Dat hou ik toch allemaal niet bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schaatsen is in het weekend nooit in de avond. Tenzij ze in Noord-Amerika schaatsen.
Ja die heeft ons toch een hoop ellende bezorgdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
En met Bart en Johan Olav (op die laatste had ik een beetje een crush)
Hoef je ook niet bij te houden. Maar dat is altijd wel al zo geweestquote:
Tegenwoordig rijden ze gewoon een minuut sneller op de 10 kmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die heeft ons toch een hoop ellende bezorgdVooral in Lillehammer in 1994.
Ja niet te geloven hè. Oké klapschaats natuurlijk maar ook dan. Als ik me niet vergis reed Uytdehaage 12:58 in Salt Lake City in 2002 en het huidige wereldrecord is gewoon 33 seconden sneller.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tegenwoordig rijden ze gewoon een minuut sneller op de 10 km
Er was laatst bij Andere Tijden Sport een uitzending over Jan Ykema. Die door de nieuwe bondscoach een jaar geen internationale wedstrijden mocht rijden omdat hij eerst nog moest leren schaatsen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leerdam is vooral teleurstellend als het aankomt op technisch mooi schaatsen. Dat is echt niet om aan te glurenDe Gunda Niemann van de sprint.
quote:Later dat voorjaar organiseert de nieuwe bondscoach Henk Gemser een barbecue. De hele kernploeg is ter kennismaking uitgenodigd. Ook Ykema moet eraan geloven.
Gemser: ,,Henk Gemser, aangenaam. Ik ga je schaatsenrijden leren.''
Ykema: ,,Meneer de coach, mag ik u erop attenderen dat ik al heb meegedaan aan drie WK's en de Olympische Spelen en dat ik Nederlands recordhouder ben op de 500 meter?''
Gemser: ,,Wat je zegt klopt. Maar je hebt niet geschaatst.''
Daar, in die achtertuin in Oudehaske, valt het startschot van een constante strijd die Gemser en Ykema met elkaar zullen leveren. Gemser laat Ykema een jaar lang niet op internationaal topniveau starten. Eerst moet de techniek beter. Ykema is verongelijkt en boos. Heel boos. Want wat is er aan schaatsen als je je niet mag meten met de groten der aarde?
Gemser: ,,Ik kon Jan nooit een compliment geven, want hij reed gewoon niet goed. Ik kan me voorstellen hoe frustrerend dat was. Jan toonde maar niet wat ik wilde zien.''
https://web.archive.org/w(...)niet-meer-bij-profs-
Heb jij kleine Strani’s?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat leggen we tijdens een Jitsi-sessie nog wel eens uit!
Niet weer zo'n sessie van jou hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat leggen we tijdens een Jitsi-sessie nog wel eens uit!
Na al die jaren zelfs grote Stranisquote:
Hoezo wat was daar mis meequote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo wat was daar mis meeMet educatieve filmpjes en modellen erbij, en het werkte toch? Hoeveel vrouwen heb jij sindsdien per ongeluk bezwangerd? Precies.
Het had uiteindelijk wel resultaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was laatst bij Andere Tijden Sport een uitzending over Jan Ykema. Die door de nieuwe bondscoach een jaar geen internationale wedstrijden mocht rijden omdat hij eerst nog moest leren schaatsen.
[..]
Vandaag was het dus Fred_brrr ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Koud vandaag trouwens. Wij waren bij de Carnavalsoptocht en er stond een gure wind.
Het is ook heel fris in mijn kamer momenteel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Koud vandaag trouwens. Wij waren bij de Carnavalsoptocht en er stond een gure wind.
Was je met zonder jas naar buiten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Brrrabantse nachten zijn lang inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |