En wat voegde dat toe aan de discussie waar je op inbrak? Of wist je gewoon niet waar die over ging?quote:
Er gaat niets boven een stalk, die kan je blind besturen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om te beginnen selecteert de auto in beginsel zelf de juiste rijrichting. Verder is het op het scherm vrij intuïtief. En je kan ook nog buiten het scherm om selecteren op de middenconsole.
Een auto blind besturen is een slecht idee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een stalk, die kan je blind besturen.
Idem voor de richtingaanwijzer.
Het is een besparing die ik niet begrijp.
Dat is een kwestie van implementatie inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een auto blind besturen is een slecht idee.
Ik ben het met je eens dat het voor de richtingaanwijzer beter is. Voor het schakelen niet. Maar ik had ook vaak ruzie met die stengel, waardoor de Tesla’s hiervoor allemaal geregeld weigerden in de versnelling te gaan (wel na herhaald proberen natuurlijk). Zal ongetwijfeld zijn omdat ik te snel ben in de handelingen, want het is vooral als ik snel weg wil rijden omdat er iemand aankomt.
De stengels worden door Tesla ingekocht bij Mercedes inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van implementatie inderdaad.
Ik heb een eVito en daar werkt de stalk hetzelfde als bij de oude Tesla's en dat reageert wel goed en vlot.
Qua vermogen komt het niet in de buurt maar het rijdt evengoed wel fijn en soepel.
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat het bedienen hetzelfde werkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De stengels worden door Tesla ingekocht bij Mercedes inderdaad.
Ik weet uit ervaring dat het niet prima werkt. Het is een ongelukkig gekozen oplossing.quote:Hoe dan ook: het schakelen via het scherm werkt echt prima. Zeker icm automatisch kiezen van de rijrichting en autopark (ja, bijbetalen… maar ik heb altijd EAP).
Ik had tot vorig jaar Tesla aandelen en het plan om een nieuwe Y te kopen dit jaar maar dat heeft Musk vakkundig de nek om gedraaid.quote:Ps ik dacht altijd dat jij een Tesla reed…
Ja, en ik licht toe waarom… meer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat het bedienen hetzelfde werkt.
[..]
Ik weet uit ervaring dat het niet prima werkt. Het is een ongelukkig gekozen oplossing.
Er valt mee te leven en dat is het dan ook.
[..]
Ik had tot vorig jaar Tesla aandelen en het plan om een nieuwe Y te kopen dit jaar maar dat heeft Musk vakkundig de nek om gedraaid.
Het is een toevoeging aan wat jij zei.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En wat voegde dat toe aan de discussie waar je op inbrak? Of wist je gewoon niet waar die over ging?
Zolang Musk CEO is komt er geen Tesla.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, en ik licht toe waarom… meer niet.
Jij vindt het niet prima werken, dat mag. Ik ben nooit gelukkig geweest met de stengel.
Verder raad ik je aan om toch een proefrit te maken in de Y. Betere auto krijg je niet voor dat geld. En Musk raak je er echt niet mee. Wel al die mensen binnen Tesla… die werkelijk niets met de politieke richting van Musk te maken hebben.
Het voegde werkelijk niets toe, omdat het om Trump ging in zijn functie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een toevoeging aan wat jij zei.
Dat jij daar problemen mee hebt boeit me verder niet.
Een Chinese auto waarmee je wel een dictatuur steunt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zolang Musk CEO is komt er geen Tesla.
Ga wel weer voor een Volvo ofzo.
Sinds wanneer heb jij iets tegen dictaturen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een Chinese auto waarmee je wel een dictatuur steunt.
Top!
Alsof dat anders is als je een Tesla of Megapack uit Shanghai krijgt, met ook nog eens een dictator als CEO.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een Chinese auto waarmee je wel een dictatuur steunt.
Top!
Jij had het over zijn bevoegdheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het voegde werkelijk niets toe, omdat het om Trump ging in zijn functie.
Ik heb er niet zo zeer problemen mee, ik wijs je alleen fijntjes op dat je inhoudelijk 0,0 toevoegt en dat weer eens post na post na post vol blijft houden.
Ik loop hier bijna wekelijks te fulmineren tegen gebrek aan democratie in Nederland/EU en jij leest dat ik iets op heb met een dictatuur?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets tegen dictaturen?
Mijn nieuwe Tesla is 100% in de VS geproduceerd, de uitgaande grotendeels in Duitsland (wat accu’s betreft ontkom je vrij lastig aan China op dit moment).quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alsof dat anders is als je een Tesla of Megapack uit Shanghai krijgt, met ook nog eens een dictator als CEO.
Het is simpelweg niet relevant omdat de VS geen dictatuur is, maar een functionele vrije rechtsstaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij had het over zijn bevoegdheid.
Ik geef aan dat Trump daar niet om maalt.
Die lacht om dat soort juridisch prietpraat.
En dat kun jij niet loslaten en blijf je erop reageren.
Zoals je zometeen weer gaat doen.
Je kan er over doorgaan met diverse argumenten maar ik ga echt geen Tesla kopen zolang Musk CEO is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Tesla is 100% in de VS geproduceerd, de uitgaande grotendeels in Duitsland (wat accu’s betreft ontkom je vrij lastig aan China op dit moment).
Je bent simpelweg superprincipieel als het om Musk gaat, maar die principes zijn volledig afwezig bij een regime als het Chinese. En nee, de VS is totaal niet te vergelijken met China. Niet zonder fouten, maar het is zoiets als een Mulderovertreder vergelijken met Bolle Jos onder het mom: beiden houden zich niet aan de wet…
Dat soort principes is nooit op een algehele ethiek gebaseerd, maar een persoonlijke politieke voorkeur. Als je je daar bewust van bent, is dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan er over doorgaan met diverse argumenten maar ik ga echt geen Tesla kopen zolang Musk CEO is.
Dat heeft hij aan zichzelf te danken.
Mijn maagzuur komt naar boven als ik aan Musk denk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat soort principes is nooit op een algehele ethiek gebaseerd, maar een persoonlijke politieke voorkeur. Als je je daar bewust van bent, is dat niet zo erg.
Planning tweede helft 2025. Onduidelijkheid of dat om Elon time gaat of niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is er nu een koekendozenversie of pas volgend jaar?
Ik geef mijn mening. Meer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan er over doorgaan met diverse argumenten maar ik ga echt geen Tesla kopen zolang Musk CEO is.
Dat heeft hij aan zichzelf te danken.
Tesla is zoveel meer dan Musk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn maagzuur komt naar boven als ik aan Musk denk.
Dat is wel anders geweest, op het hoogtepunt waren m'n Tesla aandelen meer waard dan m'n woning.
En dat is echt geen krot
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is simpelweg niet relevant omdat de VS geen dictatuur is, maar een functionele vrije rechtsstaat.
En dat is niet waar.quote:En ik reageer in de hoop dat je iets leert en de volgende keer minder dom uit de hoek komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |