SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!
[ Bericht 32% gewijzigd door ToT op 12-03-2025 21:02:45 ]![]()
Ene Dick Bruna heeft daar Nijntje door ontworpenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
yep
die waren echt heel vroeg zindelijk hoor!![]()
![]()
![]()
nee natuurlijk niet.
in de oertijd kregen d5ie konijnenvelletjes om. dat hield wel eea tegen.
en later gewoon heel veel lappen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
heej, ik zag op een andere foto die strik onder zijn neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!
[ Bericht 6% gewijzigd door maily op 12-03-2025 21:10:27 ]![]()
Super gave outfit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik zag op een andere foto die strik onder zijn neusDie met die snor? Dat waren andere baby's!
![]()
![]()
Wat een verschil al met een pasgeboreneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat een verschil al met een pasgeborene![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat helemaal goed komen met hem!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
Oke.. foto van Jyske dan.[ afbeelding ]![]()
![]()
Da's toch helemaal prima?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
Ah, ik zie dat hij 3070 gram was bij geboorte.How can I make this topic about me?![]()
Dat handje!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zet haar liever niet full face openbaar online![]()
![]()
Helemaal prima.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zet haar liever niet full face openbaar online
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
jij denkt ik draai nog een rondje en ik zeg niks ....
weer een paar punten![]()
![]()
Problem solved: haar navelstreng is losgekomen en ze lag op het klemmetje. Kom er maar eens achter
Jij kwam erachterquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
Problem solved: haar navelstreng is losgekomen en ze lag op het klemmetje. Kom er maar eens achter![]()
![]()
Nee, vrouwlief bij het verschonen maar was er wel bij, dus we hebben weer foto'squote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwlief bij het verschonen maar was er wel bij, dus we hebben weer foto's![]()
![]()
dan heb je goed gezochtquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
Problem solved: haar navelstreng is losgekomen en ze lag op het klemmetje. Kom er maar eens achter
mooi verhaal voor later ....
"er was eens een prinsesje
ze heette JYSKE
ze was heel gevoelig
zelfs onder 100 matrassen voelde ze nog steeds het erwtje navelklemmetje "![]()
Hou je ook iets van een dagboek bij?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
Heb ik te weinig gedaan, hoewel wel veel van zijn eerste maanden hier op FOK! terug te vinden is.![]()
![]()
Ja, ik noem het "Het leven van Jyske"quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou je ook iets van een dagboek bij?
Heb ik te weinig gedaan, hoewel wel veel van zijn eerste maanden hier op FOK! terug te vinden is.
Maar goed, filmtijd wordt m niet meer, bank op, wat drinken en bed in
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
Maar goed, filmtijd wordt m niet meer, bank op, wat drinken en bed in![]()
![]()
Laters dudequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
succes met je nachtdienstquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
![]()
Ach natuurlijk, kut!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik noem het "Het leven van Jyske"![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2052 / +172 / +186 / 5002 / 5510
2. KoningWouter / 525 / +188 / +5 / 1641 / 1905
3. KillemWieft / 434 / +16 / +19 / 365 / 524
4. devzero / 316 / +7 / +11 / 246 / 319
5. hemarookworst / 267 / +7 / +3 / 957 / 1128
6. Bally-b / 266 / +0 / +59 / 43 / 82
7. _UserName_ / 250 / +1 / +7 / 495 / 626
8. Moeraskat / 228 / +5 / +23 / 2073 / 2233
9. mario390 / 202 / +30 / +49 / 152 / 239
10. kree / 200 / +5 / +0 / 924 / 1032
11. Lovely / 190 / +22 / +0 / 986 / 1140
12. gebrokenglas / 186 / +5 / +11 / 1258 / 1410
13. sp3c / 167 / +2 / +3 / 385 / 456
14. Grotetijd / 166 / +27 / +3 / 767 / 878
15. Pinnenmutske / 155 / +9 / +34 / 306 / 409
16. Dr.Mikey / 143 / +31 / +14 / 416 / 507
17. HappyCharly / 137 / +3 / +0 / 1030 / 1144
18. AardappelSchotel / 127 / +33 / +5 / 852 / 941
19. maily / 125 / +10 / +1 / 1297 / 1429
20. Moonlight / 124 / +16 / +7 / 512 / 596SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
Maar goed, filmtijd wordt m niet meer, bank op, wat drinken en bed inHee groeten he!
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
zo dan ....
misschien was het wel per ongeluk MEVROUW @:_UserName_!
![]()
Arsenal-psv 1-1 zou het nog spannend worden zoals bij Liverpool-PSGThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog ff 7 keer scorenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arsenal-psv 1-1 zou het nog spannend worden zoals bij Liverpool-PSG![]()
![]()
MakkieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk maar weer gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik denk dat je die vraag andersom moet stellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:56 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe combineer jij eigenlijk het bolken met werk? Lukt dat een beetje?![]()
![]()
Ja gaat primaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:56 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe combineer jij eigenlijk het bolken met werk? Lukt dat een beetje?![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat je die vraag andersom moet stellen![]()
![]()
Ik kreeg zojuist in de kroeg zo half een baan aangeboden bij een consultancy toko die mensen nodig heeft om in Nederland een nieuwe tak op te bouwen vanuit Noorwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Bolk je om te leven of leef je om te bolken?![]()
![]()
Lekker man. Morgen 05u wekkertje.
Ben nog helemaal wakker door het ritme van avonddienstenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist in de kroeg zo half een baan aangeboden bij een consultancy toko die mensen nodig heeft om in Nederland een nieuwe tak op te bouwen vanuit Noorwegen.Is dat leuk consultancy? Moet je dan niet allerlei rapportjes schrijven met adviezen en zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens bolk.![]()
Wat een mooie tijd!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ben nog helemaal wakker door het ritme van avonddiensten![]()
Pffff vroegertjequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ben nog helemaal wakker door het ritme van avonddiensten![]()
![]()
Jaaaa prachtigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hè.quote:Ach komt wel goed. Hoop ikquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vooral hopen dat ik me niet verslaap
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En zoniet, dan tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè.
[..]
Ach komt wel goed. Hoop ik![]()
![]()
Volgens mij had ik vrijdag, zaterdag avond, maandag dag, dinsdag avond, en dan morgen vroeg.![]()
Ach, nu kan het nog. Over tien jaar trek ik dat niet meer denk ik.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker ritme welquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij had ik vrijdag, zaterdag avond, maandag dag, dinsdag avond, en dan morgen vroeg.![]()
Ach, nu kan het nog. Over tien jaar trek ik dat niet meer denk ik.![]()
![]()
Yup, heb een brevet. Gehaald toen ik voor een project in Curacao zat. Super gaaf om te doen.quote:
En onderwater heb ik geen hoogtevrees. Ook niet als je over een ravijn duikt zeg maar.![]()
Probeer ook evenquote:
Ikbzou dieptevrees hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, heb een brevet. Gehaald toen ik voor een project in Curacao zat. Super gaaf om te doen.
En onderwater heb ik geen hoogtevrees. Ook niet als je over een ravijn duikt zeg maar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gaaf! Ja onderwater is toch anders, dan heb je niet het gevoel van hoogte. Je kan ook niet vallenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, heb een brevet. Gehaald toen ik voor een project in Curacao zat. Super gaaf om te doen.
En onderwater heb ik geen hoogtevrees. Ook niet als je over een ravijn duikt zeg maar.![]()
![]()
Is niet eng. Hoewel mijn opdrachtgever wel bijna is verzopen toen hij op 18 meter diepte problemen met zijn uitrusting kreeg. Die durfde niet meer.quote:![]()
Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is niet eng. Hoewel mijn opdrachtgever wel bijna is verzopen toen hij op 18 meter diepte problemen met zijn uitrusting kreeg. Die durfde niet meer.![]()
![]()
Ja precies, vond die diepte onderwater juist super gaaf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gaaf! Ja onderwater is toch anders, dan heb je niet het gevoel van hoogte. Je kan ook niet vallen![]()
Wat eng!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is niet eng. Hoewel mijn opdrachtgever wel bijna is verzopen toen hij op 18 meter diepte problemen met zijn uitrusting kreeg. Die durfde niet meer.Trust nobody![]()
Gevaarlijk.quote:quote:Wereldwijd wordt geschat dat er jaarlijks ongeveer 250.000 mensen verdrinken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou zal wel iets gebeurd zijn dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo ingewikkeld? Zwem je toch gewoon naar boven? Lijkt me.Trust nobody![]()
Ja geen idee. Maar kan me op zich voorstellen als het niet meer werkt terwijl je net uitgeademd heb dat 18 meter nog best een afstand is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou zal wel iets gebeurd zijn dan?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja als je enge dingen over botjes zrgt![]()
Ja en je mag niet te snel naar boven ivm decompressieziektequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar kan me op zich voorstellen als het niet meer werkt terwijl je net uitgeademd heb dat 18 meter nog best een afstand is.
Maar je wil wel snel als je geen zuurstof krijgt
DoodengTrust nobody![]()
Klopt, maar in noodgevallen zou ik daar wel schijt aan hebben. Gewoon zo snel mogelijk naar boven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en je mag niet te snel naar boven ivm decompressieziekte
Maar je wil wel snel als je geen zuurstof krijgt
Doodeng![]()
SigaretThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar dat is dus levensgevaarlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, maar in noodgevallen zou ik daar wel schijt aan hebben. Gewoon zo snel mogelijk naar boven.
Maar goed 2 kwadenTrust nobody![]()
GoldbandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is niet eng.. en dan dat zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is niet eng. Hoewel mijn opdrachtgever wel bijna is verzopen toen hij op 18 meter diepte problemen met zijn uitrusting kreeg. Die durfde niet meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeel engThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij heb je nog wel even de tijd om naar zo'n druktank te gaan. Je krijgt wel problemen als je dat niet doet inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus levensgevaarlijk
Maar goed 2 kwaden![]()
quote:Gezellig 😍quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In paniek is alles enger em stressvollerquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog wel even de tijd om naar zo'n druktank te gaan. Je krijgt wel problemen als je dat niet doet inderdaad.Trust nobody![]()
Moeder van een vriendje vroeger is te snel omhoog gegaan tijdens het duiken en overleden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft Putin alweer een scheet gelaten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ik tussen jullie in?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat was misschien dan die caissonziekte?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
Moeder van een vriendje vroeger is te snel omhoog gegaan tijdens het duiken en overleden.
Vreselijk welTrust nobody![]()
Iets met luchtbellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat was misschien dan die caissonziekte?
Vreselijk welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wil je ook?quote:
Meen je. Hoe diep was dat dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
Moeder van een vriendje vroeger is te snel omhoog gegaan tijdens het duiken en overleden.![]()
Ja dan was dat het iddquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2-2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet ik echt niet meer… ik was nog zo jong en hij ook. Maar maakte wel echt indrukquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je. Hoe diep was dat dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
GA VAN DE KOOKPLAAT AFquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaan ze straks nog beweren dat ze het beter hebben gedaan dan Feyenoord.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja als dat ook al op 18 meter kan gebeuren dan heb je inderdaad wel een serieus probleem als er iets stuk gaat. Maar ik dacht dat het basisbrevet juist tot die diepte ging zodat dat niet ging gebeuren. Je moet meer cursussen volgen om nog dieper te mogen. Maar dan ga je ook met helium duiken en zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik echt niet meer… ik was nog zo jong en hij ook. Maar maakte wel echt indruk![]()
In mijn hoofd was het zes meter maar dat zal niet zo zijn geweest. Kan haast nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als dat ook al op 18 meter kan gebeuren dan heb je inderdaad wel een serieus probleem als er iets stuk gaat. Maar ik dacht dat het basisbrevet juist tot die diepte ging zodat dat niet ging gebeuren. Je moet meer cursussen volgen om nog dieper te mogen. Maar dan ga je ook met helium duiken en zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt me ook niet. Dan eerder 60.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het zes meter maar dat zal niet zo zijn geweest. Kan haast niet![]()
Ja idd. Dus ik weet het echt niet meer. Maar ik heb het wel vaker gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Dan eerder 60.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja idd. Dus ik weet het echt niet meer. Maar ik heb het wel vaker gehoord eigenlijkquote:Duikerziekte (decompressieziekte) kan optreden bij een relatief geringe diepte, afhankelijk van hoe lang je onder water blijft en hoe snel je opstijgt. In het algemeen geldt:
Vanaf 10 meter: Er is al een verhoogde kans op stikstofopname in het lichaam, maar de kans op duikerziekte bij een normale duikduur is klein.
Vanaf 18-20 meter: Dit wordt beschouwd als een grens waar het risico begint toe te nemen, vooral bij langere duiken.
Vanaf 30 meter: Het risico op duikerziekte wordt aanzienlijk groter, vooral als je niet de juiste decompressiestops maakt.
Vanaf 40+ meter: De kans op decompressieziekte wordt nog hoger, en duikers moeten strikte decompressieprocedures volgen.![]()
Ga je zien jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaan ze straks nog beweren dat ze het beter hebben gedaan dan Feyenoord.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben erOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JamnamnamnomOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Guus Meeuwis supportersquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Adames in VBL / [2024/25] UEFA Champions League #58
Eerste debiel gespot.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel rustig volgens mij Klaas.
Ben zelf maar beetje aan het gamen en dan tussendoor wat bolken op een 2e scherm.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Primaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel op zwemmen. Rugslag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die zit niet op hardlopen denk ik.
ook hongerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
voetblaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Actrice Bruni Heinke op 84-jarige leeftijd overleden: ’De laatste scène is gespeeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het doek is gevallen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Actrice Bruni Heinke op 84-jarige leeftijd overleden: ’De laatste scène is gespeeldProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
RipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Awwquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Actrice Bruni Heinke op 84-jarige leeftijd overleden: ’De laatste scène is gespeeld
Trust nobody![]()
Volgens mij welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet t nog nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb net nog wat gegeten. Slapen pas over een half uur.Trust nobody![]()
Zo laat eten niet goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Martine Hafkamp is toch die blonde vrouw van GTST? Trauma ervan. Was toen 9/10 jaar denk ik en toen was er een scene dat ze een doos toegestuurd kreeg. Toen opende ze die doos en zat er een babypop in die helemaal onder het bloed zat. En tegelijkertijd werd ze gebeld en toen ze opnam hoorde je een huilende baby. Echt nachten wakker gelegen.![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Die had zo’n geile hoeremadam-stem. Heb ik als tiener wel eens een fapje op gedaan.
Awww wat zieligquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef StevenHyde het volgende:
Martine Hafkamp is toch die blonde vrouw van GTST? Trauma ervan. Was toen 9/10 jaar denk ik en toen was er een scene dat ze een doos toegestuurd kreeg. Toen opende ze die doos en zat er een babypop in die helemaal onder het bloed zat. En tegelijkertijd werd ze gebeld en toen ze opnam hoorde je een huilende baby. Echt nachten wakker gelegen.
Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is nooit meer helemaal goedgekomen zoals je aan mijn gedrag wel merktBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goeie smoesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Trek hebben in bed is ook niet goed (is dan altijd mijn smoes)
Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wejow, ik moest vanavond LIVE Karaoke verzorgen
Mensen konden liedjes zingen terwijl ik op keyboard de begeleiding deed.
Dat is raaaaaaaaar
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En was het gezellig?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is raaaaaaaaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
raarquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is raaaaaaaaar
vreemdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ging t goed?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is raaaaaaaaarTrust nobody![]()
Oke kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best wel. Keyboard wat ik niet kende, dus was ff zoeken naar juiste begeleidingen enz. Maar het was serieus erg leuk om te doen en ik mag zelfs nog een x terugkomenquote:
Well, life can be a riot
Wat leuk!quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Best wel. Keyboard wat ik niet kende, dus was ff zoeken naar juiste begeleidingen enz. Maar het was serieus erg leuk om te doen en ik mag zelfs nog een x terugkomenTrust nobody![]()
Dennis wil weer leven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu gaan ze Tygo bellen liep te appen met meisjes van veertienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu gaan ze Tygo bellen liep te appen met meisjes van veertien
Bazenprogramma. To Catch A Predator.quote:Well, life can be a riot
Z’n nieuwe programma (zelfde opzet, andere naam) wel eens gekeken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bazenprogramma. To Catch A Predator.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: