Ik zal het daar bij gelegenheid ook aanhalen maar dit hier was in het kader van 'gevaarlijk'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok dit mag in het rijbewijs/rijlestopic en is hier verder niet van toepassing
Jawel (denk ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ah dus de zaken die dick laurent daar schreef zijn niet op mij van toepassing dus
Ik zie niet in wat validistisch, discriminerend en offtopic was aan mijn posts. Enige feedback over mij als moderator zie ik met vertrouwen tegemoet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is er mis met autisme?
Je bent nogal validistisch (= discriminatie jegens mensen met een beperking, in dit geval autismespectrumstoornis). Ga eens bij jezelf te rade wat jij zo erg vindt aan autistische mensen dat je dit soort negatieve off topic onzin in dit topic meent te moeten neerzetten, en dat nog met een blauw naampje ook. @:yvonne zou zich moeten schamen voor je.
Wacht maar tot tante @yvonne je eventjes de oren komt wassen ... die schaamt zich dood voor jequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat validistisch, discriminerend en offtopic was aan mijn posts. Enige feedback over mij als moderator zie ik met vertrouwen tegemoet.
Nee, ik sla niet door, dit zeer asociale gedrag moet gewoon echt bestreden worden. Mensen een autist noemen zonder indicatie kan gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Gewoon wel. Je kunt ook overreageren, het is gewoon een aandoening die is opgenomen in de DSM-V.
[..]
Nou nou nou, daar maak je nog wel een vergelijk zeg. Ik ga er niet eens serieus op in. Je slaat nogal door.
Ach kom, hou op zeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik sla niet door, dit zeer asociale gedrag moet gewoon echt bestreden worden. Mensen een autist noemen zonder indicatie kan gewoon echt niet.
Eigenlijk zeg je: ik vind die persoon raar, het zal wel een autist zijn. Ergo: autisten zijn raar. Het is echt niks anders dan schelden met huidskleur.
Het is discriminatie op basis van autisme.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Jawel (denk ik). Maar daarmee discrimineer ik jou nog niet.
Nou dat hangt dan helemaal van @yvonne afquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat validistisch, discriminerend en offtopic was aan mijn posts. Enige feedback over mij als moderator zie ik met vertrouwen tegemoet.
Er wordt hier überhaupt niet gediscrimineerd. Dus ook niet op basis van autisme, schizofrenie, kanker, huiskleur, wathever.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is discriminatie op basis van autisme.
Er is namelijk helemaal niets mis met autisme of als iemand dat al dan niet zou hebben. Dat heeft niets te maken met narcisme of sociopathie.
Dat deed @dick.laurent wel degelijk, alleen, hij heeft het inmiddels weggehaald.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach kom, hou op zeg.
En als schelden met kanker?!
Voor de goede orde: niemand hier scheldt TS uit met 'autist' !!!
Je speelt hier al jaren hetzelfde spelletje: vage vragen stellen, tegenstrijdige antwoorden geven en net doen alsof je de meest basale sociale signalen niet begrijpt. Iedereen ziet wat je doet, maar jij blijft jezelf dom houden. Dat is óf een diepgeworteld probleem, óf gewoon het werk van een troll die zijn eigen toneelstuk blijft opvoeren. Dus welke van de twee is het?quote:
Het was geen schelden. Punt. Uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat deed @:dick.laurent wel degelijk, alleen, hij heeft het inmiddels weggehaald.
Je mag altijd vragen om verduidelijking natuurlijk als je de vraag vaag vindt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:45 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Je speelt hier al jaren hetzelfde spelletje: vage vragen stellen, tegenstrijdige antwoorden geven en net doen alsof je de meest basale sociale signalen niet begrijpt. Iedereen ziet wat je doet, maar jij blijft jezelf dom houden. Dat is óf een diepgeworteld probleem, óf gewoon het werk van een troll die zijn eigen toneelstuk blijft opvoeren. Dus welke van de twee is het?
Da's dan jammer. En ook niet nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Echter ervaren ik en een andere user dat wel zo
Ja. dat begrijp je goedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Hanca zegt dat men PEZ niet zomaar het stempel autist mag geven, terwijl PEZ zelf klaagt dat hij als autist anders wordt behandeld?
Welke sociale signalen? Dat je met lege provocaties alleen maar bewijst dat je een aandachtzoekende troll bent die echte interactie niet snaptquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je mag altijd vragen om verduidelijking natuurlijk als je de vraag vaag vindt.
Welke sociale signalen begrijp ik niet?
Dat dus. Drama om de drama.quote:
Het gaat er vooral om dat er wordt gediscrimineerd op basis van autisme.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Hanca zegt dat men PEZ niet zomaar het stempel autist mag geven, terwijl PEZ zelf klaagt dat hij als autist anders wordt behandeld?
Waar plaats ik lege provocaties?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Welke sociale signalen? Dat je met lege provocaties alleen maar bewijst dat je een aandachtzoekende troll bent die echte interactie niet snapt
Erquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat er wordt gediscrimineerd op basis van autisme.
Of iemand autist is of niet zou niet uit moeten maken natuurlijk.
Ik zie de discriminatie misschien nog niet zo, maar je bent wel rete-irritant altijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat er wordt gediscrimineerd op basis van autisme.
Of iemand autist is of niet zou niet uit moeten maken natuurlijk.
Op je pohi en die van je vorige account sirdanilotquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:54 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waar plaats ik lege provocaties?
Op basis waarvan concludeer je dat ik echte interactie niet zou snappen?
Dat mag je vinden, maar daarvoor hoef je niet te discrimineren op basis van autisme of andere aandoeningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie de discriminatie misschien nog niet zo, maar je bent wel rete-irritant altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |