SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sorry.....Kre-ai
Ik vind mezelf ff heel grappig
Well, life can be a riot
Ik vind 't ook geslaagdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry.....Kre-ai
![]()
![]()
Kloontje van mequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wel grappig dat nova echt direct reageert. Lijkt wel tegelijk met posten![]()
![]()
quote:dank u dank u
Well, life can be a riot
Ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry.....Kre-ai
Trust nobody![]()
al datum geprikt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, m'n meissie komt hier naar toe, en daarna kijken we wel wat we doen.:')![]()
ik wil nog even wat zeggen.
It's only kree, kree-murica fist. it's only kree.
Met andere woorden als jullie het er niet uitlezen. het is de meest bullshit president in USA.
Maargioed daarom over 4 jaar ander, maarja dat weet ik, mss die geloven nog in trump moeten eens nadenken, want die man heeft xe echt niet op rijtje. wmb?Do what you love, love what you do!![]()
Karma?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wow heb n mega blauwe plek en n kras op mijn arm plotsquote:![]()
Had ook zoiets eergister. Werd wakker met een blauwe plek op m'n bovenarm.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wow heb n mega blauwe plek en n kras op mijn arm plots
Je lijf doet rare dingen
Well, life can be a riot
Luca Toni is homoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gek hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ook zoiets eergister. Werd wakker met een blauwe plek op m'n bovenarm.
Je lijf doet rare dingen
Kan me er niks van herinnerenTrust nobody![]()
ZeauxI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik liep een keer tegen een bureau met mijn rechterbeen en begon met mijn linkerbeen te trekken. Het komt wel echt dicht bij nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ook zoiets eergister. Werd wakker met een blauwe plek op m'n bovenarm.
Je lijf doet rare dingenLach met een schone bips![]()
Tegen wie praat je? Waarom opeens over Amerika/Trump? Waarom denk je dat het ons interesseert?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef kree het volgende:
ik wil nog even wat zeggen.
It's only kree, kree-murica fist. it's only kree.
Met andere woorden als jullie het er niet uitlezen. het is de meest bullshit president in USA.
Maargioed daarom over 4 jaar ander, maarja dat weet ik, mss die geloven nog in trump moeten eens nadenken, want die man heeft xe echt niet op rijtje. wmb?
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.Well, life can be a riot
Neem de tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Globaal wat in gedachten, maar ze moet eerst d'r visum binnen krijgen.:')![]()
Dan heb je wel een ontzettend lange lulquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik liep een keer tegen een bureau met mijn rechterbeen en begon met mijn linkerbeen te trekken. Het komt wel echt dicht bij nu.Well, life can be a riot
Ow het is gewoon weer de zoveelste geniale inzicht die niemand van ons wil inzien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tegen wie praat je? Waarom opeens over Amerika/Trump? Waarom denk je dat het ons interesseert?
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.![]()
Nee ben nogal ongelukkigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan heb je wel een ontzettend lange lulLach met een schone bips![]()
Ja maar hoezo is dat nieuwsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ie op mannen valt denk ikTrust nobody![]()
Ja maar die Trump is me er ook eentje hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tegen wie praat je? Waarom opeens over Amerika/Trump? Waarom denk je dat het ons interesseert?
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.:')![]()
Misschien wou hij dit eigenlijk in de KSC postenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongelullig*quote:Well, life can be a riot
Misschien kan kree ons wat meer over hem vertellen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar die Trump is me er ook eentje hoor![]()
Daar zijn verkiezingen voor, dus een maand is niet zo gek. En als kree nog niks weet zijn die verkiezingen ook nog niet geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk niet dat je na een maand nog bericht gaat krijgen..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Voed anders Kree ffquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar die Trump is me er ook eentje hoor
Well, life can be a riot
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien wou hij dit eigenlijk in de KSC posten
Well, life can be a riot
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je komt uit het niets als een jochie van 4 binnen denderen zonder enig bewustzijn van wat er om hem heen gebeurt. Je komt binnen, gooit met wat knuffels en schreeuwt een paar keer luid voor aandacht en loopt dan weer weg.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morgen gaat PSV afgedroogd worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.Meeuwengedrag
Die ga ik onthouden
![]()
Zit hier verdomme te schaterlachen man
Well, life can be a riot
Mooie vogel termquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.![]()
![]()
Zolang t maar voor de goede zaak isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is die pleitenTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk noemen we dit meeuwengedrag. Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.!!!
![]()
Insgelijks meelzquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Nou jussie, het was altijd fijn bolken met jou![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
Iedereen voelt zich ineens aangesproken over alles![]()
![]()
Well, life can be a riot
Hou eens opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom dat nieuws was, ik geef er geen neuk om.
Mikey post het
Ik vraag waarom dat relevant is
En vervolgens heb ik t gedaan?Trust nobody![]()
Zeg! bedoel je nu mij? Woest boos hoor of niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
![]()
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
![]()
Trust nobody![]()
Wat val je mij hier nou op aan!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! bedoel je nu mij? Woest boos hoor of niet.
Ik word echt woosboest.Well, life can be a riot
Hou mij buiten die zwaardgevecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou eens op
Mikey post het
En vervolgens heb ik t gedaan?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hallo sgat hee. Ga je weer even gezellig acten hee? Hoe is 't met Wilma Sgat?quote:Well, life can be a riot
Ik geef gewoon netjes antwoord op jouw posts, Mikey neem ik in dat opzicht al lang niet meer serieus. Dus voel je gezegend dat ik waar dat om gaat jou wel nog serieus neemquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou eens op
Mikey post het
En vervolgens heb ik t gedaan?
Lach met een schone bips![]()
Meeuwengedrag @Fogelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij begint mikey
Met random posten dat een bepaald persoon homo is![]()
Je bent t met me eensquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef gewoon netjes antwoord op jouw posts, Mikey neem ik in dat opzicht al lang niet meer serieus. Dus voel je gezegend dat ik waar dat om gaat jou wel nog serieus neem
Funny way of showingTrust nobody![]()
Luca Toni.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij begint mikey
Met random posten dat een bepaald persoon homo isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is hiervanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie is dat?
En waarom is het van belang dat ie homo is?
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: