Er was volgens mij ook zo'n filmpje vanuit de kleedkamer in Praag waarin hij om de 5 seconden heel geforceerd fucking zat te roepen.quote:
Die zat ik ook al te zoekenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was volgens mij ook zo'n filmpje vanuit de kleedkamer in Praag waarin hij om de 5 seconden heel geforceerd fucking zat te roepen.
Dat soort verhalen altijd nadat de persoon in kwestie niet actief is bij de clubquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Een staflid, dat anoniem wilde blijven om relaties te beschermen, vertelde The Athletic hoe sommige spelers verbijsterd waren door zijn constante gevloek tijdens teamgesprekken.' @:kingroland
Sem Steijn-masterclass, even wel jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
Milambo, Paixao en Hwang zitten hooguit op de bank zondag
Overigens liep ik Van Persie gisteren gewoon tegen het lijf bij station Beurs @:kingroland
Ik kijk nu al uit naar de post van klaasgod nadien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sem Steijn-masterclass, even wel jaaaaaaaa
Je hebt hem toch niet geblesseerd hoop ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
Milambo, Paixao en Hwang zitten hooguit op de bank zondag
Overigens liep ik Van Persie gisteren gewoon tegen het lijf bij station Beurs @:kingroland
Maar...maar...God sees everything!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Een staflid, dat anoniem wilde blijven om relaties te beschermen, vertelde The Athletic hoe sommige spelers verbijsterd waren door zijn constante gevloek tijdens teamgesprekken.' @:kingroland
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:11 schreef ZKA het volgende:
Ventje is wel lekker in zichzelf blijven geloven
Jannes probeert op een haast obsessieve manier zijn online 'gelijk' te halen omdat men hem niet mot in het Maasgebouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat wil Jannes nou precies zeggen met zijn tweets?
Ik kan me herinneren dat lieve Brian tijdens een persconferentie zei dat ze trainden als voorheen en dat hij dan ook niet begreep waar al die blessures vandaan kwamen, maar nu blijkt dus dat de schade al vroeg in de voorbereiding was aangericht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:52 schreef Caland het volgende:
https://www.nytimes.com/a(...)ot-robin-van-persie/
There was a sense Priske tried to change too much, too soon. “Even the things that had made us so successful, like the medical performance periodisation, which helped create one of the fittest teams in Europe, he completely changed it,” Wade explains.
“He changed the periodisation (when and how they train) at the start of pre-season and then realised that it wasn’t working. Two to three weeks into pre-season, he went to the medical performance staff and said, ‘No, let’s do it your way’, but your pre-season is already disrupted.”
Oei.
Knap gescout wel deze trainer, wat ik wel vreemd vind en dat vond ik bij Ajax ook in het recente verleden, dat er niet aan de bel getrokken wordt. Tactiek is 1 ding maar conditioneel zijn er toch wel meetbare targets die je moet halen lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat lieve Brian tijdens een persconferentie zei dat ze trainden als voorheen en dat hij dan ook niet begreep waar al die blessures vandaan kwamen, maar nu blijkt dus dat de schade al vroeg in de voorbereiding was aangericht.
Schandalig.
Er is ook vrij vroeg aan de bel getrokken, zowel door medische staf als assistenten. Maar dan kom je op het punt of het wel te verantwoorden is dat je een trainer ontslaat en in dit geval ook nog een directeur die geen gezichtsverlies wil lijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Knap gescout wel deze trainer, wat ik wel vreemd vind en dat vond ik bij Ajax ook in het recente verleden, dat er niet aan de bel getrokken wordt. Tactiek is 1 ding maar conditioneel zijn er toch wel meetbare targets die je moet halen lijkt me.
Ze zijn in her Maasgebouw nóg harder bezig met mijn bewegingen op social media dan Caland, en dat is veelzeggendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef Caland het volgende:
Overigens moeten ze degene die Nadje heeft gescout een levenslang stadionverbod inclusief het uitlepelen van zijn ogen geven.
Nee, dat is gewoon de narcist in jequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ze zijn in her Maasgebouw nóg harder bezig met mijn bewegingen op social media dan Caland, en dat is veelzeggend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |