SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 08:09:14 ]![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ZO dan sexy UIquote:
Morgen KW, dacht er is een nieuwe Usert hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KW 2.0quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan sexy UI
Morgen KW, dacht er is een nieuwe Usert hier![]()
![]()
Dank je Dot!quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan sexy UI
Morgen KW, dacht er is een nieuwe Usert hier
Voel me ook echt super SEXY![]()
Wauw als dit maar goed gaatquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dank je Dot!
Voel me ook echt super SEXY
Straks afspraak met mijn behandelaar.
Zondag is laatste dag dat ik die handel genomen heb en ik voel me nog steeds goed. Niet supergoed maar zeker beter dan dat het was.
Dat biedt hoop omdat ik het waarschijnlijk straks maar 1x per week krijg.![]()
Dat klinkt idd goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
Zondag is laatste dat dat ik die handel genomen heb en ik voel me nog steeds goed. Niet supergoed maar zeker beter dan dat het was.
Dat biedt hoop omdat ik het waarschijnlijk straks maar 1x per week krijg.![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
Zondag is laatste dat dat ik die handel genomen heb en ik voel me nog steeds goed. Niet supergoed maar zeker beter dan dat het was.
Dat biedt hoop omdat ik het waarschijnlijk straks maar 1x per week krijg.Werewolf![]()
Ik ben nergens bang voor. Zelfs niet voor een sexy KWquote:
Fijn Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor. Zelfs niet voor een sexy KW
Deze vrouw!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor. Zelfs niet voor een sexy KW![]()
![]()
Dat is goed nieuws, ben benieuwd wat je behandelaar gaat zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
Dat biedt hoop omdat ik het waarschijnlijk straks maar 1x per week krijg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Perdeplop
Nieuw UI. Denemarken 2021.![]()
![]()
Omdat je dat bij mij continue doet. Ik doe het nu gewoon terug bij jou.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zoek je steeds aandacht van mij![]()
Wanneer dan? Ik zit je niet constant te taggen ofzoiets hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat je dat bij mij continue doet. Ik doe het nu gewoon terug bij jou.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij mentioned heel veel mensen onnodig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik zit je niet constant te taggen ofzoiets hoor
SwJ heeft gelijk.How can I make this topic about me?![]()
Sommige in DTS: Paul moet weg!
Ook DTS: Paul kom hier reageren we willen je aandacht!!
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Prima, dat ga ik doen als je Paul eindelijk eens aanpakt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ok. Stop met irritant doen om te irriteren, kleuters.
Gelijke behandeling enzo.![]()
Wat doet ie dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, dat ga ik doen als je Paul eindelijk eens aanpakt.
Gelijke behandeling enzo.F.K.A. SuperwormJim![]()
Paul mentioned iedereen de moeder terwijl er aangegeven wordt dat die persoon dat niet wenst.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zien jullie een thumbnail van youtube?dat is al een tijd stuk
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zien jullie een thumbnail van youtube?![]()
![]()
Waar dan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul mentioned iedereen de moeder terwijl er aangegeven wordt dat die persoon dat niet wenst.F.K.A. SuperwormJim![]()
Hoi wij zijn PostNL
Eerst laten wij weten ergens tussen 0830 en 2230 je pakketje bezorgen.
Dan laten we heel lang niets weten.
Dan zeggen we om 9 uur: hallo we zijn er binnen 5 min.
DHL heeft betere tijdsperiodesTrotste mama van Ambar
quote:____!
Oa:
Vrouwen lastig vallen ook al geven ze tig keer aan dat niet te willen.
Aandacht blijven trekken ook al is er aangegeven dat dat niet door diegene gewaardeerd wordt?
Als ik 1 scheet laat, dan ben je er als de kippen bij om me publiekelijk te corrigeren. Maar ja.
TRen en DMen heeft totaal geen nut.
Ik heb pas geleden in DM met je gezeten voor een voor mij belangrijk punt, en daar heb je nog steeds niks mee gedaan, die post staat er bijv. nog steeds.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 09:04:37 ]![]()
Geen idee, dat houd ik niet persoonlijk bij.quote:Trotste mama van Ambar
Ik dacht kom even gezellig posten
Ik wacht wel even
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat krijg ik vaak als eerste prognose. Later volgt er dan een specifiekere, een tijdsbestek van +/- 2 uurquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi wij zijn PostNL
DHL heeft betere tijdsperiodes![]()
Altijd op de ochtend zelf. DHL geeft dat tijdbestek al de dag van te voren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat krijg ik vaak als eerste prognose. Later volgt er dan een specifiekere, een tijdsbestek van +/- 2 uurTrotste mama van Ambar
Gewoon alles automatisch naar een pickup point laten brengenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi wij zijn PostNL
DHL heeft betere tijdsperiodes![]()
![]()
Terug je hok inquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht kom even gezellig posten
Ik wacht wel even![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je gaat mij niet wijs maken dat in deze tijden ook PostNL niet weet wanneer hun bezorger welk rondje rijdt en hoe laat ongeveer is.Trotste mama van Ambar
Soms vet onhandig met iets grotere of zware itemsquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon alles automatisch naar een pickup point laten brengenTrotste mama van Ambar
DHL heeft dan weer andere dingen om over te klagenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd op de ochtend zelf. DHL geeft dat tijdbestek al de dag van te voren.![]()
Oh daar heb ik weinig problemen mee. Ik kan zelf nog 5 min voor bezorging zeggen van oh doe toch maar ophaalpunt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
DHL heeft dan weer andere dingen om over te klagenTrotste mama van Ambar
Pffff .... drama!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]____!
Oa:
Vrouwen lastig vallen ook al geven ze tig keer aan dat niet te willen.
Aandacht blijven trekken ook al is er aangegeven dat dat niet door diegene gewaardeerd wordt?
Als ik 1 scheet laat, dan ben je er als de kippen bij om me publiekelijk te corrigeren. Maar ja.
TRen en DMen heeft totaal geen nut.
Ik heb pas geleden in DM met je gezeten voor een voor mij belangrijk punt, en daar heb je nog steeds niks mee gedaan, die post staat er bijv. nog steeds.
Plaats tr. Doe je dat niet, niet achteraf miepen dat je in je recht denkt te staan iemand 'aan te pakken'.
Een tr is niet een garantie dat er gebeurt wat jij wil. Een tr wordt objectief bekeken; het is geen opdracht of zo
F.K.A. SuperwormJim![]()
Soms komen ze gewoon niet meer en dan zeggen ze dat je niet thuis wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh daar heb ik weinig problemen mee. Ik kan zelf nog 5 min voor bezorging zeggen van oh doe toch maar ophaalpunt.![]()
Plaats dan ook tr's. Alsof ik ieder deeltje ga teruglezen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee, dat houd ik niet persoonlijk bij.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Oh eigenlijk nooit last van gehadquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soms komen ze gewoon niet meer en dan zeggen ze dat je niet thuis wasTrotste mama van Ambar
Heb je een bezorger die wel gewoon doorwerktquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh eigenlijk nooit last van gehad![]()
![]()
Let vooral op 1:08 wanneer die twee erachter komen dat hun vrienden achterin de zaal helemaal los gaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan ga ik bij deze compleet los met TR's. Heb je wat om te lezenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Plaats dan ook tr's. Alsof ik ieder deeltje ga teruglezen.
Trotste mama van Ambar
TR gemachtquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga ik bij deze compleet los met TR's. Heb je wat om te lezen![]()
Ok, prima. Persoonlijke informatie posten op zo'n manier dat het niet opvalt om te sneren is dus bij deze goedgekeurd?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Pffff .... drama!
Plaats tr. Doe je dat niet, niet achteraf miepen dat je in je recht denkt te staan iemand 'aan te pakken'.
Een tr is niet een garantie dat er gebeurt wat jij wil. Een tr wordt objectief bekeken; het is geen opdracht of zo
Precedent geschept enzo. Overigens gaf je me gelijk in DM, maar ja.
'Objectief'
![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 09:13:07 ]![]()
Veel al studenten die in de avond een rondje doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je een bezorger die wel gewoon doorwerktTrotste mama van Ambar
Dank je. ❤️quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga ik bij deze compleet los met TR's. Heb je wat om te lezen
Altijd dezelfde tr's van dezelfde personen begint ook te vervelen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Oke top. Drama Muis gaat los.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:10 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dank je. ❤️
Altijd dezelfde tr's van dezelfde personen begint ook te vervelen.Trotste mama van Ambar
Wat is een topicreport NIET?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, prima. Persoonlijke informatie posten op zo'n manier dat het niet opvalt om te sneren is dus bij deze goedgekeurd?
Precedent geschept enzo. Overigens gaf je me gelijk in DM, maar ja.
Een topicreport is geen magisch middel waarbij de crew ingrijpt omdat jij vindt dat dat zou moeten. De crew bekijkt de situatie zo objectief en neutraal mogelijk en neemt onder meer de context in ogenschouw. Het kan dus zo zijn dat er verder op jouw TR geen directe of voor jou zichtbare actie wordt ondernomen. Dat betekent niet dat we je negeren of je melding niet serieus nemen, maar puur dat er op basis van alle meewegende factoren geen reden was om in te grijpen, of er geen reden was ZICHTBAAR in te grijpen.
MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?F.K.A. SuperwormJim![]()
Een middel om policy- of forumregels-overschrijdende posts te kunnen melden ter beoordeling van de moderatie.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Ah, daar gaat het bij jou mis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Troll reactie richting een mod
*Alle tr's van dramamuis negeren.
CheckF.K.A. SuperwormJim![]()
Het blijft wel onzin hier he?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het bij jou mis.
*Alle tr's van dramamuis negeren.
CheckTrotste mama van Ambar
Ah is dat hetzelfde als een note?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:14 schreef SwJ het volgende:
[..]
Een middel om policy- of forumregels-overschrijdende posts te kunnen melden ter beoordeling van de moderatie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die post met persoonlijke informatie over mij staat nog steeds online. GeTRed, met uitleg erbij. En je gaf me gelijk dat dat een persoonlijke sneer was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is een topicreport NIET?
Een topicreport is geen magisch middel waarbij de crew ingrijpt omdat jij vindt dat dat zou moeten. De crew bekijkt de situatie zo objectief en neutraal mogelijk en neemt onder meer de context in ogenschouw. Het kan dus zo zijn dat er verder op jouw TR geen directe of voor jou zichtbare actie wordt ondernomen. Dat betekent niet dat we je negeren of je melding niet serieus nemen, maar puur dat er op basis van alle meewegende factoren geen reden was om in te grijpen, of er geen reden was ZICHTBAAR in te grijpen.
MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?
Ik krijg een 14-daagse ban vanwege een opmerking 'mooie top 6'.
Make it make sense.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2025 09:16:41 ]![]()
Je moet mij ook niet TR'enquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan. Werkt toch niet.![]()
TR's in dts zijn is als snitchen bij de kleuterleider dat iemand anders nu het met de groene blokken aan het spelen is terwijl jij aan de beurt was.F.K.A. SuperwormJim![]()
Waarbij de kleuterleider bekijkt wie de TR maakt en vervolgens daarop besluit of hij/zij er wel of niets iets mee doet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef SwJ het volgende:
TR's in dts zijn is als snitchen bij de kleuterleider dat iemand anders nu het met de groene blokken aan het spelen is terwijl jij aan de beurt was.![]()
Alleen is de kleuterleider zelf ook een kleuterquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef SwJ het volgende:
TR's in dts zijn is als snitchen bij de kleuterleider dat iemand anders nu het met de groene blokken aan het spelen is terwijl jij aan de beurt was.
Trotste mama van Ambar
Dat is dan ook wel behoorlijk kutquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef SwJ het volgende:
TR's in dts zijn is als snitchen bij de kleuterleider dat iemand anders nu het met de groene blokken aan het spelen is terwijl jij aan de beurt was.![]()
Geniet ervan ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu weer ff werken, zal wel weer op vakantie mogen straks
Trotste mama van Ambar
Dat heb ik nergens toegegeven. Maar goed. Jij wilt blijkbaar alleen maar je gelijk hebben en staat alleen open voor gesprek als er met jou meegepraat wordt. Want jouw beleving is dé waarheid zoals iedereen m zou moeten zien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die post met persoonlijke informatie over mij staat nog steeds online. GeTRed, met uitleg erbij. En je gaf me gelijk dat dat een persoonlijke sneer was.
Ik krijg een 14-daagse ban vanwege een opmerking 'mooie top 6'.
Make it make sense.
Dan houdt t op. Op dat niveau kan ik niets.
Succes verder.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb toch zo alleen maar vergaderingen dus ben er straks ook weg vanTrotste mama van Ambar
Wanneer kan ik m ongeveer verwachten?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog op dit heuglijke moment.![]()
![]()
It takes one to know onequote:Op woensdag 12 maart 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen is de kleuterleider zelf ook een kleuterF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik denk dat je even met haar blokken moet gaan spelenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m ongeveer verwachten?Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu weer ff werken, zal wel weer op vakantie mogen straks
F.K.A. SuperwormJim![]()
Oehquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je even met haar blokken moet gaan spelen![]()
![]()
Ik heb dan ook meer dan genoeg zelfkennisquote:Trotste mama van Ambar
Kut he, zelfkennis.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dan ook meer dan genoeg zelfkennis
F.K.A. SuperwormJim![]()
Je kan dus al zuur zijn zonder dat vieze spul. Goed om te wetenquote:Trotste mama van Ambar
Justyyyyyquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik doe niet mee met de tetten race
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik verwar jouw UI de hele tijd met die van Hemaquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik doe niet mee met de tetten race![]()
Ik ga eens even bij mijn vergadering kijken
Trotste mama van Ambar
Succesquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens even bij mijn vergadering kijken![]()
![]()
Zwaar teleurgesteld nuquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik doe niet mee met de tetten race![]()
![]()
Als je hem het minst verwacht natuurlijk!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m ongeveer verwachten?
Dat is altijd, want ik heb geen verwachtingenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je hem het minst verwacht natuurlijk!![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De rust is hier net wedergekeerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
Even om het hoekje kijken voor er weer kraambezoek is![]()
![]()
Vanmorgen mama geholpen met lege groencontainer in de garage te zetten. Zijn altijd heel vroeg.Werewolf![]()
Ja, dat was ook de inspiratie om deze ui weer even te gebruikenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik verwar jouw UI de hele tijd met die van Hema
Ja toch, genoeg drukte met de kleine (die nu ook lekker rustig is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ff m'n Vlaams-Nederlands woordenboek er bij halen hoor, moment....quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ja toch, genoeg drukte met de kleine (die nu ook lekker rustig is
Kleine, AHA! Dat betekent "baby"!![]()
![]()
Afzeikuurtje is weer afgelopenquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
Ow, heb net ff terug gelezen over de wedergekeerde rust.![]()
![]()
Die baby in m'n broek?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
ff m'n Vlaams-Nederlands woordenboek er bij halen hoor, moment....
Kleine, AHA! Dat betekent "baby"!![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat het kuurtje heeft aangeslagen!![]()
![]()
Totale onzin, en dat weet je.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens toegegeven. Maar goed. Jij wilt blijkbaar alleen maar je gelijk hebben en staat alleen open voor gesprek als er met jou meegepraat wordt. Want jouw beleving is dé waarheid zoals iedereen m zou moeten zien.
Dan houdt t op. Op dat niveau kan ik niets.
Succes verder.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Read the roomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Handvat van je frietmandje afschroeven en je hebt gewoon een fietsmandje.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gefrituurde fietsmand is best lekker met wat mosterdquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik doe weleens een fietsmand in de frituurpan. Proef geen verschil.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik begrijp de verwarring. Maar dit is Ben Strik aka meneer mand.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oooh maar Goedemorgenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik begrijp de verwarring. Maar dit is Ben Strik aka meneer mand.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Meneer Mandquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik begrijp de verwarring. Maar dit is Ben Strik aka meneer mand.![]()
![]()
Room the readThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: