abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217059293
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, jij vindt het een Hitlegroet. Het is dan ook goed dat je zo zelf al het subjectieve oordeel van je claims benoemd. Hetzelfde geldt voor de claim dat Musk daadwerkelijke Nazi-sympathieën zou hebben.

En als ik mij niet vergis claimde je een tijdje terug al dat men in Duitsland en Israël, Musk zijn beweging ook als Hitlergroet als geclassificeerd, waar nota bene de premier van Israël nog via Twitter zich tegen deze wilde beschuldigingen uitsprak :') _O-

De realiteit is dat niet iemand maar zo een 'nazi' omdat men in bepaalde kringen dit wil. Trump is ook jarenlang voor 'nazi' en 'Hitler' weggezet, dit waar zijn dochter Joodse is, met een Jood is getrouwd, zij hun kinderen Joods opvoeden en Trump over het algemeen op handen wordt gedragen in de Amerikaans orthodox Joodse gemeenschap.

Ik wens je wat dat betreft veel succes met zulk gepruttel van de onderbuik. Dit soort bizarre vormen van laster en smaad doen het alleen goed in bepaalde contreien.
Musk heeft al eens een antisemitische Tweet geplaatst (of aangemoedigd / geliked). Daar is toen een rel over geweest en hij heeft z'n keutel ingetrokken, is naar Israël gegaan en dat is min-of-meer doodgebloed. Misschien is hij geen antisemiet of hij houdt zich er wijselijk stil over.

Maar Musk heeft zeker wel rechts-extremistische trekjes en die groet wordt ook wel door "White Power" sympathisanten gebruikt. Zijn steun voor AfD en andere enge partijen helpt ook niet.
pi_217059301
Goede uitleg waarom het aandeel Tesla nog steeds zwaar overgewaardeerd is:

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:04:05 #203
319979 Fok-it
All is well
pi_217059396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Musk heeft al eens een antisemitische Tweet geplaatst (of aangemoedigd / geliked). Daar is toen een rel over geweest en hij heeft z'n keutel ingetrokken, is naar Israël gegaan en dat is min-of-meer doodgebloed. Misschien is hij geen antisemiet of hij houdt zich er wijselijk stil over.

Maar Musk heeft zeker wel rechts-extremistische trekjes en die groet wordt ook wel door "White Power" sympathisanten gebruikt. Zijn steun voor AfD en andere enge partijen helpt ook niet.
https://www.forbes.com/si(...)ng-nazi-controversy/

Gewoon even retweeten dat Hitler Mao en Stalin niet de direct verantwoordelijken zijn van miljoenen doden.

Kan gewoon.

Was gewoon een Romaanse tweet, plus Musk is autistisch.

Niks aan de hand
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217059408
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 12:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als dat klopt, dan ben je een uitzondering. Desalniettemin zien we de hysterie vooral aan de linker en progressieve kant van het politieke spectrum. En als jij producten zoals een auto, die toch wel wat kost, niet meer gaat kopen vanwege de politieke voorkeuren van een CEO, zit het je wel héél hoog allemaal.
Volgens mij ben ik helemaal geen uitzondering, Al is het alleen al vanwege het feit dat in Nederland weinig Tesla’s worden gekocht maar vooral geleased.
Tesla doet een paar dingen heel goed maar als je er in zit dan zie je ook gelijk waar er op bespaard is. Ik vind Musk gewoon een enorme proleet en de tesla staat voor mij symbool als een enorme proletenbak.

Daar komt zijn idiote gedrag van de laatste jaren bij kijken en dan is het voor mij de optelsom.
Maar als ik eind van dit jaar een nieuwe leasewagen uit mag zoeken gaat dat onder geen enkel beding een Tesla worden.

Jij mag er van mij van alles van vinden hoor, maar als jij koste wat kost Musk wil verdedigen dat zegt dan voor mij ook wel genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 15-03-2025 17:30:35 ]
pi_217059778
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 12:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als dat klopt, dan ben je een uitzondering. Desalniettemin zien we de hysterie vooral aan de linker en progressieve kant van het politieke spectrum. En als jij producten zoals een auto, die toch wel wat kost, niet meer gaat kopen vanwege de politieke voorkeuren van een CEO, zit het je wel héél hoog allemaal.
Tesla is juist een auto voor de linkse progressieven.
Trump had tot recent geen goed woord over voor dit type auto.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217059916
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het lijkt me best lastig om Trump-fan te zijn. Elke keer moet je weer een andere mening aannemen.
  Forum Admin zaterdag 15 maart 2025 @ 14:58:10 #207
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217059932
quote:

[..]
De mentale gymnastiek die je nu ziet is echt grappig om te zien. Tesla's stonden altijd symbool voor de ''soy cuck libs'' maar nu is de grote man van Tesla ineens een held in de ogen van veel van maga clowns.. en die hebben een bloedhekel aan alles wat ook maar ''links'' is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217059937
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:55 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Het lijkt me best lastig om Trump-fan te zijn. Elke keer moet je weer een andere mening aannemen.
Wat dat betreft zou het inderdaad simpeler zijn om iemand anders te vinden om sektarisch achteraan te huppelen.
pi_217061327
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goede uitleg waarom het aandeel Tesla nog steeds zwaar overgewaardeerd is:

Bekijk deze YouTube-video
Geen zin om clickbait video's te bekijken, leg eens uit waarom het aandeel van Tesla nog steeds overgewaardeerd wordt?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217061341
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan er over doorgaan met diverse argumenten maar ik ga echt geen Tesla kopen zolang Musk CEO is.
Dat heeft hij aan zichzelf te danken.
Maak eens een foto van binnen in je huidige auto met een papiertje met je FOK username er op. Iets zegt mij dat je uberhaupt geen tweedehands Tesla kan veroorloven, laat staan een nieuwe.

Plus, vrijwel geen enkele Nederlander koopt nieuwe auto's van de dealer. Want op het moment dat je wegrijdt ben je al 20-30% kwijt aan afschrijving.

De nieuwe Model Y's zijn niet aan te slepen, tweakers.net en bij mijn werkgever staan ze volop in de bestelling. Laat staan als straks de 20% korting er aankomt en de Model Y RWD onder de 40k komt.

Grappig hoe iedereen denkt dat het cancelen door reddit lowlifes ook maar enige impact zou hebben op de verkoopcijfers van Tesla. Mensen die op Reddit zitten werken niet en zijn afhankelijk van OV.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 17:05:53 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217061381
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maak eens een foto van binnen in je huidige auto met een papiertje met je FOK username er op. Iets zegt mij dat je uberhaupt geen tweedehands Tesla kan veroorloven, laat staan een nieuwe.

Dat heb je denk ik heel erg mis.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217061390
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat heb je denk ik heel erg mis.
Laat hem dat maar eens bewijzen dan. Mijn BMW's 20 inch velgen zijn waarschijnlijk nog duurder dan zijn huidige Peugeot.
pi_217061458
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Geen zin om clickbait video's te bekijken, leg eens uit waarom het aandeel van Tesla nog steeds overgewaardeerd wordt?
De waarde van het aandeel Tesla staat in geen enkele verhouding tot de winst die het bedrijf maakt. In vergelijking met zo'n beetje elk groot beursgenoteerd bedrijf staat die verhouding volledig scheef. Verder zijn er ongelofelijk veel beloftes gedaan door Musk wat betreft de toekomst van Tesla die zelden nagekomen zijn. Het aandeel Tesla is nog steeds zo hoog vanwege die beloftes en alles wijst erop dat die beloftes nooit ingelost gaan worden.

En tenslotte is het aandeel veel hoger vanwege de naam van Musk. In het verleden was dat een valide argument waardoor het bedrijf hoger ingeschat werd, maar sinds kort is dat juist een enorm risico geworden. Het is erger omdat de potentiele klantengroep van Tesla's nu juist de groep is die Elon tegen zich in het harnas jaagt. De Maga fanboys zullen sowieso geen elektrische auto aan gaan schaffen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 15 maart 2025 @ 17:11:13 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217061472
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Op basis van iemands huidige auto denk jij te kunnen concluderen of iemand zich wel of niet een nieuwe auto kan veroorloven? :D
_O- _O- _O-

Het is overigens geen geheim wat voor auto ik heb, maar op basis van de leeftijd van mijn auto zul je je vooroordelen wel weer klaar hebben, en weet je, dat vind ik helemaal prima :Y

Oh, en mijn man heeft helemaal geen auto, dit is onze enige auto :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 17:13:56 #215
16180 crew  CoolGuy
pi_217061519
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Laat hem dat maar eens bewijzen dan. Mijn BMW's 20 inch velgen zijn waarschijnlijk nog duurder dan zijn huidige Peugeot.
Behalve dan dat hij een vrij grote PHEV Volvo heeft, wat ook nog eens een nieuw model is, en daarnaast nog een Mercedes Sprinter maar dan een volledig elektrische, en van beiden zijn meer dan genoeg foto's voorbij gekomen door verschillende topics heen.
pi_217061525
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De waarde van het aandeel Tesla staat in geen enkele verhouding tot de winst die het bedrijf maakt. In vergelijking met zo'n beetje elk groot beursgenoteerd bedrijf staat die verhouding volledig scheef. Verder zijn er ongelofelijk veel beloftes gedaan door Musk wat betreft de toekomst van Tesla die zelden nagekomen zijn. Het aandeel Tesla is nog steeds zo hoog vanwege die beloftes en alles wijst erop dat die beloftes nooit ingelost gaan worden.

En tenslotte is het aandeel veel hoger vanwege de naam van Musk. In het verleden was dat een valide argument waardoor het bedrijf hoger ingeschat werd, maar sinds kort is dat juist een enorm risico geworden. Het is erger omdat de potentiele klantengroep van Tesla's nu juist de groep is die Elon tegen zich in het harnas jaagt. De Maga fanboys zullen sowieso geen elektrische auto aan gaan schaffen.
Is dit niet gewoon obsessief en met een haat-bril kijken? Altijd maar Elon, Elon, Elon.

Er wordt nl. niets bereikt met "Tesla" te cancelen, Elon Musk zal er niet wakker van liggen als de marktwaarde daalt. Als hij 1000 miljard net worth wil halen hoeft hij alleen maar SpaceX naar de beurs te brengen.

Tesla's zijn gewoon goede auto's en hebben de lat hoog gelegd voor alle overige autofabrikanten, zonder Tesla liep Mercedes/VAG/Audi nog steeds te prutsen met benzine.

Volgens mij zitten er hier gewoon weer mensen te veel op de extreem linkse propaganda site Reddit.
pi_217061558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Behalve dan dat hij een vrij grote PHEV Volvo heeft, wat ook nog eens een nieuw model is, en daarnaast nog een Mercedes Sprinter maar dan een volledig elektrische, en van beiden zijn meer dan genoeg foto's voorbij gekomen door verschillende topics heen.
eVito :P

Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 17:16:46 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_217061581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah ja, de E-Vito, maar daar wordt het verhaal niet anders van. :)
pi_217061640
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan moet hij toch ook beetje de intelligentie hebben om te kunnen beoordelen dat Tesla's verkoopcijfers afhankelijk zijn van SEPP subsidie en andere subsidies in Europa? Of zaken zoals wegenbelasting voor EV's?

Als er ook maar iemand denkt dat de huidige cijfers dankzij "een hitler groet" komt en niet door de vervallen subsidies in de wereld ben je gewoon aan het wishfull thinken. Over paar maanden zal je zien wat voor inhaalslag Tesla maakt.

Niemand heeft de afgelopen maanden een oude model Y besteld in afwachting van de nieuwe.
pi_217061641
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Klopt, momenteel staat Tesla op een PE van 122x ofwel het aandeel is 122x de jaarwinst van een aandeel waard.

De meeste saaie bedrijven zitten zo rond een PE van 10 tot 20x en tech bedrijven vaak van 40 tot 80.
Een aandeel als Nvidia heeft dat al een aantal keren ingelost en daarom is de koers ook x20 gegaan ofzo.

Maar voor Tesla ziet het er momenteel minder goed uit. Dat betekent echt niet dat het bedrijf failliet gaat, ze hebben Megapacks, EV's en vrachtwagens die heus wel een prima winstmarge hebben.

Maar er zit heel veel lucht in het aandeel, als autobedrijf zou het dit totaal niet waard zijn.
Pas als Optimus en FSD echt af zijn, dus te gebruiken zonder toezicht, dan is er een kans dat de huidige koers op een bepaald moment realistisch kan zijn.

Nu niet.
pi_217061679
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niemand heeft de afgelopen maanden een oude model Y besteld in afwachting van de nieuwe.
Ook de verkopen van de Model 3 zijn ingezakt en die is al van na de facelift.

Het gaat echt niet zo lekker, afgezien van een paar markten zakt Tesla overal weg sinds Musk z'n zwaaibewegingen en geknuffel met Trump.
pi_217061811
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is dit niet gewoon obsessief en met een haat-bril kijken? Altijd maar Elon, Elon, Elon.
Musk is een heel goed in marketing, dat heeft het aandeel gebracht tot waar het is. Het gaat hem nu alleen tegenwerken.
quote:
Er wordt nl. niets bereikt met "Tesla" te cancelen, Elon Musk zal er niet wakker van liggen als de marktwaarde daalt. Als hij 1000 miljard net worth wil halen hoeft hij alleen maar SpaceX naar de beurs te brengen.
Ik denk dat veel beleggers er niet nog een keer in gaan trappen.
quote:
Tesla's zijn gewoon goede auto's en hebben de lat hoog gelegd voor alle overige autofabrikanten, zonder Tesla liep Mercedes/VAG/Audi nog steeds te prutsen met benzine.
De techniek in de Tesla is goed en efficiënt. Maar een goede auto? Het is gewoon een plastic rammelbak.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 17:37:58 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217061826
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou haar Evita noemen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217061867
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je zet jezelf weer eens voor lul.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 17:49:48 #225
319979 Fok-it
All is well
pi_217061930
Haha epicincelman die zelf aan het staatsinfuus zit. Leuke rubriek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217061995
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 12:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, Trump is niet pro Tesla.
Of EV in het algemeen.
Hij heeft vorig jaar nog het hele idee van electrisch rijden volledig de grond in getrapt.
En genomen maatregelen, zoals importheffingen en het verwijderen van laadstations bij federale gebouwen helpen ook niet echt.

Tesla waarschuwt daar voor.
Kortom Musk =/= Tesla.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 17:56:39 #227
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217062002
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Op basis van iemands huidige auto denk jij te kunnen concluderen of iemand zich wel of niet een nieuwe auto kan veroorloven? :D
_O- _O- _O-

Het is overigens geen geheim wat voor auto ik heb, maar op basis van de leeftijd van mijn auto zul je je vooroordelen wel weer klaar hebben, en weet je, dat vind ik helemaal prima :Y

Oh, en mijn man heeft helemaal geen auto, dit is onze enige auto :D
Dat.

Een aantal oud-werkgevers van mij (zaten ook een aantal multimiljonairs bij overigens) gaven geen moer om auto's.

Reden in een oude BMW en Mercedes om toch een beetje representatief te zijn.

Never judge a book by it's cover.
Iemands auto, of kleding, zegt helemaal niks over de portemonnee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217062007
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wie nu nog een Tesla koopt geeft iig de boodschap af dat hij/zij het niet zo'n probleem vindt om een product van een Hitlergroetende CEO te kopen en daarmee diezelfde Hitlergroetende CEO te steunen/sponsoren/onderhouden.
Moeten ze ook zelf weten, maar de boodschap is kristalhelder.
Alleen was het overduidelijk geen hitlergroet (nog zoiets waar velen zo makkelijk intrappen) en heb ik mijn Tesla gewoon gekocht van Tesla Nederland BV en niet van Elon Musk.
pi_217062042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alleen was het overduidelijk geen hitlergroet.
Zelfs Hitler had de groet niet met zoveel enthousiasme kunnen brengen.

Ik noem het beestje gewoon bij de naam: het was een Hitlergroet, niet minder.

Maar ik ben nog wel in staat om Musk te boordelen op wat hij doet en zegt.
Op dat vlak wordt het helaas niet veel beter.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 18:05:08 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_217062056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alleen was het overduidelijk geen hitlergroet (nog zoiets waar velen zo makkelijk intrappen) en heb ik mijn Tesla gewoon gekocht van Tesla Nederland BV en niet van Elon Musk.
Wat vind je van je held Elon die retweet dat Hitler, Mao en Stalin geen daders van massamoord zijn? Is dat ook erg anti-nazi volgens jou? :)
pi_217062062
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 13:11 schreef Leandra het volgende:

Dat jij dat allemaal niet zo erg vindt maakt mij niet uit, ik vind dat wel erg en vind dat reden genoeg om geen Tesla te kopen.
En ja, dat zijn principes.
Hoeveel Tesla’s heb jij al gekocht in het verleden?
pi_217062082
quote:

[..]

Geen idee hoe je daarbij komt, maar dat is gewoonweg niet waar.
pi_217062108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zelfs Hitler had de groet niet met zoveel enthousiasme kunnen brengen.

Ik noem het beestje gewoon bij de naam: het was een Hitlergroet, niet minder.

Maar ik ben nog wel in staat om Musk te boordelen op wat hij doet en zegt.
Op dat vlak wordt het helaas niet veel beter.
Het was in ieder geval geen overduidelijke. Geen zin om die discussie over te doen.
pi_217062115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat vind je van je held Elon die retweet dat Hitler, Mao en Stalin geen daders van massamoord zijn? Is dat ook erg anti-nazi volgens jou? :)
Niet mijn held.

Stomme actie en ik kan ook niet bedenken waarom hij dat doet.
pi_217062119
Laat ik voorop stellen dat dit niets zegt over absolute verkoopcijfers.
Maar het toont wel een tendens, Tesla heeft met Musk haar klantenkring van zich vervreemd.

zaterdag 15 maart 2025 @ 18:13:40 #236
319979 Fok-it
All is well
pi_217062124
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
en ik kan ook niet bedenken waarom hij dat doet.
Niet? Wij wel hoor.
pi_217062163
als iemand zijn tesla kwijt wil voor een prijsje...
  zaterdag 15 maart 2025 @ 18:20:15 #238
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217062208
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef GoldenAge het volgende:
als iemand zijn tesla kwijt wil voor een prijsje...
ik zou er geen een willen hebben ,,
maar nu hebben ouderen niet echt een auto nodig
helemaal niet meer bedoel ik

is duur en niet nodig meer , voor je het weet is de APK er weer
ze kunnen die auto fabrieken beter sluiten en vervangen door munitie en tanks fabrieken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217062250
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:42 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Je zet jezelf weer eens voor lul.
Nee hoor, de enige die zich hier voor lul zetten zijn diegene vol met afgunst op Elon Musk en Tesla, omdat Trump verkozen is tot President.

Als jullie eens niet zo beïnvloed werden door Reddit een site vol met bots en propaganda... kom eens met een eigen mening ipv the popular mening na te jerken.

Je zal maar boos zijn IRL op iemand omdat je iets hebt gelezen op reddit. |:(
pi_217062254
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar het toont wel een tendens, Tesla heeft met Musk haar klantenkring van zich vervreemd.

[ afbeelding ]
De gemiddelde republikein had toch al geen interesse in elektrische auto’s, dus dat cijfer is niet zo relevant.
pi_217062266
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[ afbeelding ]
Wat uiteindelijk een tijdelijk effect zal blijken te zijn, zoals altijd.
  FOK!fotograaf zaterdag 15 maart 2025 @ 18:28:17 #242
364681 over_hedge
pi_217062285
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, de enige die zich hier voor lul zetten zijn diegene vol met afgunst op Elon Musk en Tesla, omdat Trump verkozen is tot President.

Als jullie eens niet zo beïnvloed werden door Reddit een site vol met bots en propaganda... kom eens met een eigen mening ipv the popular mening na te jerken.
Ik kom nooit op Reddit. Om Elon zijn acties dom te vinden heb je geen mening van andere voor nodig hoor. 1x door zijn tweets scrollen is genoeg
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_217062288
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Niet? Wij wel hoor.
Prima.

Nogmaals: ik heb mijn Tesla gekocht bij Tesla en niet bij Elon.

Het alternatief was van Porsche (ook bepaald niet onbesproken) en dan had ik ruim het dubbele moeten betalen voor een auto die voor mij toch minder is.

Ga ik niet doen.

Voor mij is Tesla nog altijd by far de beste EV.
pi_217062291
quote:

[..]

Je hoeft niet op Reddit te zitten om in te zien dat Musk zich als een randdebiel gedraagt.

Net als jij in dit topic, maar in jouw geval is het vermakelijk en eigenlijk een beetje zielig omdat we allemaal lachen om iemand met een beperking.
pi_217062300
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kortom Musk =/= Tesla.
Hij is geen CEO meer?

Dat nieuws had ik nog niet gehoord.
pi_217062318
quote:

[..]

Die zijn er niet op Fok, dus dat scheelt.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 18:33:23 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_217062320
quote:

[..]

Iets gelezen op Reddit!!!
pi_217062338
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hij gaf de ambtenaren de schuld _O-
pi_217062353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar dat is gewoonweg niet waar.
Ik waardeer je humor.
pi_217062367
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik kom nooit op Reddit. Om Elon zijn acties dom te vinden heb je geen mening van andere voor nodig hoor. 1x door zijn tweets scrollen is genoeg
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:29 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Je hoeft niet op Reddit te zitten om in te zien dat Musk zich als een randdebiel gedraagt.

Net als jij in dit topic, maar in jouw geval is het vermakelijk en eigenlijk een beetje zielig omdat we allemaal lachen om iemand met een beperking.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 18:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Iets gelezen op Reddit!!!
Jullie zitten hier alleen op Tesla subforum om te haten, te misgunnen. Omdat een afrikaan succesvoller is in het leven dan jullie moeten jullie hier komen "stoer" doen.

Als er geen andere reden is om in dit topic te komen omdat het jullie "geluk" en "blijdschap" geeft als een politieke tegenstander paar minder miljard heeft. Dan is het toch duidelijk dat jullie leven niet leuk genoeg is en jullie dus moeten klagen en jammeren in topics van bedrijven die jullie haten.

Vol met woede en afgunst. Nee.. ik ben dan de loser. Haha. Hou die spiegel eens voor en zoek topics op die jullie echt blij maken.

Ben nl. zelf een BMW rijder maar kan ook andere merken waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')