Oke Heintje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hè
Jammer dat we nooit zijn gevloek hebben gelezen in de demagoog van de week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Een staflid, dat anoniem wilde blijven om relaties te beschermen, vertelde The Athletic hoe sommige spelers verbijsterd waren door zijn constante gevloek tijdens teamgesprekken.' @:kingroland
Als je oa. dit gedrag nou eens achterwege had gelaten gedurende die afgelopen 6 jaar, dan was je een stuk beter te pruimen geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hap hap hap, hahaha. Heer-lijk om jou al 6 jaar rentfree bezig te houden. Wat zou jij deze rol graag vervullen hè
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.quote:
Het is ook gewoon niet meer bij te houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
Hoe je hem ook noemt: het ventje zit voor altijd rentfree in je hoofd en je zal nooit om zijn nieuws heen kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
ik heb liever topics zonder de persoon, maar de gekozen naam lijkt dan wel zelfkennis te laten zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bekend als de plaaggeest, de bever, ZolderKamerAutist, FeyenoordTM, de Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuws Rutger Vinke, Bombarda en hier noemen we hem liefkozend Jannes.
Maar je bent gestopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hoe je hem ook noemt: het ventje zit voor altijd rentfree in je hoofd en je zal nooit om zijn nieuws heen kunnen
Dat was zijn bijnaam hier in 19/20 en 20/21, voordat hij radicaliseerde en nog leuke nieuwtjes had. Volgens mij omdat Rijnmond bij hem op bezoek kwam en hij vrij letterlijk op een zolderkamer woonde.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik heb liever topics zonder de persoon, maar de gekozen naam lijkt dan wel zelfkennis te laten zien.
Ik geef graag een geschiedenislesje aan de users die wat minder lang meeposten in het Feyenoord-topicquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef graag een geschiedenislesje aan de users die wat minder lang meeposten in het Feyenoord-topic
Beetje de docent in mij.
Meest optimistische Feyenoord fanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:19 schreef bbuddybb het volgende:
Dit betekent automatisch dat wij ook verliezen helaas.
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in manquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je morgen wint kan het gerust de belangrijkste zege van het seizoen zijn.
Heb je dit seizoen überhaupt een wedstrijd gehad waarin je wel een goed voorgevoel had?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in man
HanckGod geschorst, Ivan de verschrikkelijke naar verwachting weer in de basis.
En dan heb je nog het onnozele puntverlies van utrecht wat nooit een goed teken is bij ons.
Scherp +1.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je dit seizoen überhaupt een wedstrijd gehad waarin je wel een goed voorgevoel had?
Stop hiermeequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:49 schreef De_Pel het volgende:
Ik begrijp overigens dat Hang in Boom en Milam in Boom op de terugweg zijn.
Neem aan dat morgen dan dus gelijk de afscheidswedstrijd is voor Ivan de Verschrikkelijke.
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef Elan het volgende:
Appeltje eitje, zoveel stelt dat Twente niet voor.
In het begin van het seizoen waren de users hier vrij positief. Die dachten wel even makkelijk tweede te worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je dit seizoen überhaupt een wedstrijd gehad waarin je wel een goed voorgevoel had?
FC Twente heeft nog geen thuisduel verloren, makker.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef Elan het volgende:
Appeltje eitje, zoveel stelt dat Twente niet voor.
kapoet makenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je deze niet wint ben je kansloos voor die 3e plek
HET MOET
Ik ben al blij met een gelijkspelquote:Op zondag 16 maart 2025 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je deze niet wint ben je kansloos voor die 3e plek
HET MOET
Ajax dacht maximaal derde te worden. PSV makkelijk eerste. Feyenoord minimaal tweede met maximaal 7 punten in de CL.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen waren de users hier vrij positief. Die dachten wel even makkelijk tweede te worden.
Dat lijkt nu een eeuwigheid geleden
Die Users waren dom.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen waren de users hier vrij positief. Die dachten wel even makkelijk tweede te worden.
Dat lijkt nu een eeuwigheid geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |