Jannes probeert op een haast obsessieve manier zijn online 'gelijk' te halen omdat men hem niet mot in het Maasgebouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat wil Jannes nou precies zeggen met zijn tweets?
Ik kan me herinneren dat lieve Brian tijdens een persconferentie zei dat ze trainden als voorheen en dat hij dan ook niet begreep waar al die blessures vandaan kwamen, maar nu blijkt dus dat de schade al vroeg in de voorbereiding was aangericht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:52 schreef Caland het volgende:
https://www.nytimes.com/a(...)ot-robin-van-persie/
There was a sense Priske tried to change too much, too soon. “Even the things that had made us so successful, like the medical performance periodisation, which helped create one of the fittest teams in Europe, he completely changed it,” Wade explains.
“He changed the periodisation (when and how they train) at the start of pre-season and then realised that it wasn’t working. Two to three weeks into pre-season, he went to the medical performance staff and said, ‘No, let’s do it your way’, but your pre-season is already disrupted.”
Oei.
Knap gescout wel deze trainer, wat ik wel vreemd vind en dat vond ik bij Ajax ook in het recente verleden, dat er niet aan de bel getrokken wordt. Tactiek is 1 ding maar conditioneel zijn er toch wel meetbare targets die je moet halen lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat lieve Brian tijdens een persconferentie zei dat ze trainden als voorheen en dat hij dan ook niet begreep waar al die blessures vandaan kwamen, maar nu blijkt dus dat de schade al vroeg in de voorbereiding was aangericht.
Schandalig.
Er is ook vrij vroeg aan de bel getrokken, zowel door medische staf als assistenten. Maar dan kom je op het punt of het wel te verantwoorden is dat je een trainer ontslaat en in dit geval ook nog een directeur die geen gezichtsverlies wil lijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Knap gescout wel deze trainer, wat ik wel vreemd vind en dat vond ik bij Ajax ook in het recente verleden, dat er niet aan de bel getrokken wordt. Tactiek is 1 ding maar conditioneel zijn er toch wel meetbare targets die je moet halen lijkt me.
Ze zijn in her Maasgebouw nóg harder bezig met mijn bewegingen op social media dan Caland, en dat is veelzeggendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef Caland het volgende:
Overigens moeten ze degene die Nadje heeft gescout een levenslang stadionverbod inclusief het uitlepelen van zijn ogen geven.
Nee, dat is gewoon de narcist in jequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ze zijn in her Maasgebouw nóg harder bezig met mijn bewegingen op social media dan Caland, en dat is veelzeggend
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hèquote:
Oke Heintje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hè
Jammer dat we nooit zijn gevloek hebben gelezen in de demagoog van de week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Een staflid, dat anoniem wilde blijven om relaties te beschermen, vertelde The Athletic hoe sommige spelers verbijsterd waren door zijn constante gevloek tijdens teamgesprekken.' @:kingroland
Als je oa. dit gedrag nou eens achterwege had gelaten gedurende die afgelopen 6 jaar, dan was je een stuk beter te pruimen geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hè
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.quote:
Het is ook gewoon niet meer bij te houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
Hoe je hem ook noemt: het ventje zit voor altijd rentfree in je hoofd en je zal nooit om zijn nieuws heen kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
ik heb liever topics zonder de persoon, maar de gekozen naam lijkt dan wel zelfkennis te laten zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, ZolderKamerAutist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
Maar je bent gestopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hoe je hem ook noemt: het ventje zit voor altijd rentfree in je hoofd en je zal nooit om zijn nieuws heen kunnen
Dat was zijn bijnaam hier in 19/20 en 20/21, voordat hij radicaliseerde en nog leuke nieuwtjes had. Volgens mij omdat Rijnmond bij hem op bezoek kwam en hij vrij letterlijk op een zolderkamer woonde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik heb liever topics zonder de persoon, maar de gekozen naam lijkt dan wel zelfkennis te laten zien.
Ik geef graag een geschiedenislesje aan de users die wat minder lang meeposten in het Feyenoord-topicquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef graag een geschiedenislesje aan de users die wat minder lang meeposten in het Feyenoord-topic
Beetje de docent in mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |