SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Tuurlijk.. 'door pittige tijden'.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik door dat pittige tijden hier op uit![]()
Bekijk deze YouTube-video
Welke bekenden waren dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben volgens mij nog nooit een BN'er tegengekomen. Of het is me in ieder geval niet opgevallen. Wel een keer een hele hoop bekende Amerikanen, omdat we op oudejaarsavond toevallig in hetzelfde hotel in NY zaten.
Hedwig wil ook niet naar buiten als het rond de 4 graden is of kouder.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Kom van buiten en wilde net gaan klagen, goede tt @:ama
Oh dat klopt jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaHij was schijnbaar ook een keer te gast (bij 1:15)
Bekijk deze YouTube-video
Levende thermometerquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig wil ook niet naar buiten als het rond de 4 graden is of kouder.
En als de friezen stoppen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dooie thermometer werkt alleen als het stopt met vriezen.
Maar ik wil voedsel in m'n kast gooien en het vergetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het voor de uiterste houdbaarheidsdatum opeten en er een nieuwe verpakking voor in de plaats zetten
Oude man gespotquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me nog steeds brakkig van gisterenben geen 18 meer
Ik lag er ook niet zo heel laat in. Maar gister drukke dag, daarna naar Amsterdam. Vandaag weer drukke dag en bij m'n ouders langs daarna. Batterij even leeg.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
(zegt de persoon die zondag pas aan het einde van de middag weer een beetje tot leven kwam na tot 1:00 door te zijn gegaan)
Dit weekend tijd om beetje te relaxen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag er ook niet zo heel laat in. Maar gister drukke dag, daarna naar Amsterdam. Vandaag weer drukke dag en bij m'n ouders langs daarna. Batterij even leeg.
Dat is soms ook wel fijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Weinig plannen gelukkig.
meh, ik nog niet.. dan ben ik veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig intussen al in bed.
Gisteren was het veel te laat met nog de penalty reeks bij Liverpool.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, ik nog niet.. dan ben ik veel te vroeg wakker
Ken je klassiekers.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien.
Nope, zit niet op socials.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je een insta of fb met je tricks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh vet:D wat voor kite is dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, zit niet op socials.
Heb wel deze flauwe van de laatste vakantie... was niet heel veel wind. Backroll kiteloop![]()
[ afbeelding ]
Dat is een Eleveight, de XS, hun big air kite.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vet:D wat voor kite is dat?
En waar is dit?
hoeveel vierkante meter is dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een Eleveight, de XS, hun big air kite.
Brazilie
Dit is een 10, dat is tegenwoordig mijn grootste. Kan er in 15 knopen nog wel net mee varen, en daaronder vind ik het toch niet meer leuk op de twintip. Heb nog een hydrofoil voor 10 knopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel vierkante meter is dat?
ohhhhben je daar alleen heen gegaan voor het kiten?
Dus onder 15 knopen ga je niet meer kiten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is een 10, dat is tegenwoordig mijn grootste. Kan er in 15 knopen nog wel net mee varen, en daaronder vind ik het toch niet meer leuk op de twintip. Heb nog een hydrofoil voor 10 knopen.
Yep, kite vakantie. Tweede keer daar, is wel een goed kiteland hoewel de wind niet veel energie heeft.
Alleen als het een lekker zomerdagje is om wat te cruisen met de hydrofoilquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus onder 15 knopen ga je niet meer kiten?
oh das zondequote:Op donderdag 13 maart 2025 01:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als het een lekker zomerdagje is om wat te cruisen met de hydrofoil![]()
Anders niet nee. Onder de 20 vind ik het eigenlijk niet zo boeiend meer
Komt geen thermiek bij daar?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das zondeHier hebben we vandaag ook niet zoveel wind
https://www.windguru.cz/121272
Weet niet wat dat is?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt geen thermiek bij daar?
Wat ga je doen vandaag dan?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:02 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga slapen trouwens. Ben een beetje gaar aan het worden![]()
kan jij dit ook al?quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vet:D wat voor kite is dat?
En waar is dit?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 06:59 schreef Karzai het volgende:
Slingers en een tamboerijn wij zingen een liedje voor gerrie want die is vandaag jarig en dat vinden wij fijn!
Gefeliciteerd, @:cherrylips
al gedaanquote:
Goed zoquote:
bosbessen met een beetje wilde kersquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo
Welke smaak thee is het geworden?
Is die kers een beetje wild?quote:
ja, ik heb hem al best goed getemdquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die kers een beetje wild?
Oh knap van je, hoe heb je dat gedaan? Met een zweepje?quote:
gewoon in een metalen bakje doen en af en oe even aandacht gevenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh knap van je, hoe heb je dat gedaan? Met een zweepje?
*noteertquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in een metalen bakje doen en af en oe even aandacht geven
misschien wel, ik zou zeggen test het eens uitquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*noteert
Werkt dat ook bij mensen?
vroege vogelquote:
Alvast oefenen voor het weekend.quote:
Oke is goed, ik zal mijn bevindingen hier noterenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel, ik zou zeggen test het eens uit
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, ik zal mijn bevindingen hier noteren
Vrijwilligers?
quote:
Zeg.quote:
ik zeg niets, ik stel voor. ik nomineerquote:
Ja ik rot zo opquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:35 schreef Nizno het volgende:
moet jij niets nuttigers doen trouwens dan mij hier vermaken?
klopt dat zou ik zomaar kunnen doen in theorie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik rot zo op![]()
maar dat kan je tegen iedereen die hier post wel zeggen
Oke doei en succesquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt dat zou ik zomaar kunnen doen in theorie.
Maar ik ga zo zelf op de fiets naar de huisarts dus daar heb ik geen tijd voor
ja dag hoorquote:
Slecht nieuws voor m'n zusje dan, ik heb al twee keer gedroomd dat ze alleen in appartementje woonde in plaats van in haar rijtjeshuis met 'r gezin.quote:
Maar geen pot met goud?quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon, regen en regenboog gehad onderweg.
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar geen pot met goud?
Had je tķch de andere kant op moeten rijden.quote:
Ja, helaas was daar geen weg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je tķch de andere kant op moeten rijden.
Kan je toevallig misschien een keertje dromen dat ik alleen in een appartementje woon?quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor m'n zusje dan, ik heb al twee keer gedroomd dat ze alleen in appartementje woonde in plaats van in haar rijtjeshuis met 'r gezin.
Waarom niet met een leuke vriendin?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je toevallig misschien een keertje dromen dat ik alleen in een appartementje woon?
Laten we wel een beetje realistisch blijven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet met een leuke vriendin?
Een stomme vriendin dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we wel een beetje realistisch blijven.
Zal m'n best doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je toevallig misschien een keertje dromen dat ik alleen in een appartementje woon?
Nou nou.quote:
Begrijpelijk. Daar word je uiteindelijk ook niet wijzer van.quote:
Ik denk dat je met z'n tweeën meer kans maakt op een appartement dan alleen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we wel een beetje realistisch blijven.
Blinde mensen hebben ook behoefte aan liefde.quote:
Staat hier tegenover een huis te koop. 4 ton maar!quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je met z'n tweeën meer kans maakt op een appartement dan alleen.
Vooral die twee inkomens ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je met z'n tweeën meer kans maakt op een appartement dan alleen.
Oh, gemiddeld rijtjeshuis bedoel je?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat hier tegenover een huis te koop. 4 ton maar!
Ja, exact.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gemiddeld rijtjeshuis bedoel je?
Om te beginnen zien ze me doorgaans al niet staan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blinde mensen hebben ook behoefte aan liefde.
Ken eigenlijk geen blinde mensen, nu ik er aan denk. Geen idee of zij tegen problemen aanlopen qua relaties. Het neemt natuurlijk wel een eventuele eerste horde weg.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te beginnen zien ze me doorgaans al niet staan.
Wat gemeen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te beginnen zien ze me doorgaans al niet staan.
Dat wil niemand.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
If you can't get a girl , but your best friend can, it's time to move your body
Weer tussen schiedam en delft?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
Weer twee weken geen treinen. Bus met omleiding had ook vertraging. Zo kom ik vandaag nog wel op m'n werk.
Dat klinkt als een probleem voor mijn collega's.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:59 schreef rival het volgende:
Groot minpunt van werk is toch wel dat je met mensen moet dealen die je in je privéleven zou vermijden
Collega's krijg je, vrienden kan je kiezen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:59 schreef rival het volgende:
Groot minpunt van werk is toch wel dat je met mensen moet dealen die je in je privéleven zou vermijden
dat probleem kan je oplossen door ontslag te nemenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:59 schreef rival het volgende:
Dit is juist een van de grootste sociale handicaps in het leven, ik ken veel mensen die niet hoeven te werken en die hebben toch erg vaak een "let them eat cake" breinbekabeling en die vinden tegenspraak of zelfs spraak van iemand uit een andere appelgaard maar een bizar vreemd concept.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:59 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tiktok.com/@:bellabelnap/video/7479650655997594923
Staarturk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tiktok.com/@:bellabelnap/video/7479650655997594923
uhuhquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is alleen geīnteresseerd in de apparatuur.
Over sociale handicap gesprokenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is juist een van de grootste sociale handicaps in het leven, ik ken veel mensen die niet hoeven te werken en die hebben toch erg vaak een "let them eat cake" breinbekabeling en die vinden tegenspraak of zelfs spraak van iemand uit een andere appelgaard maar een bizar vreemd concept.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is juist een van de grootste sociale handicaps in het leven, ik ken veel mensen die niet hoeven te werken en die hebben toch erg vaak een "let them eat cake" breinbekabeling en die vinden tegenspraak of zelfs spraak van iemand uit een andere appelgaard maar een bizar vreemd concept.
Proficiatjes medeviezerikjequote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is alleen geīnteresseerd in de apparatuur.
Als iedereen een heel leven maar aan je kont likt sta je erg raar te kijken als iemand ineens in je neus bijt.quote:
Exact.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen een heel leven maar aan je kont likt sta je erg raar te kijken als iemand ineens in je neus bijt.
Waarom zou je oude pis koken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te lang gekookte groentesoep en oude pis.
eigenheimer pappenheimer alzheimer.quote:
is het nou koop of huur?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Restaurant te koop met woonruimte. Lage huur
nee fles dat is geen red flag. je koopt het bedrijf maar huurt het pandquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is het nou koop of huur?
Red flag nummer 1.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
oke iemand plaatst op fb bericht. Restaurant te koop met woonruimte. Lage huur. Stuur pb voor meer info.
Verder geen enkel info dus ik stuur pb en vraag om meer info. Krijg foto's. Ik ken dit restaurant. Hij vraagt wil je een bod doen. Ik zeg van weet ik nog niet, ik kom er op terug.
Reageert die alleen met LOL
Dat rechts, is dat een shemale?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee fles dat is geen red flag. je koopt het bedrijf maar huurt het pand
[ afbeelding ]
das die kunstenares frida nog watquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat rechts, is dat een shemale?
Ja die met die halve bus door haar vagina op jonge leeftijd waardoor ze zich eigenlijk moest scheren altijd.quote:
ik vind het wel mooi ingerichtquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je daar bent, wil je toch naar een tropisch zaakje en niet naar een industrieel koud Europees hok?
Geen hysterische ledlampies.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi ingericht
[ afbeelding ]
Doe er dan maar 20.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
In Nl zou je hier een mooi grand cafe van kunnen maken denk ik met lunch/brunch overdag, middag borrel en savonds misschien simpele gerechten zoals sate en burgers
vraagprijs is trouwens 40 duizend euro
Dan denkt hij, "die vrouwtje kan echt nooit 40K hebben"quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij reageert alleen met lol
Misschien moet ie daarom ook verkopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij reageert alleen met lol
ja das toch domquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan denkt hij, "die vrouwtje kan echt nooit 40K hebben"
Nou laat je dan maar door US adviseren dan, die heeft er meer kijk op zo te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee fles dat is geen red flag. je koopt het bedrijf maar huurt het pand
[ afbeelding ]
ja ze zaten blijkbaar eerst op een betere plek en toen werd de huur ineens met 300 procent ofzo verhoogt dus moesten ze daar weg en zijn ze hier terecht gekomen. Het is hier op de hoofdweg naar mijn huis toe dus rij er elke dag langs en het is vrijwel altijd leegquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ie daarom ook verkopen.
dat hoeft nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat je dan maar door US adviseren dan, die heeft er meer kijk op zo te zien
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zag haar vorige week nog met al mijn maten in blote fluit surfen"
40K lijkt me vrij snel terug te verdienen en dat kan ieder normaal mens wel makkelijk missen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat je dan maar door US adviseren dan, die heeft er meer kijk op zo te zien
normaal mensquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
40K lijkt me vrij snel terug te verdienen en dat kan iedere normaal mens wel makkelijk missen.
Dealtje sluiten met je surfschool.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
normaal mens![]()
mja misschien als je er idd een lunchroom van maakt maar savonds open werkt niet.
Zit nog een tuin bij ook
Zakelijke panden huren van een eigenaar is hier eigenlijk ook normaal ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
normaal mens![]()
mja misschien als je er idd een lunchroom van maakt maar savonds open werkt niet.
Zit nog een tuin bij ook
Restaurant De Blote Bips.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dealtje sluiten met je surfschool.
Je hebt ongeveer nul komma kwart seconde nagedacht over je business plan maar je weet nu al dat je het niet kan. Ja zo wordt het niet wat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zaten blijkbaar eerst op een betere plek en toen werd de huur ineens met 300 procent ofzo verhoogt dus moesten ze daar weg en zijn ze hier terecht gekomen. Het is hier op de hoofdweg naar mijn huis toe dus rij er elke dag langs en het is vrijwel altijd leeg
ik denk niet dat ik dat kan veranderen
Gewoon tent kopen en de deur opendoen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer nul komma kwart seconde nagedacht over je business plan maar je weet nu al dat je het niet kan. Ja zo wordt het niet wat.
nou ja inclusief deze zaten er dus 2 zaken die niet liepen. Locatie is ook niet topquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer nul komma kwart seconde nagedacht over je business plan maar je weet nu al dat je het niet kan. Ja zo wordt het niet wat.
Dit is helemaal geen slecht idee, als de surfschool een beetje in de buurt zit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dealtje sluiten met je surfschool.
nee zit het nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen slecht idee, als de surfschool een beetje in de buurt zit.
Zit ze straks helemaal boven in de boomquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft ontdekt dat er aan de andere kant van de straat allemaal bosjes en bomen enz zijn.Die vermaakt zich wel.
De hoofdweg is geen goede locatie? Aan het strand is beter?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja inclusief deze zaten er dus 2 zaken die niet liepen. Locatie is ook niet top![]()
En deze eigenaar had voordat die dus moest verhuizen wel een succesvolle zaak
Bambuddha is al jaren een populaire hotspot op Ibiza en als er iets op een enorme kut locatie zit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja inclusief deze zaten er dus 2 zaken die niet liepen. Locatie is ook niet top![]()
En deze eigenaar had voordat die dus moest verhuizen wel een succesvolle zaak
ja we hebben een paar hoofdwegen. Dit is de hoofdweg naar het noorden van het eiland. Politie bureau en immigration zit aan deze weg. veel thaise bedrijven en thaise noodlezaken dus denk dat veel toeristen daar gewoon doorheen rijden en zich niet gemotiveerd voelen om te stoppenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De hoofdweg is geen goede locatie? Aan het strand is beter?
Whehehe.quote:Windows 10 en 11 bevatten een bug waardoor printers uit zichzelf gaan printen. Het gaat dan om willekeurige tekst en gegevens, waaronder netwerkcommando's en ongebruikelijke karakters. Microsoft onderzoekt het probleem en werkt aan een oplossing.
Misschien is het aan de voorkant dan gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En een tuin is toch juist leuk voor savonds? met lampjes enzo? Super knusquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we hebben een paar hoofdwegen. Dit is de hoofdweg naar het noorden van het eiland. Politie bureau en immigration zit aan deze weg. veel thaise bedrijven en thaise noodlezaken dus denk dat veel toeristen daar gewoon doorheen rijden en zich niet gemotiveerd voelen om te stoppen
ah en de badminton zit er en een de tennisbaan
Ja pech kan ik niet horen vanaf hier. Maar ze zit ook nooit meer in die conifeer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit ze straks helemaal boven in de boom
Allemaal trumpgezinde teksten in opdracht van de papier- en inktmafia zekerquote:
ja tuin is wel groot plus punt. Dat gebruikt hij helemaal niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien is het aan de voorkant dan gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En een tuin is toch juist leuk voor savonds? met lampjes enzo? Super knus
Vraag eerst maar eens waarom hij het wegdoet. Er is een reden voorquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we hebben een paar hoofdwegen. Dit is de hoofdweg naar het noorden van het eiland. Politie bureau en immigration zit aan deze weg. veel thaise bedrijven en thaise noodlezaken dus denk dat veel toeristen daar gewoon doorheen rijden en zich niet gemotiveerd voelen om te stoppen
ah en de badminton zit er en een de tennisbaan
ja omdat ik het altijd leeg zie denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag eerst maar eens waarom hij het wegdoet. Er is een reden voor
Misschien bouwt ze wel een nest!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja pech kan ik niet horen vanaf hier. Maar ze zit ook nooit meer in die conifeer.
En konijntjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien is het aan de voorkant dan gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En een tuin is toch juist leuk voor savonds? met lampjes enzo? Super knus
Maar komt dat door de locatie of doordat de eigenaar geen restaurant kan runnen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik het altijd leeg zie denk ik
Wij hebben ooit een sterrenrestaurant overgenomen van een autistisch duo, kregen daar bijna slaande ruzie mee tijdens de onderhandelingen door afwijkend raar gedrag van gene zijde, toch doorgezet, schijt aan, gaat toch om de centjes.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
maar als iemand zo reageert heb ik eigenlijk al geen zin meer in een gesprek
Nou, alles kan tegenwoordigquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of die in Thailand zitten.... bij een restaurant.
ik denk het eerste want zijn eerste locatie schijnt populair geweest te zijn. Weet nog het bericht op fb dat hij moest sluiten vanwege die huurverhoging en daar kwamen heel veel reacties op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar komt dat door de locatie of doordat de eigenaar geen restaurant kan runnen?
Hedwig is nog steeds geen uil hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien bouwt ze wel een nest!
ik vind het wel een goed ideequote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of die in Thailand zitten.... bij een restaurant.
Het een sluit het ander niet uit!quote:
Want nijntjes?quote:
Om konijntjes los te laten in de tuin?quote:
Vraag Buda of hij een hedendaags Thais sprookje over konijntjes en rode panda's kan schrijven zodat je de legende van het nakende restaurant alvast over de stranden van Thailand en daarbuiten kunt laten ontkiemen.quote:
gewoon niet opnemenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had honger. Keek op de klok, zag dat het al 12:15 was. Ik pak een bammetje erbij. Word ik net op dat moment gebeld.
Misschien heeft ze een identiteitscrisis door haar naam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het een sluit het ander niet uit!
nee is ook lastig. Groot voordeel van dit eiland is dat er weinig activiteiten zijn en de meeste mensen niet thuis koken dus vrijwel iedereen gaat uit etenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Om konijntjes los te laten in de tuin?
Lijkt me verder ook niet gemakkelijk hoor, een restaurant opzetten en runnen. Promotie en instagram waardig is tegenwoordig ook belangrijk, dus het is niet allemaal maar een goede kaart hebben en hopen dat mensen komen.
Citronellaspray en ventilators in de parasols.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oeh ja in die tuin, met van die zitzakken. Beamer erbij
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag Dick Schoof zijn laatste werkdag.
Allemaal van die arme wereldverbeteraars, hippies, oversekste pipo's, zweefteefjes en biodanza figuren daar.quote:
Waar kan ik me aanmelden als goed doel?quote:
Help draak de winter door?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden als goed doel?
Laat IJs niet smelte in de lente.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden als goed doel?
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt die Niall met z'n hondjes. Ik weet niet op welk eiland hij zit?
Vinnik meaui.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat IJs niet smelte in de lente.
Win-winquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denken die mensen dat het tegen de opwarming van de aarde is en geven ze extra veel
hehehehe
@bitterbalquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Om konijntjes los te laten in de tuin?
Lijkt me verder ook niet gemakkelijk hoor, een restaurant opzetten en runnen. Promotie en instagram waardig is tegenwoordig ook belangrijk, dus het is niet allemaal maar een goede kaart hebben en hopen dat mensen komen.
ah geloof dat die hier naast op koh samui zitquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/niall.harbison/
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:bitterbal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denken die mensen dat het tegen de opwarming van de aarde is en geven ze extra veel
hehehehe
Nou stuur die knakker terug dat je serieus bent. Ff businessplan typen in word en gaan met die banaan (en de konijntjes)quote:
Of met volle mondquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Lijkt wel of het geluid van die zelfscan bij de Kruidvat steeds harder staat. Nog even en ze kunnen buiten horen of ik wil pinnen.
Vragen ze daar ook of je hulp nodig hebt bij bepaalde medicijnen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Lijkt wel of het geluid van die zelfscan bij de Kruidvat steeds harder staat. Nog even en ze kunnen buiten horen of ik wil pinnen.
Voor de oudere mensen denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat staat echt zo belachelijk hard.
BLIIIIIEEEEPquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Nou de hele Kruidvat kan wel meegenieten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vragen ze daar ook of je hulp nodig hebt bij bepaalde medicijnen?
Dat ze bij xe boekhandel 3 winkels verderop ook weten wat je koopt?
HEBT U HULP NODIG BIJ KUTSCHIMMELZALF VOOR GEVORDERDEN XXL?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vragen ze daar ook of je hulp nodig hebt bij bepaalde medicijnen?
Dat ze bij xe boekhandel 3 winkels verderop ook weten wat je koopt?
SPAART U NOG ZEGELTJEEEESquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BLIIIIIEEEEP
BLIIIIIIEEEEEP
WILT U PINNEN
DAT IS DAN ZEVENHONDERD ACHTENDERTIG EURO EN TWEE EN ZESTIG CENT
WILT U AFRONDEN VOOR ZIELIGE KINDERTJES
WILT U KOOPZEGELS
WILT U EEN TASJE
VERGEET HET MUNTJE UIT UW KARRETJE NIET
BEDANKT DAT UW VOOR JUMBO GEKOZEN HEP
WILT U EKStRA GELD OPNEMENquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPAART U NOG ZEGELTJEEEES
BONUSKAART OF AIRMILES
HEB U ALLES KUNNE VINDE?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPAART U NOG ZEGELTJEEEES
BONUSKAART OF AIRMILES
Ja naja je weet zelf hoe belachelijk hard dat ding staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat de Kruidvatmedewerkers het dan kunnen horen als er iets is.
"NOU U HEEFT WEL HEEL VEEL SPAARPUNTEN! ZOU U DIE NIET EENS OPMAKEN?"quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou de hele Kruidvat kan wel meegenieten.
HOUDOOooOoOooOOequote:
Maar wel goed gekleed!quote:
...wel goed tegen de vergrijzing?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks komt er zo'n AI-assistent uit het apparaat. Meteen een toename in hartaanvallen
Maar heb je zegeltjes gespaardquote:
soms moet je wel, geen medewerker te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wel goed tegen de vergrijzing?
Anderzijds, alsof de echte grijzen naar de zelfscan gaan.
Ik las dit even alsof se enige manier om een medewerker te krijgen een hartaanval krijgen wasquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms moet je wel, geen medewerker te zien
True.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wel goed tegen de vergrijzing?
Anderzijds, alsof de echte grijzen naar de zelfscan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |