SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken danquote:
Ben je nu ook arm?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alle rekeningen zijn weer betaald. Tijd voor lunch.
Ik spaar automagisch punten, dus ...ja?quote:
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken dan
Als ik er ben dan zijn het vooral de wat jongere mensen die dat snel even doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wel goed tegen de vergrijzing?
Anderzijds, alsof de echte grijzen naar de zelfscan gaan.
Ik las billetjesbudget.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?
Ik moet m'n kast opruimen, maar in plaats daarvan koop ik nieuw.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken dan
Speciaal voor jouquote:
Komt wel weer.quote:
Geen weer voor de motorquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is weer frisjes buiten.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt wel weer.
M'n ruiten niet hoeven krabben kan ik ook wel even zonder.
Ik heb (als het goed is) zaterdag eindelijk een fatsoenlijke tuinset. Ik wil er dan gebruik van maken ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is weer frisjes buiten.
quote:
Dirty mind...quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lees altijd billetjes als hij het over biljetjes heeft
Ben je niet bang dat ze dadelijk wegloopt/ontsnapt zonder omheining ed?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook echt even een barbecue fixen binnenkort en dan is de bedoeling dat ik deze zomer eindelijk eens vaker in de tuin ga zitten.Maar met Hedwig ook buiten is het ook wel leuk natuurlijk.
Of onder een auto komt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze dadelijk wegloopt/ontsnapt zonder omheining ed?
Nee eerst de kat op het spek bindenquote:
Nee maar ze komt nu ook al buiten he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kat moet je dan al een compleet net over je tuin spannen. En kieren dichten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zat net bovenop de schutting te wachten tot ik thuis was dus tja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kat moet je dan al een compleet net over je tuin spannen. En kieren dichten.
Wat gezelligquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zat net bovenop de schutting te wachten tot ik thuis was dus tja.
Sow.quote:
Zo werkt dat nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?
Volgens mij probeerde ze via slaapkamerraam binnen te komen maar dat lukt niet.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Nou ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan. Savonds (laat) komt ze sowieso niet meer buiten.
Ze liep bij vorige huis altijd op een dakterras dus ze was het al soort van gewend. Nu loopt ze gewoon overal en nergens maar ik merkte aan haar dat ze echt naar buiten wou en dat ze haar energie niet goed kwijt kon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En katten die buiten gewend zijn, hou je echt niet binnen.Dan moeten ze als kitten al nooit naar buiten zijn geweest wil dat kans van slagen hebben (of dus inderdaad iets van een kattenren).
5 miljoen en nu 40k. Dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké het restaurant wat te koop staat betaald al weken de commissie niet voor de bezorg app waarbij ze aangesloten zijn en het huurcontract loopt af dus die zal wel flink omhoog gaan.
Hij probeerde het eerst voor 5 miljoen te verkopen.
Ga je vastgoedportfolio weer uitbreiden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké het restaurant wat te koop staat betaald al weken de commissie niet voor de bezorg app waarbij ze aangesloten zijn en het huurcontract loopt af dus die zal wel flink omhoog gaan.
Hij probeerde het eerst voor 5 miljoen te verkopen.
Je huis had toch een soort onderdakje, of heb ik dat verzonnen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde ze via slaapkamerraam binnen te komen maar dat lukt niet.Ik wil nog wel keer iets kopen waar ze in kan schuilen als het regent en ik ben net even niet thuis om de deur te openen want het regende net ook even toen ik snel naar de winkel was.
Als het in de zomer keer gebeurd dan is het maar zo maar ik wil haar 's nachts niet buiten hebben. Ze lijkt het ook wel goed te begrijpen en meestal tegen 21:00 ofzo gaat ze toch slapen.quote:
Dat was bij mij in de buurtquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Het 'restaurant waar je vlees kunt eten' is Loetje geworden. Denk een prima keus. Ik zie dat ze ook plantaardige biefstuk op het menu hebben, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoop dat het ook een beetje smaakt
Beetje aan de voorkant maar ze gaat via de achterdeur naar buiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je huis had toch een soort onderdakje, of heb ik dat verzonnen?
Inb4 bal die over de gehaktbal begint.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Het 'restaurant waar je vlees kunt eten' is Loetje geworden. Denk een prima keus. Ik zie dat ze ook plantaardige biefstuk op het menu hebben, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoop dat het ook een beetje smaakt
Bakkes hopjequote:
Hopjesquote:
Nou aangezien het op Amazon is gekocht krijg ik het 100% morgenavond.quote:Wordt morgen voor 20h uur 's avonds bezorgd
eerst vragen hoeveel schalen je er dan op vooruit gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop weet ik niet, dan werk ik weer vijf dagen en weet niet of ik dat wil. Kut, stress, nu moet ik nadenken.
AssCrack_quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Wat
Ik krijg een mail of ik een uitbreiding van mn aanstelling bij het lectoraat wil want *kuskontjeverhaal*
huh
oke
ja
is goed
???
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst vragen hoeveel schalen je er dan op vooruit gaat.
quote:
Dit is algemeen bekend bij echt iedereen die mij een beetje kentquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Oh wauw. Laat dat maar niet blijken dan
20h, lijkt me sowieso 's avonds.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou aangezien het op Amazon is gekocht krijg ik het 100% morgenavond.Of het gaat via de post want het is een kabel.
Dat is ergens wel jammer, want dan wordt er makkelijk misbruik van gemaakt. "Geef maar aan Crack, dan kost het ons niks extra".quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is algemeen bekend bij echt iedereen die mij een beetje kent
quote:
Sorry heequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er wordt geen misbruik van gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ergens wel jammer, want dan wordt er makkelijk misbruik van gemaakt. "Geef maar aan Crack, dan kost het ons niks extra".
Als je het financieel niet nodig hebt (voor bijvoorbeeld een huis) zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop weet ik niet, dan werk ik weer vijf dagen en weet niet of ik dat wil. Kut, stress, nu moet ik nadenken.
Geld maakt ook niet gelukkig. Het helpt wel maar werkplezier is veel belangrijkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al helemaal klaar voor de spoilers van de aankomende drakenset?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20h, lijkt me sowieso 's avonds.
Nou ja er staat voor 8 uur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20h, lijkt me sowieso 's avonds.
Wanneer komt die?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld maakt ook niet gelukkig. Het helpt wel maar werkplezier is veel belangrijker
[..]
Al helemaal klaar voor de spoilers van de aankomende drakenset?
mijn eerste gedachte was ook 'whieee, meer geld!!!' en toen dacht ik 'ja maar.. waarvoor'quote:
Drakenset?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt die?![]()
Ik vind het wel stom dat er voor FF wel al spoilers waren terwijl die set later komt.
Om leuke dingen mee te doen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was ook 'whieee, meer geld!!!' en toen dacht ik 'ja maar.. waarvoor'![]()
. Zou die dag extra trouwens wel graag willen en dan één dag minder bij mn andere werkgever. Weet niet of dat kan maar kan het gesprek aangaan
Ik wilde het net zeggen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het over een kaartspel
wanneer?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om leuke dingen mee te doen!
Ja, dat dus.... En vijf dagen vind ik eigenlijk echt niet chillquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het financieel niet nodig hebt (voor bijvoorbeeld een huis) zou ik het niet doen.
Vrije tijd en rust is niet te betalen.
Het het idee dat ik aan mn max zit van 'gelukkig door geld'. Soms nog wel even de schijn dat meer beter zou zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld maakt ook niet gelukkig. Het helpt wel maar werkplezier is veel belangrijker
[..]
Al helemaal klaar voor de spoilers van de aankomende drakenset?
Straks heb je tijd genoegquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer?
door meer uren is er minder tijd voor die leuke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik doe veel leuke dingen met weinig geldquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om leuke dingen mee te doen!
Dat is fijnquote:
Weer wat geleerd!quote:
quote:
Eerst even se mogelijkheden bekijken is altijd verstandigquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was ook 'whieee, meer geld!!!' en toen dacht ik 'ja maar.. waarvoor'![]()
. Zou die dag extra trouwens wel graag willen en dan één dag minder bij mn andere werkgever. Weet niet of dat kan maar kan het gesprek aangaan
ik heb nog wel een kaartspel van seizoen 4 van boardwalk empire.quote:
Ja, mag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuwe set van Magic the Gathering
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is fijnMoet op het werk zo vaak vechten voor mensen waar misbruik van gemaakt wordt..
"Die blijft toch wel dus hoeven we geen salarisverhoging te geven".
"Die neemt het extra werk toch wel aan zonder salarisverhoging".
"Die is goedkoop want komt uit het buitenland".
Wilde je geen huis kopen? Las dat die prijzen ook weer blijven stijgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe veel leuke dingen met weinig geldde natuur is een grote
Begreep dat WotC een bagger Q4 had.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarvoor helpt een hoger bruto-inkomen zeker ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde je geen huis kopen? Las dat die prijzen ook weer blijven stijgen
Daar heb ik nooit in kunnen komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is fijnMoet op het werk zo vaak vechten voor mensen waar misbruik van gemaakt wordt..
"Die blijft toch wel dus hoeven we geen salarisverhoging te geven".
"Die neemt het extra werk toch wel aan zonder salarisverhoging".
"Die is goedkoop want komt uit het buitenland".
Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik zelf steeds om salarisverhogingen gevraagd heb. Om zo'n hoog mogelijk bruto inkomen te hebben voor het kopen van een huis. Want verder kan ik ook heus wel met een stuk minder rondkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvoor helpt een hoger bruto-inkomen zeker ja.
Ja!quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde je geen huis kopen? Las dat die prijzen ook weer blijven stijgen
Ik haat die gesprekkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst even se mogelijkheden bekijken is altijd verstandig
Dan zullen ze binnenkort wel weer de prijzen verhogen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begreep dat WotC een bagger Q4 had.
Schoof heeft het er maar druk mee.quote:Coalitie bijeen voor wekelijks crisisoverleg
Op het ministerie van Algemene Zaken zijn premier Dick Schoof en de leiders van de vier coalitiepartijen bijeengekomen voor het wekelijkse crisisoverleg. Dit keer staat het verzet van PVV, NSC en BBB tegen het Europese defensieplan op de agenda.
Volgens ingewijden heeft Schoof gesproken over een 'onwerkbare situatie', doelend op een kabinet vol incapabele ministers dat in de Tweede Kamer grotendeels steunt op onbetrouwbare populisten. De verwachtingen is dat de partijen er min of meer uitkomen. Volgende week gaat het wekelijkse crisisoverleg over klimaatbeleid.
Het gaat sowieso slecht met Hasbro. Bijna alles wat ze doen, faalt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zullen ze binnenkort wel weer de prijzen verhogen.![]()
Of daarom zijn Universal Beyond sets nu ook standaard legal.
Ja, maar heb ook voor overheidsinstellingen gewerkt. Maar daar waren de salarissen niet transparant (alleen de schalen met minimum en maximum, maar je wist niet waar anderen in die range zaten). Dat is bij jullie wel transparant begrijp ik? Of liggen het minimum en maximum van een schaal altijd zo dicht bij elkaar?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar jij werkt bij een commercieel bedrijf toch?
Dat verschilt denk ik echt alles, bij ons is alles mega bureaucratisch geregeld. Verschillen in salaris bij dezelfde functie zijn er zo goed als niet, verschillen die er zijn die zijn er omdat iemand al langer werkt bij het bedrijf. En ieder beschikbaar uurtje, minuutje, seconde, wordt toebedeeld aan een taak. Die planning wordt aan het begin van het jaar bekend gemaakt en dat is wat je moet doen.
Wekelijks een crisis overleg is ook wel crisis ja.quote:
Ja, kerel heeft eenzelfde insteek. Netto schiet je er geen reet mee op, maar met het oog op hypotheken is het gewoon handiger.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik zelf steeds om salarisverhogingen gevraagd heb. Om zo'n hoog mogelijk bruto inkomen te hebben voor het kopen van een huis. Want verder kan ik ook heus wel met een stuk minder rondkomen.
Bij bepaalde functie begin je redelijk onderaan, hier is een klein beetje speling voor mensen met veel ervaring en vanaf dan ga je ieder jaar (bij goed functioneren) een vast percentage omhoog. En dat percentage staat voor iedereen vast en krijg je eigenlijk alleen na je beoordeling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook voor overheidsinstellingen gewerkt. Maar daar waren de salarissen niet transparant (alleen de schalen met minimum en maximum, maar je wist niet waar anderen in die range zaten). Dat is bij jullie wel transparant begrijp ik? Of liggen het minimum en maximum van een schaal altijd zo dicht bij elkaar?
Waarschijnlijk gewoon schalen en tredes. Functie A heeft schaal 6 bijv. Als je net in dienst komt zit je op trede 0 en dat stijgt iedereen jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook voor overheidsinstellingen gewerkt. Maar daar waren de salarissen niet transparant (alleen de schalen met minimum en maximum, maar je wist niet waar anderen in die range zaten). Dat is bij jullie wel transparant begrijp ik? Of liggen het minimum en maximum van een schaal altijd zo dicht bij elkaar?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon schalen en tredes. Functie A heeft schaal 6 bijv. Als je net in dienst komt zit je op trede 0 en dat stijgt iedereen jaar.
Verder weinig variatie.
bahtjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 miljoen en nu 40k. Dat scheelt nogal.
Dan nog, aardig wat baht.quote:
Ik heb meer zoiets van hoezo is het ineens al 14:30.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom is het nog niet eens half drie? Ik ben gesloopt.
iets met 60 seconden in een minuut en 60 minuten in een uurquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Same, ik wil naar bed maar denk niet dat dat het wat beter gaat makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met 60 seconden in een minuut en 60 minuten in een uur
En 60 uur in een dag?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.quote:
das alleen in januariquote:
nee de 40K is in euro en de 5 miljoen in bahtjesquote:
We're excited to share more from Tarkir: Dragonstorm with you when the set arrives on April 11, 2025quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt die?![]()
Ik vind het wel stom dat er voor FF wel al spoilers waren terwijl die set later komt.
Weet je wat je echt gelukkiger gaat maken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat dus.... En vijf dagen vind ik eigenlijk echt niet chilldie ene dag extra vrij is zo lekker
[..]
Het het idee dat ik aan mn max zit van 'gelukkig door geld'. Soms nog wel even de schijn dat meer beter zou zijn. Dus dan beter focussen op de rest wat je gelukkig maakt
quote:
Nog even geduldquote:
Hoe was de huisarts? vroegen ze om je gerrie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja excuusquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat stond er niet bij.
Zo zeg, dan wilde hij er eerst ook wel veel te veel voor blijkbaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee de 40K is in euro en de 5 miljoen in bahtjes![]()
maar idd flinke prijsdaling van 5 miljoen baht naar 1.5 miljoen baht. Ik denk dat die in de geld problemen zit
ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zeg, dan wilde hij er eerst ook wel veel te veel voor blijkbaar.
Hier bloeit ietsquote:
nope niet om gevraagdquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe was de huisarts? vroegen ze om je gerrie?
een klein heuveltje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit nou weer
Robotstofzuiger loopt ineens ergens vast, dus ik zette hem ergens anders weer neer
Nog geen minuut later zit op weer exact hetzelfde stuk weer vast
Hij is daar nog nooit vastgekomen
Heb er nu een klomp voorgezet
does normaal johquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]Oké, een week van 60 dagen dan en een maand van 60 weken en een jaar van 60 maanden.
Ah gelukkig dat je niet dacht laat ik toch maar gerrie meenemen. Dat in zo'n potje scheppen is geen feest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope niet om gevraagd
ze heeft even geport in mn buik enzo en toen vond ze een echo wel een goeie optie. dus over 2 week kan ikd aar terecht
quote:
Duurt ook lang zegquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope niet om gevraagd
ze heeft even geport in mn buik enzo en toen vond ze een echo wel een goeie optie. dus over 2 week kan ikd aar terecht
hoop t ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah gelukkig dat je niet dacht laat ik toch maar gerrie meenemen. Dat in zo'n potje scheppen is geen feest.
Hopelijk kunnen ze het fixen
ik heb voorkeur op donderdagen zodat ik er geen vrij voor hoef te regelen enzo...quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duurt ook lang zegOf is het niet zo'n ernstig probleem?
Dat heb ik vaak genoeg moeten doen voor onderzoek en laat ik het zo zeggen het is geen pretje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah gelukkig dat je niet dacht laat ik toch maar gerrie meenemen. Dat in zo'n potje scheppen is geen feest.
Hopelijk kunnen ze het fixen
Dit denk ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
We're excited to share more from Tarkir: Dragonstorm with you when the set arrives on April 11, 2025
[..]
Weet je wat je echt gelukkiger gaat maken?
Gezellig uit eten en drinken met mij(en eventueel lilak)
[..]
En nu moet ik weer hard werken. Toedeledoei
nee ik vond het ook een gepriegel omdat ik niet meer zo'n plateau in de pot hebquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak genoeg moeten doen voor onderzoek en laat ik het zo zeggen het is geen pretje.
Wat spannend, of klinkt spannend.. Hopelijk snel op te lossenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voorkeur op donderdagen zodat ik er geen vrij voor hoef te regelen enzo...
en de 20e was geen plek meer dus ja dan kom je op de 27e
misschien had het wel eerder gekund maar dan zit je weer met werkuren te schuiven en gedoetjes waar ik geen zin in heb
en ernstig.... vervelend vooral... heb regelmatig dat ik moet overgeven om een raar benauwdachtige drukken gevoel op de borst weg te krijgen.
en kan dan eigenlijk alleen zitten want andere houdingen dan doet dat pijn
vind het naar klinkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voorkeur op donderdagen zodat ik er geen vrij voor hoef te regelen enzo...
misschien had het wel eerder gekund maar dan zit je weer met werkuren te schuiven en gedoetjes waar ik geen zin in heb
en ernstig.... vervelend vooral... heb regelmatig dat ik moet overgeven om een raar benauwdachtige drukken gevoel op de borst weg te krijgen.
hoop t idd ook. vind het vooral kut omdat ik mn lichaam niet meer vertrouw.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat spannend, of klinkt spannend.. Hopelijk snel op te lossen
agreequote:
Zitten er galstenen in de familie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nopequote:Op donderdag 13 maart 2025 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten er galstenen in de familie?
Dat beperkt je behoorlijk lijkt mequote:Op donderdag 13 maart 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop t idd ook. vind het vooral kut omdat ik mn lichaam niet meer vertrouw.
lekkere maaltijd eten... ja leuk maar wie zegt dat ik over een uur niet weer last krijg?
En moeten we dan nog steeds 5 dagen in de week werken of worden dat er dan 58?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]Oké, een week van 60 dagen dan en een maand van 60 weken en een jaar van 60 maanden.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En moeten we dan nog steeds 5 dagen in de week werken of worden dat er dan 58?
ach t is wel wat goedkoper qua eten... niet zo uitgebreid kokenquote:
Hm, maakt het wel minder waarschijnlijk (in ieder geval gebaseerd op wat ik, ehhhh..., twintig jaar geleden meekreeg).quote:
ow maar het komt bij mij ook smorgens vroeg al voor op de nuchtere maag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm, maakt het wel minder waarschijnlijk (in ieder geval gebaseerd op wat ik, ehhhh..., twintig jaar geleden meekreeg).
Niet bedoeld als schermdiagnose, meer dat ik je omschrijving enorm herken van wat m'n zus had en daar duurde het eigenlijk best wel lang voor ze door hadden dat het (kleine) galstenen waren, omdat ze niet binnen de usual suspects viel qua leeftijd. Ook echt zo'n roulette qua eten, overgeven/misselijk en niet weten hoe te zitten.
quote:Echografie van de bovenbuik (lever, galblaas, galwegen, milt, alvleesklier, nieren)
goed dat moeders er idd op heeft aangedrongen. anders had het blijven doorzeurenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Edit: uiteindelijk op aandringen van m'n mama bloed geprikt bij zus vrij kort op zo'n aanval en daaruit bleek genoeg.
Hmm, oké, dan doen we toch maar een week van 60 uur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de andere kant. In mijn contract staat dat ik 36,5 uur per week werk.
en huur/hypotheek en andere vaste lasten nog steeds eens per maand? dus 60 weken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, oké, dan doen we toch maar een week van 60 uur.
Nou hopelijk vinden ze de oorzaak snelquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow maar het komt bij mij ook smorgens vroeg al voor op de nuchtere maag.
en al een keer na de middag dat ik alleen nog thee had gehad.
en de laatste keer was het dat ik rond 5u dacht... mwa heb nie zo veel honger dus ga niet koken... pak wel een broodje.
En toen om half 8 ofzo ineens een hongerig gevoel.
voordeel van mealprep, kon zo eten in de koekepan flikkeren, maar na half bordje op eten dacht ik ineens... dit was niet een hongerig gevoel maar weer die druk die er aan komt... en ben ik idd daarna ruim 3 uur bezig geweest om alles wat me dwars zat weer weg te krijgen. daarna is die drukkende schijf weg en kan ik weer op mn zij liggen en slapen.
Maar gal staat op het lijstje van de echo
[..]
tx ik hoop meequote:Op donderdag 13 maart 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou hopelijk vinden ze de oorzaak snel
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en huur/hypotheek en andere vaste lasten nog steeds eens per maand? dus 60 weken?
ja nee dat is dan weer niet handig, want je moet veel meer dagen eten overbruggenquote:
Niemand heeft beloofd dat het leuk gaat worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee dat is dan weer niet handig, want je moet veel meer dagen eten overbruggen
Ah mooi zo, dat ze die ook meenemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow maar het komt bij mij ook smorgens vroeg al voor op de nuchtere maag.
en al een keer na de middag dat ik alleen nog thee had gehad.
en de laatste keer was het dat ik rond 5u dacht... mwa heb nie zo veel honger dus ga niet koken... pak wel een broodje.
En toen om half 8 ofzo ineens een hongerig gevoel.
voordeel van mealprep, kon zo eten in de koekepan flikkeren, maar na half bordje op eten dacht ik ineens... dit was niet een hongerig gevoel maar weer die druk die er aan komt... en ben ik idd daarna ruim 3 uur bezig geweest om alles wat me dwars zat weer weg te krijgen. daarna is die drukkende schijf weg en kan ik weer op mn zij liggen en slapen.
Maar gal staat op het lijstje van de echo
[..]
Ja, m'n zus zat in die periode de helft van de week in een andere provincie en daar had ze ook steeds die aanvallen. Na de eerste die ze "thuis" had, herkende m'n moeder het direct, m'n opa had ook een galsteen. (Lees: opa was zo onder de indruk van het formaat van de steen dat 'ie 'm eigenlijk wilde houden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed dat moeders er idd op heeft aangedrongen. anders had het blijven doorzeuren
wat hebben we besteld?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ze zijn vlot met m'n bestelling, heb al een "hij is ingepakt" mailtje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]SexiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, oké, dan doen we toch maar een week van 60 uur.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij dit?![]()
Nee joh, deze heb ik van de site geplukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jeeeep
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik zou het knap hebben gevonden dat je er al foto's van hebt als je bestelling net is ingepaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, toevallig hetzelfde model, ik snap de verwarring.
Met AI kan veel tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het knap hebben gevonden dat je er al foto's van hebt als je bestelling net is ingepakt
Kan allemaal tegenwoordigquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het knap hebben gevonden dat je er al foto's van hebt als je bestelling net is ingepakt
Er was ook een "AI deze kleding op je foto" op de site.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met AI kan veel tegenwoordig.
Wel op tijd voordat het kabinet valt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
De leden van GroenLinks en PvdA bepalen in juni op hun congres of de partijen moeten samengaan in een nieuwe linkse partij.
Frans Timmermans wil graag nieuwe partij leiden.
Het overgrote deel van GroenLinks-PvdA ziet dit laatste niet zitten.
Puik idee, een verse politieke partij die kotst op een deel van hun eigen traditionele achterban en die als dom wegzet.
voordat de bom valtquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel op tijd voordat het kabinet valt.
Schijnt pas medio 2026 doorgang te kunnen vinden en dat halen Piepstem en Co nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel op tijd voordat het kabinet valt.
Fuck the EBUquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
Sorry @:bomenverzameling Erika is op haar vingers getikt door EBU voor haar outfit met Ich Komme.
Ja ze zijn ineens tegen seksistische dingen. Prima dat je daar als organisatie tegen bent maar had dat 20 jaar geleden bedacht ofzo.quote:
Nee, maar als ze het niet meer verkopen in de winkel zal ik er verder ook niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Gaan jullie Amerikaanse producten ook boycotten?
Hatari in 2019 was erger, dat was letterlijk BDSM op het podium.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze zijn ineens tegen seksistische dingen. Prima dat je daar als organisatie tegen bent maar had dat 20 jaar geleden bedacht ofzo.
Nee ik betaal er toch wel voor maar dat gaat wel massaal gebeuren binnenkort,quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar als ze het niet meer verkopen in de winkel zal ik er verder ook niet van wakker liggen.
Jij?
Ja maar Erika is een vrouw dus dat is anders. Wat onzin is want er hebben zovaak vrouwen op het podium gestaan die net bedekt waren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hatari in 2019 was erger, dat was letterlijk BDSM op het podium.
Bekijk deze YouTube-video
Echt hoor.quote:
ik gebruik 2 van die dingenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik betaal er toch wel voor maar dat gaat wel massaal gebeuren binnenkort,
Amazon, Coca Cola, Jack Daniel's, Netflix, YouTube, Google, Reddit, Amazon, Apple, Cisco, Tesla, Harley Davidson, McDonald's, Kitchen Aid, Pepsi, Ford, Starbucks, Disney, Xbox, Levi's, Ben & Jerry's.
Had je echt iets anders verwacht?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor.
Joost was een absoluut dieptepunt en dit toont aan dat dat clubje nog geen ene moer is veranderd sinds dien.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je echt iets anders verwacht?
Net als met de FIA hequote:
Ik had zelf niet verwacht dat ze nu ook ineens over dit soort dingen gaan klagen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je echt iets anders verwacht?
Ik heb zowat alles wat Kitchen Aid ooit gemaakt heeft ergens in een keukenkastje staanquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gebruik 2 van die dingen
Wel in de huidige trendkleur hoop ik?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zowat alles wat Kitchen Aid ooit gemaakt heeft ergens in een keukenkastje staan
En dat is? 👀quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel in de huidige trendkleur hoop ik?
Ik twijfel of ik ga kijken dit jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor.
Joost was een absoluut dieptepunt en dit toont aan dat dat clubje nog geen ene moer is veranderd sinds dien.
Ik check maandelijks de nieuwe hippe kleurtjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel in de huidige trendkleur hoop ik?
Nickchange naar F1Gamer dus.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga kijken dit jaar.
Uhhhh, zo te zien is het nu geel. "Butter"quote:
Terug naar mijn old nicknamequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nickchange naar F1Gamer dus.
Iew krijg meteen de rillingen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhhhh, zo te zien is het nu geel. "Butter"
quote:
Yups.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhhhh, zo te zien is het nu geel. "Butter"
quote:Geniet van het moment met een zachte maar verkwikkende kleur geel
We presenteren... de KitchenAid kleur van het jaar 2025: Butter. Laat je leven als een warm mes door de boter gaan. Stimuleer positieve gevoelens en voel je verbonden met de mensen om je heen. Deze zachte, verkwikkende kleur geel heet Butter, heeft een romige, satijnen afwerking en verovert je hart.
Even kijken of er nog goede films uitkomen in mei. Ga ik dat gewoon weer doen die avondquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga kijken dit jaar.
Zou zomaar kunnen, Miauw kon dat ook goedquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
US, heb jij de tekst erbij geschreven?
[..]
Wel Europese films aubquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kijken of er nog goede films uitkomen in mei. Ga ik dat gewoon weer doen die avond
Omaquote:
Iemand moet de mama kat zijn voor nattekittenquote:
quote:
wat is datquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet of ik een keukenmachine met een "gerimpelde structuur" zou willen.
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand moet de mama kat zijn voor nattekitten
Doet me denken aan die foto van die uitgebloeide lotusbloem onder iemands huid op de rug.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ohh die is leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is een cool kleurtje
[ afbeelding ]
Oh wauw die vind ik vet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is een cool kleurtje
[ afbeelding ]
jullie hebben andere stekkers?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh die is leukHier helaas niet te krijgen met CH-stekker
Eerste wat ik denk is: onhandig schoonmaken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, daarom.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst wat ik denk im: onhandig schoonmaken.
Ja, zulke stekkers:quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie hebben andere stekkers?
Ze hebben ook roze die met je naam matcht.quote:
Omg laat eens zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben ook roze die met je naam matcht.
hmmmmquote:
Powerbank mee?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmmm
ik ben er volgende maand 1 nacht
ga ik dat overleven want ik heb geen zin om een reisstekker mee te nemen
ik heb geen nachtkastjes dus neequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je die geen in je nachtkastje liggen?
ahhh, dat voelt naarquote:
gaan er 2 meequote:
Je twee-polige telefoonoplader e.d. kun je er gewoon insteken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmmm
ik ben er volgende maand 1 nacht
ga ik dat overleven want ik heb geen zin om een reisstekker mee te nemen
Wat is de derde? Aarde?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je twee-polige telefoonoplader e.d. kun je er gewoon insteken.
sneeuwquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is Zwitserland dus ik ga uit van berg
in een doos in een opslagunit in nieuwegeinquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Hebben de mensen met een kitchenaid dat ding ook op een mooie plek staan? Dat is echt de enige reden die ik kan bedenken om zo'n ding te kopenof was er een andere reden?
Extreem mooie plekquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een doos in een opslagunit in nieuwegein
Mooi. Stil.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een doos in een opslagunit in nieuwegein
Ja neem aan van wel, want de 3-polige zijn altijd stekkers van apparaten waar je in de rest van europa een aarde in hebt.quote:
Nee in een keukenkastje, wil niet teveel spul op m'n aanrechtquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Hebben de mensen met een kitchenaid dat ding ook op een mooie plek staan? Dat is echt de enige reden die ik kan bedenken om zo'n ding te kopenof was er een andere reden?
ja kan hem wel hier neerzetten maar heb al te weinig ruimte in deze keukenquote:
Nee, ik blijf Windows, Office en iTunes gebruiken. En daarnaast stop ik ook niet met Magic.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Gaan jullie Amerikaanse producten ook boycotten?
Klein kansje dat het opladen van je telefoon je laatste actie is voor je onvrijwillige crematie.quote:
Knetterend ten onder.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein kansje dat het opladen van je telefoon je laatste actie is voor je onvrijwillige crematie.
yoloquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein kansje dat het opladen van je telefoon je laatste actie is voor je onvrijwillige crematie.
Wel weer een ander z'n probleem dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
yolo
wel veel werk om een lijk over landsgrenzen heen te krijgen
Gewoon in de skibox proppen tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
yolo
wel veel werk om een lijk over landsgrenzen heen te krijgen
dat is waar maar ik plan mijn leven redelijk dat ik zo min mogelijk overlast geef aan anderen, dus kan beter anders stervenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer een ander z'n probleem dan.
Ik las dit alsof je hier op FOK! gaat afronden omdat je werkdag erop zitquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik zou gaan afronden hier. Klaar met vandaag.
loden skibox bij voorkeurquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee in een keukenkastje, wil niet teveel spul op m'n aanrecht
Denk ook wel dat ze fijn zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, denk wel dat het fijne dingen zijn en als je het kan missen en vaak gebruikt, waarom niet ook voor iets gaan wat er leuk uit ziet. Scheelt een lelijk ding uit het zicht proppen.
Zo denk ik meestal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit alsof je hier op FOK! gaat afronden omdat je werkdag erop zit
Op FOK! afronden om nog een kwartiertje te werkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit alsof je hier op FOK! gaat afronden omdat je werkdag erop zit
ik wil ditquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
ik wil een extra diep aanrecht. dat je een wandje naar beneden trekt om alle apparaten achter weg te werken
Met lelijk keukengerei koken vind ik niet zo heel erg wenselijk, krijg serieus jeuk bij deze gedachte al.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Denk ook wel dat ze fijn zijnweet niet of ze veel fijner zijn dan andere keukenmachine's? Dacht dat je bij een kitchenaid ook echt betaalde voor het design. Dat hoef ik persoonlijk niet want hier staat het ook in een kastje
(en zo'n ding op het aanrecht vind ik persoonlijk niet mooi, leeg aanrecht = beste aanrecht)
Je kunt nooit genoeg opbergruimte in je keuken hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
ik wil een extra diep aanrecht. dat je een wandje naar beneden trekt om alle apparaten achter weg te werken
Ik heb een soort kinder speelkeukentjequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
arme jongenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met lelijk keukengerei koken vind ik niet zo heel erg wenselijk, krijg serieus jeuk bij deze gedachte al.
jij welquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg opbergruimte in je keuken hebben
ga ik laten bouwen in mn huis als ik de jackpot in de loterij hebquote:
nouja vooral dat spul wat je op het aanrecht gebruikt maar niet elke keer in het zicht wilt hebben staan. een kitchen aid dus bijv. maar ook een koffieapparaat kan er mooi achter. afvalbakjequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg opbergruimte in je keuken hebben
ik vind mijn keukenspul oprecht meevallen, zijn vooral basisdingen. Ik heb gewoon te weinig ruimtequote:
Deel is design, maar het zijn wel echt goede apparaten. Heb er toevallig laatst uitgebreid onderzoek naar gedaan voor de aankoopquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Denk ook wel dat ze fijn zijnweet niet of ze veel fijner zijn dan andere keukenmachine's? Dacht dat je bij een kitchenaid ook echt betaalde voor het design. Dat hoef ik persoonlijk niet want hier staat het ook in een kastje
(en zo'n ding op het aanrecht vind ik persoonlijk niet mooi, leeg aanrecht = beste aanrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |