Dat zou nogal van de regen in de drup zijn. Gelukkig zijn er twee partijen groter in de peilingen dan VVD. Het zal eerder zo zijn dat hij nu met de oppositieleider van Nederland na de verkiezingen praat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Zelensky goede informateurs heeft, weet hij dat ze misschien einde van dit jaar al wel de premier van Nederland is.
Er is momenteel geen coalitie te formeren zonder VVD. En ik schat in dat om Timmermans uit het torentje te houden, genoeg PVVers overstappen (om een asielzoeker premier te maken, ironisch genoeg).quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zou nogal van de regen in de drup zijn. Gelukkig zijn er twee partijen groter in de peilingen dan VVD. Het zal eerder zo zijn dat hij nu met de oppositieleider van Nederland na de verkiezingen praat.
Rutte in Washington bij Trump op bezoek en live op internationale tv. Dilan bij Zelensky. Doet de VVD (en daarmee Nederland) goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Zelensky goede informateurs heeft, weet hij dat ze misschien einde van dit jaar al wel de premier van Nederland is.
Wat doen ze goed dan. Rutte bij Trump is een zinloze exercitie net als Dilan bij Zelensky. Wel illustratief inderdaad dat ze vooral bezig zijn met beeldvorming van zichzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte in Washington bij Trump op bezoek en live op internal tv. Dilan bij Zelensky. Doet de VVD (en daarmee Nederland) goed.
Een veel beter aanzicht dan wat Schoof in NL met het huidige kabinet kan.
Het zegt genoeg dat landen ons piepelen niet? In Joegoslavi en Libi hebben we kunnen zien hoe goed Europa iets zelfstandig militair gezien kan ondernemen. In Jemen hadden we de VS nodig om onze schepen te beschermen tegen een leger van geitenherders.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je denkt dat we nu geen militaire druk op Marokko kunnen zetten?
Goed onderbouwd.quote:Wat een totale onzin verder,
Want je wil Griekenland onder de bus gooien als het erop aankomt en/of weer een keer onder druk worden gezet met miljoenen Syrirs?quote:zeker Turkije wil je ook helemaal niet onder druk kunnen zetten.
Dat wel. Maar dat hangt van de (toekomstig) leider af en daar hebben wij weinig over te zeggen.quote:We kunnen veel beter vriendjes worden.
Dat model heeft ene Angela Merkel geprobeerd. Kan je mij even helpen herinneren wat het resultaat daarvan ook alweer was? Er is niks mis met diplomatie, maar je moet wel een harde vuist kunnen maken als het nodig is.quote:Europa kan echt veel beter op diplomatie inzetten dan militaire dominantie.
Dus je bent het eens dat er een balans moet zijn.quote:Voor diplomatie moeten we wel meer te bieden hebben dan nu, maar militair zijn we met de voorgestelde investering top en economisch kunnen we dat ook worden.
Ik stel niet voor dat we de bullebak gaan uithangen maar dat we zijn voorbereid op gekloot. Langdurig.quote:Je kunt toch zelf ook wel nagaan, hoe Amerika nu de bullebak uithangt is echt geen slim beleid. Jij stelt voor dat we ons even bij de buren extreem impopulair gaan maken dat we dan meer gedaan krijgen. Nee natuurlijk niet zels als je kutburen heb kun je maar beter zorgen dat je een redelijke verhouding hebt. Niet denken zo lang ze maar bang voor me zijn ben ik de baas.
Jij hebt echt geen idee hoe een grote volksverhuizing eruit gaat zien of wel? Daarnaast, wie praat alleen over tegenhouden? Je wil ook kampen kunnen bouwen, gebieden beveiligen, hulpverleners beveiligen. Voorraden aanvoeren. Ook allemaal taken van een leger.quote:Opperen dat er honderden miljarden naar het leger moeten vanwege vluchtelingenstromen is al helemaal te zot. Als vluchtelingenstromen tegenhouden een doel is dan kunnen we flink gaan snijden in het leger want daar hebben we al meer dan genoeg voor.
Haha afgezien van of dat berhaupt werkelijkheid wordt: wat kan ze daar nu dan toezeggen of doen in haar enigst persoontje? Helemaal niks behalve gratuite prietpraat. Ze steunt een kabinet dat tot nu toe alleen maar teert op de zak van Rutte IV en uit zichzelf he-le-maal niks heeft gegeven aan Oekrane. Alle goedkope praatjes ten spijt. Dit toont maar weer aan dat het alleen maar om beeld beeld beeld draait bij de VVD.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Moet je zeggen met een post die werkelijk niets onderbouwt. Je doet een aantal aannames die ik totaal niet deel. Gooit er wat one-liners uit.quote:
„Wij denken dat juist een regering die zowel politiek als inhoudelijk is en die niet wordt opgescheept met een dichtgetimmerd, onuitvoerbaar regeerakkoord, deze en andere problemen het best kan aanpakken.”quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Extraparlementair is voor Omtzigt: de ministers zijn uitvoerende ambtenaren, de Kamer bepaalt.
Dat bleek al wel eerder uit zijn woorden.
Lijkt me leuk als ze nog een paar miljard belooft heeft aan Zelensky.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha afgezien van of dat berhaupt werkelijkheid wordt: wat kan ze daar nu dan toezeggen of doen in haar enigst persoontje? Helemaal niks behalve gratuite prietpraat. Ze steunt een kabinet dat tot nu toe alleen maar teert op de zak van Rutte IV en uit zichzelf he-le-maal niks heeft gegeven aan Oekrane. Alle goedkope praatjes ten spijt. Dit toont maar weer aan dat het alleen maar om beeld beeld beeld draait bij de VVD.
Ze kan niks toezeggen, klopt. Maar voor Zelensky is wat ik zei denk ik wel een goede reden om haar beleefd te ontvangen. Maar veel tijd zal hij niet aan haar besteden, denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha afgezien van of dat berhaupt werkelijkheid wordt: wat kan ze daar nu dan toezeggen of doen in haar enigst persoontje? Helemaal niks behalve gratuite prietpraat. Ze steunt een kabinet dat tot nu toe alleen maar teert op de zak van Rutte IV en uit zichzelf he-le-maal niks heeft gegeven aan Oekrane. Alle goedkope praatjes ten spijt. Dit toont maar weer aan dat het alleen maar om beeld beeld beeld draait bij de VVD.
Ik hoop dat ie gevraagd heeft waarom ze met haar achterlijke campagne een stel Kremlin-likkers aan de macht heeft gebrachtquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze kan niks toezeggen, klopt. Maar voor Zelensky is wat ik zei denk ik wel een goede reden om haar beleefd te ontvangen. Maar veel tijd zal hij niet aan haar besteden, denk ik.
Aaah, het was een aanname dat wij tot nu toe altijd de VS nodig hebben gehad?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Moet je zeggen met een post die werkelijk niets onderbouwt. Je doet een aantal aannames die ik totaal niet deel. Gooit er wat one-liners uit.
Ik laat me niet verleiden om op die laatste in te gaan, maar... was het dus een aanname dat de stijl van alleen diplomatie, handel en appeasement van Merkel dus niet handig heeft uitgepakt achteraf? Iets met lerend vermogen enzo.quote:Merkel ben ik geen moment fan van geweest. Haar enige geweldige daad was wir schafen das.
Je mag het pretentieus vinden. Toevallig ben ik wel een expert in hydrologie en weet ik het n en ander over problemen die nu al spelen en de ontwikkelingen daarin richting de toekomst en hoe dat tot grote brandhaarden en migratiepatronen gaat kunnen leiden.quote:Verder vind ik het maar pretentieus als je doet dat jij wel weet hoe een grote volksverhuizing eruit gaat zien. Geloof ik werkelijk niks van, wetenschappers op zon onderwerp zijn al niet zo stellig als jij en ik denk geen moment dat je expert bent op dat gebied.
Pietertje kwam toch ook met een nepgetuige bij MH17. Zou hij ook centen uit Rusland ontvangen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie gevraagd heeft waarom ze met haar achterlijke campagne een stel Kremlin-likkers aan de macht heeft gebracht
Klopt. De VS bestaat ook pas een paar 100 jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aaah, het was een aanname dat wij tot nu toe altijd de VS nodig hebben gehad?
Nordstream pushen was een dom idee van haar. Ik zou haar stijl niet omschrijven als diplmoatie handel en appeasement. Dat haar economische beleid slecht was en niet zoals ik het graag zie hoef ik niet uit te leggen denk ik. Duitsland zat in een geweldige positie die ze best wel matig hebben ingezet.quote:Ik laat me niet verleiden om op die laatste in te gaan, maar... was het dus een aanname dat de stijl van alleen diplomatie, handel en appeasement van Merkel dus niet handig heeft uitgepakt achteraf? Iets met lerend vermogen enzo.
Je bent expert in gedrag van water. Dat maakt je geen expert in menselijk gedrag. Of gaat het bij hydrologie vaak over hulpverleners beveiligen met het leger?quote:Je mag het pretentieus vinden. Toevallig ben ik wel een expert in hydrologie en weet ik het n en ander over problemen die nu al spelen en de ontwikkelingen daarin richting de toekomst en hoe dat tot grote brandhaarden en migratiepatronen gaat kunnen leiden.
Met z'n big smilequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Rutte in Washington bij Trump op bezoek en live op internal tv. Dilan bij Zelensky. Doet de VVD (en daarmee Nederland) goed.
Een veel beter aanzicht dan wat Schoof in NL met het huidige kabinet kan.
En we leven nu, als je dat vergeten was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt. De VS bestaat ook pas een paar 100 jaar.
Ik geloof dat ik het wat explicieter moet zeggen. De gedachte dat Rusland zich zou gedragen door de stijl van diplomatie en handel toe te passen is keer op keer onwaar gebleken. Als wij een sterk, zelfstandig opererend leger hadden gehad had Poetin anders in de wedstrijd kunnen staan en wij ook.quote:Nordstream pushen was een dom idee van haar. Ik zou haar stijl niet omschrijven als diplmoatie handel en appeasement. Dat haar economische beleid slecht was en niet zoals ik het graag zie hoef ik niet uit te leggen denk ik. Duitsland zat in een geweldige positie die ze best wel matig hebben ingezet.
Zucht. Ik zeg net dat ik wl kennis heb van welke gebieden onder druk staan, nog meer onder druk komen te staan, onleefbaar kunnen worden en waar conflicten om water kunnen ontstaan en welke er nu al borrelen.quote:Je bent expert in gedrag van water. Dat maakt je geen expert in menselijk gedrag. Of gaat het bij hydrologie vaak over hulpverleners beveiligen met het leger?
Absoluut !!! 💯quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Nog steeds zo'n VS-fan @:rozevla ?
vast wel , anders geven ze het toch maar uit aan toeslagen schandaal onkostenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel apart, zo'n relatief groot onthaal.
[ x ]
[..]
Lijkt me leuk als ze nog een paar miljard belooft heeft aan Zelensky.
Ja snap ik. In gesprek zijn en zaken doen.quote:
Rutte die lacht zich er dwars doorheem , hij heeft de strooppot meegenomenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met z'n big smile![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat de PVDA niet meer bestaat na de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
De enige serieuze optie voor de VVD is om met de PvdA/CDA/D66 o.i.d te regeren.
Dan mogen ze eerst Yesilgoz in de Dnipro achterlatenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
VVD / CDA / D66 komt weer in zichtquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |