abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 09:09:01 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217028763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Luchtfietser? Rly?
Musk moet en zal negatief gepraat worden. Dat hij tig bedrijven uit de grond heeft gestampt die ook allemaal concreet dingen realiseren doet er niet toe, het moet en het zal negatief gepraat worden. Prima dat je hem niks vindt, daar kan ik ook nog best in komen, maar als alles koste wat kost negatief gepraat moet worden, dan heeft dat niks meer met objectiviteit te maken.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 09:10:58 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_217028777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Straks ziet men steeds vaker de nieuwe Y rijden en worden er weer mensen hebberig.
Ik vermoed zomaar dat daar ook mensen bij zijn die stiekem maar wat graag willen maar helemaal niet kunnen. Zou zomaar een reden kunnen zijn voor die aversie.

Hoe dan ook.... morgen Juniper _O_ _O_
pi_217028790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 04:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat is er zo leuk op Mars?
Niets. Je kunt er niet leven en je kan niet terug.
pi_217028794
twitter
  donderdag 13 maart 2025 @ 09:20:15 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217028856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:13 schreef niggeplease het volgende:
[ x ]
Typisch weer. Bij iedere zweem van kritiek ben je meteen een antisemiet of een slaaf van Soros. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217028867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Luchtfietser? Rly?
Euh, ja?
pi_217028882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Musk moet en zal negatief gepraat worden. Dat hij tig bedrijven uit de grond heeft gestampt die ook allemaal concreet dingen realiseren doet er niet toe, het moet en het zal negatief gepraat worden. Prima dat je hem niks vindt, daar kan ik ook nog best in komen, maar als alles koste wat kost negatief gepraat moet worden, dan heeft dat niks meer met objectiviteit te maken.
Klik eens op de link in mijn ondertitel, Musk is een notoire leugenaar en zijn grootste kwaliteit is marketing.
pi_217028893
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Typisch weer. Bij iedere zweem van kritiek ben je meteen een antisemiet of een slaaf van Soros. :')
Als geldstromen daar naartoe leiden wel ja 🙄
pi_217028916
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:24 schreef niggeplease het volgende:

[..]
Als geldstromen daar naartoe leiden wel ja 🙄
En kun je die geldstromen dan ook hier aantonen?
pi_217028928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Klopt.

Heel veel dingen zijn ook talking point. Zoals ‘Musk is niet slim’, ‘Musk heeft niets bereikt’, enz.

Dat is een beetje van het niveau Comical Ali.
pi_217028933
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik vermoed zomaar dat daar ook mensen bij zijn die stiekem maar wat graag willen maar helemaal niet kunnen. Zou zomaar een reden kunnen zijn voor die aversie.

Hoe dan ook.... morgen Juniper _O_ _O_
Ook dat ja.

Have fun!
pi_217028938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En kun je die geldstromen dan ook hier aantonen?
Telegraaf verspreidt leugens?
https://archive.ph/oUFGl
pi_217028984
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:29 schreef niggeplease het volgende:

[..]
Ja vaker wel dan niet dat ze gebral van liegende x accounts over nemen zonder verder te kijken of het klopt . ^O^
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 09:42:04 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_217029025
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Klik eens op de link in mijn ondertitel, Musk is een notoire leugenaar en zijn grootste kwaliteit is marketing.
Ik ben niet geïnteresseerd in hem. Wat ik uit ervaring weet is dat die auto prima is inclusief de infrastructuur er omheen. Dan hoef ik nog steeds niks van hem te vinden als persoon.
pi_217029078
twitter
pi_217029207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in hem. Wat ik uit ervaring weet is dat die auto prima is inclusief de infrastructuur er omheen. Dan hoef ik nog steeds niks van hem te vinden als persoon.
Het is vooral heel sneu dat sommige mensen zo bezig zijn met iemand waar ze een hekel aan hebben…

Volgens mij kun je beter zonder die negativiteit.
pi_217029212
quote:

[..]
In dat artikel wordt niks onderbouwd :s)
  donderdag 13 maart 2025 @ 10:14:13 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217029303
quote:

[..]
De Telegraf is geen lid van de raad van de journalistiek. Ze vinden zichzelf niet eens een journalistiek medium.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217029394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef niggeplease het volgende:
[ x ]
Verschil is wel dat daar 3 autofabrikanten met hun CEO uitgenodigd waren (General Motors, Ford en Stellantis).

Bij Trump zat 1 CEO die toevallig ook nog eens voor Trump aan het werk is.
pi_217029401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Verschil is wel dat daar 3 autofabrikanten met hun CEO uitgenodigd waren (General Motors, Ford en Stellantis).

Bij Trump zat 1 CEO die toevallig ook nog eens voor Trump aan het werk is.
Maar wel de CEO die destijds niet uitgenodigd was om politieke redenen.
pi_217029646
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wel de CEO die destijds niet uitgenodigd was om politieke redenen.
Biden had inderdaad alleen fabrikanten uitgenodigd die bij de UAW (vakbond) aangesloten waren.
Een politiek signaal.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 11:09:30 #53
16180 crew  CoolGuy
pi_217029734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is vooral heel sneu dat sommige mensen zo bezig zijn met iemand waar ze een hekel aan hebben…

Volgens mij kun je beter zonder die negativiteit.
Jawel, maar dat is hoe mensen over het algemeen in elkaar zitten. Zie het een beetje als van die MGTOW lui. Die zijn continue bezig met hoe kut vrouwen etc etc zijn. Niks makkelijker dan je niét bezig houden met die verfoeide perso(o)n(en) waar je zo'n hekel aan hebt, maar blijkbaar vervuld het op de een of andere manier toch een behoefte.

Alleen denk ik niet dat die behoefte daadwerkelijk iets van doen heeft met de persoon waar ze zich op richten.
pi_217030403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jawel, maar dat is hoe mensen over het algemeen in elkaar zitten. Zie het een beetje als van die MGTOW lui. Die zijn continue bezig met hoe kut vrouwen etc etc zijn. Niks makkelijker dan je niét bezig houden met die verfoeide perso(o)n(en) waar je zo'n hekel aan hebt, maar blijkbaar vervuld het op de een of andere manier toch een behoefte.

Alleen denk ik niet dat die behoefte daadwerkelijk iets van doen heeft met de persoon waar ze zich op richten.
Dus eigenlijk iedereen die een andere mening heeft dan jij en daar voor uit durft te komen? Want dan zijn ze jaloers en gunnen ze jou je pleziertjes niet?

Er zijn ook mensen die een andere mening hebben die niet bedoeld is om jou er mee te pesten. Voor mij is dat bijvoorbeeld nooit een criterium geweest.
pi_217030508
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind er een groot verschil zitten tussen je leven spenderen aan het haten van random vrouwen of af en toe schijten op mensen die hun best doen om in het nieuws te komen. Zeker als die persoon bezig is met de samenleving van meerdere kanten kutter te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 16-03-2025 11:12:34 ]
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 12:42:03 #56
16180 crew  CoolGuy
pi_217030639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dus eigenlijk iedereen die een andere mening heeft dan jij en daar voor uit durft te komen? Want dan zijn ze jaloers en gunnen ze jou je pleziertjes niet?

Er zijn ook mensen die een andere mening hebben die niet bedoeld is om jou er mee te pesten. Voor mij is dat bijvoorbeeld nooit een criterium geweest.
Nee, wat jij mij wel of niet gunt heb ik verder geen boodschap aan, want ik heb daar verder in de echte wereld 0,0 last van. Dit is een forum, op het moment dat ik de browser dicht klik is het klaar. Mijn 'pleziertjes' worden niet beïnvloed door welke lettertjes jij wel of niet tikt in een post op een forum.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 12:48:15 #57
16180 crew  CoolGuy
pi_217030685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind er een groot verschil zitten tussen je leven spenderen aan het haten van random vrouwen of af en toe schijten op mensen die hun best doen om in het nieuws te komen. Zeker als die persoon bezig is met de samenleving van meerdere kanten kutter te maken.
Ik zie het niet als dat hij zijn best doet om in het nieuws te komen. Maar dan nóg heb ik geen boodschap, linksom of rechtsom, aan de persoon. Ik ken hem niet, het enige wat ik van hem zie is wat er op tv/internet/whatever voor medium komt.

Ik vind het te simpel om hem op basis van wat wij van hem zien/lezen af te schilderen als een luchtfietser, als het diezelfde persoon is die wel meerdere grote bedrijven die concreet wat doen heeft opgebouwd. Dat je vervolgens iets vindt over de manier waarop hij dat doet, of hoe hij overkomt of wat hij doet of niet doet of of of, das allemaal prima, en dat mag je allemaal vinden en daar vind ik ook wel wat van, maar dat neemt niet weg dat hij dat wel bereikt heeft.

Dan kunnen wij hier wel aan de zijlijn staan en roeptoeteren dat het allemaal kut is en niet gaat werken en beter kan hij X of Y of Z doen. Nou, dan bel 'm op. Stuur 'm een mail, kijk of je er binnen kunt komen om met hem om tafel te kunnen gaan zitten en je ideeën en beelden toelichten. Gewoon maar wat roepen vind ik dan wat te makkelijk, zeker als dat er vooral op gericht is om hem af te branden, als in, alles wat ie doet negatief uit te leggen.

Dan vraag ik me inderdaad af of dat nog wel wat met die persoon van doen heeft

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 16-03-2025 11:14:19 ]
pi_217030901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik zie het niet als dat hij zijn best doet om in het nieuws te komen. Maar dan nóg heb ik geen boodschap, linksom of rechtsom, aan de persoon. Ik ken hem niet, het enige wat ik van hem zie is wat er op tv/internet/whatever voor medium komt.

Ik vind het te simpel om hem op basis van wat wij van hem zien/lezen af te schilderen als een luchtfietser, als het diezelfde persoon is die wel meerdere grote bedrijven die concreet wat doen heeft opgebouwd. Dat je vervolgens iets vindt over de manier waarop hij dat doet, of hoe hij overkomt of wat hij doet of niet doet of of of, das allemaal prima, en dat mag je allemaal vinden en daar vind ik ook wel wat van, maar dat neemt niet weg dat hij dat wel bereikt heeft.

Dan kunnen wij hier wel aan de zijlijn staan en roeptoeteren dat het allemaal kut is en niet gaat werken en beter kan hij X of Y of Z doen. Nou, dan bel 'm op. Stuur 'm een mail, kijk of je er binnen kunt komen om met hem om tafel te kunnen gaan zitten en je ideeën en beelden toelichten. Gewoon maar wat roepen vind ik dan wat te makkelijk, zeker als dat er vooral op gericht is om hem af te branden, als in, alles wat ie doet negatief uit te leggen.

Dan vraag ik me inderdaad af of dat nog wel wat met die persoon van doen heeft
Waarom zou je hem niet afbranden? Hij maakt talloze levens kapot en gedraagt zich als een debiele kleuter.

De auto die hij bijvoorbeeld de ruimte in had geschoten. Die had hij eigenlijk moeten geven aan de oprichters van Tesla, maar hij voelde zich op zijn pikkie getrapt en heeft nooit de auto geleverd.
pi_217030961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou je hem niet afbranden? Hij maakt talloze levens kapot en gedraagt zich als een debiele kleuter.

De auto die hij bijvoorbeeld de ruimte in had geschoten. Die had hij eigenlijk moeten geven aan de oprichters van Tesla, maar hij voelde zich op zijn pikkie getrapt en heeft nooit de auto geleverd.
De persoon die je quote heeft al ontelbare keren in verschillende topics neergeschreven dat zolang het hèm niet treft het er allemaal niet toe doet, ook niet als het over de medemens gaat, laat staan in een ander land.

Zulke mensen bestaan ook en zal je toch niet kunnen bewegen tot menselijk inzicht op dat vlak. Gelukkig is dat maar een kleine minderheid in de maatschappij. Binnen een aantal jaar wel te herkennen als de Tesla-rijder.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 13:19:53 #60
236264 crew  capricia
pi_217031048
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Leandra het volgende:

Los van het feit dan in NL vrijwel niemand een Tesla koopt, het is allemaal lease, en van degenen die hem als leasebak rijden zou het gros hun eigen geld er niet aan uitgeven.

Neemt overigens niet weg dat ik het mollen van andermans spullen nog steeds not-done vind, ook al gebruiken ze een product van Tesla, en ongeacht of het gekocht of een leasebak is.
Maar.... ik zou er zelf dus niet een kopen of leasen. en nee.... het is niet de kift :')
Ook die lease Tesla's is veelal een eigen keuze. Waarom geen Europese EV, als je een EV 'moet' leasen van de zaak?

Stimuleer gewoon de Europese economie, in plaats van die onbetrouwbare Amerikanen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 16-03-2025 11:12:07 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')