SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
u riep?quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:loveislikeakiss is zij nog ergens?
En @:mickytjuh ?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en nat dat we warenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heb ik zelfs nog live gezien vorige weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
blijkbaar wilde iemand meer spelers hier ofzo, gekkigheidquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben je wat kwijt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
.
[ Bericht 98% gewijzigd door KillemWieft op 12-03-2025 17:45:44 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
gelijk de hele vuistquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze gozer zoekt op de verkeerde plek.![]()
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze gozer zoekt op de verkeerde plek.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgende keer horloge zoeken i.p.v. sleutelsquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze neemt z’n pols op met haar kringspier.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer horloge zoeken i.p.v. sleutels
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
De hele collectie van 24/25 zit daarin hoor
Oh waarom?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb de batterijen uit de telefoon van vaste lijn gehaald.![]()
Don Vito van viva la bam zien postenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SchrikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow zo, ik snapquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon schrik gekregen omdat ze daarop me opbelden![]()
Dan maar een ex verhaalquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan de provider een telefoonnummer blokkeren? Of belden ze anoniem?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon schrik gekregen omdat ze daarop me opbelden
Of... Kan je een ander telefoonnummer aanvragen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nu wil ik meer horenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar je 2 maanden mee hebt gedatet.![]()
3 dagen toen was ik er flauw van dikke buik geen kont wel grote tieten. Kan wel om een dikke buik heenkijken als het door de kont er wel geil uitziet in doggystyle maar als ze dan ook nog eens een platte reet hebben dus niet dat mooie ronde was ik er snel klaar mee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar je 2 maanden mee hebt gedatet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
3 dagen toen was ik er flauw van dikke buik geen kont wel grote tieten. Kan wel om een dikke buik heenkijken als het door de kont er wel geil uitziet in doggystyle maar als ze dan ook nog eens een platte reet hebben dus niet dat mooie ronde was ik er snel klaar mee.![]()
Had je EMDR nodig om het te kunnen verwerken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hypnose therapiequote:Op woensdag 12 maart 2025 18:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Had je EMDR nodig om het te kunnen verwerken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh nee tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:05 schreef Paul het volgende:
@:lovely gaat mij bijna inhalen in overall posts![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
zet je spambot aan!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee toch
zet je spambot aan!ok
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Like gegevenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
ik vlieg omhoog in de lijst met likes![]()
Ohja, ook lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, wraps met kipfilet, ui en ijsbergsla. En samouraisaus.![]()
![]()
Was het lekker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat deed ik ooit ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
ik vlieg omhoog in de lijst met likes
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik hoorde bzzz bzzzz bzzzz, dacht dat het mijn telefoon was, maar was de woofer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
moet die geen woof zeggen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik hoorde bzzz bzzzz bzzzz, dacht dat het mijn telefoon was, maar was de wooferHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker stampen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik hoorde bzzz bzzzz bzzzz, dacht dat het mijn telefoon was, maar was de wooferHow can I make this topic about me?![]()
oh wat was ik graag bij asot950 geweest, was ook paar weken voor eerste coronamaatregelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dan maar genieten van de livesetjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh wat was ik graag bij asot950 geweest, was ook paar weken voor eerste coronamaatregelen![]()
![]()
ga jij nu nog weleens naar dit soort events?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan maar genieten van de livesetjesUw ADH vitamine Worst
Na corona eigen niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga jij nu nog weleens naar dit soort events?![]()
Nice
Hier toevallig ook Paul Kalkbrenner fans? Wel 1 van mijn favorieten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ook mooiquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:27 schreef StevenHyde het volgende:
Nice
Hier toevallig ook Paul Kalkbrenner fans? Wel 1 van mijn favorieten.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet speciaal fan, maar is zeker een baas!quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:27 schreef StevenHyde het volgende:
Nice
Hier toevallig ook Paul Kalkbrenner fans? Wel 1 van mijn favorieten.![]()
![]()
Huntington. Kutziekte.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoiquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet speciaal fan, maar is zeker een baas!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
M’n t ante is vannacht eraan overleden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De meeste ziektes zijn kutziektes.quote:
Je man ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
Heb deze 5cd er ook weer eens bijgepakt
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ben je eigenlijk ook eens bij asot festival geweest?Uw ADH vitamine Worst
Gecondoleerd kittenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n t ante is vannacht eraan overleden.
Heyyquote:Och Kittie tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n t ante is vannacht eraan overleden.Gecondoleerd
![]()
![]()
Nou gelukkig niet. Er schijnt zowat niks zo erg te zijn als Huntingtonquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste ziektes zijn kutziektes.
Je man ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanksquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heyy
[..]
Och Kittie tochGecondoleerd
binnen zes maanden was het klaar
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In Utrechtquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
![]()
ben je eigenlijk ook eens bij asot festival geweest?
En bij Armin only![]()
![]()
Denk vooral heel mens onterendquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet. Er schijnt zowat niks zo erg te zijn als Huntington
Ja ookquote:![]()
En het roeit hele families uit. Het was dan ook een klap toen we ontdekte dat het gen in de familie zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poeh snelquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanksbinnen zes maanden was het klaar
Maar misschien ook voor haar rust ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij ook?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ook![]()
En het roeit hele families uit. Het was dan ook een klap toen we ontdekte dat het gen in de familie zit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Euthanasie was geen optie dus we denken dat ze zelf iets gedaan heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poeh snel
Maar misschien ook voor haar rust ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boh dat is helemaal een klote zegquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ook![]()
En het roeit hele families uit. Het was dan ook een klap toen we ontdekte dat het gen in de familie zit.![]()
Vanwege dementie?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Euthanasie was geen optie dus we denken dat ze zelf iets gedaan heeft.
Poeh das wel heftig hoor !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze kon bijna niet meer praten. Ook in haar bewegen was ze beperkt. En dat allemaal sinds oktober. Bizar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanwege dementie?
Poeh das wel heftig hoor !Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jap. Gelukkig heeft mijn moeder het gen niet. Dus alles na haar is veilig. Maar m’n oom heeft het ook. Zijn dochter ook. En zij heeft ook kinderen maar die zijn te jong om te testen. Andere oom wil niet testen. Hij heeft kinderen en kleinkinderen…quote:
Heel verdrietig !quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kon bijna niet meer praten. Ook in haar bewegen was ze beperkt. En dat allemaal sinds oktober. Bizar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik begon pas bij asot550 de muziek te volgenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is al wel meer dan 10 jaar terugUw ADH vitamine Worst
Ja, maar voor haar is dit wel beter.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat begrijp ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar voor haar is dit wel beter.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeetje wat een vreselijk nieuwsquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. Gelukkig heeft mijn moeder het gen niet. Dus alles na haar is veilig. Maar m’n oom heeft het ook. Zijn dochter ook. En zij heeft ook kinderen maar die zijn te jong om te testen. Andere oom wil niet testen. Hij heeft kinderen en kleinkinderen…
Sterkte met het overlijden van je tante
Trust nobody![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet wil wetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. Gelukkig heeft mijn moeder het gen niet. Dus alles na haar is veilig. Maar m’n oom heeft het ook. Zijn dochter ook. En zij heeft ook kinderen maar die zijn te jong om te testen. Andere oom wil niet testen. Hij heeft kinderen en kleinkinderen…![]()
sterktequote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Ik zou het voor mijn kinderen willen wetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet wil weten
Juist wel. Want ze kunnen het gen eruit halen als je zwanger bent. Want je wil echt niet dat je kinderen dit krijgenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet wil wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanksquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje wat een vreselijk nieuws
Sterkte met het overlijden van je tante
Gecondoleerd en wat vreselijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het voor mijn kinderen willen wetenJa dat idd welquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Juist wel. Want ze kunnen het gen eruit halen als je zwanger bent. Want je wil echt niet dat je kinderen dit krijgen![]()
![]()
Thanksquote:dat is de enige manier om die ziekte uit te roeien. Je wil dit echt niet meemaken. Ik heb zelden zoiets verschrikkelijks gezien.quote:
Begrijp me niet verkeerd kanker is bijv ook verschrikkelijk. Alleen Huntington is niet te genezen en altijd dodelijk. En heeft een hele bizarre heftige lijdensweg. Het is mega erfelijk.
Er is een docu over van geraldine. Als je wil moet je het echt eens kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt echt heel heftig. Ben er niet zo heel erg mee bekend, zal die docu eens opzoekenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
[..]
dat is de enige manier om die ziekte uit te roeien. Je wil dit echt niet meemaken. Ik heb zelden zoiets verschrikkelijks gezien.
Begrijp me niet verkeerd kanker is bijv ook verschrikkelijk. Alleen Huntington is niet te genezen en altijd dodelijk. En heeft een hele bizarre heftige lijdensweg. Het is mega erfelijk.
Er is een docu over van geraldine. Als je wil moet je het echt eens kijken.![]()
![]()
Ik eerst ook niet. Eigenlijk sterven je zenuwen en hersenen gewoon langzaam af.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt echt heel heftig. Ben er niet zo heel erg mee bekend, zal die docu eens opzoeken
Het is volgens mij bij dat 5 days inside geweest van geraldine.
Heeft me echt flink aangegrepen en ik begrijp ook niet waaarom ik dit eerst niet kende en waarom er relatief weinig aandacht voor is.
Steven hawking had ook Huntington geloof ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik las er wat overquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
[..]
dat is de enige manier om die ziekte uit te roeien. Je wil dit echt niet meemaken. Ik heb zelden zoiets verschrikkelijks gezien.
Er is een docu over van geraldine. Als je wil moet je het echt eens kijken.
Echt een vreselijke kutziekteTrust nobody![]()
Maar goed ik wil dit topic ook niet overschaduwen met dit kut nieuws.
Tijd voor wat vrolijksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die had ALS geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet. Eigenlijk sterven je zenuwen en hersenen gewoon langzaam af.
Heeft me echt flink aangegrepen en ik begrijp ook niet waaarom ik dit eerst niet kende en waarom er relatief weinig aandacht voor is.
Steven hawking had ook Huntington geloof ikTrust nobody![]()
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik las er wat over
Echt een vreselijke kutziekte![]()
Hoe was je werkdag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oja kan ook. Ook verschrikkelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het de hele dag al zo koud….
Heb vandaag thuis gewerkt op m’n vrije dag. Maar nu echt nergens zin in. Dus heb lekker al gedoucht en lig nu in m’n joggingbroek met een deken op de bank. Lijk wel een oma![]()
Lekker doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Heb vandaag thuis gewerkt op m’n vrije dag. Maar nu echt nergens zin in. Dus heb lekker al gedoucht en lig nu in m’n joggingbroek met een deken op de bank. Lijk wel een oma![]()
Trust nobody![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Gecondoleerd Moeraskat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Steven hawking had ook Huntington geloof ik
Huntington is een hele nare ziekte.
Steven Hawking had ALS , ook een nare ziekte.Smile, it's free therapy.![]()
Vinden jullie het niet koud dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gecondoleerd Moeraskat.
Huntington is een hele nare ziekte.
Steven Hawking had ALS , ook een nare ziekte.
Ja ik had het verkeerd onthouden. Maar ALS is ook vet kut ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dat dus jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja! Van lekker zomers weer naar ditWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Binnen was het wel opgewarmd door het zonnetje dat vanmiddag doorkwamquote:Nu koelt het wel weer iets af...
![]()
“Ex-burgemeester veroordeeld voor masturberen achter het stuur”
Echt hoor.
Ja las het!quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Moeraskat het volgende:
Echt hoor.
Was een push bericht zelfs.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Moeraskat het volgende:
Echt hoor.Natuurlijkquote:Volgens de oud-burgemeester was er geen sprake van masturbatie, maar had hij last van plotselinge hevige pijn in zijn onderbuik. Hij stelt dat hij daar al sinds 2022 mee had te kampen. "In het gemeentehuis kon ik dat opvangen door een tijd door de gang te lopen. Ook helpt het om de riem los te maken en de hand bij de buik te houden."![]()
![]()
“Schuiling ontkent en beroept zich op medische klachten
Tijdens de zitting bleef Schuiling volhouden dat hij onschuldig is. Hij verklaarde te lijden aan medische aandoeningen die hevige buikpijn veroorzaken. Volgens hem had hij zijn broek losgemaakt en over zijn buik gewreven om de pijn te verlichten. “Mijn gedrag kan als ongebruikelijk worden gezien, maar ik heb niets verkeerds gedaan,” stelde hij in de rechtbank.”
Bizarrrrquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja las het!
Was een push bericht zelfs.
Maar wat als hij echt buikpijn hadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die chauffeur had toch z'n willy gezienquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizarrrr
Maar wat als hij echt buikpijn had![]()
Ja dat is knap lullig. Er was maar 1 iemand die het gezien had..quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizarrrr
Maar wat als hij echt buikpijn hadSmile, it's free therapy.![]()
Misschien was het een vleesboomquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die chauffeur had toch z'n willy gezien
Grapje
Alsquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Steven hawking had ook Huntington geloof ik
Zag het alThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Emma (30) is abroseksueel: “Mijn seksualiteit veranderd de hele dag door” "De ene seconde val ik op mannen, dan op vrouwen en soms op niemand."
Weer wat nieuwsquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
Emma (30) is abroseksueel: “Mijn seksualiteit veranderd de hele dag door” "De ene seconde val ik op mannen, dan op vrouwen en soms op niemand."
Smile, it's free therapy.![]()
Sja...quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
Emma (30) is abroseksueel: “Mijn seksualiteit veranderd de hele dag door” "De ene seconde val ik op mannen, dan op vrouwen en soms op niemand."![]()
Huhquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
Nooit gehoordTrust nobody![]()
Weer iets nieuws iddWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
Had ik dat maarquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
Emma (30) is abroseksueel: “Mijn seksualiteit veranderd de hele dag door” "De ene seconde val ik op mannen, dan op vrouwen en soms op niemand."![]()
GRAPJEquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hetero's hebben n stomme vlag![]()
Ik wil n leuke![]()
Ik heb een red flag voor jequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hetero's hebben n stomme vlag![]()
Ik wil n leuke![]()
![]()
Liefquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Als je jezelf bent
Ben je hip genoeg![]()
![]()
Dat gaat hem een note opleveren. Zo rolt men in DTS. Vooral die ene persoon.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja sorry manquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gaat hem een TR opleveren. Zo rolt men in DTS. Vooral die ene persoon.![]()
Wiequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gaat hem een TR opleveren. Zo rolt men in DTS. Vooral die ene persoon.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig ( most of the times) getrouwd
Fijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Grapje joh, zal het wel weghalenTrust nobody![]()
Ik heb hier veel grovere grapjes voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Grapje joh, zal het wel weghalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die kunnen dan waarschijnlijk ook niet?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb hier veel grovere grapjes voorbij zien komen![]()
Voor iedereen verschillend wat wel kan en niet kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kunnen dan waarschijnlijk ook niet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan kan je dus altijd alles posten en gaat niets te verquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor iedereen verschillend wat wel kan en niet kan![]()
Heel veel seksueel getinte grapjes zijn ook niet grappig
Maar daar zeur ik ook niet overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar zijn ze niet grappig of gaan ze te ver?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
Maar daar zeur ik ook niet over![]()
Dat jij het niet vind kunnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus altijd alles posten en gaat niets te ver
Moet toch niet maken dat ik dezelfde mening hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Duiters maken geen grappen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb hier veel grovere grapjes voorbij zien komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft iemand wel eens "3 body problem" gezien?Trust nobody![]()
Trailer nu opstaan. Lijkt me interessantquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft iemand wel eens "3 body problem" gezien?
Smile, it's free therapy.![]()
Beidequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar zijn ze niet grappig of gaan ze te ver?
Het is maar net wat je rugzak is
Ik ga die niet delen hier
Dus iedereen moet lekker zijn grapjes maken
Als ik er problemen mee heb ga ik zelf wel even wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sommige dingen zijn gewoon geen grap.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Duitsers denken in oplossingenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee zeker niet. Daar denkt iedereen anders over. Maar je haalt ter vergelijk de seksueel getinte grapjes aan, dus daarom mijn vraag of die te ver gingen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat jij het niet vind kunnen
Moet toch niet maken dat ik dezelfde mening heb![]()
![]()
Ja ik ga hem waarschijnlijk straks kijken. Hoor er veel positieve dingen over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Trailer nu opstaan. Lijkt me interessant![]()
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
Maar daar zeur ik ook niet over
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ga hem waarschijnlijk straks kijken. Hoor er veel positieve dingen over.Trust nobody![]()
Behandeld ✅quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Daar denkt iedereen anders over. Maar je haalt ter vergelijk de seksueel getinte grapjes aan, dus daarom mijn vraag of die te ver gingen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Helemaal primaquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Het is maar net wat je rugzak is
Ik ga die niet delen hier
Dus iedereen moet lekker zijn grapjes maken
Als ik er problemen mee heb ga ik zelf wel even weg![]()
![]()
Ik kijk bzv. Weet nog niet waarom mensen dit leuk vindenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kijk het niet en weet het ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kijk bzv. Weet nog niet waarom mensen dit leuk vinden![]()
Moet je @Kissingbird vragenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kijk bzv. Weet nog niet waarom mensen dit leuk vinden
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: