Sterkte met al het gedoe…quote:Op zondag 16 maart 2025 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan nog even een update over minder leuke dingen. Dan zijn jullie ook weer op de hoogte.
…
Men kan ook een bordje ophangen als waarschuwing.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Camera heb je helemaal niets aan, tenminste qua bewijs. Enkel als je ze zelf te pakken wilt nemen, middels melding op telefoon oid.
Mwoah ik heb meerdere gevallen gehoord waarbij politie uiteindelijk niets met de beelden kan.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar met een camera (meerderen) kan je misschien zien wie het doet, en hopelijk ook de auto. Zo’n ding neem je vast niet achterop de fiets mee.
Ze hebben anders hier in Arnhem de drie brandstichters nav camerabeelden snel gevondenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah ik heb meerdere gevallen gehoord waarbij politie uiteindelijk niets met de beelden kan.
quote:
Oh ja, jou moet ik nog hebben.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Ow Luckynare dingen
Ik kwam ook net wat 'slecht' nieuws brengen. Oma is eerder vandaag overleden. De laatste dagen is het dan toch nog snel gegaan, maar ergens is dat natuurlijk ook wel een goed iets.
Heb ik je dit ook opgedrongen?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, jou moet ik nog hebben.
Ik heb Mormon no More gezien. Verschrikkelijk Amerikaans en overdreven gescript. Maar als je daar omheen kijkt, belangrijke en interessante informatie.
quote:Ik ben bezig met boek 1, oude narrator. Ik heb zeker weten de eerste 6 ofzo hoofdstukken eerder gehoord. Maar het pakt me nu enorm en is echt in mijn straatje. Ik snap echt totaal niet wat ik er de eerste keer mis mee vond
Ik heb wel de voorleessnelheid langzamer gezet (ook voor het eerst). Op normale snelheid klinkt het monotoon en opsommerig. Dat is eigenlijk niet om aan te horen, mogelijk vond ik dat destijds het probleem.
Anyway, bedankt voor het blijven opdringen
Daar heb ik ook een bestelling lopen. Na bijna 9 jaar leek het ons toch eens tijd worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Vorig weekend plinten besteld bij plinten fabriek.nl - die werden afgelopen woensdag geleverd.
Ik heb ze niet geteld maar er stonden 19 op de pakbon en ik heb er ook 19 besteld. Ben benieuwd of er morgen nog meer plinten worden geleverdIn principe dat ik alleen nog maar voor beneden besteld, dus extra plint is altijd welkom
Gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Ow Luckynare dingen
Ik kwam ook net wat 'slecht' nieuws brengen. Oma is eerder vandaag overleden. De laatste dagen is het dan toch nog snel gegaan, maar ergens is dat natuurlijk ook wel een goed iets.
Had m'n bericht nog aangepast, want kreeg gisteren bericht dat ze er morgen zouden zijn om te leveren. Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een bestelling lopen. Na bijna 9 jaar leek het ons toch eens tijd worden.
Jeetje, een kogel zelfsquote:Op maandag 17 maart 2025 01:13 schreef flipsen het volgende:
Wat sigme hierboven 2x zegt...
Diefstal van je eigendom, daar kan je ZO VERSCHRIKKELIJK BOOS om wordenIk had het vroeger in Amsterdam al, als je van je werk kwam en je fiets was weer eens gejat. Ik ben echt de rust zelve normaal gesproken, maar op zo´n moment zou ik, als ik net die teringjunk op mijn fiets zou zien, hem ervan af schoppen.
Zo, dat moest ik kennelijk even kwijtHier hebben ze 6 jaar geleden ingebroken, gelukkig waren we net uit eten voor mijn verjaardag. Wel 3 honden thuis, Tarka heeft ze het kennelijk moeilijk gemaakt, want die had een kogel in d´r rug. Daar kwamen we pas 2 weken later achter, toen hij er vanzelf uit werd gewerkt door haar lichaam. Heel bizar (ze bloedde wel toen we aankwamen, maar we dachten dat ze een mep met iets had gehad). Enniewee, toen camara´s en alarm geinstalleerd, slaap je (na een paar weken) toch een stuk rustiger. Als ik zelf in BUE ben en vrouwlief is alleen thuis, meldt ze me ook altijd dat ze de (hotel)honden gaat uitlaten ´s avonds laat, dan kijk ik via de camara´s mee voor het geval dat. Geeft beiden een gerust gevoel.
Maar goed, wellicht is dat binnenkort niet meer nodig. Omdat we waarschijnlijk over een maand of 2-3 gaan verhuizenWe hebben een leuk huis gezien, dichtbij (als in een uurtje rijden zonder file) Buenos Aires. In een toffe buurt waar alleen maar "casas quinta" staan, zeg maar weekendhuizen maar waar mensen ook wel vast wonen. Allemaal met een flink stuk grond erom heen. Huur valt héél erg mee, ik ben een paar weken geleden gaan kijken en het klikte met de eigenaresse. Vrouwlief is gisteren gaan kijken en ook met haar klikte het, ze heeft het huis al van de markt gehaald en wil alleen aan ons verhuren
Met eventueel de mogelijkheid om het te kopen. Aangezien er sinds de nieuwe president weer "normale" hypotheken worden aangeboden, is dat een optie voor ons. Spannend wel allemaal. Vrouwlief is al een tijd bezig met online (maar ook thuis) cursussen geven en dat loopt erg goed, dus het hondenhotel wilden we toch al gaan sluiten. En ik kan uiteraard werken waar ik wil, als er maar internet is. En dichtbij Buenos Aires is voor allebei fijn, voor mij makkelijker om met klanten te gaan eten zonder daarvoor heen en weer te moeten vliegen, voor vrouwlief makkelijker ivm de agility competities.
Hm, ik zat kennelijk op mijn praatschrijf-stoel. Sorry
Wij laten ze ook niet aflakken. Ik wil geen hoogglans en je moet hoe dan ook de snijranden en hoeken nog bijwerken dus een extra laag is toch geen probleem.quote:Op maandag 17 maart 2025 05:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had m'n bericht nog aangepast, want kreeg gisteren bericht dat ze er morgen zouden zijn om te leveren. Ben benieuwd.
Ik dacht ik doe de plinten direc, tenminste in de woonkamer. Gisteren geverfd (verschil tussen gegrond en afgelakt vond ik groot en de verf heb ik toch al) en dinsdag ben ik vrij dus dan beginnen met monteren.
Mèt wijnglazen 🍷 🍷quote:Op maandag 17 maart 2025 08:47 schreef sigme het volgende:
Dit land heeft andere normen dan ik gewend ben. Dit is in een motelkamer ZONDER kitchenette
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan nog even een update over minder leuke dingen. Dan zijn jullie ook weer op de hoogte.
Het is momenteel zwaar hier. Deels vanwege mijn handen, dat gaat maar niet over. De basics van het leven red ik net. Werken, persoonlijke verzorging, koken, boodschappen. Veel meer dan dat gebeurt er niet. J neemt heel veel over. Het is voor allebei erg vermoeiend.
Mijn moeder is laatst een week opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels weer, ze heeft een stoma gekregen. Ingewikkeld.
Het verbreken van die lange intense vriendschap laatst hakt er ook enorm in.
Schildklier doet weer stom, de maand april ga ik weer medicatie aanpassen. Nu dus druk met extra op mijn tenen lopen zodat ik vanaf april rust kan nemen.
En afgelopen week is onze hagelnieuwe barbecue uit de tuin gestolen. We zijn er goed ziek van. We zijn bezig met politie en er is een kleine kans dat de verzekering vergoedt. Maar een nieuwe kopen gaan we voorlopig niet doen want die kunnen ze ook weer stelen. Eerst moeten we diverse maatregelen treffen om dat tegen te gaan.
We zijn hier allebei al dagen flink aangeslagen en verdrietig van. We kunnen er eigenlijk nauwelijks over praten. Dit was ons liefste bezit. We hebben zo lang naar de aanschaf toegeleefd.
Jeetje wat kut allemaal zegquote:Op zondag 16 maart 2025 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zachtjes tikt de regen …RIP Rob.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Rob de Nijs overleden![]()
Het was natuurlijk te verwachten, maar toch, hij hoorde er zo bij.
Aagjequote:Op maandag 17 maart 2025 14:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen …RIP Rob.
En de kogel is door de kerk…wij hebben beslist.
@:Lucky_Strike https://archive.ph/Ehp6C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aagjewat hebben jullie beslist?
Moet even wat anders doen. Ben met wat schrijnende dossiers binnen.Wij hebben beslist wie ons huis kan/mag/gaat kopen 😇SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een nare verhalen krijg je te horen en te lezen, kaatje!
Het is voor te stellen dat je af en toe eens wat anders gaat doen.
Ah, hele opluchting voor jullie natuurlijk, weer een stapje verder.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hebben beslist wie ons huis kan/mag/gaat kopen 😇
Wat een nare verhalen krijg je te horen en te lezen, kaatje!
Het is voor te stellen dat je af en toe eens wat anders gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Idem, hier staan mensen gewoon op het erf te roepen, al dan niet met een hond die een keer WOEF doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |