SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te laatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik wilde bijna nog zweepslagen doen als TT.![]()
![]()
Het is helemaal mooiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is alweer vrede enzo, soms moeten ze even die zweepslagen ondergaan he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik veel man, jij doet altijd vervelend tegen mij dus het zal el verdiend zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
is alweer vrede enzo, soms moeten ze even die zweepslagen ondergaan he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naar das ook niet zo, ben kritisch op je dat wel als mod he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Weet ik veel man, jij doet altijd vervelend tegen mij dus het zal el verdiend zijn
Als persoon. niet zo erg eigenlijk
Do what you love, love what you do!![]()
G
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Be hier geen modquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
naar das ook niet zo, ben kritisch op je dat wel als mod he?
Als persoon. niet zo erg eigenlijk
Duizend keer gezegd, ook in dm en je blijft vervelend doen
Nu vind ik je vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NWS en BNWquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook al zestig keer verteldquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ok ok, ja ik kan ook niet zien wie er waar mod zijn he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Be hier geen mod
Duizend keer gezegd, ook in dm en je blijft vervelend doen
Nu vind ik je vervelend
maar ok het is nou eenmaal zo als je blauw kleurtje hebt dan ben je mod? enne kan je neit zelfde aannemen dan toch (omdat ik weet dat er dingen dan weer tussen mod en blauw gaan). je het zelfde te doen als user
Maar geen zorgen man. heb niks tegen je? kritisch ben ik ook, maar dat is net zo goed tegen mij.Do what you love, love what you do!![]()
Kan iemand even brood uithalen? Dank!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan wel zien wie waar mod isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok, ja ik kan ook niet zien wie er waar mod zijn he?
maar ok het is nou eenmaal zo als je blauw kleurtje hebt dan ben je mod? enne kan je neit zelfde aannemen dan toch (omdat ik weet dat er dingen dan weer tussen mod en blauw gaan). je het zelfde te doen als user
Maar geen zorgen man. heb niks tegen je? kritisch ben ik ook, maar dat is net zo goed tegen mij.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mais alsjeblieftquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja met zoeken. maar ik ben net als stier. en soms blauw gaat mij meer aan als rood op een stier. zeker als ze kritiek leveren.quote:
LOL. neem dit niet te hard op, want wat ik zei heeft niks te maken met mods, meer met users enzo.
ik weet niet eigenlijk waarom he? want vaak heb ik gevraagd bij mods en admin over ban enzo en waren ze wel lief.
kweet niet mss is het gewoon omdat ik hekel aan blauw heb eigenlijk.
Kan wel, staat in de index en ik heb het al 83 keer gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok, ja ik kan ook niet zien wie er waar mod zijn he?
Maar geen zorgen man. heb niks tegen je? kritisch ben ik ook, maar dat is net zo goed tegen mij.
je doet de hele tijd vervelend dus ik vind je vervelend
Als je daarmee stopt vind ik je minder vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok begrepen. en tip voor FA zou zijn maak die kleuren dan van niet mod net zo anders als iedereen in elk forum waar ze geen mod zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan wel, staat in de index en ik heb het al 83 keer gezegd
je doet de hele tijd vervelend dus ik vind je vervelend
Als je daarmee stopt vind ik je minder vervelend
Dat tip
maar sorry echt waar sp3c. wil je echt niet benadelen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Tip voor jou is je niet blind te staren op de kleurtjes en niet zo irritant te doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ok begrepen. en tip voor FA zou zijn maak die kleuren dan van niet mod net zo anders als iedereen in elk forum waar ze geen mod zijn.
Dat tip
maar sorry echt waar sp3c. wil je echt niet benadelen enzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zal niet meer doen, maar ok. alle volgende nieuw die hier komt, die weet het niet en ziet blauw als moderator.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tip voor jou is je niet blind te staren op de kleurtjes en niet zo irritant te doenDo what you love, love what you do!![]()
Hoiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja met zoeken. maar ik ben net als stier. en soms blauw gaat mij meer aan als rood op een stier. zeker als ze kritiek leveren.
LOL. neem dit niet te hard op, want wat ik zei heeft niks te maken met mods, meer met users enzo.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Zal het niet meer doen maar heb toch gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal niet meer doen, maar ok. alle volgende nieuw die hier komt, die weet het niet en ziet blauw als moderator.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of met beseffen dat dts een spel is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen hebben moeite met autoriteitF.K.A. SuperwormJim![]()
zekers. naja niet ermee, tenzij terecht enzo. en ik laat me er niet ff onderdoor lullen ofzo. en denk. ben ik toch heel eerlijk nu en terecht? of niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen hebben moeite met autoriteitDo what you love, love what you do!![]()
Welnee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey jij bent blauw. Ben je mod hier?F.K.A. SuperwormJim![]()
haha oke jij wel hier. naja. zie maar wat ik zei het is tip. okeeeeeeeee ik zal opletten dat ik niet mensen met blauw als met mod verward enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaaaaa dat weet niet iedereen. Sommigen denken dat dit een sc is en storen zich aan anderen die "bolk" of smileys posten.quote:
Zo vreemd.F.K.A. SuperwormJim![]()
Jij bent blauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tip voor jou is je niet blind te staren op de kleurtjes en niet zo irritant te doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb er geen moeite mee hoor?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jaaaaa dat weet niet iedereen. Sommigen denken dat dit een sc is en storen zich aan anderen die "bolk" of smileys posten.
Zo vreemd.
soms dat het saai is wel eens?Do what you love, love what you do!![]()
Raarrrrrr...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jaaaaa dat weet niet iedereen. Sommigen denken dat dit een sc is en storen zich aan anderen die "bolk" of smileys posten.
Zo vreemd.![]()
Ik heb gewoon liever 163 keer dezelfde discussiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zo vreemd.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever 163 keer dezelfde discussie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zag laatst 4 of 5 grijze harenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dan ga je toch naar de slowchat: ONZ / [ONZ SC] Waar we het over manden hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor?
soms dat het saai is wel eens?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je valt in herhaling en dat is nog saaier dan bolk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor?
soms dat het saai is wel eens?![]()
sowieso maakt het niet. uit. "want niemand vind mij leuk". quote het ff ;')Do what you love, love what you do!![]()
Of dezelfde uitgekauwde actsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever 163 keer dezelfde discussieF.K.A. SuperwormJim![]()
2 min is wel kort hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een goede act hoeft niet lang te durenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waar ok zal alle rest ff maar vergeten want was al klaar met dit hele topic eerder deze week. enne ok die vandaag was er ook wel weer mooi mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Je valt in herhaling en dat is nog saaier dan bolk.
LOL echt. dan moet je hoge eigendunk hebben ofzo om te zeggen. of weet ik veel. ?
maakt niet uit. ik vergeef het.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi oudquote:
Druiven worden heel matige krenten,rimpels, allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Behoorlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef JustinK het volgende:
Sommige mensen hebben moeite met autoriteitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zeg het maar vastOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: