SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
"ik kan Rusland ten gronde richten, maar ik wil dat niet doen omdat ik vrede wil"quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-te-gronde-richten
Tis ook nooit goed.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
"ik kan Rusland ten gronde richten, maar ik wil dat niet doen omdat ik vrede wil"
Wat een idioot weer. Rusland is de agressor, stop ze dan.
Zonder ook maar iets van Rusland te eisen, is het geen vrede, maar Rusland belonen. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed.
Nu zet die druk op Rusland. Is het nog niet goed
Het is pas goed als hij eenzaam in een bunker schreeuwt tegen wat generaals dat de oorlog over is en de hand aam zichzelf houdt 😂quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed.
Totale oorlog verkiezen boven regionale vrede. Bijzonder.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:31 schreef havanagila het volgende:
[..]
Zonder ook maar iets van Rusland te eisen, is het geen vrede, maar Rusland belonen. Dat weet je zelf ook wel.
En het is niet alsof Oekraïne uit is op vernietiging of overname van Rusland, als je Rusland stopt is het morgenvroeg vrede. Dat wil Trumpie toch zo graag?
Waarom draagt die man geen stropdas? Heeft hij geen pakken of zo? Waar slaat dit nou weer op?quote:https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3lk7ddeetns2s
Super weird video from Kremlin press pool propagandist Pavel Zarubin shows Putin at a military briefing in the almost-liberated Kursk region. Putin speaks with an unusually high voice, and the audio sync appears to be a bit off. https://t.me/zarubinreporter/3759
Dat is toch het doel van elke brigade. Ik dacht dat er iets bijzonders mee was.quote:
Lijkt gewoon A.I. dit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom draagt die man geen stropdas? Heeft hij geen pakken of zo? Waar slaat dit nou weer op?
Het zouden de Russen sieren om wat minder die gemene Westerse trucs over te nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef polderturk het volgende:
Wit-Rusland probeert weer vluchtelingen door de grens met Polen te duwen.
Aan de ene kant financieren de Russen anti-migratie partijen in Europa. Aan de andere kant duwen ze migranten de grens over.
Ze spelen hele smerige spelletjes.
[ x ]
Kan een dubbelganger zijn, AI of wel de echte... maar geloof er niks van dat hij nu daadwerklijk fysiek aanwezig is in Koersk. Veel te riskant voor deze notoire bangerik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom draagt die man geen stropdas? Heeft hij geen pakken of zo? Waar slaat dit nou weer op?
Wartaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zouden de Russen sieren om wat minder die gemene Westerse trucs over te nemen.
Is dit een AI of draagt Poetin echt zo'n groen apenpakje?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kunnen we amper beoordelen. Ik weet nog wel een tijd geleden al die rare dubbelganger filmpjes. Niemand weet het. Ja, het Kremlin wellicht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kan een dubbelganger zijn, AI of wel de echte... maar geloof er niks van dat hij nu daadwerklijk fysiek aanwezig is in Koersk. Veel te riskant voor deze notoire bangerik.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lk7abk5pys25quote:Here We Go! 🦅🦅🦅
Map from DroneBomber 👀🗺️
Hij zet geen druk op Rusland.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed.
quote:Trump waarschuwt Poetin: ’We kunnen dingen doen die Rusland te gronde richten’
De Amerikaanse president Donald Trump waarschuwt de Russische despoot Vladimir Poetin dat hij Rusland "te gronde kan richten" als het land niet akkoord gaat met het voorstel voor een staakt-het-vuren van 30 dagen.
Zowel de VS als Oekraïne hebben ingestemd met het langverwachte bestand, waardoor de bal nu bij Poetin ligt.
Trump dreigt met "vernietigende" economische druk als de Russische leider niet akkoord gaat met het voorstel.
"Er zijn dingen die financieel gezien niet prettig zouden zijn", aldus de president.
"Ik kan financieel dingen doen die heel slecht zouden zijn voor Rusland. Maar ik wil dat niet doen, omdat ik vrede wil."
Eerder vandaag zei de Republikein "enkele positieve berichten" te hebben ontvangen na de vredesbesprekingen van afgelopen dinsdag in Saoedi-Arabië.
Verder meldde hij dat Amerikaanse onderhandelaars op dit moment onderweg zijn naar Rusland voor verdere onderhandelingen.
Da's blabla van Trump. Durft hij toch niet.quote:
quote:In this edition: the Prague-domiciled conglomerate Colt CZ has set up assembly of its Bren 2 assault rifles inside Ukraine, with its head telling the Kyiv Independent that the company’s goal is to “get rid of Ukrainian dependence on Soviet weapons.”
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lk7dwcdklk2m
Ohhhh hun oude taak?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is toch het doel van elke brigade. Ik dacht dat er iets bijzonders mee was.
Ik denk dat putin thuis rondloopt in een zwart Minions tshirtjequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dit een AI of draagt Poetin echt zo'n groen apenpakje?
Zou Rusland andere kaarten hebben dan Trump ?quote:
Best vervelend wanneer de andere partij het oorlogrecht niet erkent.quote:bron: nos 12mar25
Poetin benadrukte verder dat Oekraïense militairen die in de regio Koersk krijgsgevangen zijn gemaakt, "zullen worden behandeld als terroristen".
Moet je tegen Poetin zeggen, die wou dit graag, die is er mee begonnen, en tot nu toe staat alleen Oekraïne achter de wapenstilstand....quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Totale oorlog verkiezen boven regionale vrede. Bijzonder.
Opbokken.quote:European intelligence has obtained a document with potential Russian demands for peace talks. They include “dismantling the Kiev regime,” — Washington Post
https://www.washingtonpos(...)iations-fsb-document
https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3lk7hto5wyc2q
het gene wat trump met poetin heeft afgesproken. ik stop alle inlichtingen en hulp voor oekraine, geef jou een paar tips stiekem. dan ga jij koersk veroveren als oekraine vast zit. dan roep ik wat op twitter, maar wacht tot jij koersk hebt terug veroverd. Dan gaan we onderhandelen.quote:
Die kaarten… daar krijg ik wat van. Zoals Zelensky zei: »I’m not playing cards ».quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou Rusland andere kaarten hebben dan Trump ?
Dan staat trump wel voor joker,quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:19 schreef Korenfok het volgende:
[..]
het gene wat trump met poetin heeft afgesproken. ik stop alle inlichtingen en hulp voor oekraine, geef jou een paar tips stiekem. dan ga jij koersk veroveren als oekraine vast zit. dan roep ik wat op twitter, maar wacht tot jij koersk hebt terug veroverd. Dan gaan we onderhandelen.
Deal?
echt wat heb ik mij laten mislijden door trump aantal weken terug.
quote:In 1794 hernoemde Catharina de Grote Chadzjibej tot Odessa, naar de oude Griekse kolonie Odessos, die echter veel zuidelijker bij Varna gelegen was.
In het tsaristische Rusland werd Odessa al snel de derde stad, na Moskou en Sint-Petersburg.
Net als Sint-Petersburg, dat bijna een eeuw ouder is, was Odessa bedoeld als een venster op het westen. Er werden vele architecten, kunstenaars en vaklieden uit West-Europa aangetrokken. Er zijn sterke Franse en Italiaanse invloeden.
Een van de eerste gouverneurs was een Fransman: hertog Emmanuel Richelieu (1805-1814, daarna werd hij in Frankrijk minister).
De stad ontwikkelde zich tot kosmopolitische vrijhaven, waarbij later schatrijke Griekse reders een grote inbreng hadden.
De havenstad kreeg als bijnaam het Marseille van de Zwarte Zee. Ten tijde van de Sovjet-Unie werd de haven ook gebruikt door de Sovjet-marine.
Tegenwoordig huisvest het de Marinebasis van Oekraïne en de nationale vissersvloot.
Andere industrieën in de stad zijn scheepsbouw, olieraffinaderijen, chemische fabrieken, metaalbewerking en voedselverwerking.
Het is de belangrijkste handelsstad in Oekraïne.
Als dat jouw grootste zorgen waren in het leven heb je mazzel gehad, dat is zeker niet zo voor de meesten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die kaarten… daar krijg ik wat van. Zoals Zelensky zei: »I’m not playing cards ».
Het is geen kaartspelletje! Ik geloof heus wel dat de meesten onder ons een prettig leven hebben geleid, met Covid als eruptie, maar voornamelijk geen grotere zorgen dan een trein halen of een auto reparatie op een minder gelegen moment. Maar ik denk ook dat de meesten onder ons kinderen of kleinkinderen hebben en zich af en toe zorgen maken over hun toekomst. En de toekomst van degenen die na ons komen dat IS GEEN KAARTSPEL.
Zoals prins Claus ooit zei: « Wij hebben de aarde niet als een kostbare erfenis in beheer, maar wij hebben haar van onze kinderen te leen. »
Trump en Poetin gaan binnenkort wel dood, en wij ook over langere of kortere tijd. Maar wat voor wereld laten we na? Het is niet zo dat de generatie(s) na ons kunnen kiezen voor een andere planeet als we deze uitgewoond of onleefbaar hebben gemaakt. De natuur zal zich wel herstellen, de natuur heeft voor letterlijk hetere vuren gestaan. De dino’s leven nog, als vogels. Insecten zullen waarschijnlijk onze waanzin wel overleven. Maar hoelang overleven onze kinderen en kindskinderen de ongelooflijke puinhoop die wij met onze korte termijnvisie achterlaten?
Het leven is vrij uniek, we hebben wel mogelijkheden, maar nog nooit echt leven gevonden in het universum. De mens is voor zo ver wij weten uniek: een wezen dat de wetten achter het leven heeft ontrafeld en begrijpt. Is het echt onze bedoeling dat de mens het korter dan de dino’s uithoudt op deze planeet omdat hij de doos van Pandora heeft geopend?
Ik kan best leven met het idee dat mijn nazaten weer moeten leven als mensen uit de prehistorie. Maar ik kan absoluut niet leven met het idee dat mijn kinderen geknecht door oligarchen, Amerikaans, Zuid-Afrikaans of Russisch moeten leven als slaven.
En als dit allemaal onzin is: geef dan maar de schuld aan 3 x gin-tonic.
Die draai sinds gisteren blijft bijzonder want er is niet werkelijk iets veranderd anders dan dat gesproken is met Oekraïne.quote:
quote:Ukraine to increase LNG purchases from the US after Russian strikes on the country's gas infrastructure, - Reuters
❗️From April to October, Ukraine plans to purchase at least 4 billion cubic meters of gas, and the total cost of imports will be at least $1 billion.
quote:European intelligence received a document with Russian proposals for possible peace talks, — WP
The document was ready a week before the US-Russia meeting on February 18:
– Trump's plan to achieve peace in 100 days is unrealistic.
– There can be no peace in Ukraine until 2026.
– If the West does not recognize the territories seized by Russia, the war may start again.
– Ukraine must abandon NATO.
– It is necessary to completely change the government in Kyiv, because it is impossible to change it from within.
– Russia wants to create a buffer zone on the border with the Bryansk and Belgorod regions.
– It is also proposed to make the south of Ukraine — including Odesa — a demilitarized zone.
– Peacekeepers, even from outside Europe, are not needed — they will be under the influence of the West.
Dat waren in mijn geval niet mijn grootste zorgen! Maar met mijn grootste zorgen omtrent ziekte, werk, liefserelaties, familie en geld heb jij niets te maken. Dit is een discussie forum, geen wedstrijd om te kijken wie het het meest voor de kiezen heeft gekregen in dit leven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als dat jouw grootste zorgen waren in het leven heb je mazzel gehad, dat is zeker niet zo voor de meesten.
Welke druk? Woordenbrei van Trump is druk?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed.
Ik zou stoppen met drinken als deze teksten het gevolg zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat waren in mijn geval niet mijn grootste zorgen! Maar met mijn grootste zorgen omtrent ziekte, werk, liefserelaties, familie en geld heb jij niets te maken. Dit is een discussie forum, geen wedstrijd om te kijken wie het het meest voor de kiezen heeft gekregen in dit leven. Ik zal jou alleen maar kunnen zeggen: « Op een bepaald moment raak je de bodem, en die bodem is rots of modder. Dan wil je er een eind aan maken, je voelt dat je meer pijn niet kan verdragen. Maar dan denk je aan je ouders, hoe zouden zij op jouw zelfmoord reageren? En dat, en dat alleen geeft je de kracht door te gaan met ademhalen. » Ik ben niet zielig, ik weet waar de bodem ligt, en ik weet dat mijn bodem rots is, en geen modder. Als ik echt op het dieptepunt kom, ben ik hard als diamant. Dan kies ik voor mijn naasten en doe ze mijn dood niet aan, al zou dat voor mij het gemakkelijkst en het meest rustgevend zijn, want voor de dood ben ik niet bang! Op een gegeven moment kan je alleen nog maar omhoog, als je er voor kiest niet helemaal te stoppen.
Hier nog wat foto's.quote:
Trump heeft een succesje nodig? Die man zit koud 2 maanden in het Witte Huis en heeft nog bijna 4 jaar voor zich.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als trump echt wil dan kan ie de olieprijs op 50 euro krijgen , maar wil ie dat wel?/
Als Poetin zonder financien komt dan moet ie stoppen met de oorlog
Trump heeft wel een echt succesje nodig nu
Trump heeft tot nu alleen maar weten te bereiken dat de groeiprognose van de economie van +2,5 naar -2,5 is gegaan en dat zijn miljardair matties honderden miljarden hebben verloren op de beurs. Dus ja, ik denk dat de man wel een succesje kan gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trump heeft een succesje nodig? Die man zit koud 2 maanden in het Witte Huis en heeft nog bijna 4 jaar voor zich.
Er is er maar 1 die een succesje zou kunnen gebruiken en dat gaat hij niet krijgen.
Voorlopig gaat hij nergens heen en zoals het er nu naar uitziet gaat hij na die 4 jaar gewoon weer iets anders met zijn leven doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump heeft tot nu alleen maar weten te bereiken dat de groeiprognose van de economie van +2,5 naar -2,5 is gegaan en dat zijn miljardair matties honderden miljarden hebben verloren op de beurs. Dus ja, ik denk dat de man wel een succesje kan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |