SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kom je langs vanavond voor een leuk verzetje vallen mensen schijnbaar over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het heeft lang genoeg geduurd. Ik ga ff naar de supermarkt om bepaalde koeken te kopenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tetten?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Racetetten?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mega blubberThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom je langs vanavond voor een leuk verzetje vallen mensen schijnbaar over.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou kijken.quote:I'm surrounded by morons!
Zo een labiele meid.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Read the room justinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee read the roomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet die wil elke keer afspreken ik zei kom vanavond maar dan voor een verzetje was het weer niet goed.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zit jij achter labiele meiden aan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een hoop bla bla bla, maar uiteindelijk komt ze gewoon langs. Let maar op.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet die wil elke keer afspreken ik zei kom vanavond maar dan voor een verzetje was het weer niet goed.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze heeft geen zin in worst vandaag?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom je langs vanavond voor een leuk verzetje vallen mensen schijnbaar over.
Smile, it's free therapy.![]()
bastogne is lekker jaquote:
maar hee was bij kruidvat hee en ging er milka repen kopen, hmmmmmmmm wist niet dat dat zo lekker was hee
En veel smaakjesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Killem!quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een hoop bla bla bla, maar uiteindelijk komt ze gewoon langs. Let maar op.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij lust wel Overijsselse worst?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin in worst vandaag?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Grunniger worstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moi mien jongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles goud mit dieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij lust wel Overijsselse worst?![]()
Nope ik sla over
Drentse worst is pas klote. Glijd er nog stugger in (hoorde ik van een vriend/vriendin)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Op zijn worstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar ook een blikje knakworst is tegenwoordig 4x zo duur dan 10 jaar terug. Boeven.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een ex hield ook van worst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:20 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ook een blikje knakworst is tegenwoordig 4x zo duur dan 10 jaar terug. Boeven.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vroegah toen ik nog als bijbaan bij de Albert Heijn werkte, dan kreeg je een eet bon als je minimaal van 12 tot 20u moest werken. Dat was dan 4,5 euro. Kon ik een blik knakworsten, een pak witte bolletjes met 6 bollen en zo'n 6pack danoontjes van kopen. Zal nu wel ong 12-15 euro zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, doe maar duif.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gelukkig werk ik niet meer bij de albert heijn. Maar eet ik nogwel graag knakworsten, witte bolletjes en danoontjes mocht dat voor mij staan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
netjes van appie dat ze dat deden/ doen!quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Vroegah toen ik nog als bijbaan bij de Albert Heijn werkte, dan kreeg je een eet bon als je minimaal van 12 tot 20u moest werken. Dat was dan 4,5 euro. Kon ik een blik knakworsten, een pak witte bolletjes met 6 bollen en zo'n 6pack danoontjes van kopen. Zal nu wel ong 12-15 euro zijn.Smile, it's free therapy.![]()
knakjes vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:23 schreef StevenHyde het volgende:
Gelukkig werk ik niet meer bij de albert heijn. Maar eet ik nogwel graag knakworsten, witte bolletjes en danoontjes mocht dat voor mij staan.
Zeker weten. Is alwel erg lang geleden, dus weet niet of ze dat nog doen. Toen werkte ik op zaterdag nog van 8 uur sochtends tot 8 uur savonds. Dat was wel een beetje te lang. Maar was een erg mooie tijd. Savonds na werktijd ook nog op vrijdagavond enkele uren in de kantine blijven zitten met gratis bier en chips. Lekker kaartenquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
netjes van appie dat ze dat deden/ doen!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw houdt van grote worsten.heerlijk smullen
wij aten pozza, gemaakt in de oven van de bakkerijquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Vroegah toen ik nog als bijbaan bij de Albert Heijn werkte, dan kreeg je een eet bon als je minimaal van 12 tot 20u moest werken. Dat was dan 4,5 euro. Kon ik een blik knakworsten, een pak witte bolletjes met 6 bollen en zo'n 6pack danoontjes van kopen. Zal nu wel ong 12-15 euro zijn.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
vind knakworsten iets voor kinderenquote:![]()
stinken ookdie knakjes niet de kinderen
Ja dat deden collega's hier ook wel. Maar dat vond ik wat teveel gedoe en dan was ik de dames vh brood tot last. Die hadden het al druk zat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
wij aten pozza, gemaakt in de oven van de bakkerijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik blijf altijd wel een kind.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind knakworsten iets voor kinderen![]()
stinken ookdie knakjes niet de kinderen
Gelukkig zijn danoontjes wel een goede tegenhanger.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmmm bij ons was dat dan rond 18 uur en dan was de bakkerij al weg dacht ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat deden collega's hier ook wel. Maar dat vond ik wat teveel gedoe en dan was ik de dames vh brood tot last. Die hadden het al druk zat.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Owja, nee hier niet. Moesten tot het einde. Moesten dan ook nog na sluitingstijd dingen opruimen voor de dag erna meen ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
hmmm bij ons was dat dan rond 18 uur en dan was de bakkerij al weg dacht ikBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Alle pakken al op?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee daar waag ik me maar niet aan![]()
![]()
Ruilen voor een blik knakworst tegen 5 bastognekoeken met houds?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tegen 5 pakken danquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ruilen voor een blik knakworst tegen 5 bastognekoeken met houds?![]()
![]()
Eitje bakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LetteleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SchalkhaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig in SchalkhaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lig wakker in me bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kunnen jullie weer goed verslapen tussen de voedingen door?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Valt op zich mee,ze slaapt goed tussen de voedingenSmile, it's free therapy.![]()
Praatjes praatjes:Dquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wakker houden vannacht.
Zie je wel verschijnen![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Praatjes praatjes:D
Zie je wel verschijnen![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
MuntendamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkerdamI'm surrounded by morons!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussie, lang niet meer gelezenquote:
Ja wel goed maar knetterdrukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he nog nooit zoiets meegemaakt als dit jaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Paul het volgende:
[..]
komt door de bewoners van BB die maken de kijkers gekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat doen ze?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he nog nooit zoiets meegemaakt als dit jaar![]()
Ja ik moet zo even een team vergadering uitnodiging versturenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan toch nog even de tijd vinden om hier te buurten
Drie vergaderingen plannen en nog wat mails de deur uit doen
Maar dacht even een bakkie drinken en dan weer aan het werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In ieder geval niet bolkenquote:
Even tijd voor een bakkie is altijd goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet zo even een team vergadering uitnodiging versturen
Drie vergaderingen plannen en nog wat mails de deur uit doen
Maar dacht even een bakkie drinken en dan weer aan het werk![]()
![]()
Even een serieuze vraag he. Als je met iemand aan't daten bent en je hebt het ontzettend fijn met diegene als je bij elkaar bent, maar zodra je van elkaar weg bent is er als je appt vrij snel al "discussie" en zijn er steeds kleine "gedoetjes" (die je dus NIET hebt als je bij elkaar bent) is dat dan een teken van toch compatibiliteitsissues of is dat juist een onwijze rode vlag?
Heb dat nu met iemand. We hebben het ontzetten fijn als we bij elkaar zijn, en als we dat niet zijn willen we juist elkaar weer veel zien. Maar hoe meer we elkaar niet zien en hoe meer we "gewoon" appen. Hoe meer er discussies ontstaan en gedoetjes. Word daar een beetje moedeloos van.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heb het er eens met dr over als je bij dr bentquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Even een serieuze vraag he. Als je met iemand aan't daten bent en je hebt het ontzettend fijn met diegene als je bij elkaar bent, maar zodra je van elkaar weg bent is er als je appt vrij snel al "discussie" en zijn er steeds kleine "gedoetjes" (die je dus NIET hebt als je bij elkaar bent) is dat dan een teken van toch compatibiliteitsissues of is dat juist een onwijze rode vlag?
Heb dat nu met iemand. We hebben het ontzetten fijn als we bij elkaar zijn, en als we dat niet zijn willen we juist elkaar weer veel zien. Maar hoe meer we elkaar niet zien en hoe meer we "gewoon" appen. Hoe meer er discussies ontstaan en gedoetjes. Word daar een beetje moedeloos van.![]()
^ Dit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb het er eens met dr over als je bij dr bent
Als je dan met een bloedende bek van die date weg loopt, weet je tenminste zeker dat er compabiliteitsissues zijn.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
^ Dit.
Als je dan met een bloedende bek van die date weg loopt, weet je tenminste zeker dat er compabiliteitsissues zijn.![]()
![]()
Minder met elkaar appenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Heb dat nu met iemand. We hebben het ontzetten fijn als we bij elkaar zijn, en als we dat niet zijn willen we juist elkaar weer veel zien. Maar hoe meer we elkaar niet zien en hoe meer we "gewoon" appen. Hoe meer er discussies ontstaan en gedoetjes. Word daar een beetje moedeloos van.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hehehequote:Op woensdag 12 maart 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
^ Dit.
Als je dan met een bloedende bek van die date weg loopt, weet je tenminste zeker dat er compabiliteitsissues zijn.
Heb het al eens met haar d'r over gehad. Paar maanden terug toen we voor 't eerst gingen daten maar ik nog niet geheeld was. Dat resulteerde in haar die later opeens voor m'n deur stond met 3 A4tjes vol met wat ze van mij vond
Well, life can be a riot
Ehhhh....wat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hehehe
Heb het al eens met haar d'r over gehad. Paar maanden terug toen we voor 't eerst gingen daten maar ik nog niet geheeld was. Dat resulteerde in haar die later opeens voor m'n deur stond met 3 A4tjes vol met wat ze van mij vond![]()
![]()
Zou de meest logische oplossing zijn inderdaad.quote:
Alleen ga je dan niet krijgen dat er op een gegeven moment gewoon geen interesse meer is? Terwijl er vanuit mijn kant en vanuit haar kant zeker wel interesse is. Alleen ik ben wel klaar met el-ke keer als we appen dat dingen uitlopen op een discussie.
De kleinste dingen worden uitvergroot
Well, life can be a riot
Major red flag!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou de meest logische oplossing zijn inderdaad.
Alleen ga je dan niet krijgen dat er op een gegeven moment gewoon geen interesse meer is? Terwijl er vanuit mijn kant en vanuit haar kant zeker wel interesse is. Alleen ik ben wel klaar met el-ke keer als we appen dat dingen uitlopen op een discussie.
De kleinste dingen worden uitvergroot![]()
ToxicThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het lastige met 'platte' tekst is dat je alles op verschillende manieren kan interpreterenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De kleinste dingen worden uitvergroot![]()
Dat zorgt vaak voor gedoe
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Goed plan.quote:I'm surrounded by morons!
Hoeveel weegt zequote:Op woensdag 12 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De kleinste dingen worden uitvergrootThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja. Stond ze voor m'n deur 3 A4tjes vol te schrijven.quote:
[ Bericht 39% gewijzigd door Grotetijd op 12-03-2025 12:38:25 ]Well, life can be a riot
Oprecht benieuwdquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit je aan d'r reet te denken, als hij zegt dat de kleinste dingen worden uitvergroot?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is dit voor vraag?quote:Well, life can be a riot
Een normale vraagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Stond ze voor m'n deur 3 A4tjes vol te schrijven.
Voorbeeld van een discussie wil ik best ff onder een spoiler klappen:Niet mokken, lekker wokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was na een discussie over dat ik uit m'n comfortzone moet stappen volgens haar. En nadat ik aangaf "ja dat doe ik ook wel. Maar ik ga mezelf niet in bochten wringen simpel" zei ze "dit gesprek is nu wel doodgebloed"I'm surrounded by morons!
[..]
Voorbeeld van een discussie wil ik best ff onder een spoiler klappen:Moeilijk hier conclusies uit te trekken. Maar ze stond dus met 3 A4'tjes voro de deur? In de letterlijke zin? Of puur zo dit soort apps waar ze het met je over wilde hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Voorbeeld van een discussie wil ik best ff onder een spoiler klappen:Dat soort gesprekken moet je niet via app doen. En een brief schrijven kan helpen dat ze haar gevoelens op papier zet en dan kun je er daarna een gesprek over voeren. Niet via app.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet echt.quote:
Maar had ook niet echt anders van je verwacht, aangezien het mij opvalt dat je vooral rare sneren naar mij maakt als je al op mij reageert.
Laatst toen ik je vroeg om iets te veranderen in een bericht in deze reeks omdat je daar mijn naam had neerezet veranderde je dat van mijn naam naar "bolle"Lekker man....
Well, life can be a riot
En voor de rest zou ik er als vriendin wel behoorlijk pissig van worden als dit soort issues op een forum besproken worden met letterlijke tekst ook nog. Ook al kennen we haar niet.![]()
Dit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef Shii het volgende:
En voor de rest zou ik er als vriendin wel behoorlijk pissig van worden als dit soort issues op een forum besproken worden met letterlijke tekst ook nog. Ook al kennen we haar niet.I'm surrounded by morons!
een reallife soap hierover zou wel goed scoren op sbsquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef Shii het volgende:
En voor de rest zou ik er als vriendin wel behoorlijk pissig van worden als dit soort issues op een forum besproken worden met letterlijke tekst ook nog. Ook al kennen we haar niet.
Nee letterlijk met 3 a4tjes die ze mij wilde geven omdat ze haar gevoel beter kon uitten op papier.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeilijk hier conclusies uit te trekken. Maar ze stond dus met 3 A4'tjes voro de deur? In de letterlijke zin? Of puur zo dit soort apps waar ze het met je over wilde hebben?
Toen ik toen al aangaf van joh, ik ben hier echt nog niet klaar voor had ze daar alle begrip voor.
Nu merk ik aan mezelf dat ik er wel klaar voor ben/open voor sta. Maar de constante discussies die voortkomen uit niks (dit gesprekje kwam voort nadat ik aangaf "ik wil best uit m'n comfortzone stappen, maar ga mijzelf niet in bochten wringen, simpel" en zij dat "simpel" zag als "je gooit de deur nu dicht" )Well, life can be a riot
klopt hee, Wilma wilde eerst ook hele tijd appen en ik had geen zin daarinquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
Sowieso moet je blij zijn dat ze blijkbaar niet voortdurend wil zitten appen.
Serieus.
Ik denk dat je gelijk hebt. Jij krijgt natuurlijk ook een rol.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:37 schreef Paul het volgende:
[..]
een reallife soap hierover zou wel goed scoren op sbs![]()
![]()
En terechtquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:38 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt hee, Wilma wilde eerst ook hele tijd appen en ik had geen zin daarinWell, life can be a riot
waarom ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Jij krijgt natuurlijk ook een rol.ik zit niet in leven van grotetijd
Als iemand je wil veranderen dan gewoon dumpen die handel. Je bent wie je bent. Dit gaat alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee letterlijk met 3 a4tjes die ze mij wilde geven omdat ze haar gevoel beter kon uitten op papier.
Toen ik toen al aangaf van joh, ik ben hier echt nog niet klaar voor had ze daar alle begrip voor.
Nu merk ik aan mezelf dat ik er wel klaar voor ben/open voor sta. Maar de constante discussies die voortkomen uit niks (dit gesprekje kwam voort nadat ik aangaf "ik wil best uit m'n comfortzone stappen, maar ga mijzelf niet in bochten wringen, simpel" en zij dat "simpel" zag als "je gooit de deur nu dicht" )I'm surrounded by morons!
Jij komt gewoon af en toe door 't beeld rijden met Equinoxe van JMJ opquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ikik zit niet in leven van grotetijd
Well, life can be a riot
Als DTS'er krijg je een bijrolletje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ikik zit niet in leven van grotetijd
![]()
ohja als grote tijd in de soap op zn compuoter gaat en op dts gaatquote:
Je hebt volgens mij ook wel gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iemand je wil veranderen dan gewoon dumpen die handel. Je bent wie je bent. Dit gaat alleen maar erger worden.
Ergens vind ik het lastig om haar helemaal de deur te wijzen want als we samen zijn is er een onwijze klik en chemie. Maar dat ontbreekt dan zodra we weer weg zijn van elkaar tot op het punt dat het zelfs ongemakkelijk lijkt, snap er niks van
Well, life can be a riot
[..]
Voorbeeld van een discussie wil ik best ff onder een spoiler klappen:Hmm het leest alsof jij discussies ziet die er helemaal niet zijn? Je hoeft het toch niet altijd met elkaar eens te zijn in een relatie? Ik lees er iig geen rare dingen in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was na een discussie over dat ik uit m'n comfortzone moet stappen volgens haar. En nadat ik aangaf "ja dat doe ik ook wel. Maar ik ga mezelf niet in bochten wringen simpel" zei ze "dit gesprek is nu wel doodgebloed"
Naja wel wat, maar iig geen red flags in haar berichtjes
[ Bericht 57% gewijzigd door MizzezAmy op 12-03-2025 12:52:20 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
“dikke” en jij loopt telkens ander de maat te lezen hier maar doet het vervolgens zelf ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar had ook niet echt anders van je verwacht, aangezien het mij opvalt dat je vooral rare sneren naar mij maakt als je al op mij reageert.
Laatst toen ik je vroeg om iets te veranderen in een bericht in deze reeks omdat je daar mijn naam had neerezet veranderde je dat van mijn naam naar "bolle"Lekker man....
Kree mag niet over trump beginnen maar jij wel over een toxic wijf en vervolgens moet iedereen zo reageren zoals jij wil. Ik vraag gewoon hoe zwaar ze is omdat ik denk dat jij het type bent die investeert in de verkeerde types maar dat zou daarna komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mmhhhh, misschien niet het beste voorbeeld. Maar goed, dit kwam voort uit het feit dat we het hadden over comfortzones en ik aangaf dat ik prima daar uit wilde stappen maar mij niet in een bocht wilde wringen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm het leest alsof jij discussies ziet die er helemaal niet zijn? Je hoeft het toch niet altijd met elkaar eens te zijn in een relatie? Ik lees er iig geen rare dingen in.
Naja wel wat, maar iig geen red flags in haar berichtjes
En ik sloot het af met "simpel" niet eens geirriteerd, maar gewoon met het woord "simpel"
Dat zag zij als "je gooit hiermee de deur dicht, dit gesprek is wel doodgebloed"
Toen laten rusten, en een paar uur later aangegeven wat mij dwarszat. En daar kwam dit uit voort.Well, life can be a riot
Kree mag prima over Trump beginnen.. Net zoals de DJ discussie van gisteravond. Als iemand ergens over wil praten, moet dat toch ook gewoon kunnen? Maar als mensen aangeven het niet fijn vinden en je gaat er maar tegen in en luistert totaal niet naar anderen is dat ook wel iets om moedeloos van te worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
“dikke” en jij loopt telkens ander de maat te lezen hier maar doet het vervolgens zelf ook.
Kree mag niet over trump beginnen maar jij wel over een toxic wijf en vervolgens moet iedereen zo reageren zoals jij wil. Ik vraag gewoon hoe zwaar ze is omdat ik denk dat jij het type bent die investeert in de verkeerde types maar dat zou daarna komen.
Als mensen hier nu ook zeggen "dat gezeik over die date willen we hier niet" dan begrijp ik dat en hou ik m'n bek er over. Het is maar net hoe je er mee omgaat en hoe je't leest.
Maar hoezo investeer ik in verkeerde types? Wat heeft iemand zijn/haar gewicht daar mee te maken...
Well, life can be a riot
Je moet niet denken kut is kut dus ik hang overal maar een hengeltje uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet me denken aan zo'n meme.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iemand je wil veranderen dan gewoon dumpen die handel. Je bent wie je bent. Dit gaat alleen maar erger worden.
Hopeloos verliefd stelletje, en in de loop der tijd die meid tegen die gozer:
Ugh, dat lange haar van jou is zo uit de tijd, ga naar de kapper!
Die leren jas kan echt niet meer, koop wat moderners.
Dat shirtje is al zo lang uit de mode, draag wat vlotters!
enz enz enz.
En op het eind: "Mijn liefde voor jou is voorbij, je bent niet meer degene op wie ik toentertijd verliefd ben geworden!"![]()
net afspraak gehad met mijn behandelaar
we gaan nu eerst over op een ander middel
hopelijk werkt dat goed
daarna nog een ding
en dan ketamine therapie
heb gebeld met zorgverzekering en wordt vergoed
gelukkig![]()
Dat doe ik soweiso niet. Maar iets in mij vind het wel jammer als dit helemaal doodbloeit omdat het dus als we samen zijn wél gezellig is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet niet denken kut is kut dus ik hang overal maar een hengeltje uit.Well, life can be a riot
Ja, maar het woord "simpel" is toch ook een woord waarmee je een discussie sluit? Je had ook kunnen zeggen "ik ga me niet in bochten wringen, punt"quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mmhhhh, misschien niet het beste voorbeeld. Maar goed, dit kwam voort uit het feit dat we het hadden over comfortzones en ik aangaf dat ik prima daar uit wilde stappen maar mij niet in een bocht wilde wringen.
En ik sloot het af met "simpel" niet eens geirriteerd, maar gewoon met het woord "simpel"
Dat zag zij als "je gooit hiermee de deur dicht, dit gesprek is wel doodgebloed"
Toen laten rusten, en een paar uur later aangegeven wat mij dwarszat. En daar kwam dit uit voort.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oh, voor mij is "punt" juist iets om een discussie te sluiten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar het woord "simpel" is toch ook een woord waarmee je een discussie sluit? Je had ook kunnen zeggen "ik ga me niet in bochten wringen, punt"
Voor mij was "simpel" niet bedoeld als afsluiter van een discussie, maar meer om een statement te maken.Well, life can be a riot
Minder appen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Heb dat nu met iemand. We hebben het ontzetten fijn als we bij elkaar zijn, en als we dat niet zijn willen we juist elkaar weer veel zien. Maar hoe meer we elkaar niet zien en hoe meer we "gewoon" appen. Hoe meer er discussies ontstaan en gedoetjes. Word daar een beetje moedeloos van.
Of bv alleen tussen 1900 en 2000 uur.
[ Bericht 7% gewijzigd door maily op 12-03-2025 12:54:09 ]![]()
Als elke keer zeurt gewoon dom terug zeuren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik soweiso niet. Maar iets in mij vind het wel jammer als dit helemaal doodbloeit omdat het dus als we samen zijn wél gezellig is.
Ze zou wel met reden nog alleen zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
net afspraak gehad met mijn behandelaar
we gaan nu eerst over op een ander middel
hopelijk werkt dat goed
daarna nog een ding
en dan ketamine therapie
heb gebeld met zorgverzekering en wordt vergoed
gelukkig![]()
![]()
Voor mij betekenen "punt" en "simpel" hetzelfde in deze, dus ik snap haar wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh, voor mij is "punt" juist iets om een discussie te sluiten.
Voor mij was "simpel" niet bedoeld als afsluiter van een discussie, maar meer om een statement te maken.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mijn vriendin appt ook vrij weinig, deels vanwege het werk, deels vanwege het tijdsverschil en deels omdat ze ook gewoon zelf een leven heeft. Maar als we wel appen of videobellen, gaat het gewoon echt super!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:47 schreef maily het volgende:
KWART VOORbolkje
[..]
Minder appen.
Of bv alleen tussen 1900 en 2000 uur.
En ze geeft zelf ook aan dat ze niet zo mobiel-verslaafd is.
En dat kan ik alleen maar toejuichen!![]()
![]()
Kan op zijn minst in een spoiler (!) @Grotetijdquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef Shii het volgende:
En voor de rest zou ik er als vriendin wel behoorlijk pissig van worden als dit soort issues op een forum besproken worden met letterlijke tekst ook nog. Ook al kennen we haar niet.![]()
Ik had het ook in een spoiler geplaatstquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Kan op zijn minst in een spoiler (!) @:GroteTijd
Toch maar helemaal weggehaald.Well, life can be a riot
Nee joh, elke keer als ze zeurt, haar gewoon ff een flinke beurt geven!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als elke keer zeurt gewoon dom terug zeuren.
Ze zou wel met reden nog alleen zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als elke keer zeurt gewoon dom terug zeuren.
Ze zou wel met reden nog alleen zijn.Mikey!
Misschien is ze gewoon graag alleen!
* MizzezAmy vindt alleen zijn wel lekker rustig en hoopt dat dat ook een goede reden is
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wie zeurt krijgt een beurt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, elke keer als ze zeurt, haar gewoon ff een flinke beurt geven!I'm surrounded by morons!
Dat mag best maar meneer komt telkens in contact met meisjes waar iets mis mee is en vervolgens verbaast zijn als het gezeur oplevert.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Mikey!
Misschien is ze gewoon graag alleen!
* MizzezAmy vindt alleen zijn wel lekker rustig en hoopt dat dat ook een goede reden isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meisjes?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat mag best maar meneer komt telkens in contact met meisjes waar iets mis mee is en vervolgens verbaast zijn als het gezeur oplevert.![]()
M'n ex was 24, deze date 37. Hoe zijn dat meisjes?
Well, life can be a riot
Oh asteblief paull......quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:54 schreef Paul het volgende:
goed topic
NWS / Vrouwencafe mag mannen niet weigerenWell, life can be a riot
Je moet dat niet zien als veranderen, maar als optimaliserenquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar sowieso snap ik niet waarom je iemand zou willen veranderen, zoek dan gewoon een ander iemand die je wel leuk vindt om wie hij is.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Op naar werkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is ook een mooie uitwegquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet dat niet zien als veranderen, maar als optimaliseren
Maar sowieso snap ik niet waarom je iemand zou willen veranderen, zoek dan gewoon een ander iemand die je wel leuk vindt om wie hij is.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar sowieso snap ik niet waarom je iemand zou willen veranderen, zoek dan gewoon een ander iemand die je wel leuk vindt om wie hij is.
Ik had iets in deze geest mijn datingprofiel staan "je moet van bier en bordspellen houden, de rest leer ik wel mee leven".I'm surrounded by morons!
Hello :wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens. Ik vind dat je in een relatie best wel rekening kan houden met je partner, en tot bepaalde mate wat kan schaven aan jezelf en zeker in een relatie moet je soms aan jezelf werken. Maar mezelf echt veranderen voor iemand? Neen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar sowieso snap ik niet waarom je iemand zou willen veranderen, zoek dan gewoon een ander iemand die je wel leuk vindt om wie hij is.Well, life can be a riot
Dat kan volgens mij ook helemaal niet. Dat houd je niet vol...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat je in een relatie best wel rekening kan houden met je partner, en tot bepaalde mate wat kan schaven aan jezelf en zeker in een relatie moet je soms aan jezelf werken. Maar mezelf echt veranderen voor iemand? Neen.![]()
Laat me raden: die producten zijn verrijkt met spotgoedkope melkwei-eiwit en gaan voor achterlijke bedragen over de toonbank, terwijl de meeste mensen niet zo veel eiwit nodig hebben?quote:
Zo ja: veel te kort door de bocht.![]()
Was niet heel serieus natuurlijk, maar kan me wel voorstellen dat als je je partner wil stimuleren eens uit zn comfortzone te stappen, je dat wel met goede bedoelingen doet en niet per definitieom hem te veranderen. En als partner dan nee zegt, je dat ook prima vindt en het verder laat rustenquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou dat. Op den duur ga je daar aan onderdoor lijkt mij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ook helemaal niet. Dat houd je niet vol...
Bepaalde dingen die mijn ex-partner lastig vond hield ik wel rekening mee, maar toen ze begon over "ik vind je ADHD uitspattingen lastig" was dat bij mij wel een soort grens. Want je vind mijn ADHD uitspattingen lastig, maar je kent mij al ontzettend lang, en "opeens" is dat een probleem waar je wil dat ik aan ga werken. Daar ga ik dan toch wel een beetje lopen tegen sputteren want dan probeer je daadwerkelijk iemand z'n karakter te veranderen.
En nogmaals, ik wil best schaven aan dingen en rekening houden met dingen en proberen compromissen te sluiten. Maar sommige dingen gaan te veel lijken op mij willen veranderen, en daar ga ik niet echt mee akkoord, hoe bekrompen dat misschien ook klinkt
Well, life can be a riot
Mensen zeiden hier: minder appen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Heb dat nu met iemand. We hebben het ontzetten fijn als we bij elkaar zijn, en als we dat niet zijn willen we juist elkaar weer veel zien. Maar hoe meer we elkaar niet zien en hoe meer we "gewoon" appen. Hoe meer er discussies ontstaan en gedoetjes. Word daar een beetje moedeloos van.
Maar je zei ook dat ze zich beter uitdrukt "op papier", dus geschreven woord.
Mss durft ze niet goed te beginnen over de dingen die ze benoemt op het moment dat jullie bij elkaar zijn.
Dat ligt aan háár, dat zij dat lef niet heeft.
Niet bij jou.
De dingen waarover ze het heeft, is ook iets wat bij haar ligt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dikke vette bolk dan maar.I'm surrounded by morons!
Goed profiel!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik had iets in deze geest mijn datingprofiel staan "je moet van bier en bordspellen houden, de rest leer ik wel mee leven".
Ik ben wel van mening dat je ten alle tijden alles wat er in je koppie zit gewoon met mij bespreekbaar moet kunnen maken. Hoe ongemakkelijk het ook kan zijn, ik heb er alle begrip voor en bijt niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Mensen zeiden hier: minder appen.
Maar je zei ook dat ze zich beter uitdrukt "op papier", dus geschreven woord.
Mss durft ze niet goed te beginnen over de dingen die ze benoemt op het moment dat jullie bij elkaar zijn.
Dat ligt aan háár, dat zij dat lef niet heeft.
Niet bij jou.
De dingen waarover ze het heeft, is ook iets wat bij haar ligt.
Maar misschien zoals via WhatsApp komen dingen toch anders over en komen er onbedoeld? Discussies die er niet zo waren geweest als er in het echie gewoon over gepraat was.
Ik ben een onwijze voorstander van communicatie, maar het moet geen oeverloze discussie worden en niet steeds de overhand nemen.Well, life can be a riot
Ik was ook totaal niet serieus maar iemand willen veranderen is nooit goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was niet heel serieus natuurlijk, maar kan me wel voorstellen dat als je je partner wil stimuleren eens uit zn comfortzone te stappen, je dat wel met goede bedoelingen doet en niet per definitieom hem te veranderen. En als partner dan nee zegt, je dat ook prima vindt en het verder laat rustenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, maar er werd wel gezegd dat er groepen zijn die wel goed moet opletten voldoende eiwitten te nemen, zoals ouderen, mensen die intensief sporten en mensen die afvallen. Maar dat kan ook door bewust te zijn met voedingquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat me raden: die producten zijn verrijkt met spotgoedkope melkwei-eiwit en gaan voor achterlijke bedragen over de toonbank, terwijl de meeste mensen niet zo veel eiwit nodig hebben?
Zo ja: veel te kort door de bocht.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Communicatie is key inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat je ten alle tijden alles wat er in je koppie zit gewoon met mij bespreekbaar moet kunnen maken. Hoe ongemakkelijk het ook kan zijn, ik heb er alle begrip voor en bijt niet.
Maar misschien zoals via WhatsApp komen dingen toch anders over en komen er onbedoeld? Discussies die er niet zo waren geweest als er in het echie gewoon over gepraat was.
Ik ben een onwijze voorstander van communicatie, maar het moet geen oeverloze discussie worden en niet steeds de overhand nemen.
De ene persoon is echter mondiger dan de ander.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Alleen jezelf veranderen als je dat zelf wilquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was ook totaal niet serieus maar iemand willen veranderen is nooit goed
Tja iemand moet je accepteren zoals je bent. En zoals je aangaf zul je altijd rekening met elkaar moeten houden; niets is perfect. Maar als een ander je ondanks dat niet accepteert zul je je toch moeten afvragen of je wel voor elkaar gemaakt bent. Althans zo zou ik er in staan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dat. Op den duur ga je daar aan onderdoor lijkt mij.
Bepaalde dingen die mijn ex-partner lastig vond hield ik wel rekening mee, maar toen ze begon over "ik vind je ADHD uitspattingen lastig" was dat bij mij wel een soort grens. Want je vind mijn ADHD uitspattingen lastig, maar je kent mij al ontzettend lang, en "opeens" is dat een probleem waar je wil dat ik aan ga werken. Daar ga ik dan toch wel een beetje lopen tegen sputteren want dan probeer je daadwerkelijk iemand z'n karakter te veranderen.
En nogmaals, ik wil best schaven aan dingen en rekening houden met dingen en proberen compromissen te sluiten. Maar sommige dingen gaan te veel lijken op mij willen veranderen, en daar ga ik niet echt mee akkoord, hoe bekrompen dat misschien ook klinkt![]()
![]()
Sowieso heb je diverse verschillende soorten eiwitten die onderling met elkaar in balans de moeten zijn; de zwakste schakel haalt de rest naar beneden. En niet iedereen eet elke dag echt optimaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar er werd wel gezegd dat er groepen zijn die wel goed moet opletten voldoende eiwitten te nemen, zoals ouderen, mensen die intensief sporten en mensen die afvallen. Maar dat kan ook door bewust te zijn met voeding![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen jezelf veranderen als je dat zelf wil
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zal jou eens veranderenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen jezelf veranderen als je dat zelf wil![]()
![]()
![]()
Oh zeer zeker, de een praat makkelijker dan de ander. Maar als je met elkaar date/in een relatie zit en je durft niet gewoon je gevoel uit te spreken en vind het lastig om dingen bespreekbaar te maken, dan zit er ook iets niet helemaal goed. Denk ik dan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Communicatie is key inderdaad.
De ene persoon is echter mondiger dan de ander.
Het was voor mij nooit een probleem om dingen te bespreken die mij dwarszaten, en ook in het geval van mijn vorige relatie wilde ik graag alles uitpraten en communiceren en proberen te begrijpen wat er in haar hoofd omging, iets wat mij dan weer niet in dank werd afgenomen want "het is oke om te communiceren maar genoeg is genoeg"
Waarbij ik dan weer denk (maar misschien is dat bekrompen) hoe moet je iets oplossen/uitpraten als dat je standpunt is?Well, life can be a riot
Of als de huisarts dat wil.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen jezelf veranderen als je dat zelf wil
* Fogel moet binnenkort maar weer eens gaan zwemmen om gezeur bij de volgende controle te voorkomen
I'm surrounded by morons!
Ja maar dat het in bijv marsrepen zit en dat als gezond wordt gemarketeerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso heb je diverse verschillende soorten eiwitten die onderling met elkaar in balans de moeten zijn; de zwakste schakel haalt de rest naar beneden. En niet iedereen eet elke dag echt optimaal.en dan dubbel zo duur
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat heb ik ook wel. Als iemand mij niet accepteert zoals ik ben dan houd het al gauw op. En ik wil echt wel proberen om dingen te verbeteren enz, maar mijn karakter is over het algemeen mijn karakter. En als je niet bij elkaar past omdat persoon A ADHD heeft en persoon B dat na een paar maanden toch opeens lastig vind, dan houd het op.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja iemand moet je accepteren zoals je bent. En zoals je aangaf zul je altijd rekening met elkaar moeten houden; niets is perfect. Maar als een ander je ondanks dat niet accepteert zul je je toch moeten afvragen of je wel voor elkaar gemaakt bent. Althans zo zou ik er in staan.Well, life can be a riot
Te makkelijk, want blubber drijft!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of als de huisarts dat wil.
* Fogel moet binnenkort maar weer eens gaan zwemmen om gezeur bij de volgende controle te voorkomen![]()
![]()
![]()
Door je snoeihard te bolken natuurlijk!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? En hoe dacht je dat te gaan doen?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: