Sterkte met al het gedoe…quote:Op zondag 16 maart 2025 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan nog even een update over minder leuke dingen. Dan zijn jullie ook weer op de hoogte.
…
Men kan ook een bordje ophangen als waarschuwing.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Camera heb je helemaal niets aan, tenminste qua bewijs. Enkel als je ze zelf te pakken wilt nemen, middels melding op telefoon oid.
Mwoah ik heb meerdere gevallen gehoord waarbij politie uiteindelijk niets met de beelden kan.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar met een camera (meerderen) kan je misschien zien wie het doet, en hopelijk ook de auto. Zo’n ding neem je vast niet achterop de fiets mee.
Ze hebben anders hier in Arnhem de drie brandstichters nav camerabeelden snel gevondenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah ik heb meerdere gevallen gehoord waarbij politie uiteindelijk niets met de beelden kan.
quote:
Oh ja, jou moet ik nog hebben.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Ow Luckynare dingen
Ik kwam ook net wat 'slecht' nieuws brengen. Oma is eerder vandaag overleden. De laatste dagen is het dan toch nog snel gegaan, maar ergens is dat natuurlijk ook wel een goed iets.
Heb ik je dit ook opgedrongen?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, jou moet ik nog hebben.
Ik heb Mormon no More gezien. Verschrikkelijk Amerikaans en overdreven gescript. Maar als je daar omheen kijkt, belangrijke en interessante informatie.
quote:Ik ben bezig met boek 1, oude narrator. Ik heb zeker weten de eerste 6 ofzo hoofdstukken eerder gehoord. Maar het pakt me nu enorm en is echt in mijn straatje. Ik snap echt totaal niet wat ik er de eerste keer mis mee vond
Ik heb wel de voorleessnelheid langzamer gezet (ook voor het eerst). Op normale snelheid klinkt het monotoon en opsommerig. Dat is eigenlijk niet om aan te horen, mogelijk vond ik dat destijds het probleem.
Anyway, bedankt voor het blijven opdringen
Daar heb ik ook een bestelling lopen. Na bijna 9 jaar leek het ons toch eens tijd worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Vorig weekend plinten besteld bij plinten fabriek.nl - die werden afgelopen woensdag geleverd.
Ik heb ze niet geteld maar er stonden 19 op de pakbon en ik heb er ook 19 besteld. Ben benieuwd of er morgen nog meer plinten worden geleverdIn principe dat ik alleen nog maar voor beneden besteld, dus extra plint is altijd welkom
Gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Ow Luckynare dingen
Ik kwam ook net wat 'slecht' nieuws brengen. Oma is eerder vandaag overleden. De laatste dagen is het dan toch nog snel gegaan, maar ergens is dat natuurlijk ook wel een goed iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |