SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken danquote:
Ben je nu ook arm?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alle rekeningen zijn weer betaald. Tijd voor lunch.
Ik spaar automagisch punten, dus ...ja?quote:
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken dan
Als ik er ben dan zijn het vooral de wat jongere mensen die dat snel even doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wel goed tegen de vergrijzing?
Anderzijds, alsof de echte grijzen naar de zelfscan gaan.
Ik las billetjesbudget.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?
Ik moet m'n kast opruimen, maar in plaats daarvan koop ik nieuw.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken dan
Speciaal voor jouquote:
Komt wel weer.quote:
Geen weer voor de motorquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is weer frisjes buiten.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt wel weer.
M'n ruiten niet hoeven krabben kan ik ook wel even zonder.
Ik heb (als het goed is) zaterdag eindelijk een fatsoenlijke tuinset. Ik wil er dan gebruik van maken ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is weer frisjes buiten.
quote:
Dirty mind...quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lees altijd billetjes als hij het over biljetjes heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |