SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sorry.....Kre-ai
Ik vind mezelf ff heel grappig
Well, life can be a riot
Ik vind 't ook geslaagdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry.....Kre-ai
![]()
![]()
Kloontje van mequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wel grappig dat nova echt direct reageert. Lijkt wel tegelijk met posten![]()
![]()
quote:dank u dank u
Well, life can be a riot
Ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry.....Kre-ai
Trust nobody![]()
al datum geprikt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, m'n meissie komt hier naar toe, en daarna kijken we wel wat we doen.:')![]()
ik wil nog even wat zeggen.
It's only kree, kree-murica fist. it's only kree.
Met andere woorden als jullie het er niet uitlezen. het is de meest bullshit president in USA.
Maargioed daarom over 4 jaar ander, maarja dat weet ik, mss die geloven nog in trump moeten eens nadenken, want die man heeft xe echt niet op rijtje. wmb?Do what you love, love what you do!![]()
Karma?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wow heb n mega blauwe plek en n kras op mijn arm plotsquote:![]()
Had ook zoiets eergister. Werd wakker met een blauwe plek op m'n bovenarm.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wow heb n mega blauwe plek en n kras op mijn arm plots
Je lijf doet rare dingen
Well, life can be a riot
Luca Toni is homoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gek hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ook zoiets eergister. Werd wakker met een blauwe plek op m'n bovenarm.
Je lijf doet rare dingen
Kan me er niks van herinnerenTrust nobody![]()
ZeauxI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik liep een keer tegen een bureau met mijn rechterbeen en begon met mijn linkerbeen te trekken. Het komt wel echt dicht bij nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ook zoiets eergister. Werd wakker met een blauwe plek op m'n bovenarm.
Je lijf doet rare dingenLach met een schone bips![]()
Tegen wie praat je? Waarom opeens over Amerika/Trump? Waarom denk je dat het ons interesseert?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef kree het volgende:
ik wil nog even wat zeggen.
It's only kree, kree-murica fist. it's only kree.
Met andere woorden als jullie het er niet uitlezen. het is de meest bullshit president in USA.
Maargioed daarom over 4 jaar ander, maarja dat weet ik, mss die geloven nog in trump moeten eens nadenken, want die man heeft xe echt niet op rijtje. wmb?
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.Well, life can be a riot
Neem de tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Globaal wat in gedachten, maar ze moet eerst d'r visum binnen krijgen.:')![]()
Dan heb je wel een ontzettend lange lulquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik liep een keer tegen een bureau met mijn rechterbeen en begon met mijn linkerbeen te trekken. Het komt wel echt dicht bij nu.Well, life can be a riot
Ow het is gewoon weer de zoveelste geniale inzicht die niemand van ons wil inzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tegen wie praat je? Waarom opeens over Amerika/Trump? Waarom denk je dat het ons interesseert?
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.![]()
Nee ben nogal ongelukkigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan heb je wel een ontzettend lange lulLach met een schone bips![]()
Ja maar hoezo is dat nieuwsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ie op mannen valt denk ikTrust nobody![]()
Ja maar die Trump is me er ook eentje hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tegen wie praat je? Waarom opeens over Amerika/Trump? Waarom denk je dat het ons interesseert?
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.:')![]()
Misschien wou hij dit eigenlijk in de KSC postenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongelullig*quote:Well, life can be a riot
Misschien kan kree ons wat meer over hem vertellen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar die Trump is me er ook eentje hoor![]()
Daar zijn verkiezingen voor, dus een maand is niet zo gek. En als kree nog niks weet zijn die verkiezingen ook nog niet geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk niet dat je na een maand nog bericht gaat krijgen..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Voed anders Kree ffquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar die Trump is me er ook eentje hoor
Well, life can be a riot
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien wou hij dit eigenlijk in de KSC posten
Well, life can be a riot
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morgen gaat PSV afgedroogd worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.Meeuwengedrag
Die ga ik onthouden
![]()
Zit hier verdomme te schaterlachen man
Well, life can be a riot
Mooie vogel termquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.![]()
![]()
Zolang t maar voor de goede zaak isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is die pleitenTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.!!!
![]()
Insgelijks meelzquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Nou jussie, het was altijd fijn bolken met jou![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
Iedereen voelt zich ineens aangesproken over alles![]()
![]()
Well, life can be a riot
Hou eens opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom dat nieuws was, ik geef er geen neuk om.
Mikey post het
Ik vraag waarom dat relevant is
En vervolgens heb ik t gedaan?Trust nobody![]()
Zeg! bedoel je nu mij? Woest boos hoor of niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
![]()
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
![]()
Trust nobody![]()
Wat val je mij hier nou op aan!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! bedoel je nu mij? Woest boos hoor of niet.
Ik word echt woosboest.Well, life can be a riot
Hou mij buiten die zwaardgevecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou eens op
Mikey post het
En vervolgens heb ik t gedaan?
R.I.P DTS.![]()
Hallo sgat hee. Ga je weer even gezellig acten hee? Hoe is 't met Wilma Sgat?quote:Well, life can be a riot
Ik geef gewoon netjes antwoord op jouw posts, Mikey neem ik in dat opzicht al lang niet meer serieus. Dus voel je gezegend dat ik waar dat om gaat jou wel nog serieus neemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou eens op
Mikey post het
En vervolgens heb ik t gedaan?
Meeuwengedrag @Fogelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij begint mikey
Met random posten dat een bepaald persoon homo is![]()
Je bent t met me eensquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef gewoon netjes antwoord op jouw posts, Mikey neem ik in dat opzicht al lang niet meer serieus. Dus voel je gezegend dat ik waar dat om gaat jou wel nog serieus neem
Funny way of showingTrust nobody![]()
Luca Toni.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij begint mikey
Met random posten dat een bepaald persoon homo isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is hiervanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie is dat?
En waarom is het van belang dat ie homo is?
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chicks with dicksquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jelle hermans is queerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is homo... Who cares???
Trust nobody![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is homo... Who cares???Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schijnt toch een beetje een fantasie van jou te zijn.
Trust nobody![]()
haha je onderschat me, ik probeer het leuk te houden wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.
en als jochie>. lol ben hier langer las meesten, maar maakt niet uit.
zeg het in algemeen ook, was niks persoonlijks.
denk gewoon trump is niet mijn man.Do what you love, love what you do!![]()
Arsenal-PSV nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Liverpool vs PSG gaat nog ff spannend worden wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niemand heeft t over Trump nu hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha je onderschat me, ik probeer het leuk te houden wel.
denk gewoon trump is niet mijn man.
Alleen jijTrust nobody![]()
![]()
en krijst, maar schijt niet
Lange bolk
I'm surrounded by morons!
Wat probeer je leuk te houden? Want door zoiets als dit te posten random is het juist NIET leuk he? Dit is zó fucking sfeerbepalend. Niemand praat over Trump.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha je onderschat me, ik probeer het leuk te houden wel.
denk gewoon trump is niet mijn man.Well, life can be a riot
Maya de bij is een bij.quote:Well, life can be a riot
Voetbal
De garper?quote:I'm surrounded by morons!
ja breng het ter sprake, omdat ik denk, grootste gevaar voor wereld met Putin enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand heeft t over Trump nu he
Alleen jijDo what you love, love what you do!![]()
Is dat die vislucht die ik ruik?quote:Well, life can be a riot
Waarom niet?quote:I'm surrounded by morons!
Maar niemand heeft t daar nu overquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja breng het ter sprake, omdat ik denk, grootste gevaar voor wereld met Putin enzo.
Dus dat is toch niet handig?Trust nobody![]()
maakt niet uit, hou het leuk over negeren dan. maakt niet uit want bedtijd voor mijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat probeer je leuk te houden? Want door zoiets als dit te posten random is het juist NIET leuk he? Dit is zó fucking sfeerbepalend. Niemand praat over Trump.
Ik lees t morgen wel weer
Do what you love, love what you do!![]()
Maar letterlijk NIEMAND geeft jou aanleiding om uit het niets opeens te beginnen over Trump.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja breng het ter sprake, omdat ik denk, grootste gevaar voor wereld met Putin enzo.
Je moet echt wat beter de kamer lezen.
"read the room" is niet voor niets een uitdrukking.Well, life can be a riot
Nee, da’s de moeder van [insert user]quote:I'm surrounded by morons!
Niet zuur over Feyenoord heeft waardig afscheid genomen van de CL. Volgend seizoen beter wij hadden tenminste 15 geblesseerde spelers en zijn er nog niet met schandalig hoge cijfers afgetikt. PSV had een na genoeg fitte selectie en verliest met 7-1 in eigenhuis. Ben best trots.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet zuur doen omdat Feyenoord ook eruit ligt. Siert je niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit, hou het leuk over negeren dan. maakt niet uit want bedtijd voor mij
Ik lees t morgen wel weerTrust nobody![]()
Karper Diemquote:Well, life can be a riot
Neuhquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, daar kunnen mensen eens diep over gaan zitten peinzen!I'm surrounded by morons!
Kanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, daar kunnen mensen eens diep over gaan zitten peinzen!
Doen we toch maar nietTrust nobody![]()
nee maar hoeft niet toch? ik wilde het er even over hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar niemand heeft t daar nu over
Dus dat is toch niet handig?
engoed de koetjes en kalfjes en bolk negeer ik dan maar ff gewoon.
Helpt niet alles negeren denk ik.
Ik zeg wat en iedereen vrij om er wat over te zeggen verder of er op door te gaan
Slaap lrkkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar hoeft niet toch? ik wilde het er even over hebben.
Ik zeg wat en iedereen vrij om er wat over te zeggen verder of er op door te gaanTrust nobody![]()
Laat hem lekker met je read the room.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar letterlijk NIEMAND geeft jou aanleiding om uit het niets opeens te beginnen over Trump.
"read the room" is niet voor niets een uitdrukking.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja slaap lrkkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
sinds wanneer moet er aanleiding voor zijn om Iets over wat te zeggen dan hier?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar letterlijk NIEMAND geeft jou aanleiding om uit het niets opeens te beginnen over Trump.
"read the room" is niet voor niets een uitdrukking.Do what you love, love what you do!![]()
Read the bolkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem lekker met je read the room.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zuur over Feyenoord heeft waardig afscheid genomen van de CL. Volgend seizoen beter wij hadden tenminste 15 geblesseerde spelers en zijn er nog niet met schandalig hoge cijfers afgetikt. PSV had een na genoeg fitte selectie en verliest met 7-1 in eigenhuis. Ben best trots.![]()
![]()
Vooral ook dat je het wil goedpraten
We hebben als PSV en Feyenoord beiden niks te zoeken in de laatste ronden van de CLDat is de realiteit. Al had ik Feyenoord wel meer gegund.
Nu PSV morgen nog ff met 0-7 winnen in Londen en we zijn door.Lach met een schone bips![]()
Ik heb er genoegquote:I'm surrounded by morons!
Is ook onzin.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
sinds wanneer moet er aanleiding voor zijn om Iets over wat te zeggen dan hier?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ahhhh dus DTS moet diepe discussies hebben van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar hoeft niet toch? ik wilde het er even over hebben.
Ik zeg wat en iedereen vrij om er wat over te zeggen verder of er op door te gaan
Tot nu toe zei je altijd dat het zonder jou alleen maar smileys en "Bolk" was, maar koetjes en kalfjes zijn ook niet goed genoeg voor jou?![]()
net als alles waar jullie over beginnen me ook maar iets boeien soms?Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:07 schreef kree het volgende:
net als alles waar jullie over beginnen me ook maar iets boeien soms?I'm surrounded by morons!
Heb je zin in thee?quote:I'm surrounded by morons!
Zin in een Atje nuquote:Well, life can be a riot
Naja dan negeer je lekker dat jullie er met een volle selectie af zijn gegaan en wij nog prima konden meekomen met de reserves.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral ook dat je het wil goedpraten
We hebben als PSV en Feyenoord beiden niks te zoeken in de laatste ronden van de CLDat is de realiteit. Al had ik Feyenoord wel meer gegund.
Nu PSV morgen nog ff met 0-7 winnen in Londen en we zijn door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
soms wel trouwens he? want zeker met muziek dingen enzo. maar over het algemeen negeer ik het meeste omdat het bolk op bolk is.
dus tja ? en mag ik niks zeggen van mezelf omdat het jullie dan weer eens niet boeit ?Do what you love, love what you do!![]()
Ouch, had ik een punt geraakt maatje?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja dan negeer je lekker dat jullie er met een volle selectie af zijn gegaan en wij nog prima konden meekomen met de reserves.Lach met een schone bips![]()
Ze zitten gewoon lekker onderling te keuvelen, en dan kom je overheersend met een onderwerp waarvan jij vindt dat we het over moeten hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:07 schreef kree het volgende:
net als alles waar jullie over beginnen me ook maar iets boeien soms?
Is een optie uiteraard, maar als we gewoon leuk met elkaar kunnen keuvelen, kun je minder positieve feedback krijgen er over.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb Dio aangezetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:09 schreef kree het volgende:
soms wel trouwens he? want zeker met muziek dingen enzo. maar over het algemeen negeer ik het meeste omdat het bolk op bolk is.
dus tja ? en mag ik niks zeggen van mezelf omdat het jullie dan weer eens niet boeit ?I'm surrounded by morons!
SOWquote:Well, life can be a riot
Vraag mij af of er tijdens dat Black Sabbath/Ozzy optreden ook ein-de-lijk wat van de Ronnie James dio Sabbath gespeeld gaat worden.quote:Well, life can be a riot
Tettenquote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja want anders typen we hier toch alleen maar de hele tijd "Bolk".quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar goed we hebben het nu over Trump?![]()
is optie idd, hoeft niet, en als niemand wat boeit, waarom dan zo een drama over maken?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon lekker onderling te keuvelen, en dan kom je overheersend met een onderwerp waarvan jij vindt dat we het over moeten hebben.
Is een optie uiteraard, maar als we gewoon leuk met elkaar kunnen keuvelen, kun je minder positieve feedback krijgen er over.
lig er niet wakker van hoor, ik doe ook alleen maar mijn mening even, hoeft niet Perce discussie over ter komen.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat of over Kree, of we typen Bolk. Iets anders is't niet inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want anders typen we hier toch alleen maar de hele tijd "Bolk".Well, life can be a riot
Nee je lult maar wat hebt waarschijnlijk totaal geen idee. Niemand had vandaag een overwinning verwacht en naar vermogen hebben ze het prima gedaan deed zelfs een debutant mee omdat Paxiao geblesseerd is geraakt afgelopen week.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ouch, had ik een punt geraakt maatje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
‘Trump’quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want anders typen we hier toch alleen maar de hele tijd "Bolk".I'm surrounded by morons!
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar goed we hebben het nu over Trump?![]()
![]()
![]()
soms maken hier users er meer drama van als wat het is, alleen om de drama, maar ok loop hier langer mee, kan er tegen
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt tegenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te mooi om te misse, maar valt wel mee dat sfeertjeTrust nobody![]()
nou het drama danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee je lult maar wat hebt waarschijnlijk totaal geen idee. Niemand had vandaag een overwinning verwacht en naar vermogen hebben ze het prima gedaan deed zelfs een debutant mee omdat Paxiao geblesseerd is geraakt afgelopen week.
jij maakt altijd meer drama dan er isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:12 schreef kree het volgende:
soms maken hier users er meer drama van als wat het is, alleen om de drama, maar ok loop hier langer mee, kan er tegen
alleen jij
niemand andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Earl grey en een kus op je voorhoofd?quote:I'm surrounded by morons!
letterlijk
niemand
andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb enkele weken geleden lame gegeten. Geen idee of het een dramalama was.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:12 schreef kree het volgende:
soms maken hier users er meer drama van als wat het is, alleen om de drama, maar ok loop hier langer mee, kan er tegenI'm surrounded by morons!
Contrabandaquote:I'm surrounded by morons!
neeheee ik maak met opzet soms kritische punten omdat anders dit topic zo saai gaat worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij maakt altijd meer drama dan er is
alleen jij
niemand anders
sta echt niet verkeerd over andere ideeën erover natuurlijk. maarja soms zo saai anders hier. dus stook het mss op wel jah?
Maar echt onwijs verkeerd bedoeld is het niet.Do what you love, love what you do!![]()
Lame, bro!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb enkele weken geleden lame gegeten. Geen idee of het een dramalama was.![]()
![]()
Je ging lekker slapen toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
neeheee ik maak met opzet soms kritische punten omdat anders dit topic zo saai gaat worden.
sta echt niet verkeerd over andere ideeën erover natuurlijk. maarja soms zo saai anders hier. dus stook het mss op wel jah?
Maar echt onwijs verkeerd bedoeld is het niet.Trust nobody![]()
Yup, eerlijk is eerlijk: jij bent de enige hier in DTS die voor sfeer en interessante onderwerpen zorgt!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
neeheee ik maak met opzet soms kritische punten omdat anders dit topic zo saai gaat worden.
Maar echt onwijs verkeerd bedoeld is het niet.![]()
![]()
Wel waarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, eerlijk is eerlijk: jij bent de enige hier in DTS die voor sfeer en interessante onderwerpen zorgt!Trust nobody![]()
ga ik ook hoor, want bedtijd, maar wilde dat nog ff zeggen.quote:
Oh, lamaquote:I'm surrounded by morons!
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Maar echt onwijs verkeerd bedoeld is het niet.
jij ziet drama, niemand anders ziet het
en dan maak je drama over die drama die niemand anders ziet
en na die drama die alleen jij ziet komt alleen jij op compleet willekeurige momenten iedere keer op die drama terug alsof het heel belangrijk was
iedere keer
alleen jijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inter was tegen dit gehavend Feyenoord een beetje te groot is geen schande als je een elftal van geblesseerde spelers kan opstellen.quote:
Oorzaak is gelukkig inmiddels bekend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja dank voor de veer in me reet, maar soms is dat wel beetje wat ik doe hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, eerlijk is eerlijk: jij bent de enige hier in DTS die voor sfeer en interessante onderwerpen zorgt!
Maar ok is aan jullie hoor, ik wil er best mee stoppen als het irritant is, maarja over het algemeen maakt het wel mooie discussie denk ik iig
Sp3ciaanse wijshedenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
en na die drama die alleen jij ziet komt alleen jij op compleet willekeurige momenten iedere keer op die drama terug alsof het heel belangrijk was
iedere keer
alleen jij
Happy llama, sad llama
Totally rad llama
Super llama, drama llama
Big bad mama llama
Moose, goose, llama on the loose
Mr. President Obama llama
Yes! We can!Trust nobody![]()
en dat maakt voor de mooiste discussies. over wie eens is enzo, ik heb er nooit een onwijze mening over, zeg alleen wat ik ervan denk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
iedere keer
alleen jij
Denk je is het verkeerd wat ik doe dan en niet meer doen?Do what you love, love what you do!![]()
Ach we kunnen wel vragen of je er mee wil stoppen, maar dat ben je na 10 seconden toch weer vergeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dank voor de veer in me reet, maar soms is dat wel beetje wat ik doe hier.
Maar ok is aan jullie hoor, ik wil er best mee stoppen als het irritant is, maarja over het algemeen maakt het wel mooie discussie denk ik iig
Het kan best geinig zijn om op je onbedoelde arrogantie in te gaan, maar als we met concrete punten komen, ga je er steeds waziger op in en haak je af.
Het is gewoon steeds het zelfde riedeltje.
We zitten hier gewoon gezellig te ouwehoeren. Hevige onderwerpen kunnen wel ff voor een post of 10 besproken worden, maar je bent geen discussiemeester die beslist waar het over moet gaan, en veel dingen zijn gewoon absolute inkoppers; natuurlijk weet iedereen wel dat Turmp en Putin een gevaarlijk spelletje spelen bijvoorbeeld. Je hoeft geen geniale visionair te zijn om dat te zien.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik trek al dit drama hier niet meer*geeft n happylama*
Trust nobody![]()
Dan maar bedankt voor happylama en ik ga een zo happyslaapmama doen ofzoquote:Dit drama sloopt me echt
En misschien komt het zo als platte tekst gewoon heel anders over op ons dan hoe je het bedoelt. Misschien als de woorden uit je strot komen, dat het echt anders is dan hoe het uit je tengels komt.![]()
![]()
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Kree jij gaat altijd door over dingen terwijl niemand zich er nog druk om maakt
Zo heb ik ook even een mening:')![]()
het zijn iedere keer discussies met jezelf over onderwerpen waar alleen jij om geeftquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
en dat maakt voor de mooiste discussies. over wie eens is enzo, ik heb er nooit een onwijze mening over, zeg alleen wat ik ervan denk.
Denk je is het verkeerd wat ik doe dan en niet meer doen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zag n filmpje waar m feral kitten tot rust kwam bij n kat die speciaal getraind was om kalm te doen
Zo lief
Trust nobody![]()
Pyjamalamaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan maar bedankt voor happylama en ik ga een zo happyslaapmama doen ofzoDit drama sloopt me echt
Trust nobody![]()
Mijn leven is te kort om me druk te maken over users/topics/internet/meningen… boeiuhI'm surrounded by morons!
KAP MET GASLIGHTEN.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:12 schreef kree het volgende:
soms maken hier users er meer drama van als wat het is, alleen om de drama, maar ok loop hier langer mee, kan er tegenWell, life can be a riot
tips dan voor mij? ik weet niet of ik het echt kan, want ben wel aardig flap-uit met dingen zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we kunnen wel vragen of je er mee wil stoppen, maar dat ben je na 10 seconden toch weer vergeten.
Het kan best geinig zijn om op je onbedoelde arrogantie in te gaan, maar als we met concrete punten komen, ga je er steeds waziger op in en haak je af.
We zitten hier gewoon gezellig te ouwehoeren. Hevige onderwerpen kunnen wel ff voor een post of 10 besproken worden, maar je bent geen discussiemeester die beslist waar het over moet gaan, en veel dingen zijn gewoon absolute inkoppers; natuurlijk weet iedereen wel dat Turmp en Putin een gevaarlijk spelletje spelen bijvoorbeeld. Je hoeft geen geniale visionair te zijn om dat te zien.
Maarre ok ik heb hier meer beledigende dingen gezien naar anderen als wat ik ooit gedaan heb denk. dat wel,
Dus zo kritisch over mij zijn denk ik ook weer? Tja
het maakt mooie discussie wel. en hoop wel dat jullie dat inzien. want ik beledig nooit iemand hier, tenminste niet met opzet iig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zag een filmpje van Golden Retriever die depressief werd toen haar baasjes een baby kregen. Tot ze voor die GR een puppy erbij namen. Beestje leefde helemaal opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zag n filmpje waar m feral kitten tot rust kwam bij n kat die speciaal getraind was om kalm te doen
Zo lief
Deze man spreekt louter de waarheid. Wat een ongelofelijke top gast is 't toch ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we kunnen wel vragen of je er mee wil stoppen, maar dat ben je na 10 seconden toch weer vergeten.
We zitten hier gewoon gezellig te ouwehoeren. Hevige onderwerpen kunnen wel ff voor een post of 10 besproken worden, maar je bent geen discussiemeester die beslist waar het over moet gaan, en veel dingen zijn gewoon absolute inkoppers; natuurlijk weet iedereen wel dat Turmp en Putin een gevaarlijk spelletje spelen bijvoorbeeld. Je hoeft geen geniale visionair te zijn om dat te zien.ToT
(Vind het oprecht goed dat je 'm ff op z'n plek zet. Maar in je eigen woorden, dat is 'ie na 10 seconden door de hoeveelheid bier waarschijnlijk, toch weer vergeten)Well, life can be a riot
Oww zieligquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van Golden Retriever die depressief werd toen haar baasjes een baby kregen. Tot ze voor die GR een puppy erbij namen. Beestje leefde helemaal op
En lief
Trust nobody![]()
Lamaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
knuffel heb jij nodig maargoed wist ik allang.Trust nobody![]()
Appelflap?I'm surrounded by morons!
Je bent net m'n exquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
tips dan voor mij? ik weet niet of ik het echt kan, want ben wel aardig flap-uit met dingen zeggen.
Maarre ok ik heb hier meer beledigende dingen gezien naar anderen als wat ik ooit gedaan heb denk. dat wel,
het maakt mooie discussie wel. en hoop wel dat jullie dat inzien. want ik beledig nooit iemand hier, tenminste niet met opzet iig.Die is 16 jaar jonger.
"dat ik dit doe is vervelend, maar dat komt allemaal doordat JIJ" "ik doe inderdaad weleens dit, maar dat komt allemaal omdat JULLIE"
Vent, hou op.Well, life can be a riot
Pleur niet steeds random een onderwerp er in waarvan je denkt kennis te hebben waarbij je denkt dat wij jouw inzichten niet hebben of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
tips dan voor mij? ik weet niet of ik het echt kan, want ben wel aardig flap-uit met dingen zeggen.
het maakt mooie discussie wel. en hoop wel dat jullie dat inzien. want ik beledig nooit iemand hier, tenminste niet met opzet iig.
Lul gewoon gezellig mee met ons, da's veel leuker! Misschien zijn het onderwerpen die je niet direct interesseren, maar dat hebben wij allemaal wel eens. Dan ga je ff wat anders doen terwijl dat gesprek loopt, of je probeert het iets bij te sturen met iets wat er zijdelings mee te maken heeft, maar als we het over iemand's zieke poedel hebben, kom dan in Wodansnaam niet ineens aangezet met de CO2-heffingen die ons leven de komende 10 jaar 50% duurder gaan maken of iets in die trand.![]()
ik hoef niet op mijn plek gezet te worden hoor?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze man spreekt louter de waarheid. Wat een ongelofelijke top gast is 't toch ookToT
(Vind het oprecht goed dat je 'm ff op z'n plek zet. Maar in je eigen woorden, dat is 'ie na 10 seconden door de hoeveelheid bier waarschijnlijk, toch weer vergeten)
Ik weet niet, denk dat jullie teveel oordelen dan toch?
Maar ok ik ga wss niet echt veranderen, dus leef er maar mee ofzo. hahaha
het maakt mij niet uit hoe jullie over me denken, maar weet wel dat ik nooit zo'n onwijze slechte bedoelingen heb met iedereen
tja dat ik het verkeerd verwoord en daar drama over komt ok. Maar ok kennen jullie me nu nog niet zo goed genoeg dat ik niemand drama gun?Do what you love, love what you do!![]()
Serieus kree, ik denk dat als je dat soort dingen gewoon los laat, dat het hier veel gezelliger kan zijn met jou in de gesprekken over koetjes en kalfjes.![]()
Deze man!
Als je het ff niet trekt, onderwerpen zijn niet je ding. Of het is teveel gebolk. Klik weg, ga muziek luisteren of een filmpje kijken en kom later weer terug.Well, life can be a riot
Okee, never mind dus.....dan gaan we dit soort avonden dus nog echt fucking vaak krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoef niet op mijn plek gezet te worden hoor?
Maar ok ik ga wss niet echt veranderen, dus leef er maar mee ofzo. hahaha
het maakt mij niet uit hoe jullie over me denken, maar weet wel dat ik nooit zo'n onwijze slechte bedoelingen heb met iedereen
tja dat ik het verkeerd verwoord en daar drama over komt ok. Maar ok kennen jullie me nu nog niet zo goed genoeg dat ik niemand drama gun?![]()
Je bent zelfquote:I'm surrounded by morons!
Ik ga lekker naar huisssssWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom naar mijn huisquote:
Waaaar is datquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gast!quote:Ik zat haar net te sweet talken en moet gaan slapen en nu begin jij?
Midden-Noorwegenquote:I'm surrounded by morons!
Waarom zo persoonlijk aanvallen? Jammer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze man spreekt louter de waarheid. Wat een ongelofelijke top gast is 't toch ookToT
(Vind het oprecht goed dat je 'm ff op z'n plek zet. Maar in je eigen woorden, dat is 'ie na 10 seconden door de hoeveelheid bier waarschijnlijk, toch weer vergeten)
Je kunt toch ook discussiëren zonder dit soort persoonlijke aanvallen te doen. Denk eens andersom. Vind je ook niet leuk denk ik.![]()
Samenvatting?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, never mind dus.....dan gaan we dit soort avonden dus nog echt fucking vaak krijgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Read the roomquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
Mijn leven is te kort om me druk te maken over users/topics/internet/meningen… boeiuhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie precies niemandquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb 2 beeldschermen. Op de 1 heb ik DTS open (en soms m'n mail of Facebook) en op het andere heb ik Youtube open staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:28 schreef Grotetijd het volgende:
Deze man!
Als je het ff niet trekt, onderwerpen zijn niet je ding. Of het is teveel gebolk. Klik weg, ga muziek luisteren of een filmpje kijken en kom later weer terug.
Als ik niet op Facebook zit te kletsen en DTS is ff niet m'n ding, dan ga ik ff kijken wat voor ongein Johnny Somali weer heeft uitgevreten, of hoe erg die nieuwe Sneeuwwitje aan het floppen is, of dat bepaalde Youtubers weer nieuwe zwaarden of geweren aan het uittesten zijn.![]()
* Fogel likt aan oorlel van lyltquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast!Ik zat haar net te sweet talken en moet gaan slapen en nu begin jij?
Dus leef er maar mee ofzo. Wat arrogant manquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ok ik ga wss niet echt veranderen, dus leef er maar mee ofzo. hahahaWij geven aan wat we lastig/vervelend vinden, en jij zegt dat? Mweh.
Wij oordelen misschien? Maar hoe komt dat? Door jouw actie.
Actie > reactie. Jij begint het uit niets over een random onderwerp.
Fogel noemde dat Meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, herrie maken, weer wegvliegen.
Je bent een goede gast als je gewoon lekker mee praat en je niet vastbijt in een oeverloze discussie. Maar probeer niet steeds te boventoon te voeren, want zo gaan mensen je steeds minder relaxed vinden, terwijl er niks mis met je is als je normaal mee lult met de rest.
En dat hoeft echt niet met BOLK. BOLK GVD of![]()
![]()
![]()
Of wat dan ook. Maar een onderwerp wat je interessant vind kan je prima bij aanhaken, als je maar niet doorslaat.
Well, life can be a riot
is dat niet precies zelfde andersom?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pleur niet steeds random een onderwerp er in waarvan je denkt kennis te hebben waarbij je denkt dat wij jouw inzichten niet hebben of zo.
Lul gewoon gezellig mee met ons, da's veel leuker! Misschien zijn het onderwerpen die je niet direct interesseren, maar dat hebben wij allemaal wel eens. Dan ga je ff wat anders doen terwijl dat gesprek loopt, of je probeert het iets bij te sturen met iets wat er zijdelings mee te maken heeft, maar als we het over iemand's zieke poedel hebben, kom dan in Wodansnaam niet ineens aangezet met de CO2-heffingen die ons leven de komende 10 jaar 50% duurder gaan maken of iets in die trand.
ik denk we mogen allemaal onderwerpen of dingen in pleuren hier, dat is DTS. of is er ineens een standaard ofzo wie wel en wat mag doen aan onderwerp?
Het is beetje hypocriet om te denken. van jij of ik mag wat doen en sommige is wel of niet goed, juist daarom is dit topic leuk, alle meningen,.
En no way dat ik mee ga doe aan een standaard wat hier mag behalve regels algemeen, want dan ben ik weg
Hebben jullie een leuke dag gehad?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit wc ligt hier wel een boek.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mhh, kamer heeft schilderijen, muziek, wijn, FOK!. Best OK wil ik zeggen.quote:I'm surrounded by morons!
kritisch voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Maar echt onwijs verkeerd bedoeld is het niet.
boeit ook meestal letterlijk helemaal niemand dan jouOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er word alleen nooit zomaar een onderwerp in gepleurd zo van "JONGENS, KIJK EENS. NU GAAT HET OVER DE APENHEUL!!111!!11!11!"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
is dat niet precies zelfde andersom?
ik denk we mogen allemaal onderwerpen of dingen in pleuren hier, dat is DTS. of is er ineens een standaard ofzo wie wel en wat mag doen aan onderwerp?
Het is beetje hypocriet om te denken. van jij of ik mag wat doen en sommige is wel of niet goed, juist daarom is dit topic leuk, alle meningen,.
En no way dat ik mee ga doe aan een standaard wat hier mag behalve regels algemeen, want dan ben ik weg
Vaak komen mensen hier doormiddel van hoe gesprekken verlopen op een ander onderwerp.
Zo hals over kop een onderwerp er in gooien gaat nooit goed.Well, life can be a riot
Dat klinkt inderdaad best OK.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, kamer heeft schilderijen, muziek, wijn, FOK!. Best OK wil ik zeggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* Fogel likt ook nog even aan de andere oorlelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prrrr me sleep good now........I'm surrounded by morons!
wat niet erg is an sich
maar als het dan iedere dag terug komt tot je wat anders vervelend vind gaat het wel irriterenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
soms wel soms niet, maar is hetzelfde andersom vaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
kritisch voor jou
boeit ook meestal letterlijk helemaal niemand dan jouDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, kamer heeft schilderijen, muziek, wijn, FOK!. Best OK wil ik zeggen.![]()
![]()
iedere keerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
soms wel soms niet, maar is hetzelfde andersom vaak.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gebeurd eigenlijk best wel vaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er word alleen nooit zomaar een onderwerp in gepleurd zo van "JONGENS, KIJK EENS. NU GAAT HET OVER DE APENHEUL!!111!!11!11!"
Vaak komen mensen hier doormiddel van hoe gesprekken verlopen op een ander onderwerp.
Zo hals over kop een onderwerp er in gooien gaat nooit goed.
En is ook prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vrijze Wrouwquote:Well, life can be a riot
nou ook niet echt altijd hoor?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er word alleen nooit zomaar een onderwerp in gepleurd zo van "JONGENS, KIJK EENS. NU GAAT HET OVER DE APENHEUL!!111!!11!11!"
Zo hals over kop een onderwerp er in gooien gaat nooit goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ja drammen over AI of ineens dwingend over een ander onderwerp beginnen is idd ook een vorm van bolken, dat zal niemand je kunnen verbieden, maar je ziet dat het diverse mensen behoorlijk irriteert, en dat levert reacties op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
is dat niet precies zelfde andersom?
Ik probeer je tips te geven om gewoon leuk met ons mee te komen doen, maar als jouw doel is ons te irriteren, moet je vooral op deze manier zo door blijven gaan idd!![]()
![]()
* Fogel likt ook aan linkeroorlel van shiiquote:I'm surrounded by morons!
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Jij?
Zeker net terug van werk?
Waarom jij niet?
Nee ben er nog en ga zo naar huisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drammen over AI of ineens dwingend over een ander onderwerp beginnen is idd ook een vorm van bolken, dat zal niemand je kunnen verbieden, maar je ziet dat het diverse mensen behoorlijk irriteert, en dat levert reacties op.
Ik probeer je tips te geven om gewoon leuk met ons mee te komen doen, maar als jouw doel is ons te irriteren, moet je vooral op deze manier zo door blijven gaan idd!Well, life can be a riot
Ohjaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel.
Waarom jij niet?
Nee ben er nog en ga zo naar huis
Herinner t me gisteren
Trust nobody![]()
Hoe is het in de duinen?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel likt ook aan linkeroorlel van shii![]()
![]()
Naar linksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zie dat, maar met name die zelf nooit iets van onderwerp brengen. Niet allemaal btw.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drammen over AI of ineens dwingend over een ander onderwerp beginnen is idd ook een vorm van bolken, dat zal niemand je kunnen verbieden, maar je ziet dat het diverse mensen behoorlijk irriteert, en dat levert reacties op.
Ik probeer je tips te geven om gewoon leuk met ons mee te komen doen, maar als jouw doel is ons te irriteren, moet je vooral op deze manier zo door blijven gaan idd!
En vaak kom ik hier en lees ik 40 bolk achtige of niks zeggende en ja dan wil ik nog wel eens gewoon iets erin gooien. Tis niet slecht bedoeld he?
Maar als niet doe, saai.Do what you love, love what you do!![]()
Trustenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef ToT het volgende:
Mja, morgen weer op tijd opstaan hier.fijne avond mensen, voor zover dat mogelijk is!
Trust nobody![]()
Rechter is beter?quote:I'm surrounded by morons!
Het was een lange dag. Begonnen om 10uquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woop woopquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nog steeds in mijn hoofd
Happylama sadlama totally radlamaI'm surrounded by morons!
bolk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is eenn spelllllll laat mensen lekker bolk roepenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie dat, maar met name die zelf nooit iets van onderwerp brengen. Niet allemaal btw.
En vaak kom ik hier en lees ik 40 bolk achtige of niks zeggende en ja dan wil ik nog wel eens gewoon iets erin gooien. Tis niet slecht bedoeld he?
Maar als niet doe, saai.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poe dat is lang jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was een lange dag. Begonnen om 10u
Gelukkig zo naar huisTrust nobody![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, en morgen vrijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poe dat is lang ja
Gelukkig zo naar huis
Moest jij werken vandaag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vooruit, twee likjes daar danquote:I'm surrounded by morons!
nee is nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
soms wel soms niet, maar is hetzelfde andersom vaak.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
fuck dit manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mee eensquote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: