hier
Waarom haat je mij?![]()
![]()
![]()
Het is altijd veel öphef over niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook maar ingewikkeld. Het leek veel ophef om weinig, maar misschien heb ik niet alles gelezen:')![]()
Hoe gaat het eigenlijk met Tong zijn gezondheid. Weet iemand dit? Weinig gezien de laatste weken.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goeie vraag idd, hij post nog wel af en toe.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Tong zijn gezondheid. Weet iemand dit? Weinig gezien de laatste weken.![]()
Tong laat elke dag even z'n gezicht zien in KLB.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Tong zijn gezondheid. Weet iemand dit? Weinig gezien de laatste weken.Well, life can be a riot
Fophef!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is altijd veel öphef over niks.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Check hem out in 40+quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Tong zijn gezondheid. Weet iemand dit? Weinig gezien de laatste weken.![]()
Pizza donorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef StevenHyde het volgende:
We eten vanavond quiche met oa broccoli denk ik. Dat aten we gisteren ook en daar is de helft van overgebleven. Heb meer zin in pizza donor
Moet wel eerst na werk nog langs mijn ouders, dus eet pas half 8. Beetje laat wel voor mijn doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Tong zijn gezondheid. Weet iemand dit? Weinig gezien de laatste weken.quote:Ik kan helaas niet te lang en te hard van stapel. Heb vocht in heel m'n been en na oedeem therapie nu iedere dag, steeds strakker, zwachtelen door thuiszorg.![]()
Wat je niet snapt sla je overquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb veel meegelezen maar snap er nog de ballen van![]()
![]()
Oh blegh...quote:Well, life can be a riot
Ik neem aan dat dat iemand is die je een pizza doneert?quote:
Ik wil ook een pizza donor!
Je ging toch naar de buren?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
naja zo erg was het niet, maar echt soms haat ik jullie allemaal hier![]()
Nee dat lijkt me niets voor Kreequote:Ja dat is wel een optiequote:
Oh blegh...quote:Dacht ook dat 'ie ging slapen, 3 uur terugquote:
Well, life can be a riot
laat ik anders zeggen, te serieus enzo weer en sowieso vond niet zo heel gezellig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Te saai?
Nog saaier dan BOLK roepen en smileys posten?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh blegh...
[..]
Dacht ook dat 'ie ging slapen, 3 uur terug![]()
![]()
KSC is veel vaker een gesprek gaande dan hier, lijkt ook meer onderwerpen.quote:
Alleen de pest met KSC is dat het een heel hecht clubje is wat niet zomaar mensen er tussen laat. En denk dat het ook beter is (ik heb het ook geprobeerd...) om er niet te posten. Zitten nogal types, ga je 1000% Mee botsen.Well, life can be a riot
Daar heb je serieuzere gesprekken, wat hij hier mist.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
KSC is veel vaker een gesprek gaande dan hier, lijkt ook meer onderwerpen.
Alleen de pest met KSC is dat het een heel hecht clubje is wat niet zomaar mensen er tussen laat. En denk dat het ook beter is (ik heb het ook geprobeerd...) om er niet te posten. Zitten nogal types, ga je 1000% Mee botsen.![]()
Daar hebben we hier gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alleen de pest met KSC is dat het een heel hecht clubje is wat niet zomaar mensen er tussen laat. En denk dat het ook beter is (ik heb het ook geprobeerd...) om er niet te posten. Zitten nogal types, ga je 1000% Mee botsen.![]()
Maar hoezo zou perse hier een gesprek moeten zijn, dit is een spelletje?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
eens dus en zelfde gevoel. mss 40+ zat ik ook nog over te denken. maarja darar is de helft dus 50+ of nog ouder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alleen de pest met KSC is dat het een heel hecht clubje is wat niet zomaar mensen er tussen laat. En denk dat het ook beter is (ik heb het ook geprobeerd...) om er niet te posten. Zitten nogal types, ga je 1000% Mee botsen.
midlife crisis zit ik in, weten jullie toch
Da's juist z'n grootste probleem hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar hoezo zou perse hier een gesprek moeten zijn, dit is een spelletje?![]()
nu is de helft hier ook ouder als mij denk ik, maargoed mss val ik nog beetje in midden enzo en daarom is dit wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens dus en zelfde gevoel. mss 40+ zat ik ook nog over te denken. maarja darar is de helft dus 50+ of nog ouder.
midlife crisis zit ik in, weten jullie tochDo what you love, love what you do!![]()
Ik wil altijd goede gesprekken ik SPL, maar iedereen loopt daar alleen maar te tellen en te lepelenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:33 schreef maily het volgende:
On a chaise longue all day long
Us your muffin buttered?![]()
![]()
Nou ja zeg, ik vind dat niet kunnen!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil altijd goede gesprekken ik SPL, maar iedereen loopt daar alleen maar te tellen en te lepelen![]()
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik vind dat niet kunnen!![]()
![]()
Ik durf toch wel te zeggen een stuk minder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Daar hebben we hier gelukkig geen last van.
DTS is (als je door het gebolk heen kan kijken) voor vreemden een stuk toegankelijker. Mensen worden hier sneller geaccepteerd.Well, life can be a riot
Moet helemaal niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar hoezo zou perse hier een gesprek moeten zijn, dit is een spelletje?
Maar als er geen constant gebolk is dan moet er wel ruimte kunnen zijn voor een gesprek, en dat is hier ook wel gelukkig.
Maar Kree word niet gelukkig in KSC.Well, life can be a riot
DTS = bolk ...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik durf toch wel te zeggen een stuk minder.
DTS is (als je door het gebolk heen kan kijken) voor vreemden een stuk toegankelijker. Mensen worden hier sneller geaccepteerd.![]()
![]()
dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DTS is (als je door het gebolk heen kan kijken) voor vreemden een stuk toegankelijker. Mensen worden hier sneller geaccepteerd.Do what you love, love what you do!![]()
bolk!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DTS is (als je door het gebolk heen kan kijken) voor vreemden een stuk toegankelijker. Mensen worden hier sneller geaccepteerd.How can I make this topic about me?![]()
Leeftijd hoort geen probleem te zijn, juist omdat 't maar letters op een scherm zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
nu is de helft hier ook ouder als mij denk ik, maargoed mss val ik nog beetje in midden enzo en daarom is dit wel leuk.
Het kan mij echt aan mijn anus oxyderen of iemand jonger of ouder is hier, als je een leuk gesprek hebt of je hebt een bepaalde klik met een user is dat het enige wat telt.Well, life can be a riot
Ik accepteer iedereen die mij af en toe een kopje koffie aanbiedt.
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben ouder dan jij. Dat is geen probleem dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Leeftijd hoort geen probleem te zijn, juist omdat 't maar letters op een scherm zijn.
Het kan mij echt aan mijn anus oxyderen of iemand jonger of ouder is hier, als je een leuk gesprek hebt of je hebt een bepaalde klik met een user is dat het enige wat telt.How can I make this topic about me?![]()
Een bolk kun je krijgenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik accepteer iedereen die mij af en toe een kopje koffie aanbiedt.![]()
![]()
Koffie dan maar?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik accepteer iedereen die mij af en toe een kopje koffie aanbiedt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik accepteer iedereen die mij af en toe een kopje koffie aanbiedt.
Ligt er aan hoeveel ouder. Anders vind ik het eng en praat ik niet tegen jequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij. Dat is geen probleem dus?
/s![]()
Well, life can be a riot
Zwart?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik accepteer iedereen die mij af en toe een kopje koffie aanbiedt.Well, life can be a riot
mij ook niet en hier valt het mee, bij andere topics valt het wat meer op dat je zeg maar met bejaarden zit te kletsen. (lol. grapje|)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Leeftijd hoort geen probleem te zijn, juist omdat 't maar letters op een scherm zijn.
Het kan mij echt aan mijn anus oxyderen of iemand jonger of ouder is hier, als je een leuk gesprek hebt of je hebt een bepaalde klik met een user is dat het enige wat telt.
ik overdrijf niet mij schatten ze nog steeds begin 30 ofzo. LOL. weet nooit compliment of niet enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Age is nothing but a number.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel ouder. Anders vind ik het eng en praat ik niet tegen je
/s![]()
WAT!?quote:
Nou ok * Grotetijd Geeft kopje koffie met melk aan gebolkenglasWell, life can be a riot
Topperquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WAT!?
Nou ok * Grotetijd Geeft kopje koffie met melk aan gebolkenglas
* gebrokenglas noteert een plusje in zijn aantekeningenschrift.
Nee, ik heb een Casio CT-S500 Keyboard als hoofd toetsenbord. Mensen doen denigrerend over Casio, maar sinds een paar jaar zijn ze zo achterlijk goed bezig, en qua klanken echt de beste value for money. Ding wat ik heb zitten dezelfde piano's in als in hun dure Privia reeks, dus ik klaar niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:44 schreef kree het volgende:
@:grotetijd vroeg me ff af wat heb jij dan als piano bij je thuis staan?
akoestisch iets nog?
Ik zit wel al maanden te twijfelen over een fatsoenlijke digitale piano, maar zijn zo duurEen echte piano zou ook nog wel kunnen gezien hoe goed het hier geisoleerd is. Maar voordat zo'n ding hier is, en dan het stemmen sja..
Well, life can be a riot
>> Donkerblauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
<knip> FA, een ander kleurtje
Mooi rood
(en ja,, expres geknipt)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
klopt idd. met gewogen toetsen is wel fijn trouwens voor piano dingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Casio CT-S500 Keyboard als hoofd toetsenbord. Ik zit wel al maanden te twijfelen over een fatsoenlijke digitale piano, maar zijn zo duur
Maar heb er dus twee. eentje die in oefenruimte staat en Yamaha s90es. (grappig demo filmpje over op mijn YouTube btw van smorenburg. `lOL)
En andere nu thuis is ook wel met gewogen toetsen. maar midi controller dus moet wel met laptop. moet eerlijk zeggen gebruik hem weinig. of heel soms als ik ff wat uit moet zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
vroeger en bij ,mijn ma staat ie nog was akkoestische upright piano enzo.
daar op geleerd eigenlijk, maar ding is zo vals als ik weet niet wat.
Nog eens zelf geprobeerd met app enzo, maar valt vies tegen een piano goed stemmen, LOL middenstuk had ik redelijk ok.
Maargoed woon op mezelf ook dus voor mij ook meer digitaal nu wel.Do what you love, love what you do!![]()
Bedoelde dat ik een pizza donor zoek. Iemand die me pizza doneert.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb nooit iets serieus gehad met gewogen toetsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
klopt idd. met gewogen toetsen is wel fijn trouwens voor piano dingen.
Maar heb er dus twee. eentje die in oefenruimte staat en Yamaha s90es. (grappig demo filmpje over op mijn YouTube btw van smorenburg. `lOL)
En andere nu thuis is ook wel met gewogen toetsen. maar midi controller dus moet wel met laptop. moet eerlijk zeggen gebruik hem weinig. of heel soms als ik ff wat uit moet zoeken.
Wel dingen met semi-gewogen toetsen (Yamaha Genos. DX-7, Casio CDP-200r) maar nooit iets met een volwaardig graded hammer action klavier zoals in de S90 of zoals in de (wat ik een héél fijn toetsenbord vind) Yamaha Montage 8.Well, life can be a riot
ja die montage heeft volgens nog dezelfde fabrikant van toetsen. tis ook en merk nu omdat ik meer tweede keyboard doe en niet helemaal piano partij. soms is ligte toetsen dan weer handiger.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nooit iets serieus gehad met gewogen toetsen.
Wel dingen met semi-gewogen toetsen (Yamaha Genos. DX-7, Casio CDP-200r) maar nooit iets met een volwaardig graded hammer action klavier zoals in de S90 of zoals in de (wat ik een héél fijn toetsenbord vind) Yamaha Montage 8.
Heb er nog heel oude hier van koor geërfd volgens mij Roland, 46 key ofzo. zitten best nog goeie sounds in met ik zeggen. maar beetje in opslag.
Nord zou ik eigenlijk willen hebben maar moet ik de rest verkopen want expansive enzo.
lol die man.
hij is keertje langs geweest trouwens met jan van veen op musicallin in noordwijk
kein sorgen alles ist mogelijk mit dise machine.
master demostrator hij.
Nord Electro koop je al voor niet al te veel geld en heeft geweldige sounds.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja die montage heeft volgens nog dezelfde fabrikant van toetsen. tis ook en merk nu omdat ik meer tweede keyboard doe en niet helemaal piano partij. soms is ligte toetsen dan weer handiger.
Heb er nog heel oude hier van koor geërfd volgens mij Roland, 46 key ofzo. zitten best nog goeie sounds in met ik zeggen. maar beetje in opslag.
Nord zou ik eigenlijk willen hebben maar moet ik de rest verkopen want expansive enzo.
De Montage 6 en 7 hebben het FSX toetsenbord, dat speelt gruwelijk fijn. En de 8 heeft "balanced hammer action" geloof dat het globaal genomen een iets simpelere versie is van de actie die ze gebruiken in hun daadwerkelijke akoestische piano's.Well, life can be a riot
Da's een gaaf ding zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik gehad:
[ afbeelding ]
Erg fijne bike, maar ik moest zo nodig een Harley hebben!
En heb jij een HD gehad?![]()
2 stuks zelfs!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een gaaf ding zeg.
En heb jij een HD gehad?![]()
![]()
Ik zal ff de foto's opzoeken.
![]()
klopt maar ik merk bv nu omdat ik het live gebruik, niet alles nodig wat die montage kan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nord Electro koop je al voor niet al te veel geld en heeft geweldige sounds.
De Montage 6 en 7 hebben het FSX toetsenbord, dat speelt gruwelijk fijn. En de 8 heeft "balanced hammer action" geloof dat het globaal genomen een iets simpelere versie is van de actie die ze gebruiken in hun daadwerkelijke akoestische piano's.
het is btw een master keyboard he begrijp me niet verkeerd, zeker als je zelf dingetjes wil maken thuis.
Ik zat beetje aan die nieuwe Nord te denken. maarja gaat beetje tegen 5000 euro aan enzo. en dat is toch best wel veel geld terwijl ik dingen heb waarmee ik kan, maarja. mss weet nog niet. mss doe ik het wel. die s90es is ook alweer 20 jaar oud, niet dat een reet uit maakt in mix uiteindelijk want is meer wat je speelt als wat de sounnd is.Do what you love, love what you do!![]()
Ben ik in MUZ of zo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Garpje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar het is DTS.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wat voor dit voor jou is nu, dat is voor mij deze.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n 2 Harleys.
gehehe nou genoeg gekwijl voor ik ineens besluit die nog te kopen ook. Maar wil die wel graag terwijl ik Yamaha aanhanger ben over het algemeen.Do what you love, love what you do!![]()
Kopen dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef kree het volgende:
gehehe nou genoeg gekwijl voor ik ineens besluit die nog te kopen ook. Maar wil die wel graag terwijl ik Yamaha aanhanger ben over het algemeen.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n 2 Harleys.die rode ziet er heel stoer en mooi uit. Al zal ik nooit op zoiets stappen
Smile, it's free therapy.![]()
naja ben niet heel moeilijk en ben wel beertje aan nieuwe toe denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zo, thuis
Alcoholvrij bier gehaald, want ik mag vandaag blijkbaar geen alcohol drinken. Stomme arts en metingen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zandbak?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef Fogel het volgende:
Zo, thuis
Alcoholvrij bier gehaald, want ik mag vandaag blijkbaar geen alcohol drinken. Stomme arts en metingenArme jij
Zat heel comfortabel, maar reed ongelooflijk kut; de cilinders waren opgeboord maar de compressiekamer niet, waardoor hij erg schokkerig reed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die rode ziet er heel stoer en mooi uit. Al zal ik nooit op zoiets stappen
De Supertrapp uitlaat uitlaat gaf extra power, maar gaf een heel duf geluidje wat echt een zonde is op een Harley.
En de gaskabel bleef maar knappen, zelfs op de snelweg!![]()
![]()
Dus om 00u gaan die halve liters openquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef Fogel het volgende:
Zo, thuis
Alcoholvrij bier gehaald, want ik mag vandaag blijkbaar geen alcohol drinken. Stomme arts en metingenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lol zit ik hier in motorbende ineens. hehehehehe
haha ik heb geen reet verstand van motoren. sorry mensen.
Oh en de achterrem deed het niet; de remschijf was de tandwiel. Als de ketting wat vet was, was je "remschijf" dus ook vet!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat heel comfortabel, maar reed ongelooflijk kut; de cilinders waren opgeboord maar de compressiekamer niet, waardoor hij erg schokkerig reed.
De Supertrapp uitlaat uitlaat gaf extra power, maar gaf een heel duf geluidje wat echt een zonde is op een Harley.
En de gaskabel bleef maar knappen, zelfs op de snelweg!![]()
Maar hij zag er wel mooi uit
![]()
beetje wd40 op spuiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef ToT het volgende:
Oh en de achterrem deed het niet; de remschijf was de tandwiel. Als de ketting wat vet was, was je "remschijf" dus ook vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dus om 00u gaan die halve liters open
Neuh.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dus om 00u gaan die halve liters openI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En wij niet van muziek.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef kree het volgende:
lol zit ik hier in motorbende ineens. hehehehehe
haha ik heb geen reet verstand van motoren. sorry mensen.How can I make this topic about me?![]()
Dat absoluut!quote:Met Harley meetings trok hij ook echt wel veel bekijks!
Oh, en dat hij geen vering achter had, was overigens ook wel een dingetje als je met hoge snelheden ergens overheen reed of er ineens een kuil in de weg zat!Je werd gewoon GELANCEERD op dat ding!
Gelukkig wel elke keer terug in het zadel terecht gekomen.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat absoluut!Met Harley meetings trok hij ook echt wel veel bekijks!
Oh, en dat hij geen vering achter had, was overigens ook wel een dingetje als je met hoge snelheden ergens overheen reed of er ineens een kuil in de weg zat!Je werd gewoon GELANCEERD op dat ding!
Gelukkig wel elke keer terug in het zadel terecht gekomen.![]()
hoe lang heb je die gehad?
Geen PTA ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dit is ook niet MUZ, dit is ONZ en DTS.
Dit is ook niet R&P toch lijkt het daar vaker op hierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dit is ook niet MUZ, dit is ONZ en DTS.![]()
Kan en mag![]()
Ben je nog aan het werk?Smile, it's free therapy.![]()
Trance, m'n beste, trance. Wij draaien een beetje aan knoppen voor wat FM modulatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
wat luisteren jullie bikers dan wel? country ?
Ja ik ben nog aan het werk en ik moet nog even door. Dus ik ben er een paar uur niet straks.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit is ook niet R&P toch lijkt het daar vaker op hier![]()
Kan en mag![]()
Ben je nog aan het werk?How can I make this topic about me?![]()
hahaha. naja zal eerlijk zeggen niet mijn fan van. maar damn. en jullie rijden dan beetje NL door ofzo met club?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trance, m'n beste, trance. Wij draaien een beetje aan knoppen voor wat FM modulatieDo what you love, love what you do!![]()
Nee, ik rijd geen motor. Ik heb alleen maar een B rijbewijs.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. naja zal eerlijk zeggen niet mijn fan van. maar damn. en jullie rijden dan beetje NL door ofzo met club?
Heb je het wel goed gelezen? ToT postte plaatjes van de motoren die hij HAD. ToT is geen biker meer.
Toch? @ToT. ?
Oei moet je nog zoveel doen vandaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het werk en ik moet nog even door. Dus ik ben er een paar uur niet straks.
haal ze wss door elkaar maargoed voor wie wel had danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen motor. Ik heb alleen maar een B rijbewijs.
Heb je het wel goed gelezen? ToT postte plaatjes van de motoren die hij HAD. ToT is geen biker meer.
Toch? @:ToT. ?
Mention kapot @ToTquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen motor. Ik heb alleen maar een B rijbewijs.
Toch? @:ToT. ?![]()
Lezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. naja zal eerlijk zeggen niet mijn fan van. maar damn. en jullie rijden dan beetje NL door ofzo met club?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wil @JustinK je wel helpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het werk en ik moet nog even door. Dus ik ben er een paar uur niet straks.![]()
![]()
Die rooie zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet sorry was ff afgeleid weer met wat anders.![]()
![]()
Wat dan? Zat je naar buiten te kijken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet sorry was ff afgeleid weer met wat anders.How can I make this topic about me?![]()
demo filmpje. lol van die rooie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat dan? Zat je naar buiten te kijken?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien wil @:JustinK je wel helpen?![]()
![]()
mss ga ik die hele fucker gewoon nog kopen ook.
maarja heb beetje ellende dat ik 18.000 euro studieschuld heb ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
GGquote:
wat lees ik nu
ga je langer werken vandaag??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG
wat lees ik nu
ga je langer werken vandaag??How can I make this topic about me?![]()
ja helaas ik kreeg mijn studie niet van mijn ouders. enne sterker nog moest huishoudgeld betalen.
Ik weet niet vond dat altijd fucked up want niemand moest dat nl. maar ok vandaar dat ik max heb moeten lenen
veel gezelligheid, ja dat wel, wat geleerd ook wel. Propedeuse gehaald yes, rest grote faal maar wel party tijd
nu nog ff terug dokken.Do what you love, love what you do!![]()
ik zat te twijfelen om zo'n ding te kopen, maar wat doet ie anders eigenlijk als wat mijn combi oven doet met hetelucht enzo? behalve vuile bakjes meer maken ipv ovenschaal?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik moest mijn studie ook zelf betalen. Mijn ouders hebben het niet super ruim. DUO daarna elke maand een bedrag betalen. In het begin wel klote, maar in verloop van tijd niet meer zo erg. Vorig jaar het hele bedrag terugbetaald. Voelt wel fijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef kree het volgende:
ja helaas ik kreeg mijn studie niet van mijn ouders. enne sterker nog moest huishoudgeld betalen.
Ik weet niet vond dat altijd fucked up want niemand moest dat nl. maar ok vandaar dat ik max heb moeten lenen
veel gezelligheid, ja dat wel, wat geleerd ook wel. Propedeuse gehaald yes, rest grote faal maar wel party tijd
nu nog ff terug dokken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zal bij jou eens wat uittrekkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wel de stekker eerst uittrekken
![]()
![]()
ja snap het. generatie na ons he hebben wel een nog meer fucked up deal gekregen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn studie ook zelf betalen. Mijn ouders hebben het niet super ruim. DUO daarna elke maand een bedrag betalen. In het begin wel klote, maar in verloop van tijd niet meer zo erg. Vorig jaar het hele bedrag terugbetaald. Voelt wel fijn
Alles ervoor was trouwens lang leve de lol enzo en geld maakt niet uit.
Anyway het klinkt als groot bedrag, maar kan het betalen wel en ok dan betaal ik mijn schuld ook maar af aan de staat enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Birtie hallotjesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wel de stekker eerst uittrekken
![]()
![]()
De opmerking die je wist dat zou komen. Ik had trouwens vanochtend witte sportsokken aan. Maar dat was in de sportschoolquote:
Ik vind patat uit de oven echt slap, dat is uit de airfryer wel wat minder. Heb ook het idee dat de oven langer duurtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen om zo'n ding te kopen, maar wat doet ie anders eigenlijk als wat mijn combi oven doet met hetelucht enzo? behalve vuile bakjes meer maken ipv ovenschaal?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: