SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
F1
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Haha ja geweldige apparaten. Ik speelde vroeger altijd Coin Dozer op mijn telefoon. Dat was inspiratie voor deze game.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:58 schreef StevenHyde het volgende:
Op vakantie in Zandvoort afgelopen week, daar was een arcadehal waar je punten kon sparen en hadden ze 2 van deze machines. Maar die machine werd de hele tijd gebruikt door 1 grote familie. Sad moment![]()
![]()
Nog wat lekkers gehaald?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, net thuis van boodschappen![]()
Nou zegquote:
Wat is het probleem vriendGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee wel deze https://www.jumbo.com/dam(...)_8445291484610_5.pngquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
KitKatquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee wel deze https://www.jumbo.com/dam(...)_8445291484610_5.png![]()
![]()
Ik hoor graag de reviewquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het echt naar kitkat smaakt![]()
![]()
vind saai heequote:Op donderdag 13 maart 2025 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg
Wat is het probleem vriendWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
F1 is ook een stukje geduld hebben. Net als bij een voetbalwedstrijd soms.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
heb wellus gekeken uur of iets, zo saaiquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is ook een stukje geduld hebben. Net als bij een voetbalwedstrijd soms.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2173 / +213 / +94 / 5127 / 5669
2. KoningWouter / 550 / +7 / +23 / 1695 / 1976
3. KillemWieft / 513 / +25 / +73 / 399 / 574
4. Bally-b / 363 / +59 / +97 / 47 / 90
5. devzero / 319 / +11 / +3 / 247 / 321
6. Moeraskat / 275 / +27 / +43 / 2101 / 2272
7. hemarookworst / 274 / +7 / +3 / 963 / 1139
8. _UserName_ / 252 / +7 / +2 / 505 / 639
9. Lovely / 212 / +0 / +22 / 1025 / 1192
10. Dr.Mikey / 205 / +21 / +55 / 455 / 568
11. mario390 / 205 / +49 / +3 / 152 / 244
12. kree / 200 / +0 / +0 / 924 / 1032
13. gebrokenglas / 186 / +11 / +0 / 1258 / 1410
14. Pinnenmutske / 183 / +34 / +28 / 319 / 431
15. sp3c / 176 / +6 / +6 / 398 / 475
16. Grotetijd / 175 / +3 / +9 / 771 / 888
17. Moonlight / 168 / +7 / +44 / 545 / 640
18. HappyCharly / 152 / +6 / +9 / 1075 / 1196
19. AardappelSchotel / 127 / +5 / +0 / 852 / 942
20. maily / 125 / +1 / +0 / 1302 / 1435SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tsja als het niks voor jou is is het niks voor jouquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
heb wellus gekeken uur of iets, zo saai
Zo simpel is het natuurlijk ook wel weerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
dankuwelquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja als het niks voor jou is is het niks voor jou
Zo simpel is het natuurlijk ook wel weerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij wil de hele wereld aan zijn voeten leggen met die invoerrechten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal nergens meer over![]()
Trump en Poetin samen gek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja is ingehaald door de realiteit net als SouthparkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amerikaans bier is toch niet om te nassen. Dus prima ga zelf die rotzooi maar opzupn Trumpmans.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
FactsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou niet weten wat uit amerika komt qua drank, martini?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
Amerikaans bier is toch niet om te nassen. Dus prima ga zelf die rotzooi maar opzupn Trumpmans.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Van die 00s reclame:
Having a bud .. WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hopelijk belt Trump met ons Marcie Rutten en neemt ie de telefoon op met: WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABastognekoeken koekoek jonguh!![]()
over 3 uurtjes is marc rutte bij trumpquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk belt Trump met ons Marcie Rutten en neemt ie de telefoon op met: WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Om z'n ballen te likken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:47 schreef Paul het volgende:
[..]
over 3 uurtjes is marc rutte bij trump![]()
Mark*quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:47 schreef Paul het volgende:
[..]
over 3 uurtjes is marc rutte bij trump
En leuk dat je zo op de hoogte bent vriend.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dankjwel schat, ja daarom ben ik crew van Jippie op de frontpagequote:Op donderdag 13 maart 2025 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mark*
En leuk dat je zo op de hoogte bent vriend.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Misschien kun je gaan daten met Chevyquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankjwel schat, ja daarom ben ik crew van Jippie op de frontpage
Jullie lijken me een prima stel samenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn dochter heeft een vriendinnetje te spelen in de kamer hiernaast. En ik moet me buigen over feedback op formules die niet goed worden getoond in de PDF.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk dat ik dit maar naar morgen schuif, want met die gezelligheid hiernaast is t lastig concentreren.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zijn Amerikaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:04 schreef Paul het volgende:
ONZ / Deze dingen zijn Amerikaan dus niet meer kopen
Zijn analfabeet ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geef ze een ijsjequote:Op donderdag 13 maart 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter heeft een vriendinnetje te spelen in de kamer hiernaast. En ik moet me buigen over feedback op formules die niet goed worden getoond in de PDF.
Dan heb je ongeveer 10 minuten stilte
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier zitten er 2 koters naast me chips te eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter heeft een vriendinnetje te spelen in de kamer hiernaast. En ik moet me buigen over feedback op formules die niet goed worden getoond in de PDF.![]()
![]()
pest mij nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn Amerikaan?
Zijn analfabeet ?
Ik heb de houtkachel aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:12 schreef Moonlight het volgende:
Hier lig ik lekker onder mijn elektrisch dekentjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
Hier liggen 2 honden naast me te ruften
Is een guilty pleasure van me. Youtube filmpjes van honden die een scheet laten en er zelf helemaal kapot van schrikken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha
Is een guilty pleasure van me. Youtube filmpjes van honden die een scheet laten en er zelf helemaal kapot van schrikken.
Ja ik heb mijn dochter gisteren al geld gegeven om een ijsje te kunnen eten in het dorpquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef ze een ijsje
Dan heb je ongeveer 10 minuten stilteGoede tip iig wel
Lekker zeg. Ga vanavond ook wel chips eten tijdens Ajaxquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zitten er 2 koters naast me chips te eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
viez dikquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker zeg. Ga vanavond ook wel chips eten tijdens AjaxWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hebben jullie een goed ijssalon ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn dochter gisteren al geld gegeven om een ijsje te kunnen eten in het dorpGoede tip iig wel
Jawel. Ben zelf vooral vd softijs (met disco dip het liefste). Maar dat maakt niet zoveel uit waar ik dat eet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
H
[..]
ebben jullie een goed ijssalon ?
Ken je de pitstop bij Schaarsbergen (weg richting Otterloo)? Daar krijg je echt een mega grote softijs. Dat is wel mijn favoriet denk ik.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk het welquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jawel. Ben zelf vooral vd softijs (met disco dip het liefste). Maar dat maakt niet zoveel uit waar ik dat eet.
Ken je de pitstop bij Schaarsbergen (weg richting Otterloo)? Daar krijg je echt een mega grote softijs. Dat is wel mijn favoriet denk ik.
Gingen wel eens in Hoenderloo ijs halen
Lekkerste softijs
Weet niet of die er nog zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Man man man. Net Roti besteld. Duurt het 1.5 uur voor 't hier is terwijl 't bedrijf op 3 kilometer zit of zoWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ben je nog steeds zo eten-bestel-verslaafdquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:19 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man. Net Roti besteld. Duurt het 1.5 uur voor 't hier is terwijl 't bedrijf op 3 kilometer zit of zo
Ja dat is wel de populairste van Gelderland denk ik. Altijd dikke rijen daar. Vorig jaar maart zat ie er nog wel, want toen was ik een weekendje weg in Hoenderlooquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Gingen wel eens in Hoenderloo ijs halen
Lekkerste softijs
Weet niet of die er nog zit
Irritant zeg. Zou ff bellen of ze je niet zijn vergeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:19 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man. Net Roti besteld. Duurt het 1.5 uur voor 't hier is terwijl 't bedrijf op 3 kilometer zit of zoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In Vorden zit er ook 1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is wel de populairste van Gelderland denk ik. Altijd dikke rijen daar. Vorig jaar maart zat ie er nog wel, want toen was ik een weekendje weg in Hoenderloo
Die hebben ook zulk lekker softijs
En enormmmmmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
? Nee ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ben je nog steeds zo eten-bestel-verslaafd
Zo eet verslaafd ben ik zeker niet meer
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Goeie tip. Nog nooit daar geweest. Maar mocht ik eens op de racefiets die kant opfietsen dan misschien daar eens stoppen voor een ijsje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Vorden zit er ook 1
Die hebben ook zulk lekker softijs
En enormmmmmBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Prachtig mooi daarquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goeie tip. Nog nooit daar geweest. Maar mocht ik eens op de racefiets die kant opfietsen dan misschien daar eens stoppen voor een ijsje.
En je hebt daar volgens mij ook een trail door het bos voor op de fiets
Ik ga dan met de racefiets, dus daarmee durf ik niet mee door het bosquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prachtig mooi daar
En je hebt daar volgens mij ook een trail door het bos voor op de fiets
Trail hardlopen daarentegen is wel leuk. Weleens wedstrijd gelopen bij Groesbeek.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Veluwe heeft genoeg trails tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga dan met de racefiets, dus daarmee durf ik niet mee door het bos
Trail hardlopen daarentegen is wel leuk. Weleens wedstrijd gelopen bij Groesbeek.
Voor op de racefietsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb dat met kokhalzende kattenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha
Is een guilty pleasure van me. Youtube filmpjes van honden die een scheet laten en er zelf helemaal kapot van schrikken.![]()
Vinden ze nog lekker ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:
R.I.P DTS.![]()
Ohhh echt niet !quote:
Verder wel helemaal beter ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee welke dat isquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nu dat liedje van Jeffrey Spalburg in mijn hoofd
Ik apt
Apatapata
Ja alleen nog hoesten snotteren als ik een tijdje buiten ben geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ohhh echt niet !
Verder wel helemaal beter ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hengeloooooquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nu dat liedje van Jeffrey Spalburg in mijn hoofdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk snel helemaalquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja alleen nog hoesten snotteren als ik een tijdje buiten ben geweest.
Opgeknapt dan
Ik wilde dat vroeger altijdquote:
Dan ging ik heel hard zingen
Maar lukte me nooit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
een idee welke dat is
Ik apt
Apatapata
En
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of hard schreeuwen,kreeg alleen keelpijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde dat vroeger altijd
Dan ging ik heel hard zingen
Maar lukte me nooit
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En
Bekijk deze YouTube-video![]()
ParimariboooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ken ze welquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ken je dat liedje niet? @:greysbonesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
CoooooolaaaaaaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef mario390 het volgende:
pozza diavolo,knoblok, zitrone radler![]()
![]()
![]()
ik sitz zu tisch![]()
![]()
pozza diavoloquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
ik sitz zu tisch![]()
![]()
Mario kent ook pozzaquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
ik sitz zu tisch@Schakeltopia
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario kent ook pozza@:schakeltopia
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef mario390 het volgende:
nee du hirsch knoblauch is op de pozza
ja ja ja ist eine Witzequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef mario390 het volgende:
nee du hirsch knoblauch is op de pozzaUw ADH vitamine Worst
Wel altijd ff controleren of het naar knoflook smaakt.
Sinds ik veel limp bizkit luisterde vroeger ben ik wat huiverig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Genietenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
ik sitz zu tisch![]()
Smakelijk![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ooit een keer een sapje met knoblauch gedronken. Dat was geen succes![]()
Dus ik pasliever in een sausje met shoarma of döner
Uw ADH vitamine Worst
Nomnomnomquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Snap ikliever in een sausje met shoarma of döner
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ging je gesprek goed vandaag?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trek je het nog een beetje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Trek, maar zit nog een tijdje op kantoor![]()
Nog welquote:
zal ik weer naar die selfservice hotpot tentje gaan
Uw ADH vitamine Worst
Waa goed bevallen zeker?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog wel
zal ik weer naar die selfservice hotpot tentje gaan![]()
![]()
Ja vooral omdat je zelf kan kiezen waarmee je gaat vullenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja dat is wel chill. Gewoon doen danquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je zelf kan kiezen waarmee je gaat vullen![]()
![]()
Praatjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je zelf kan kiezen waarmee je gaat vullen
Werewolf![]()
Da's balen. Ik ben al thuis, en ga nog even verder werken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Trek, maar zit nog een tijdje op kantoorHow can I make this topic about me?![]()
Kan ik ook doen, maar ik weet dat ik niks meer aan werk ga doen als ik van kantoor thuiskomquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's balen. Ik ben al thuis, en ga nog even verder werken.Uw ADH vitamine Worst
Ik moet ook echt even zin maken, eerlijk gezegd. Even koffie gepakt nu.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, maar ik weet dat ik niks meer aan werk ga doen als ik van kantoor thuiskom
Het moet even af.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet ook echt even zin maken, eerlijk gezegd. Even koffie gepakt nu.
Het moet even af.
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas zit nu rechtop achter de computer en is fanatiek aan het typenquote:
How can I make this topic about me?![]()
uhu in DTS zie ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit nu rechtop achter de computer en is fanatiek aan het typen![]()
Ik moest even wachten tot een commando voltooid was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEIN
dat kan niet want je zit hier te kijken en tikken![]()
Alsof jij 2 dingen tegelijk kunt doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, dat is een ander scherm.![]()
uhuuuquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest even wachten tot een commando voltooid was.![]()
Als ik even moet wachten, kan ik intussen wel even wat anders doen. Koffie drinken, of even Bolk roepenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alsof jij 2 dingen tegelijk kunt doen![]()
Gewoon een hyperthreading chip implanterenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik even moet wachten, kan ik intussen wel even wat anders doen. Koffie drinken, of even Bolk roepenUw ADH vitamine Worst
BOLK!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik even moet wachten, kan ik intussen wel even wat anders doen. Koffie drinken, of even Bolk roepen![]()
Het zijn flinke servers, dus dat is het punt niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een hyperthreading chip implanteren
Ik bedoel in je lichaam zodat jij ook twee taken parallel kan doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn flinke servers, dus dat is het punt niet.
Uw ADH vitamine Worst
Ah, bedoel je dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel in je lichaam zodat jij ook twee taken parallel kan doen
BolkbolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ook, nog maar één dagje dusquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, lekker vooruitzicht.
Nee, ik moet nog een dag.![]()
![]()
Morgen werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: