Kortom Musk =/= Tesla.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, Trump is niet pro Tesla.
Of EV in het algemeen.
Hij heeft vorig jaar nog het hele idee van electrisch rijden volledig de grond in getrapt.
En genomen maatregelen, zoals importheffingen en het verwijderen van laadstations bij federale gebouwen helpen ook niet echt.
Tesla waarschuwt daar voor.
Dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van iemands huidige auto denk jij te kunnen concluderen of iemand zich wel of niet een nieuwe auto kan veroorloven?![]()
![]()
Het is overigens geen geheim wat voor auto ik heb, maar op basis van de leeftijd van mijn auto zul je je vooroordelen wel weer klaar hebben, en weet je, dat vind ik helemaal prima
Oh, en mijn man heeft helemaal geen auto, dit is onze enige auto
Alleen was het overduidelijk geen hitlergroet (nog zoiets waar velen zo makkelijk intrappen) en heb ik mijn Tesla gewoon gekocht van Tesla Nederland BV en niet van Elon Musk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wie nu nog een Tesla koopt geeft iig de boodschap af dat hij/zij het niet zo'n probleem vindt om een product van een Hitlergroetende CEO te kopen en daarmee diezelfde Hitlergroetende CEO te steunen/sponsoren/onderhouden.
Moeten ze ook zelf weten, maar de boodschap is kristalhelder.
Zelfs Hitler had de groet niet met zoveel enthousiasme kunnen brengen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen was het overduidelijk geen hitlergroet.
Wat vind je van je held Elon die retweet dat Hitler, Mao en Stalin geen daders van massamoord zijn? Is dat ook erg anti-nazi volgens jou?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen was het overduidelijk geen hitlergroet (nog zoiets waar velen zo makkelijk intrappen) en heb ik mijn Tesla gewoon gekocht van Tesla Nederland BV en niet van Elon Musk.
Hoeveel Tesla’s heb jij al gekocht in het verleden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:11 schreef Leandra het volgende:
Dat jij dat allemaal niet zo erg vindt maakt mij niet uit, ik vind dat wel erg en vind dat reden genoeg om geen Tesla te kopen.
En ja, dat zijn principes.
Geen idee hoe je daarbij komt, maar dat is gewoonweg niet waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tesla is juist een auto voor de linkse progressieven.
Het was in ieder geval geen overduidelijke. Geen zin om die discussie over te doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs Hitler had de groet niet met zoveel enthousiasme kunnen brengen.
Ik noem het beestje gewoon bij de naam: het was een Hitlergroet, niet minder.
Maar ik ben nog wel in staat om Musk te boordelen op wat hij doet en zegt.
Op dat vlak wordt het helaas niet veel beter.
Niet mijn held.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van je held Elon die retweet dat Hitler, Mao en Stalin geen daders van massamoord zijn? Is dat ook erg anti-nazi volgens jou?
Niet? Wij wel hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
en ik kan ook niet bedenken waarom hij dat doet.
ik zou er geen een willen hebben ,,quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:17 schreef GoldenAge het volgende:
als iemand zijn tesla kwijt wil voor een prijsje...
Nee hoor, de enige die zich hier voor lul zetten zijn diegene vol met afgunst op Elon Musk en Tesla, omdat Trump verkozen is tot President.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:42 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je zet jezelf weer eens voor lul.
De gemiddelde republikein had toch al geen interesse in elektrische auto’s, dus dat cijfer is niet zo relevant.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Laat ik voorop stellen dat dit niets zegt over absolute verkoopcijfers.
Maar het toont wel een tendens, Tesla heeft met Musk haar klantenkring van zich vervreemd.
[ afbeelding ]
Wat uiteindelijk een tijdelijk effect zal blijken te zijn, zoals altijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Laat ik voorop stellen dat dit niets zegt over absolute verkoopcijfers.
Maar het toont wel een tendens, Tesla heeft met Musk haar klantenkring van zich vervreemd.
[ afbeelding ]
Ik kom nooit op Reddit. Om Elon zijn acties dom te vinden heb je geen mening van andere voor nodig hoor. 1x door zijn tweets scrollen is genoegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige die zich hier voor lul zetten zijn diegene vol met afgunst op Elon Musk en Tesla, omdat Trump verkozen is tot President.
Als jullie eens niet zo beïnvloed werden door Reddit een site vol met bots en propaganda... kom eens met een eigen mening ipv the popular mening na te jerken.
Prima.quote:
Je hoeft niet op Reddit te zitten om in te zien dat Musk zich als een randdebiel gedraagt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige die zich hier voor lul zetten zijn diegene vol met afgunst op Elon Musk en Tesla, omdat Trump verkozen is tot President.
Als jullie eens niet zo beïnvloed werden door Reddit een site vol met bots en propaganda... kom eens met een eigen mening ipv the popular mening na te jerken.
Je zal maar boos zijn IRL op iemand omdat je iets hebt gelezen op reddit.![]()
Die zijn er niet op Fok, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je zal maar boos zijn IRL op iemand omdat je iets hebt gelezen op reddit.![]()
Hij gaf de ambtenaren de schuldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van je held Elon die retweet dat Hitler, Mao en Stalin geen daders van massamoord zijn? Is dat ook erg anti-nazi volgens jou?
Ik waardeer je humor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, maar dat is gewoonweg niet waar.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Reddit. Om Elon zijn acties dom te vinden heb je geen mening van andere voor nodig hoor. 1x door zijn tweets scrollen is genoeg
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Reddit te zitten om in te zien dat Musk zich als een randdebiel gedraagt.
Net als jij in dit topic, maar in jouw geval is het vermakelijk en eigenlijk een beetje zielig omdat we allemaal lachen om iemand met een beperking.
Jullie zitten hier alleen op Tesla subforum om te haten, te misgunnen. Omdat een afrikaan succesvoller is in het leven dan jullie moeten jullie hier komen "stoer" doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets gelezen op Reddit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |