Ik acht je slim genoeg om te puzzelen.quote:
Even gekeken:quote:
Oh bijna hetzelfde aan te naam te horen. Ik eis kamervragen van Baudet.quote:
Veel plezier alvast, graag review van de collega’s.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Tot dinsdag, maandag uit eten met werk.
Thanks! Hoe bedoel je review, van het restaurant of van de collega's?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, graag review van de collega’s.
Alles maar vooral je (vrouwelijke) collega’s. Sapstengel-First Dates stijl.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks! Hoe bedoel je review, van het restaurant of van de collega's?
Oh het is IT dus vrouwelijke collega's zijn er nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles maar vooral je (vrouwelijke) collega’s. Sapstengel-First Dates stijl.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh het is IT dus vrouwelijke collega's zijn er niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh het is IT dus vrouwelijke collega's zijn er niet
Ok zijn er wel, maar ik schat zo'n 5% en geen onder mijn directe collega's waar ik dagelijks mee werk.quote:
Wat gaan we dan kijken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot september niks
Ik moet hier even van bijkomen
Het is voor mij net dat ene moment dat ik echt even rustig ga zitten (niksen).quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan kan ik weer wat nuttigs met mijn doordeweekse avond doen
[ afbeelding ]
Ik doe in de avond niks nuttigs meer. Moet dan maar gewoon weer een podcast opzetten of een nieuwe serie zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan kan ik weer wat nuttigs met mijn doordeweekse avond doen
[ afbeelding ]
Klopt ook. Het is ontspannend maar ik ben ook altijd weer blij met dat uurtje terug voor andere dingen. September is wel lang. 2-3 maandjes pauze is perfect.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is voor mij net dat ene moment dat ik echt even rustig ga zitten (niksen).
Ja 2-3 had ik ook fijner gevonden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Klopt ook. Het is ontspannend maar ik ben ook altijd weer blij met dat uurtje terug voor andere dingen. September is wel lang. 2-3 maandjes pauze is perfect.
Was geen succesquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geef je op en bewijs jezelf. @:cherrycoke kan het dus jij ook! ;-)
Maar wel een persoonlijk succes dat jij daar mooi bent gaan zitten. Lefgozer.quote:
Je zou me nu moeten zien, lekker flink afgevallen. Veel geleerd van de date dat dan weer wel, daarna geen dates meer gehad ben ook niet opzoek, dat komt pcer een maandje of 2 wel als ik op ideaal gewicht zit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel een persoonlijk succes dat jij daar mooi bent gaan zitten. Lefgozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |