abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217029401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Verschil is wel dat daar 3 autofabrikanten met hun CEO uitgenodigd waren (General Motors, Ford en Stellantis).

Bij Trump zat 1 CEO die toevallig ook nog eens voor Trump aan het werk is.
Maar wel de CEO die destijds niet uitgenodigd was om politieke redenen.
pi_217029646
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wel de CEO die destijds niet uitgenodigd was om politieke redenen.
Biden had inderdaad alleen fabrikanten uitgenodigd die bij de UAW (vakbond) aangesloten waren.
Een politiek signaal.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 11:09:30 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217029734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is vooral heel sneu dat sommige mensen zo bezig zijn met iemand waar ze een hekel aan hebben…

Volgens mij kun je beter zonder die negativiteit.
Jawel, maar dat is hoe mensen over het algemeen in elkaar zitten. Zie het een beetje als van die MGTOW lui. Die zijn continue bezig met hoe kut vrouwen etc etc zijn. Niks makkelijker dan je niét bezig houden met die verfoeide perso(o)n(en) waar je zo'n hekel aan hebt, maar blijkbaar vervuld het op de een of andere manier toch een behoefte.

Alleen denk ik niet dat die behoefte daadwerkelijk iets van doen heeft met de persoon waar ze zich op richten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217030403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jawel, maar dat is hoe mensen over het algemeen in elkaar zitten. Zie het een beetje als van die MGTOW lui. Die zijn continue bezig met hoe kut vrouwen etc etc zijn. Niks makkelijker dan je niét bezig houden met die verfoeide perso(o)n(en) waar je zo'n hekel aan hebt, maar blijkbaar vervuld het op de een of andere manier toch een behoefte.

Alleen denk ik niet dat die behoefte daadwerkelijk iets van doen heeft met de persoon waar ze zich op richten.
Dus eigenlijk iedereen die een andere mening heeft dan jij en daar voor uit durft te komen? Want dan zijn ze jaloers en gunnen ze jou je pleziertjes niet?

Er zijn ook mensen die een andere mening hebben die niet bedoeld is om jou er mee te pesten. Voor mij is dat bijvoorbeeld nooit een criterium geweest.
pi_217030508
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind er een groot verschil zitten tussen je leven spenderen aan het haten van random vrouwen of af en toe schijten op mensen die hun best doen om in het nieuws te komen. Zeker als die persoon bezig is met de samenleving van meerdere kanten kutter te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 16-03-2025 11:12:34 ]
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 12:42:03 #56
16180 crew  CoolGuy
pi_217030639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dus eigenlijk iedereen die een andere mening heeft dan jij en daar voor uit durft te komen? Want dan zijn ze jaloers en gunnen ze jou je pleziertjes niet?

Er zijn ook mensen die een andere mening hebben die niet bedoeld is om jou er mee te pesten. Voor mij is dat bijvoorbeeld nooit een criterium geweest.
Nee, wat jij mij wel of niet gunt heb ik verder geen boodschap aan, want ik heb daar verder in de echte wereld 0,0 last van. Dit is een forum, op het moment dat ik de browser dicht klik is het klaar. Mijn 'pleziertjes' worden niet beïnvloed door welke lettertjes jij wel of niet tikt in een post op een forum.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 12:48:15 #57
16180 crew  CoolGuy
pi_217030685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind er een groot verschil zitten tussen je leven spenderen aan het haten van random vrouwen of af en toe schijten op mensen die hun best doen om in het nieuws te komen. Zeker als die persoon bezig is met de samenleving van meerdere kanten kutter te maken.
Ik zie het niet als dat hij zijn best doet om in het nieuws te komen. Maar dan nóg heb ik geen boodschap, linksom of rechtsom, aan de persoon. Ik ken hem niet, het enige wat ik van hem zie is wat er op tv/internet/whatever voor medium komt.

Ik vind het te simpel om hem op basis van wat wij van hem zien/lezen af te schilderen als een luchtfietser, als het diezelfde persoon is die wel meerdere grote bedrijven die concreet wat doen heeft opgebouwd. Dat je vervolgens iets vindt over de manier waarop hij dat doet, of hoe hij overkomt of wat hij doet of niet doet of of of, das allemaal prima, en dat mag je allemaal vinden en daar vind ik ook wel wat van, maar dat neemt niet weg dat hij dat wel bereikt heeft.

Dan kunnen wij hier wel aan de zijlijn staan en roeptoeteren dat het allemaal kut is en niet gaat werken en beter kan hij X of Y of Z doen. Nou, dan bel 'm op. Stuur 'm een mail, kijk of je er binnen kunt komen om met hem om tafel te kunnen gaan zitten en je ideeën en beelden toelichten. Gewoon maar wat roepen vind ik dan wat te makkelijk, zeker als dat er vooral op gericht is om hem af te branden, als in, alles wat ie doet negatief uit te leggen.

Dan vraag ik me inderdaad af of dat nog wel wat met die persoon van doen heeft

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 16-03-2025 11:14:19 ]
pi_217030901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik zie het niet als dat hij zijn best doet om in het nieuws te komen. Maar dan nóg heb ik geen boodschap, linksom of rechtsom, aan de persoon. Ik ken hem niet, het enige wat ik van hem zie is wat er op tv/internet/whatever voor medium komt.

Ik vind het te simpel om hem op basis van wat wij van hem zien/lezen af te schilderen als een luchtfietser, als het diezelfde persoon is die wel meerdere grote bedrijven die concreet wat doen heeft opgebouwd. Dat je vervolgens iets vindt over de manier waarop hij dat doet, of hoe hij overkomt of wat hij doet of niet doet of of of, das allemaal prima, en dat mag je allemaal vinden en daar vind ik ook wel wat van, maar dat neemt niet weg dat hij dat wel bereikt heeft.

Dan kunnen wij hier wel aan de zijlijn staan en roeptoeteren dat het allemaal kut is en niet gaat werken en beter kan hij X of Y of Z doen. Nou, dan bel 'm op. Stuur 'm een mail, kijk of je er binnen kunt komen om met hem om tafel te kunnen gaan zitten en je ideeën en beelden toelichten. Gewoon maar wat roepen vind ik dan wat te makkelijk, zeker als dat er vooral op gericht is om hem af te branden, als in, alles wat ie doet negatief uit te leggen.

Dan vraag ik me inderdaad af of dat nog wel wat met die persoon van doen heeft
Waarom zou je hem niet afbranden? Hij maakt talloze levens kapot en gedraagt zich als een debiele kleuter.

De auto die hij bijvoorbeeld de ruimte in had geschoten. Die had hij eigenlijk moeten geven aan de oprichters van Tesla, maar hij voelde zich op zijn pikkie getrapt en heeft nooit de auto geleverd.
pi_217030961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou je hem niet afbranden? Hij maakt talloze levens kapot en gedraagt zich als een debiele kleuter.

De auto die hij bijvoorbeeld de ruimte in had geschoten. Die had hij eigenlijk moeten geven aan de oprichters van Tesla, maar hij voelde zich op zijn pikkie getrapt en heeft nooit de auto geleverd.
De persoon die je quote heeft al ontelbare keren in verschillende topics neergeschreven dat zolang het hèm niet treft het er allemaal niet toe doet, ook niet als het over de medemens gaat, laat staan in een ander land.

Zulke mensen bestaan ook en zal je toch niet kunnen bewegen tot menselijk inzicht op dat vlak. Gelukkig is dat maar een kleine minderheid in de maatschappij. Binnen een aantal jaar wel te herkennen als de Tesla-rijder.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 13:19:53 #60
236264 crew  capricia
pi_217031048
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Leandra het volgende:

Los van het feit dan in NL vrijwel niemand een Tesla koopt, het is allemaal lease, en van degenen die hem als leasebak rijden zou het gros hun eigen geld er niet aan uitgeven.

Neemt overigens niet weg dat ik het mollen van andermans spullen nog steeds not-done vind, ook al gebruiken ze een product van Tesla, en ongeacht of het gekocht of een leasebak is.
Maar.... ik zou er zelf dus niet een kopen of leasen. en nee.... het is niet de kift :')
Ook die lease Tesla's is veelal een eigen keuze. Waarom geen Europese EV, als je een EV 'moet' leasen van de zaak?

Stimuleer gewoon de Europese economie, in plaats van die onbetrouwbare Amerikanen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 16-03-2025 11:12:07 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217031061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou je hem niet afbranden?
Op basis van wat hij in de media laat zien mag je best een conclusie trekken en vinden dat de man wat dan ook is. Ik zie geen enkele reden om hem op welke manier dan ook koste wat kost te verdedigen.
pi_217031078
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Ook die lease Tesla's is veelal eigen keuze. Waarom geen Europese EV, als je een EV 'moet' leasen van de zaak?

Stimuleer gewoon de Europese economie, in plaats van die onbetrouwbare Amerikanen.
Daar is tot 2 maanden terug nog nooit over nagedacht. En daarnaast is het een lange tijd ook gewoon heel hip geweest om een Tesla te rijden. Dan had je het toch echt wel voor elkaar. Het is tot op zekere hoogte gewoon een statussymbool geworden/geweest.
pi_217031261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Door het stellen van een vraag?

Volgens mij is het anti-Musk en -Trump sentiment, waarbij vernielingen zijn inbegrepen, juist anti-democratisch en anti-vrijheid van meningsuiting.

En de macht van de staat tegen mensen die geen Tesla kopen? Dat nieuws heb ik gemist. Kom maar met de bron.
pi_217031327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien ben ik een Proud Radical Left Lunatic.
pi_217031343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:12 schreef BBach het volgende:

[..]
De persoon die je quote heeft al ontelbare keren in verschillende topics neergeschreven dat zolang het hèm niet treft het er allemaal niet toe doet, ook niet als het over de medemens gaat, laat staan in een ander land.

Zulke mensen bestaan ook en zal je toch niet kunnen bewegen tot menselijk inzicht op dat vlak. Gelukkig is dat maar een kleine minderheid in de maatschappij. Binnen een aantal jaar wel te herkennen als de Tesla-rijder.
Verklaart een hoop.

Ik vind dat eigenlijk wel triest voor mensen die een paar jaar terug met de beste intentie een Tesla kochten. Ze hebben ook al jaren geen nieuwe auto uitgebracht die in Europa de weg op mag, dus de tesla rijder en de early adopters zullen niet te onderscheiden zijn.
pi_217031379
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:44 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dit is iemand die dagelijks klaagt dat de media vaak met negatieve hyperbolen over hem schrijft waardoor hij beschoten is.
pi_217031544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Verklaart een hoop.

Ik vind dat eigenlijk wel triest voor mensen die een paar jaar terug met de beste intentie een Tesla kochten. Ze hebben ook al jaren geen nieuwe auto uitgebracht die in Europa de weg op mag, dus de tesla rijder en de early adopters zullen niet te onderscheiden zijn.
Ja, kijk dat filmpje over die Chinese auto's maar eens. Alles er op en er aan, voor minder dan de helft. Ok, er is hier en daar ook op de degelijkheid beknibbeld, maar als je niet de hele dag op de weg zit een uitstekende keuze.
pi_217031622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het blijft bizar dat een leider van een land zulke taal uitslaat.

Was laatst ook aan het orienteren voor een nieuwe electrische auto, en er zijn er zoveel, dat je uiteindelijk 3-4 auto's overhoudt in je selectie, die elkaar weinig ontlopen, en dan komt het toch op dingen aan als reputatie (van het merk, maar nu ook van de CEO). Een tesla viel daarom bij ons af.
  donderdag 13 maart 2025 @ 14:11:24 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217031792
Eerlijk is eerlijk. Het heeft wel gezorgd voor een van de beste videos ooit

https://www.instagram.com(...)cm56eWVzbTlobA%3D%3D

Sorry als ie al gepost was. Kan em niet vinden als youtube linkje.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 13 maart 2025 @ 14:20:33 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217031897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:44 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Yup, ik ook, met m'n illegale Tesla-boycot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217031945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 13:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het blijft bizar dat een leider van een land zulke taal uitslaat.

Was laatst ook aan het orienteren voor een nieuwe electrische auto, en er zijn er zoveel, dat je uiteindelijk 3-4 auto's overhoudt in je selectie, die elkaar weinig ontlopen, en dan komt het toch op dingen aan als reputatie (van het merk, maar nu ook van de CEO). Een tesla viel daarom bij ons af.
Goed om te horen. Ik ben vorige week een uurtje bezig geweest met het opzeggen van al mijn Amerikaanse betaalde diensten.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 14:25:31 #72
236264 crew  capricia
pi_217031958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eens. Mensen moeten dat zelf weten. Wil je liever brol uit Wolfsburg of uit China: you do you.

Maar in de praktijk zijn mensen niet zo principieel. De mensen die roepen dat ze Tesla boycotten hebben in 99 vd 100 gevallen helemaal nooit het plan gehad om een Tesla te kopen. En diezelfde figuren kopen zonder probleem bij Bezos hun spulletjes.
Al mijn lease-wagens zijn altijd Europees geweest. Dat is gewoon een instelling. En helemaal niet zo moeilijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 13 maart 2025 @ 14:49:05 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217032236
Overigens weiger ik ook VAG, ik heb mijn hele leven nog nooit een auto van VAG gehad, en met 40 jaar rijbewijs is dat redelijk consequent te noemen.

Overigens vind ik dat alleen spijtig als het om Porsche gaat, maar wat heb je aan principes als het niet af en toe lastig is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217032427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 14:49 schreef Leandra het volgende:
Overigens weiger ik ook VAG, ik heb mijn hele leven nog nooit een auto van VAG gehad, en met 40 jaar rijbewijs is dat redelijk consequent te noemen.

Overigens vind ik dat alleen spijtig als het om Porsche gaat, maar wat heb je aan principes als het niet af en toe lastig is?
Je kunt beter geen auto's hebben die uitstekend rijden, want dan ben je verwend en dan vallen alle andere auto's tegen. Ik heb twee keer een Subaru Impreza in de lease gehad, en daarna is een BMW maar behelpen. Elektrische auto's accelereren wel als een raket, maar die moet je niet hebben om fijn te sturen. Een Porsche doet dat ongetwijfeld beter, maar die andere VAG auto's zijn dan maar rommel.
  donderdag 13 maart 2025 @ 15:06:00 #75
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217032428
Vraagje? Waar gaat Trump zijn tesla opladen? Aangezien hij een maandje eerder bepaald heeft dat alle EV opladers weg moeten bij overheidsgebouwen (dus ook het witte huis).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')