SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Tuurlijk.. 'door pittige tijden'.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik door dat pittige tijden hier op uit![]()
Bekijk deze YouTube-video
Welke bekenden waren dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben volgens mij nog nooit een BN'er tegengekomen. Of het is me in ieder geval niet opgevallen. Wel een keer een hele hoop bekende Amerikanen, omdat we op oudejaarsavond toevallig in hetzelfde hotel in NY zaten.
Hedwig wil ook niet naar buiten als het rond de 4 graden is of kouder.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Kom van buiten en wilde net gaan klagen, goede tt @:ama
Oh dat klopt jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaHij was schijnbaar ook een keer te gast (bij 1:15)
Bekijk deze YouTube-video
Levende thermometerquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig wil ook niet naar buiten als het rond de 4 graden is of kouder.
En als de friezen stoppen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dooie thermometer werkt alleen als het stopt met vriezen.
Maar ik wil voedsel in m'n kast gooien en het vergetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het voor de uiterste houdbaarheidsdatum opeten en er een nieuwe verpakking voor in de plaats zetten
Oude man gespotquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me nog steeds brakkig van gisterenben geen 18 meer
Ik lag er ook niet zo heel laat in. Maar gister drukke dag, daarna naar Amsterdam. Vandaag weer drukke dag en bij m'n ouders langs daarna. Batterij even leeg.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
(zegt de persoon die zondag pas aan het einde van de middag weer een beetje tot leven kwam na tot 1:00 door te zijn gegaan)
Dit weekend tijd om beetje te relaxen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag er ook niet zo heel laat in. Maar gister drukke dag, daarna naar Amsterdam. Vandaag weer drukke dag en bij m'n ouders langs daarna. Batterij even leeg.
Dat is soms ook wel fijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Weinig plannen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |