Wij wel, maar die doet het nietquote:
Sterkte ermee, en condoleancesquote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Ow Luckynare dingen
Ik kwam ook net wat 'slecht' nieuws brengen. Oma is eerder vandaag overleden. De laatste dagen is het dan toch nog snel gegaan, maar ergens is dat natuurlijk ook wel een goed iets.
Ideaal zou natuurlijk zijn wanneer camera's een actie triggeren als iets aan het gebeuren is, en niet achteraf. Dan is het vaak zoiets van gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze hebben anders hier in Arnhem de drie brandstichters nav camerabeelden snel gevonden
Kooihouding van legkippenwaar men het hier over heeft is verboden in de EU afaik. Maar goed, ik koop Bioeieren, dan weet ik dat ze buiten kunnen lopen,quote:
Het lijkt mij tijdens het NK. De rest van de (schaats) wereld zal niet zoveel interesse hebben in de huldiging van Nederlandse sporters tijdens een WK.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, de Thialf schaatskalender van volgend seizoen lag vandaag in de mail.
Wij krijgen niet beredeneerd of afscheid en huldiging tijdens het een na laatste of het laatste weekend gaat zijn
Dan maar naar allebei!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, de Thialf schaatskalender van volgend seizoen lag vandaag in de mail.
Wij krijgen niet beredeneerd of afscheid en huldiging tijdens het een na laatste of het laatste weekend gaat zijn
Legbatterijen en ook verrijkte kooi zijn al erg lang verboden.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kooihouding van legkippenwaar men het hier over heeft is verboden in de EU afaik. Maar goed, ik koop Bioeieren, dan weet ik dat ze buiten kunnen lopen,
Scharreleieren zegt gewoon dat ze massaal in een stal staan.
Varkensvlees uit intensieve houding geeft zulk beroerd vlees, ik koop het niet. Ik neem buitenscharrel of biovarken.
Vind het erg opvallend dat in UK en D Bioproducten in iedere supermarkten ligt, in D is de Aldi zelfs heel groot in Bioproducten.
Qua legbatterijen ligt het er aan waar je je definitie legt, 'verrijkte kooi' mag nog wel, en de regels zijn in NL strenger dan soms elders in de eu. Daarnaast mag voor bewerkte & kant en klare producten (inclusief pakjes eiwitten en dooiers) ei van buiten de eu gebruikt worden uit batterijen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kooihouding van legkippenwaar men het hier over heeft is verboden in de EU afaik. Maar goed, ik koop Bioeieren, dan weet ik dat ze buiten kunnen lopen,
Scharreleieren zegt gewoon dat ze massaal in een stal staan.
Varkensvlees uit intensieve houding geeft zulk beroerd vlees, ik koop het niet. Ik neem buitenscharrel of biovarken.
Vind het erg opvallend dat in UK en D Bioproducten in iedere supermarkten ligt, in D is de Aldi zelfs heel groot in Bioproducten.
In Frankrijk ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vlees hier in ES kwalitatief stukken beter.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vlees hier in ES kwalitatief stukken beter.
Ik denk dat ik winquote:
Kiwi's!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:28 schreef sigme het volgende:
Vandaag gaan we naar een groot natuurreservaat: www.visitzealandia.com
De weersvoorspelling is nogal nattig, dus regenjasje en paraplu mee.
In het reservaat heerst als het goed is de situatie zoals deze was in NZ vóór de komst van de Europese kolonisatoren: zonder roofdieren.
Ik zag al foto’s van 11 dollar voor 12.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef derLudolf het volgende:
We hadden het over eieren. Trump loopt nu overal de schooien om eieren, een dozijn eieren kost inmiddels $8 in Yankeestan.
Dacht dat ze daar wel de meest geweldige leghennen ter wereld zouden hebben
Wat was het afgelopen zomer, 15 usd voor één little gem?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag al foto’s van 11 dollar voor 12.
Toen ik vanochtend vertrok van de boten werd er net keukenvoorraad geleverd. Liepen 3 mannen met enorme dozen met eieren. We bedachten dat ze er in Amerika waarschijnlijk net zoveel moesten betalen voor 1 zo’n doos als wij in Nederland voor de 3 samen.
quote:
Valt volgens mij erg mee. Als ik door de pampa´s naar Buenos Aires rijd zie ik toch voornamelijk koeien in de graslanden kuieren.quote:
Er was eerder een eiertekort en idiote prijzen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef derLudolf het volgende:
We hadden het over eieren. Trump loopt nu overal de schooien om eieren, een dozijn eieren kost inmiddels $8 in Yankeestan.
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:28 schreef sigme het volgende:
Vandaag gaan we naar een groot natuurreservaat: www.visitzealandia.com
De weersvoorspelling is nogal nattig, dus regenjasje en paraplu mee.
In het reservaat heerst als het goed is de situatie zoals deze was in NZ vóór de komst van de Europese kolonisatoren: zonder roofdieren.
is alweer bijna de helft gezakt in prijsquote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef derLudolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |