SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te laatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik wilde bijna nog zweepslagen doen als TT.![]()
![]()
Het is helemaal mooiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is alweer vrede enzo, soms moeten ze even die zweepslagen ondergaan he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik veel man, jij doet altijd vervelend tegen mij dus het zal el verdiend zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
is alweer vrede enzo, soms moeten ze even die zweepslagen ondergaan he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naar das ook niet zo, ben kritisch op je dat wel als mod he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Weet ik veel man, jij doet altijd vervelend tegen mij dus het zal el verdiend zijn
Als persoon. niet zo erg eigenlijk
Do what you love, love what you do!![]()
G
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Be hier geen modquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
naar das ook niet zo, ben kritisch op je dat wel als mod he?
Als persoon. niet zo erg eigenlijk
Duizend keer gezegd, ook in dm en je blijft vervelend doen
Nu vind ik je vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NWS en BNWquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook al zestig keer verteldquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ok ok, ja ik kan ook niet zien wie er waar mod zijn he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Be hier geen mod
Duizend keer gezegd, ook in dm en je blijft vervelend doen
Nu vind ik je vervelend
maar ok het is nou eenmaal zo als je blauw kleurtje hebt dan ben je mod? enne kan je neit zelfde aannemen dan toch (omdat ik weet dat er dingen dan weer tussen mod en blauw gaan). je het zelfde te doen als user
Maar geen zorgen man. heb niks tegen je? kritisch ben ik ook, maar dat is net zo goed tegen mij.Do what you love, love what you do!![]()
Kan iemand even brood uithalen? Dank!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan wel zien wie waar mod isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok, ja ik kan ook niet zien wie er waar mod zijn he?
maar ok het is nou eenmaal zo als je blauw kleurtje hebt dan ben je mod? enne kan je neit zelfde aannemen dan toch (omdat ik weet dat er dingen dan weer tussen mod en blauw gaan). je het zelfde te doen als user
Maar geen zorgen man. heb niks tegen je? kritisch ben ik ook, maar dat is net zo goed tegen mij.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mais alsjeblieftquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja met zoeken. maar ik ben net als stier. en soms blauw gaat mij meer aan als rood op een stier. zeker als ze kritiek leveren.quote:
LOL. neem dit niet te hard op, want wat ik zei heeft niks te maken met mods, meer met users enzo.
ik weet niet eigenlijk waarom he? want vaak heb ik gevraagd bij mods en admin over ban enzo en waren ze wel lief.
kweet niet mss is het gewoon omdat ik hekel aan blauw heb eigenlijk.
Kan wel, staat in de index en ik heb het al 83 keer gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok, ja ik kan ook niet zien wie er waar mod zijn he?
Maar geen zorgen man. heb niks tegen je? kritisch ben ik ook, maar dat is net zo goed tegen mij.
je doet de hele tijd vervelend dus ik vind je vervelend
Als je daarmee stopt vind ik je minder vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok begrepen. en tip voor FA zou zijn maak die kleuren dan van niet mod net zo anders als iedereen in elk forum waar ze geen mod zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan wel, staat in de index en ik heb het al 83 keer gezegd
je doet de hele tijd vervelend dus ik vind je vervelend
Als je daarmee stopt vind ik je minder vervelend
Dat tip
maar sorry echt waar sp3c. wil je echt niet benadelen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Tip voor jou is je niet blind te staren op de kleurtjes en niet zo irritant te doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ok begrepen. en tip voor FA zou zijn maak die kleuren dan van niet mod net zo anders als iedereen in elk forum waar ze geen mod zijn.
Dat tip
maar sorry echt waar sp3c. wil je echt niet benadelen enzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zal niet meer doen, maar ok. alle volgende nieuw die hier komt, die weet het niet en ziet blauw als moderator.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tip voor jou is je niet blind te staren op de kleurtjes en niet zo irritant te doenDo what you love, love what you do!![]()
Hoiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja met zoeken. maar ik ben net als stier. en soms blauw gaat mij meer aan als rood op een stier. zeker als ze kritiek leveren.
LOL. neem dit niet te hard op, want wat ik zei heeft niks te maken met mods, meer met users enzo.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Zal het niet meer doen maar heb toch gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal niet meer doen, maar ok. alle volgende nieuw die hier komt, die weet het niet en ziet blauw als moderator.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of met beseffen dat dts een spel is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen hebben moeite met autoriteitF.K.A. SuperwormJim![]()
zekers. naja niet ermee, tenzij terecht enzo. en ik laat me er niet ff onderdoor lullen ofzo. en denk. ben ik toch heel eerlijk nu en terecht? of niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen hebben moeite met autoriteitDo what you love, love what you do!![]()
Welnee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey jij bent blauw. Ben je mod hier?F.K.A. SuperwormJim![]()
haha oke jij wel hier. naja. zie maar wat ik zei het is tip. okeeeeeeeee ik zal opletten dat ik niet mensen met blauw als met mod verward enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaaaaa dat weet niet iedereen. Sommigen denken dat dit een sc is en storen zich aan anderen die "bolk" of smileys posten.quote:
Zo vreemd.F.K.A. SuperwormJim![]()
Jij bent blauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tip voor jou is je niet blind te staren op de kleurtjes en niet zo irritant te doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb er geen moeite mee hoor?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jaaaaa dat weet niet iedereen. Sommigen denken dat dit een sc is en storen zich aan anderen die "bolk" of smileys posten.
Zo vreemd.
soms dat het saai is wel eens?Do what you love, love what you do!![]()
Raarrrrrr...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jaaaaa dat weet niet iedereen. Sommigen denken dat dit een sc is en storen zich aan anderen die "bolk" of smileys posten.
Zo vreemd.![]()
Ik heb gewoon liever 163 keer dezelfde discussiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zo vreemd.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever 163 keer dezelfde discussie
Zag laatst 4 of 5 grijze harenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dan ga je toch naar de slowchat: ONZ / [ONZ SC] Waar we het over manden hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor?
soms dat het saai is wel eens?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je valt in herhaling en dat is nog saaier dan bolk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor?
soms dat het saai is wel eens?![]()
sowieso maakt het niet. uit. "want niemand vind mij leuk". quote het ff ;')Do what you love, love what you do!![]()
Of dezelfde uitgekauwde actsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever 163 keer dezelfde discussieF.K.A. SuperwormJim![]()
2 min is wel kort hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een goede act hoeft niet lang te durenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waar ok zal alle rest ff maar vergeten want was al klaar met dit hele topic eerder deze week. enne ok die vandaag was er ook wel weer mooi mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Je valt in herhaling en dat is nog saaier dan bolk.
LOL echt. dan moet je hoge eigendunk hebben ofzo om te zeggen. of weet ik veel. ?
maakt niet uit. ik vergeef het.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi oudquote:
Druiven worden heel matige krenten,rimpels, allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Behoorlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen hebben moeite met autoriteitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zeg het maar vastOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik peachiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mooi oud
Druiven worden heel matige krenten,rimpels, alles
Expose mij niet!
en dat allemaal voor 9 uur sochtends al hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:01 schreef kree het volgende:
het is jullie allemaal vergeven beste lieve fok users
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja kree vergeeft snelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
en dat allemaal voor 9 uur sochtends al he
Vanavond lekker uit eten en daarna naar candlelight vivaldi
Ik bedenk al drie dagen wat ik ga bestellenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee ik bedoel zoveel drukte en drama, lijkt wel big brother hier soms hihihiquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hmm klinkt klassiek? wat is dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
Vanavond lekker uit eten en daarna naar candlelight vivaldiDo what you love, love what you do!![]()
143quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik bedenk al drie dagen wat ik ga bestellen![]()
klopt maar soms moet ff gezegd worden enzo rechtstreeks. alleen maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
nee ik bedoel zoveel drukte en drama, lijkt wel big brother hier soms hihihi
Niemand heeft je wat gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:01 schreef kree het volgende:
het is jullie allemaal vergeven beste lieve fok usersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naja beetje wel, maar met iets zeggen, maar is ook al vergeven, laat gaan.quote:
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
naja beetje wel, maar met iets zeggen, maar is ook al vergeven, laat gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja en ga er nou geen discussie over aan en dat ik het aan moet halen waarom. tisquote:
vergeven.Do what you love, love what you do!![]()
Het is niet vergeven en er is geen discussie mogelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja en ga er nou geen discussie over aan en dat ik het aan moet halen waarom. tis
vergeven.
Jij doet constant vervelend tegen mij en dus vind ik je nu vervelend
Doe het in de toekomst beter en dan vind ik je steeds minder vervelend maar jij hebt niks te vergevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wmb was het nu allang klaar hoor? zelfs nog veel eerder ervoor?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is niet vergeven en er is geen discussie mogelijk
Jij doet constant vervelend tegen mij en dus vind ik je nu vervelend
Doe het in de toekomst beter en dan vind ik je steeds minder vervelend maar jij hebt niks te vergeven
Jij haalt het nu weer aan. Ok vertel moeten we het uitpraten dan ff het waarom en waarom niet dat ik niet kap en jij niet kap?
Of zullen we het erbij laten?Do what you love, love what you do!![]()
Nee je bent vervelendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:09 schreef kree het volgende:
hmmmmsss zucht te goed voor deze wereld eigenlijk, maar okOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wmb niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:11 schreef kree het volgende:
[..]
wmb was het nu allang klaar hoor? zelfs nog veel eerder ervoor?
Jij haalt het nu weer aan. Ok vertel moeten we het uitpraten dan ff het waarom en waarom niet dat ik niet kap en jij niet kap?
Of zullen we het erbij laten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LOLOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hahahahaaaaatjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
ok dus we laten het hierbij dan bij deze?
eens?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga je beter gedragen en dan komt het wmb wel goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok dan niet he, dit is aan jou he als blauw om discussie te beginnen. vertel maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
13:00 werkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
ok dan niet he, dit is aan jou he als blauw om discussie te beginnen. vertel maar.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mooi nog 3 uur te gaan in de arena? dit is wat je zelf wilde trouwens?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dit is waar jij op aan hebt gestuurdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
mooi nog 3 uur te gaan in de arena? dit is wat je zelf wilde trouwens?
Alleen jijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je had gewoon kunnen zeggen dat ik er niet mee eens was en jullie niet? je koos hier zelf voor he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Blubquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik blub zei
Dus bij deze: blub![]()
![]()
Interesseert me niet waar je het wel of niet mee eens bentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
je had gewoon kunnen zeggen dat ik er niet mee eens was en jullie niet? je koos hier zelf voor he?
Ik vind je vervelend want je doet de hele tijd vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok je wilde zelf verder gaan, maar als ridder van de Kree0-orde gevestigd in het noodelijke deel rechts langs de vikingen.quote:
ik geef je gratie in deze
Dat doe jij, jouw keuzeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, is het weer zo laat?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Veel beter plan ja.quote:I'm surrounded by morons!
Gaat gewoon verderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok je wilde zelf verder gaan, maar als ridder van de Kree0-orde gevestigd in het noodelijke deel rechts langs de vikingen.
ik geef je gratie in dezeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is goed, meen het btw wel, maar ok het is me alle ellende en discussie niet waardquote:
Yup, ik zat al een tijdje te lurken, maar hier heb ik echt geen zin in.quote:
De foe-lijst brengt veel rust!![]()
![]()
Leuk voor jouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:18 schreef kree het volgende:
laat gaan joh gek. hahaha. het is nu leuk genoeg geweest wel.
Voor mij is het niet leuk, komt door jouOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Want je doet constant vervelend tegen mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is jouw schuldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok dm me ff want dat wil ik niet enzo. maar moeten we het ff uitpraten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lol neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
ok dm me ff want dat wil ik niet enzo. maar moeten we het ff uitpraten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Popcorn 🍿Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nee. dat is leuk voor forum. maar merk beetje dat hij er echt mee zit ofzo. enne dan vind ik het niet meer leuk. geintje oke wss.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar popcorn is altijd goed!quote:
Behalve van die (bijna) niet gepopte mais, die is me te hard
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan beter stoppen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja nee. dat is leuk voor forum. maar merk beetje dat hij er echt mee zit ofzo. enne dan vind ik het niet meer leuk. geintje oke wss.
En jij, waar ben jij nu danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:06 schreef Paul het volgende:
[..]
zie je @:dotteke hij doet ook dts oonder werk![]()
Ik heb mijn werk net gedaan, concept advies ter goed keuren naar de rest van het bestuur verstuurd en wachten op goedkeuring dan ik hem de deur uit doen hopaaa
Ik kan in ieder geval niet werken en op internet zitten. Of beter gezegd ik wil het niet. Heb ik pauze dan kom ik wel even
Maar ik werk ook maar af en toe, al lijkt het soms een fultime baan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit er niet meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja nee. dat is leuk voor forum. maar merk beetje dat hij er echt mee zit ofzo. enne dan vind ik het niet meer leuk. geintje oke wss.
Ik vind je alleen wel beetje vervelend omdat je de hele tijd vervelend doetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De popcorn wel, maar hetgeen waarbij je het eet nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar popcorn is altijd goed!
Behalve van die (bijna) niet gepopte mais, die is me te hard![]()
![]()
Je doet het erom hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee
Ik vind je alleen wel beetje vervelend omdat je de hele tijd vervelend doet![]()
![]()
![]()
enne ik hoop dan maar he dat ik mensen of users goed inschat zo?
En mss kon dit langer door ofzo, maarja de humor was er toch al af. en hoewel ik achter alles sta he
OK soms is het klaar. en hoop ook als ik eens zeg, nu is genoeg, er ook naar luisteren.Do what you love, love what you do!![]()
Zelf misschien ook eens doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:25 schreef kree het volgende:
enne ik hoop dan maar he dat ik mensen of users goed inschat zo?
En mss kon dit langer door ofzo, maarja de humor was er toch al af. en hoewel ik achter alles sta he
OK soms is het klaar. en hoop ook als ik eens zeg, nu is genoeg, er ook naar luisteren.![]()
nouja zelfde idee, daarom stop ik ermeequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee
Ik vind je alleen wel beetje vervelend omdat je de hele tijd vervelend doet
Okquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
De popcorn wel, maar hetgeen waarbij je het eet niet![]()
Dan maar op zoek gaan naar iets anders om het bij te eten
Tis wel weer gezellig zo pppfffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beetje wel hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kom eraanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok![]()
Dan maar op zoek gaan naar iets anders om het mee te eten![]()
![]()
* Fogel heeft spierpijn omdat hij geen nee kon zeggen tegen een leuke blondine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Maar ik doe niet vervelend tegen jouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zelfde idee, daarom stop ik ermeeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus niet hetzelfde ideequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jullie gaan zo snel dat het geeneens nut heeft om te bolken...I'm surrounded by morons!
Ik werk in de IT en zit 8,5 tot 9u achter mijn pc. Is een utopie dat je dan al die uren productief bentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij, waar ben jij nu dan![]()
Ik heb mijn werk net gedaan, concept advies ter goed keuren naar de rest van het bestuur verstuurd en wachten op goedkeuring dan ik hem de deur uit doen hopaaa
Ik kan in ieder geval niet werken en op internet zitten. Of beter gezegd ik wil het niet. Heb ik pauze dan kom ik wel even
Maar ik werk ook maar af en toe, al lijkt het soms een fultime baan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heeft altijd nut om te bolkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:28 schreef Fogel het volgende:
Jullie gaan zo snel dat het geeneens nut heeft om te bolken...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
neeeeheee maar ik neem jou dus niet alles kwalijk, tis alleen ik zie blauw mods die me bannen. en weet ik veel wie allemaal dat me hebben gedaan waar ik niet mee eens was?quote:
Daarom ben ik soms tegen blauw. maar ok zal iun de gaten houden voor jou dan uitzondering.Do what you love, love what you do!![]()
Bolkquote:
I'm surrounded by morons!
Bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mods kunnen niet bannen..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeheee maar ik neem jou dus niet alles kwalijk, tis alleen ik zie blauw mods die me bannen. en weet ik veel wie allemaal dat me hebben gedaan waar ik niet mee eens was?
Daarom ben ik soms tegen blauw. maar ok zal iun de gaten houden voor jou dan uitzondering."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mods kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeheee maar ik neem jou dus niet alles kwalijk, tis alleen ik zie blauw mods die me bannen. en weet ik veel wie allemaal dat me hebben gedaan waar ik niet mee eens was?
Daarom ben ik soms tegen blauw. maar ok zal iun de gaten houden voor jou dan uitzondering.
FAs kunnen wel vervelende users bannen.I'm surrounded by morons!
haha ja niet direct nee, uit ervaring. je bent binnen paar min toch gebande. enzo. "Pquote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar wat een prachtige dag vandaag de zon schijnt de lucht is blauw hihi
En de vogels fluiten
Ik was vanochtend best vroeg uit mijn bed
Alleen wel jammer dat ik duifkruid kreeg ipv aardbei van het bedrijfTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit klinkt als het begin van een gedichtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
En de vogels fluitenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
En de vogels fluitenDo what you love, love what you do!![]()
Nou nee een ban krijg je niet meteen.. de notes die je krijgt moeten eerst door gelezen worden en dan overleggen de mods en de fa's wat ze gaan doen ( denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja niet direct nee, uit ervaring. je bent binnen paar min toch gebande. enzo. "P
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
En de vogels fluiten![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou misschien maar even verder dichtenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van een gedicht![]()
ik wil het er niet meer over hebben eigenlijk die band en hoe dat gaat?
zie het allemaal zelf maar en hoe je eruit komt.
ik ben lief nu.
De zon schijnt
De lucht is blauw
Hoe gaat dit verder nou?
Ik hoor de vogels sowieso al een aantal ochtend vroeg fluiten, dus de lente komt er wel snel aan
Dit doe je altijd als je geen gelijk hebtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:33 schreef kree het volgende:
ik wil het er niet meer over hebben eigenlijk die band en hoe dat gaat?
zie het allemaal zelf maar en hoe je eruit komt.
ik ben lief nu.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het gras is groenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:33 schreef MizzezAmy het volgende:
De zon schijnt
De lucht is blauw
Hoe gaat dit verder nou?
En ik heb poep onder mijn schoen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:33 schreef MizzezAmy het volgende:
De zon schijnt
De lucht is blauw
Hoe gaat dit verder nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
mss maar ook om verdere drama te voorkomen? als je wil doorgaan vraag maar door he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit doe je altijd als je geen gelijk hebt
en leg ik wel uit. maar denk ben er wel klaar mee.Do what you love, love what you do!![]()
Mods kunnen niemand bannen en fa's doen niets zonder zichzelf in te lezen in de situatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar ook om verdere drama te voorkomen? als je wil doorgaan vraag maar door he?
en leg ik wel uit. maar denk ben er wel klaar mee.
Schien handig als je zelf eerst een vraag stelt voor je conclusies trekt? LOL haha?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent meestal degene die door gaat.. misschien lekker naar bedje toe gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar ook om verdere drama te voorkomen? als je wil doorgaan vraag maar door he?
en leg ik wel uit. maar denk ben er wel klaar mee.
weet ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mods kunnen niemand bannen en fa's doen niets zonder zichzelf in te lezen in de situatieDo what you love, love what you do!![]()
Waarom zei je net dan wat anders?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tis wel een beetje vroeg voor popcorn hoorTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
tja drama om niks eigenlijk. maar oke ik wil ook niet dat iemand zich slecht gaat voelen over wat ik dan weer zei. ?Do what you love, love what you do!![]()
Er is geen drama, niemand voelt zich slecht om wat jij zegtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:38 schreef kree het volgende:
tja drama om niks eigenlijk. maar oke ik wil ook niet dat iemand zich slecht gaat voelen over wat ik dan weer zei. ?
We voeren gewoon een gesprekjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
er is tussen mods en Admins een kliek. en ga het nou maar neit ontkennen want merk het. dus dat er niet alleen 2x onafhankelijk naar gekeken word. is het meer op suggestie van mods, of erger nog niet eens mods. en nog erger niet objectief gezien. maar uit mening van anderen.quote:
Dat dus. maar ok dat moet stoppen en heb ik allang all gezegd. bij deze hou ijk ermee opa want er is meer drama als nodig is dan.Do what you love, love what you do!![]()
Noem het maar gewoonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er is geen drama, niemand voelt zich slecht om wat jij zegt
We voeren gewoon een gesprekje![]()
Vervelendquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
er is tussen mods en Admins een kliek. en ga het nou maar neit ontkennen want merk het. dus dat er niet alleen 2x onafhankelijk naar gekeken word. is het meer op suggestie van mods, of erger nog niet eens mods. en nog erger niet objectief gezien. maar uit mening van anderen.
Dat dus. maar ok dat moet stoppen en heb ik allang all gezegd. bij deze hou ijk ermee opa want er is meer drama als nodig is dan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
laat gaan wmb hadden we het alweer niet over hebben. maarre oke. he als je vraagt krijg je antwoorden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
bij deze hou ijk ermee opa want er is meer drama als nodig is dan.![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen die langer dan 4 minuten mod is geweest weet dat dit onzin isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmmms ik durf dat te betwijfelen. nl na alles wat ik zie, is er echt die hele scheiding wel tussen mods en Admins?quote:
of wordt er achter de schermen meer besproken als we zien?Do what you love, love what you do!![]()
Aantal keren dat kree zegt dat ie stopt....
I'm surrounded by morons!
Nou dan wil ik wel 4 minuten mod zijn om te weten of het echt onzin is of nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:42 schreef sp3c het volgende:
Iedereen die langer dan 4 minuten mod is geweest weet dat dit onzin is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ONZIN KREE JE PRAAT POEP UIT JE NEUSquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik durf dat te betwijfelen. nl na alles wat ik zie, is er echt die hele scheiding wel tussen mods en Admins?
of wordt er achter de schermen meer besproken als we zien?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
laat gaan ook jongens. kom hier ook voor de lol. dat onderzoek laten we aan Zembla. heb ff adres gegeven van fok enzo. over paar weekjes komen ze interview doen.Do what you love, love what you do!![]()
Valt nog meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:43 schreef Fogel het volgende:
Aantal keren dat kree zegt dat ie stopt....
[ afbeelding ]![]()
er wordt achter de schermen wel meer besproken dat klopt wel, daar is het voorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar je gelooft het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik geloof je dan? dan is het eigenlijk klaar/.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het was de eerste teller die ik vond.quote:I'm surrounded by morons!
Dan zou ie wel een keer gaan slapenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Word je nou nooit moe van jezelf kree?![]()
Want je bent heel vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zei btw stop erover? maar iemand wilde er nog even over doorgaan. ok dan vraag ik ook door?
nu klaar dan denk ik wel?Do what you love, love what you do!![]()
Nee is niet klaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee als jij zegt te stoppen dan kan je ook gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:46 schreef kree het volgende:
ik zei btw stop erover? maar iemand wilde er nog even over doorgaan. ok dan vraag ik ook door?
nu klaar dan denk ik wel?
Maar jij stopt nooit. Een discussie gaat bij jou altijd door![]()
Is onzin
Je bent vervelend en je liegt
Stop ermeeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
owh ik was er wel klaar mee?quote:
als je zelf wil doorgaan? die is aan jou he. en zeg niet dat ik dan vervelend ben?Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik al de hele tijd!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: