SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken danquote:
Ben je nu ook arm?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alle rekeningen zijn weer betaald. Tijd voor lunch.
Ik spaar automagisch punten, dus ...ja?quote:
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken dan
Als ik er ben dan zijn het vooral de wat jongere mensen die dat snel even doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wel goed tegen de vergrijzing?
Anderzijds, alsof de echte grijzen naar de zelfscan gaan.
Ik las billetjesbudget.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?
Ik moet m'n kast opruimen, maar in plaats daarvan koop ik nieuw.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een biljetje kopen maar moet eerst wat anderen kwijt zien te raken dan
Speciaal voor jouquote:
Komt wel weer.quote:
Geen weer voor de motorquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is weer frisjes buiten.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt wel weer.
M'n ruiten niet hoeven krabben kan ik ook wel even zonder.
Ik heb (als het goed is) zaterdag eindelijk een fatsoenlijke tuinset. Ik wil er dan gebruik van maken ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is weer frisjes buiten.
quote:
Dirty mind...quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lees altijd billetjes als hij het over biljetjes heeft
Ben je niet bang dat ze dadelijk wegloopt/ontsnapt zonder omheining ed?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook echt even een barbecue fixen binnenkort en dan is de bedoeling dat ik deze zomer eindelijk eens vaker in de tuin ga zitten.Maar met Hedwig ook buiten is het ook wel leuk natuurlijk.
Of onder een auto komt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze dadelijk wegloopt/ontsnapt zonder omheining ed?
Nee eerst de kat op het spek bindenquote:
Nee maar ze komt nu ook al buiten he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kat moet je dan al een compleet net over je tuin spannen. En kieren dichten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zat net bovenop de schutting te wachten tot ik thuis was dus tja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kat moet je dan al een compleet net over je tuin spannen. En kieren dichten.
Wat gezelligquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zat net bovenop de schutting te wachten tot ik thuis was dus tja.
Sow.quote:
Zo werkt dat nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent al door je biljetjesbudget voor deze maand?
Volgens mij probeerde ze via slaapkamerraam binnen te komen maar dat lukt niet.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Nou ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan. Savonds (laat) komt ze sowieso niet meer buiten.
Ze liep bij vorige huis altijd op een dakterras dus ze was het al soort van gewend. Nu loopt ze gewoon overal en nergens maar ik merkte aan haar dat ze echt naar buiten wou en dat ze haar energie niet goed kwijt kon.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En katten die buiten gewend zijn, hou je echt niet binnen.Dan moeten ze als kitten al nooit naar buiten zijn geweest wil dat kans van slagen hebben (of dus inderdaad iets van een kattenren).
5 miljoen en nu 40k. Dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké het restaurant wat te koop staat betaald al weken de commissie niet voor de bezorg app waarbij ze aangesloten zijn en het huurcontract loopt af dus die zal wel flink omhoog gaan.
Hij probeerde het eerst voor 5 miljoen te verkopen.
Ga je vastgoedportfolio weer uitbreiden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké het restaurant wat te koop staat betaald al weken de commissie niet voor de bezorg app waarbij ze aangesloten zijn en het huurcontract loopt af dus die zal wel flink omhoog gaan.
Hij probeerde het eerst voor 5 miljoen te verkopen.
Je huis had toch een soort onderdakje, of heb ik dat verzonnen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde ze via slaapkamerraam binnen te komen maar dat lukt niet.Ik wil nog wel keer iets kopen waar ze in kan schuilen als het regent en ik ben net even niet thuis om de deur te openen want het regende net ook even toen ik snel naar de winkel was.
Als het in de zomer keer gebeurd dan is het maar zo maar ik wil haar 's nachts niet buiten hebben. Ze lijkt het ook wel goed te begrijpen en meestal tegen 21:00 ofzo gaat ze toch slapen.quote:
Dat was bij mij in de buurtquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Het 'restaurant waar je vlees kunt eten' is Loetje geworden. Denk een prima keus. Ik zie dat ze ook plantaardige biefstuk op het menu hebben, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoop dat het ook een beetje smaakt
Beetje aan de voorkant maar ze gaat via de achterdeur naar buiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je huis had toch een soort onderdakje, of heb ik dat verzonnen?
Inb4 bal die over de gehaktbal begint.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Het 'restaurant waar je vlees kunt eten' is Loetje geworden. Denk een prima keus. Ik zie dat ze ook plantaardige biefstuk op het menu hebben, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoop dat het ook een beetje smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |