God mag weten wat die tekst met vrouwen te maken heeftquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:05 schreef Richestorags het volgende:
Aah, jouw act heeft alleen moeite met vrouwonvriendelijke teksten als ze naar de juiste vrouwen zijn gericht. Noted.
Ze zegt: bananen uit je oren halen. Wat is daar vrouwonvriendelijk aan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:05 schreef Richestorags het volgende:
Aah, jouw act heeft alleen moeite met vrouwonvriendelijke teksten als ze naar de juiste vrouwen zijn gericht. Noted.
Lees de tweet eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zegt: bananen uit je oren halen. Wat is daar vrouwonvriendelijk aan?
Zeg ik ook tegen m’n hond als die niet luistert.![]()
Het is een uitdrukking.
Je leest je eigen tweet niet eens omdat je snel wil scoren. Begrijpelijk, wel extra pijnlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
God mag weten wat die tekst met vrouwen te maken heeft
Wat fijn dat je het opneemt voor vrouwen als ze in je straatje passen. Lief hoor!!!quote:
wat is zijn straatje?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het opneemt voor vrouwen als ze in je straatje passen. Lief hoor!!!
Ik snap dat het wat verwarrend voor je kan zijn omdat ik samen met de NWS gang 4th wave feministen op hun hypocrisie en verantwoordelijkheid wijs, maar dat betekent niet dat de initiële feministische zaak of vrouwenrechten aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het opneemt voor vrouwen als ze in je straatje passen. Lief hoor!!!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik snap dat het wat verwarrend voor je kan zijn omdat ik samen met de NWS gang 4th wave feministen op hun hypocrisie en verantwoordelijkheid wijs, maar dat betekent niet dat de feministische zaak of vrouwenrechten aan mij voorbij gaan.
Gelukkig heeft Faber de oplossingenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:22 schreef RotatoR het volgende:
Kati Piri heeft zelf ook een banaan in haar oren. Als het aan haar ligt gaan we nog meer barbaars volk uit de derdewereld hier toelaten terwijl er van de week weer eens een Syriër is opgepakt voor het beramen van een aanslag.
Nee. Dat heeft ze niet. En dit is een flutkabinet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Faber de oplossingen
Wat fijn. Kan ik er op vertrouwen dat je in elk topic door gaat met het bestrijden van vrouwenhaat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je leest je eigen tweet niet eens omdat je snel wil scoren. Begrijpelijk, wel extra pijnlijk.
Zeker. Zo ben ik al fanatiek bezig de meest vrouwonvriendelijke religie bij de naam te noemen en het symbool van vrouwenonderdrukking te benoemen. Ondankbaar werk, dat wel. Maar we gaan met goede hoop verderquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat fijn. Kan ik er op vertrouwen dat je in elk topic door gaat met het bestrijden van vrouwenhaat?ik kan namelijk niet zoveel vinden.
Eens, ook ik noem christendom bij de naam. Zijn we het toch ergens mee eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker. Zo ben ik al fanatiek bezig de meest vrouwonvriendelijke religie bij de naam te noemen en het symbool van vrouwenonderdrukking te benoemen. Ondankbaar werk, dat wel. Maar we gaan met goede hoop verder
Als er echte vrouwenhaat in een andere vorm voorbij komt, zal ik dat ook benoemen.
Jawel hoor. Riches en ik zijn een zeldzame soort: echte feministen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat fijn. Kan ik er op vertrouwen dat je in elk topic door gaat met het bestrijden van vrouwenhaat?ik kan namelijk niet zoveel vinden.
Oh? Waaruit blijkt dat Piri "Barbaars volk" wil toelaten? Wist niet dat er zoveelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:22 schreef RotatoR het volgende:
Kati Piri heeft zelf ook een banaan in haar oren. Als het aan haar ligt gaan we nog meer barbaars volk uit de derdewereld hier toelaten terwijl er van de week weer eens een Syriër is opgepakt voor het beramen van een aanslag.
Ik begrijp dat je na de Iftar van gisteren en het vele bidden naar Mekka wellicht wat confuus kan zijn, dus is het begrijpelijk dat je het wat door elkaar haalt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens, ook ik noem christendom bij de naam. Zijn we het toch ergens mee eens.
Mjah ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker. Zo ben ik al fanatiek bezig de meest vrouwonvriendelijke religie bij de naam te noemen en het symbool van vrouwenonderdrukking te benoemen. Ondankbaar werk, dat wel. Maar we gaan met goede hoop verder
Als er echte vrouwenhaat in een andere vorm voorbij komt, zal ik dat ook benoemen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:33 schreef Richestorags het volgende:
Mansplain
Rot op met je seksisme, politiseer je beweging niet met Palestina en ga protesteren tegen vrouwenonderdrukking in Afghanistan en Iran en stop met de hoofddoek als symbool van vrijheid te framen.
Dan kunnen we het nog serieus nemen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat zien waarom dat schizo 4th wave feminism zo'n vijandige, debiele beweging is.
Want zolang ze zich niet sterk anti-islam uitdrukken, zijn die vrouwenissues maar onzinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik begin toch niet over mansplaining? Ik bepaal sowieso niks. Ik mag wel mijn mening geven en ik geef aan waarom ze geen "allies" hebben.
Hier, een Katy Gallagher voor je
Bekijk deze YouTube-video
Aah, dus hypocrisie, seksisme en contradicties benoemen is vrouwenhaat? The oppression of low expectation van de links progressief in volle actie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah ...
[..]
[..]
[..]
Want zolang ze zich niet sterk anti-islam uitdrukken, zijn die vrouwenissues maar onzin
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn valide zorgen. Terecht om daarvoor te protesteren.
Vraag: hoe helpt het om het dan seksistisch te maken en over "mansplaining" te beginnen? Dat maakt ze geen haar beter dan de mannen waar ze over klagen.
En wat Etto je duidelijk probeert te maken, en dat is de rare kronkel van progressieven tegenwoordig, is dat je zover mogelijk bij Palestina vandaan moet blijven als je dit soort rechten voor vrouwen wil behouden. Ik kan je wel een straat interview laten zien met mensen uit de Palestijnse gemeenschap over of ze blij zijn met de steun van LGBTQ: it ain't pretty.
Hamas, Islamisme, alles staat 180 graden haaks op vrouwenrechten. Maar ondertussen wel alle "witte mannen" van je vervreemden als movement. De kern van de boodschap die je in het begin verwoordde is helemaal ondergesneeuwd door deze troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |