Zal jou eens watervalsystemen Guantanamo Bay stijlquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doordat het watervalsysteem is afgeschaft stel de ECL niets meer voor. Ik pleit om het watervalsysteem terug in te voeren.
De beste 16 ploegen stoten door naar de volgende ronde.
League Phase Champions League:
1-16 naar de volgende ronde
17-24 naar de tussenronde Europa league
League Phase Europa League:
1-8 Naar de volgende ronde
9-16 speelt tussenronde tegen de 17-24 van de Champions League
League Phase Europa League
1-8 naar de volgende ronde
9-16 speelt tussenronde tegen de 17-24 Europa League.
Kortom we kunnen ook de ECL afschaffen.
Dacht dat Goes in Zeeland lag.quote:
Neuh, Tottenham was al veeeeeel beter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een typisch Nederlandse tegentreffer
@:Coco
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Tottenham was al veeeeeel beter.
Goh, afdeling Vlaanderen wordt ook wakker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje voorbij komen dat iemand met een Ajax vlag zwaaide naar het publiek van PSV
Ja leuk - 2 jaar oud filmpje. Maar naïeve Belgen trappen er weer inquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje voorbij komen dat iemand met een Ajax vlag zwaaide naar het publiek van PSV
Je gaat nu maar verzinnen hoe dit potentieelquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
bal kwam van AZ spelerquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hadden nog wel lijntjes kunnen trekken voor buitenspel.
Dit is een mooi LEERMOMENTquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
Goes kreeg te veel veren in de reet de laatste weken. Dan gaat het altijd mis.
Wat ik voel me opgelicht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja leuk - 2 jaar oud filmpje. Maar naïeve Belgen trappen er weer in
Druk van de prummerliek.quote:
Dat zijn de messcherpe analyses waar ik graag extra voor betaal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:32 schreef GGMM het volgende:
"AZ kiest ervoor om Spurs te laten voetballen"
Ziggo-commentaar.
Wel knap dat ze zover gekomen zijn, die Luxemburgers.quote:
Dat zal 'm goed doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
James Maddison is een connaisseur, dus die val ik niet af vandaag.
Dudelange zat in de Conference League toch.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel knap dat ze zover gekomen zijn, die Luxemburgers.
Ach AZquote:
Als hij de kans heeft, is hij toeschouwer bij dartswedstrijden. Dan ben je natuurlijk een fenomeen.quote:
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het boeit wellicht niemand, maar ik vermeld het toch.
Cercle Brugge stond 3-0 achter op Jagiellonia in de heenwedstrijd. Maar ze hebben het in de terugwedstrijd net niet gehaald het werd 2-0 voor Cercle.
Dit kan je net zo goed voor al je posts plaatsenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Cercle Brugge stond 3-0 achter op Jagiellonia in de heenwedstrijd. Maar ze hebben het in de terugwedstrijd net niet gehaald het werd 2-0 voor Cercle.
sowquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit kan je net zo goed voor al je posts plaatsen
Woehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ONZE 6e plaats komt immers in gevaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo had kwam hard binnen, zeker van een crewlid collega.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan die tuinmeubelman daar niet?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ojee, als Sadiq stuk is heeft AZ helemaal een probleem op die positie.
hadquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo had kwam hard binnen, zeker van een crewlid collega.
Zo had kwam hard binnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh sorry was een gebbetjequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gohquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
PiP werkt weer eens niet bij de Ziggo app
En hoe is dat met Viaplay?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh
Iedereen die betaalt voor Ziggo is voor mij geen knip voor de neus waard.
quote:
Je kon wel zelf verzinnen dat had dat moest zijnquote:
Gelukkig betalen mijn ouders.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh
Ik weet niet hoe de kwaliteit is, want ik kijk niet naar b-sportenquote:
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Je kon wel zelf verzinnen dat had dat moest zijn
Maar ik ben moe want ik ga slapen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh
"Ik ben moe want ik ga slapen."quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Je kon wel zelf verzinnen dat had dat moest zijn
Maar ik ben moe want ik ga slapen.
Ik geraak gewoon niet meer uit me woorden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ik ben moe want ik ga slapen."
Ik zie het oorzakelijk verband niet.
O nou, dan ben ik nog niks wijzer want ik heb het ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de kwaliteit is, want ik kijk niet naar b-sporten
Dus hier kan ik niet over oordelen
Nou heb ik er spijt van van die vent is best okequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:capuchon_jongen druipt met de staart tussen de benen af na de rechtse directe van @:GGMM .
Niet zo druk maken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi dat je een stotterelement toevoegt aan je postquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou heb ik er spijt van van die vent is best oke
mequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik geraak gewoon niet meer uit me woorden.
[ afbeelding ]
ik ga slapen want ik ben moe moest dit zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb last van een opgezette keel.
Ik ben sinds gisteren ook flink verkouden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk geen tumor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oei, dit gaat misquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ook, kinderen slepen een hoop ellende mee van die opvang.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren ook flink verkouden.
Dit komt allemaal erg dichtbij zo.
Wat moet ie dan zeggen? "Hopelijk wel..."?quote:
Vrienden van mij met kinderen hebben ook zo’n twee keer per jaar buikgriep. Antigenot.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ook, kinderen slepen een hoop ellende mee van die opvang.
Ging dat echt te ver? Nou sorry in dat geval ondanks dat ik "hopelijk geen" zei in een topic over Europa League voetbalquote:
We laten Stijn met rust.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ging dat echt te ver? Nou sorry in dat geval ondanks dat ik "hopelijk geen" zei in een topic over Europa League voetbal
Wat zal Stijn lekker slapen vanavondquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk geen hersenvliesontsteking. Meisje van 17 had last van haar keel. Kreeg koorts. en was de volgende dag dood.
Er staat godverdomme 4 keer dezelfde zin in de OP.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef Evangelion het volgende:
NWS / Mogelijk zeer besmettelijke ziekte bij man dokterspost Heemskerk
We hebben een groot probleem
Haat mijzelf echt dat ik om deze post moet lachen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk geen hersenvliesontsteking. Meisje van 17 had last van haar keel. Kreeg koorts. en was de volgende dag dood.
Mensen die naar een tropisch land gaan op vakantiequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar een tropisch land gaan op vakantie zorgen alleen maar voor ellende
Gewoon de oven in.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef Evangelion het volgende:
Kroegen sluiten nu!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef Evangelion het volgende:
Kun je voortaan gewoon topics sluiten waar letterlijk geen enkele moeite voor de openingspost is gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat godverdomme 4 keer dezelfde zin in de OP.
zorgen alleen maar voor ellendequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mensen die naar een tropisch land gaan op vakantie
Als ik helemaal geen leven had verder had ik me hier hard voor ingezetquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kun je voortaan gewoon topics sluiten waar letterlijk geen enkele moeite voor de openingspost is gedaan?
We hebben een zorg- en opvoedingsplicht op dit forum.
Begrijpelijk standpunt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik helemaal geen leven had verder had ik me hier hard voor ingezet
Dus het wordt opgelost?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik helemaal geen leven had verder had ik me hier hard voor ingezet
Is echt gebeurd pik:https://www.vrt.be/vrtnws(...)rmoedelijk-aan-hers/quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Haat mijzelf echt dat ik om deze post moet lachen.
Valt de mijne wat dat betreft best mee
Onder welke user naam?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef ISVV het volgende:
Gio heeft doorgaans weinig te melden.
Zou hier zo mee kunnen posten.
Voetbal is voetbal en dat is het mooie aan voetbal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef ISVV het volgende:
Gio heeft doorgaans weinig te melden.
Zou hier zo mee kunnen posten.
In hele zeldzame gevallen van acute meningitis kan dat ja. Van dichtbij meegemaakt, persoon in kweste gelukkig wel overleefd maar kantje boord.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is echt gebeurd pik:https://www.vrt.be/vrtnws(...)rmoedelijk-aan-hers/
Heeft een arts dat vastgesteld?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, ik heb een mededeling.
Ik ben blij dat ik geen kanker heb.
PRRRIIIEEEEE_SKEN!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ben blij voor jequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Zelfdiagnose.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heeft een arts dat vastgesteld?
Onmogelijk.quote:
ja maar ben je wel gevaccineerd?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ik weet het maar mij wordt niks gevraagdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
@:coco wat is de emoticon combinatie voor een boze smiley? Per telefoon krijg je de opties niet.
Kun je aanzetten in settings ergens geloof ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
@:coco wat is de emoticon combinatie voor een boze smiley? Per telefoon krijg je de opties niet.
: (quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
Geen idee, moet ik aan een FA vragen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
: (quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik aan een FA vragen.
Omdat hij wel behulpzaam is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom plaats je die spatie dan
Had PSV maar normaal moeten doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef RamboDirk het volgende:
Geen enkele ploeg in de kwartfinale met 3 Europese toernooien. Schande.
Of Farioliquote:
Heb net een eitje gebakken maar skip het ontbijt waarschijnlijk ter verdediging.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef ISVV het volgende:
Ik heb honger dus ik neem nog een lekker bakje magere kwark (van de LIDL, 8,5 gram eiwit per 100 gram kwark).
Heb je een brunch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb net een eitje gebakken maar skip het ontbijt waarschijnlijk ter verdediging.
Als je nu vast ontbijt kan je morgen lekker langer blijven liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb net een eitje gebakken maar skip het ontbijt waarschijnlijk ter verdediging.
over de wind gesproken..quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland krijgt de wind van voren. (spreekwoordelijk)
Poku klinkt als een Pokemon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Poku een goede spits was verlengt ie die bal.
Go Ahead ook op de schaamlijst.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef PSVCL het volgende:
PSV en feyenoord kan je niks kwalijk nemen, hebben het maximale eruit gehaald (laatste 16 van de CL)
AZ en twente ook niet. ajax moet zich kapot schamen
Je hebt gelijk, Ajax had gewoon minimaal de finale moeten halenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef PSVCL het volgende:
PSV en feyenoord kan je niks kwalijk nemen, hebben het maximale eruit gehaald (laatste 16 van de CL)
PSV & Feyenoord zijn anaal genomen. Ajax blijft een ontiegelijk lelijke kut club en dito selectie. Alleen AZ kan er mee door.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef PSVCL het volgende:
een schande dat we die beker niet ff hebben opgehaald dit seizoenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Ajax had gewoon minimaal de finale moeten halen
Blijf erbij 0-10 had psv best kunnen lukken. Schrijf historie op niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Ik vind een niet veel te klein om wat op te schrijven. Ze worden doorgaans niet voor niks "nietJES" genoemdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijf erbij 0-10 had psv best kunnen lukken. Schrijf historie op niet.
Als Ajax fan ben ik het hiermee eens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef PSVCL het volgende:
Deze telt dubbel zouden ze in België denkenquote:
De belangrijke verplaatsingsgoal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Deze telt dubbel zouden ze in België denken
Anders 5 minuten overtime.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Hopelijk trekken ze het in het derde kwart over de streep
Mijn vader vond hem maar slecht zei hij vorige week.quote:
Mag hij dat zeggen? Ja dat mag hij zeggen.quote:
Is dit een wiskunde formule want ik snap het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind een niet veel te klein om wat op te schrijven. Ze worden doorgaans niet voor niks "nietJES" genoemd
Donderdagavond pingelavondquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Deze wedstrijd gaat binnen 90 min + extra tijd beslist worden.
Goed om te weten, dan blijf ik nog even op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Deze wedstrijd gaat binnen 90 min + extra tijd beslist worden.
Dat is de invloed van @klaasweetalles , van Harvard en zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een wiskunde formule want ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |