abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217096428
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Hoezo ben ik nu ineens gevaarlijk :') :') :')
Op de weg?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217096437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik zie weinig verschil tussen Dicks "ik denk" en jouw "lijkt me".
Als je Dick een diagnose toedicht, mag je datzelfde ook op jezelf betrekken.

En jij kent TS ook niet IRL dus elke theorie over hem mag je, ongeacht symptoom, ongeacht bronnen, ongeacht vergelijkingsgroep, aanmerken als een(zelfde) 'diagnose'.
[..]
Dat mag zijn maar Dick dacht ook wat 'echt'.
Onzekerheid herkennen (wat zich vertaalt in veel vragen op een forum, dat doet TS) is totaal wat anders dan een stempel als autisme of zelfs sociopaat er op plakken. Als je dat niet ziet, dan weet je niet wat zo'n stempel met iemand kan doen.

Of iemand autistisch is of niet, is geen mening.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217096452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Waar stelt hij dat er wat mis mee is? En waar zie jij discriminatie? :?
Dat heeft- ie al weggehaald.

Er stond eerst dit:

tevens denk ik dat TS zwaar autistisch ofwel narcistisch/sociopaat moet zijn, want ofwel alles wat hij zegt over zichzelf en zijn manier van reageren is oprecht zoals hij is = zwaar autistisch in mijn optiek. Ofwel hij trollt en trollt en trollt en is al jaren obsessief een persona online aan het neerzetten omdat hij geilt op de (negatieve) aandacht die hij op die manier krijgt, en zichzelf op die manier somehow beter kan voelen over zichzelf = narcistisch/sociopathisch gedrag. Either way, this dude has some serious issues if you ask me :{
pi_217096459
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:07 schreef r_one het volgende:

[..]
Op de weg?
Ook daar niet, ik heb immers gewoon een Nederlands rijbewijs B dat gewoon geldig is net zoals jij.
pi_217096465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Onzekerheid herkennen (wat zich vertaalt in veel vragen op een forum, dat doet TS) is totaal wat anders dan een stempel als autisme of zelfs sociopaat er op plakken. Als je dat niet ziet, dan weet je niet wat zo'n stempel met iemand kan doen.

Hij stelt dan ook niet dat TS zo is (feit), maar dat hij denkt dat TS het wel eens zou kunnen zijn (mening).
Wezenlijk verschil.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217096475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ook daar niet, ik heb immers gewoon een Nederlands rijbewijs B dat gewoon geldig is net zoals jij.
En dus rij je bij donker zonder licht :D
.
pi_217096482
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

En wat als TS helemaal niet onzeker is maar gewoon een ordinaire troll? Dan geef jij hem de label hij is onzeker.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_217096488
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:11 schreef r_one het volgende:

[..]
En dus rij je bij donker zonder licht :D
In het begin was ik het een keertje vergeten dat gaat nu wel beter gelukkig.

Met rijles hadden we automatische verlichting en ik wist niet eens dat dat geen standaardfunctie is op veel auto's. Op mijn suzuki zit het niet, het is blijkbaar een add-on die de vorige eigenaar niet heeft gekozen. Al doende leert men.
pi_217096490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:10 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij stelt dan ook niet dat TS zo is (feit), maar dat hij denkt dat TS het wel eens zou kunnen zijn (mening).
Wezenlijk verschil.
Nee, je kunt niet denken dat iemand dat is omdat hij afwijkend is. Gewoon niet. Dat gestrooi met dergelijke diagnoses is ontzettend pijnlijk voor iemand die die diagnose heeft. Het is niets anders dan schelden met kanker of mensen beoordelen op hun huidskleur. Het kan gewoon echt niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217096496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
En wat als TS helemaal niet onzeker is maar gewoon een ordinaire troll? Dan geef jij hem de label hij is onzeker.
Dat is natuurlijk wel wat anders dan discriminatie jegens mensen met een autismespectrumstoornis hè.
pi_217096502
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat heeft- ie al weggehaald.

Er stond eerst dit:

tevens denk ik dat TS zwaar autistisch ofwel narcistisch/sociopaat moet zijn, want ofwel alles wat hij zegt over zichzelf en zijn manier van reageren is oprecht zoals hij is = zwaar autistisch in mijn optiek. Ofwel hij trollt en trollt en trollt en is al jaren obsessief een persona online aan het neerzetten omdat hij geilt op de (negatieve) aandacht die hij op die manier krijgt, en zichzelf op die manier somehow beter kan voelen over zichzelf = narcistisch/sociopathisch gedrag. Either way, this dude has some serious issues if you ask me :{

Had 'm al wel gezien. Nog niet eens zo slecht, deze typering.

Tenminste, dat denk ik ;)
.
pi_217096514
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Had 'm al wel gezien. Nog niet eens zo slecht, deze typering.

Tenminste, dat denk ik ;)
Dus je discrimineert op basis van een beperking.

Blijkbaar mag dat gewoon op dit forum. :')
pi_217096542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Met rijles hadden we automatische verlichting en ik wist niet eens dat dat geen standaardfunctie is op veel auto's.
Je hebt toch een Nederlands rijbewijs B dat gewoon geldig is? Dan heb je ook geleerd dat je 's avonds met gedimd groot licht moet rijden. Verschuilen achter "ik wist niet eens" bladiebla past niet bij het pronken met een kersvers rijbewijs.
.
pi_217096557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk wel wat anders dan discriminatie jegens mensen met een autismespectrumstoornis hè.
Niet zo zielig doen. Je weet heel goed waar je mee bezig bent (al jaren).
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:19:01 #265
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217096568
Maak je niet druk TS Ben zelf ook een zelfverklaard autistische sociopaat en dat is eigenlijk prima toeven.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217096571
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, je kunt niet denken dat iemand dat is omdat hij afwijkend is. Gewoon niet.
Gewoon wel. Je kunt ook overreageren, het is gewoon een aandoening die is opgenomen in de DSM-V.
quote:
Dat gestrooi met dergelijke diagnoses is ontzettend pijnlijk voor iemand die die diagnose heeft. Het is niets anders dan schelden met kanker of mensen beoordelen op hun huidskleur.
Nou nou nou, daar maak je nog wel een vergelijk zeg. Ik ga er niet eens serieus op in. Je slaat nogal door.
.
pi_217096576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dus je discrimineert op basis van een beperking.

Blijkbaar mag dat gewoon op dit forum. :')
Ik discrimineer jou niet.
.
pi_217096578
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:16 schreef r_one het volgende:
och een Nederlands rijbewijs B dat gewoon geldig is? Dan heb je ook geleerd dat je 's avonds met gedimd groot licht moet rijden. V
Ok dit mag in het rijbewijs/rijlestopic en is hier verder niet van toepassing :W
pi_217096580
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:17 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Niet zo zielig doen. Je weet heel goed waar je mee bezig bent (al jaren).
Namelijk?
pi_217096586
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maak je niet druk TS Ben zelf ook een zelfverklaard autistische sociopaat en dat is eigenlijk prima toeven.
Broeder *;
pi_217096597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik discrimineer jou niet.
Ah dus de zaken die dick laurent daar schreef zijn niet op mij van toepassing dus
pi_217096615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ok dit mag in het rijbewijs/rijlestopic en is hier verder niet van toepassing :W
Ik zal het daar bij gelegenheid ook aanhalen maar dit hier was in het kader van 'gevaarlijk' :W
.
pi_217096625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ah dus de zaken die dick laurent daar schreef zijn niet op mij van toepassing dus
Jawel (denk ik ;) ). Maar daarmee discrimineer ik jou nog niet.
.
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 17:26:12 #274
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217096652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Wat is er mis met autisme?

Je bent nogal validistisch (= discriminatie jegens mensen met een beperking, in dit geval autismespectrumstoornis). Ga eens bij jezelf te rade wat jij zo erg vindt aan autistische mensen dat je dit soort negatieve off topic onzin in dit topic meent te moeten neerzetten, en dat nog met een blauw naampje ook. @:yvonne zou zich moeten schamen voor je.
Ik zie niet in wat validistisch, discriminerend en offtopic was aan mijn posts. Enige feedback over mij als moderator zie ik met vertrouwen tegemoet.
pi_217096687
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik zie niet in wat validistisch, discriminerend en offtopic was aan mijn posts. Enige feedback over mij als moderator zie ik met vertrouwen tegemoet.
Wacht maar tot tante @yvonne je eventjes de oren komt wassen ... die schaamt zich dood voor je o|O
.
pi_217096818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Gewoon wel. Je kunt ook overreageren, het is gewoon een aandoening die is opgenomen in de DSM-V.
[..]
Nou nou nou, daar maak je nog wel een vergelijk zeg. Ik ga er niet eens serieus op in. Je slaat nogal door.
Nee, ik sla niet door, dit zeer asociale gedrag moet gewoon echt bestreden worden. Mensen een autist noemen zonder indicatie kan gewoon echt niet.

Eigenlijk zeg je: ik vind die persoon raar, het zal wel een autist zijn. Ergo: autisten zijn raar. Het is echt niks anders dan schelden met huidskleur. Je zet autisten weg als raar en naar het voelt ook als minderwaardig (er wordt hier gezegd: het is maar een autist, negeer hem verder).
pi_217096860
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, ik sla niet door, dit zeer asociale gedrag moet gewoon echt bestreden worden. Mensen een autist noemen zonder indicatie kan gewoon echt niet.

Eigenlijk zeg je: ik vind die persoon raar, het zal wel een autist zijn. Ergo: autisten zijn raar. Het is echt niks anders dan schelden met huidskleur.
Ach kom, hou op zeg.

En als schelden met kanker?!

Voor de goede orde: niemand hier scheldt TS uit met 'autist' !!!
.
pi_217096876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:23 schreef r_one het volgende:

[..]
Jawel (denk ik ;) ). Maar daarmee discrimineer ik jou nog niet.
Het is discriminatie op basis van autisme.

Er is namelijk helemaal niets mis met autisme of als iemand dat al dan niet zou hebben. Dat heeft niets te maken met narcisme of sociopathie.
pi_217096882
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nou dat hangt dan helemaal van @yvonne af
pi_217096889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Het is discriminatie op basis van autisme.

Er is namelijk helemaal niets mis met autisme of als iemand dat al dan niet zou hebben. Dat heeft niets te maken met narcisme of sociopathie.
Er wordt hier überhaupt niet gediscrimineerd. Dus ook niet op basis van autisme, schizofrenie, kanker, huiskleur, wathever.
.
pi_217096890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Ach kom, hou op zeg.

En als schelden met kanker?!

Voor de goede orde: niemand hier scheldt TS uit met 'autist' !!!
Dat deed @dick.laurent wel degelijk, alleen, hij heeft het inmiddels weggehaald.
pi_217096893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Namelijk?
Je speelt hier al jaren hetzelfde spelletje: vage vragen stellen, tegenstrijdige antwoorden geven en net doen alsof je de meest basale sociale signalen niet begrijpt. Iedereen ziet wat je doet, maar jij blijft jezelf dom houden. Dat is óf een diepgeworteld probleem, óf gewoon het werk van een troll die zijn eigen toneelstuk blijft opvoeren. Dus welke van de twee is het?
pi_217096896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat deed @:dick.laurent wel degelijk, alleen, hij heeft het inmiddels weggehaald.
Het was geen schelden. Punt. Uit.

En ook geen discrimineren.
.
pi_217096905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:45 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Je speelt hier al jaren hetzelfde spelletje: vage vragen stellen, tegenstrijdige antwoorden geven en net doen alsof je de meest basale sociale signalen niet begrijpt. Iedereen ziet wat je doet, maar jij blijft jezelf dom houden. Dat is óf een diepgeworteld probleem, óf gewoon het werk van een troll die zijn eigen toneelstuk blijft opvoeren. Dus welke van de twee is het?
Je mag altijd vragen om verduidelijking natuurlijk als je de vraag vaag vindt.

Welke sociale signalen begrijp ik niet?
pi_217096909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Het was geen schelden. Punt. Uit.
Echter ervaren ik en een andere user dat wel zo
pi_217096915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Echter ervaren ik en een andere user dat wel zo
Da's dan jammer. En ook niet nodig.
.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:50:03 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217096940
Begrijp ik nou goed dat Hanca zegt dat men PEZ niet zomaar het stempel autist mag geven, terwijl PEZ zelf klaagt dat hij als autist anders wordt behandeld?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 17:50:48 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217096948
Tevens heb ik ook gewoon 2 paginas terug al aan @Hanca toegegeven dat de benaming autistisch waarschijnlijk niet de beste was om te gebruiken en deze heb ik vervolgens weggehaald uit mijn originele post. Iets met zelfreflectie tonen ;)

Dat hij en pedaalfiguur er vervolgens obsessief maar over blijven doorgaan zegt mij al genoeg. De overige standpunten worden genegeerd en er wordt vooral maar zoveel mogelijk drama gemaakt om te doen alsof ik zojuist een kerk in de fik heb gestoken.
Slimme tactiek wel, dat zeker.
pi_217096949
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Hanca zegt dat men PEZ niet zomaar het stempel autist mag geven, terwijl PEZ zelf klaagt dat hij als autist anders wordt behandeld?
Ja. dat begrijp je goed :Y
.
pi_217096951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Je mag altijd vragen om verduidelijking natuurlijk als je de vraag vaag vindt.

Welke sociale signalen begrijp ik niet?
Welke sociale signalen? Dat je met lege provocaties alleen maar bewijst dat je een aandachtzoekende troll bent die echte interactie niet snapt
pi_217096960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef dick_laurent het volgende:
zoveel mogelijk drama
Dat dus. Drama om de drama.
.
pi_217096972
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat er vooral om dat er wordt gediscrimineerd op basis van autisme.

Of iemand autist is of niet zou niet uit moeten maken natuurlijk.
pi_217096986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Welke sociale signalen? Dat je met lege provocaties alleen maar bewijst dat je een aandachtzoekende troll bent die echte interactie niet snapt
Waar plaats ik lege provocaties?
Op basis waarvan concludeer je dat ik echte interactie niet zou snappen?
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:54:29 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217096989
PEZ zit toch zelfverklaard op het autistisch spectrum?
pi_217096992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

Er
Wordt
Niet
Gediscrimineerd

!
!
!
.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:55:12 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217096997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

Ik zie de discriminatie misschien nog niet zo, maar je bent wel rete-irritant altijd.
pi_217097002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:54 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Waar plaats ik lege provocaties?
Op basis waarvan concludeer je dat ik echte interactie niet zou snappen?
Op je pohi en die van je vorige account sirdanilot
pi_217097097
Ter afsluiting:

TS is geen workaholic
TS wordt ook nooit een workaholic

(en als -ongediagnostiseerd- workaholic voel ik mij hier én uitgescholden én gediscrimineerd, op basis van workaholicisme)
.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:03:16 #299
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217097098
Ik discrimineer daar wel op hoor

Maar meeste geven dat niet toe
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217097109
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik zie de discriminatie misschien nog niet zo, maar je bent wel rete-irritant altijd.
Dat mag je vinden, maar daarvoor hoef je niet te discrimineren op basis van autisme of andere aandoeningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')