SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Paulquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
@:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul![]()
@Paul schijnt dat leuk te vinden, dus neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb jij @:paul al gementioned![]()
Die krijg je sowiesoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor ik weer woest boze reacties krijg![]()
Moet @Paul wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul schijnt dat leuk te vinden, dus nee![]()
Ik snap er na al die jaren nog steeds niks vanquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap er na al die jaren nog steeds niks van![]()
Rijst met groente en wok sausquote:
En wat heb jij gegeten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooiquote:
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijst met groente en wok saus
En wat heb jij gegeten?
Ik heb mijn laatste portie pasta bolognese op. Lekker kwak sambal er doorheen gemikt.![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb mijn laatste portie pasta bolognese op. Lekker kwam sambal er doorheen gemikt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha nee bij de familie van deze mensen in Roemenië.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Huisgestookt.
Staat die ketel toevallig tegen jouw huis aan?
Gaatje boren en aftappen een optie?![]()
![]()
Die is mooierquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
De 215.000.000e is ook niet verkeerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
@Paul ? Nee. Goed dat je 't zegtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb jij @:paul al gementioned?![]()
![]()
Ik gil gewoon een keer 'bolk'
Dan ga je vast niet mokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijst met groente en wok saus
En wat heb jij gegeten?Uw ADH vitamine Worst
Wees maar blij; het is een verslaving.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Het ga je goed makkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een dubbele YvonneBolk
RIP account![]()
Voor sommigen welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wees maar blij; het is een verslaving.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een dubbele YvonneBolk
RIP account. Ik ben veranderd, aardiger
Helaas geen tuin, of vindt je dat niet erg?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga dit huis kopen:
https://www.immoscoop.be/te-koop/2350-vosselaar/779427"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bolk Belgiëquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga dit huis kopen:
https://www.immoscoop.be/te-koop/2350-vosselaar/779427Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Je moet er wat voor over hebben, om aan de Bolk te wonenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas geen tuin, of vindt je dat niet erg?![]()
Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga dit huis kopen:
https://www.immoscoop.be/te-koop/2350-vosselaar/779427![]()
![]()
![]()
Ah ik zie t jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben, om aan de Bolk te wonen
was wel wat frisser vandaag met die noorden wind. Beetje jammer weer
Do what you love, love what you do!![]()
Wie?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat zou @:paul hier van vinden?![]()
Niet? Maar dichterbij ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nog verder van jou wonen
Moest vroegah altijd voetballen tegen de trekvogels uit Nijmegen. Wat een goede grappen konden we dan maken..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
trouwens nog even complimenten over de post over de meet.
Krijg er nog soort van zin in ook
Leuk gedaan
Gaaaaaaaaf, dank!quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik zat ff te zoeken, voor het linkje, want meen die toch eens gezien te hebben op YouTube denk?quote:
Maar kan hem zo snel niet meer vinden. Is van lang terug ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
Aleeee mennekequote:
Hedde gij nog een bisken goesting?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greeeeeeesquote:![]()
![]()
![]()
Hoe is t er mee? Ik zie je niet zoveel meer
Ik heb jullie een beetje verwaarloosd hèquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Greeeeeees![]()
![]()
![]()
Hoe is t er mee? Ik zie je niet zoveel meer![]()
Alles ok
Met jou ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb jullie een beetje verwaarloosd hè![]()
Alles ok
Met jou ?![]()
![]()
Sorry Jusquote:
Maar ik had nog wel zo’n mooie lindt foto voor je gepostThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja door dat stomme BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles ok
Met jou ?![]()
Met mij gaat t prima
ik zag hetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry Jus
Maar ik had nog wel zo’n mooie lindt foto voor je gepostWas btje druk
![]()
![]()
Het is inderdaad stomquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja door dat stomme BB![]()
Met mij gaat t prima![]()
![]()
![]()
Fijn dat het prima gaat !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oeh.... Gelukkig ben je erquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles ok
Met jou ?
How can I make this topic about me?![]()
En toch kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is inderdaad stom![]()
![]()
![]()
Fijn dat het prima gaat !![]()
![]()
Soort hotpot tentje ben ik, waar je zelf een kom vult met toppings en dan bouillon kiest en de prijs door gewicht wordt bepaald. Leuk conceptUw ADH vitamine Worst
Ach nog even en dan is t weer afgelopenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is inderdaad stom![]()
![]()
![]()
Fijn dat het prima gaat !
Uhu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tis net bolkenquote:je bent een hotpottentquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Soort hotpot tentje ben ik, waar je zelf een kom vult met toppings en dan bouillon kiest en de prijs door gewicht wordt bepaald. Leuk concept
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is idd een leuk concept.. Smakelijk etenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Soort hotpot tentje ben ik, waar je zelf een kom vult met toppings en dan bouillon kiest en de prijs door gewicht wordt bepaald. Leuk concept
Nee want dat is dan nog lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zoiets als snoepen terwijl je het eigenlijk niet mag?![]()
![]()
Nee deze staat in m'n fotoboekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zat ff te zoeken, voor het linkje, want meen die toch eens gezien te hebben op YouTube denk?
Maar kan hem zo snel niet meer vinden. Is van lang terug ook wel.
Ja nog 3 weekjes ongeveerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach nog even en dan is t weer afgelopen
UhuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik bolk BB de moederquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis net bolken
[..]
je bent een hotpottent![]()
hangt ervan af hoeveel bouillon ze erbij gieten natuurlijk als het op gewicht gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
is dat niet van dat soort van docu filmpje dan. waarover jij beetje vertelde over oprichting fok enzo? die dacht ik even aan nl ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
resten Turkse pizza over, denk kan nog wel he van vrijdag?quote:
naja vorige keer iig geen last van. en heb het in de koelkast gedaan. Denk dat ik het overleef om nog op te eten
Waarom zo lang wachten? Je had het ook de volgende dag kunnen opeten?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
resten Turkse pizza over, denk kan nog wel he van vrijdag?
naja vorige keer iig geen last van. en heb het in de koelkast gedaan. Denk dat ik het overleef om nog op te etenHow can I make this topic about me?![]()
ja maar had er 3 enzo ivm minimum bestelbedrag,. opzich zijn ze redelijk ok. En gezond ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten? Je had het ook de volgende dag kunnen opeten?
Hoop groente zit erin. maar echt heel langer als vandaag durf ik dan ook weer niet ermee.
Eerst topping afgewogen, bouillon telt niet voor gewichtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af hoeveel bouillon ze erbij gieten natuurlijk als het op gewicht gaatUw ADH vitamine Worst
aha. ja dan lijkt het me een ok dealquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst topping afgewogen, bouillon telt niet voor gewicht
Staat op YouTube ja. Bijna 30 minutenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
is dat niet van dat soort van docu filmpje dan. waarover jij beetje vertelde over oprichting fok enzo? die dacht ik even aan nl ?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ja maar kan hem niet vinden? jij wel?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Staat op YouTube ja. Bijna 30 minutenDo what you love, love what you do!![]()
Ja, ik weet het, ik weet het.quote:
Maar het was een hele lange dag vandaag. Ik ben ook behoorlijk moe.How can I make this topic about me?![]()
Well, life can be a riot
Mijn dochter zit nu meisje djamila te kijken op youtube. Durf haar niet te vragen of ze fok wil opzoekenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nice, maar is toch mooi?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Duurde 10 seconden.
Denk ik niet dat je zoiets nu nog kunt maken zonder hele drama over je heen te krijgen.
maar toen nog wel. En is toch echt helemaal niks mee.
Houd je ook van retro?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:47 schreef kree het volgende:
peukje erbij, hahaha heerlijk. hou van die nostalgie.How can I make this topic about me?![]()
Meisje Djamillaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:46 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter zit nu meisje djamila te kijken op youtube. Durf haar niet te vragen of ze fok wil opzoeken
Well, life can be a riot
Retro bestequote:
Well, life can be a riot
best nog ok gemaakt als docu ook moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:47 schreef kree het volgende:
peukje erbij, hahaha heerlijk. hou van die nostalgie.Do what you love, love what you do!![]()
neuh dat niet voor mezelf. maar meer beetje dat er toen nog wel dingen konden, waar denk mss niemand eigenlijk zoveel vraagtekens bij hebben gezet toen der tijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch niet van die beige meubelen in huis?
Net zoals als kind zijn etc, (kun je het onbezorgd leven noemen denk?)
Dat zie ik dan als retro, enne nee was niks mis mee.
Of het nou harder was vroeger als nu op fok weet ik niet. Ik denk vroeger was het wel meer gemoedelijk.
En moet toch zeggen, fok is niet zo in die commercie meegegaan als bv redit of ander platformen. (die alleen maar als doel hebben om winst te maken. en je daardoor dus dingen voorschotelen die je eigenlijk niet wil zien.
Fok deed het altijd chronologisch op posts, en wmb de kracht ervan.
Tja weet niet hoe de aanwas daardoor nu is? Maar is wel waarom ik hier nog ben.
Dus complimenten aan Yvonne en Danny hoor en team om het vol te houden, meen ik echt.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch niet van die beige meubelen in huis?
Maar ik had vroeger wel veel van dat echt oude spul in huis enz.
Echt die jaren 60-70 kasten.
Vind dat zulke toffe meubels
Well, life can be a riot
Me 2quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik weet het.
Maar het was een hele lange dag vandaag. Ik ben ook behoorlijk moe.
Maar moest gewoon kokenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En van die beige tegeltjes in de badkamer die al 30 jaar niet meer goed zijn schoongemaakt. Retroquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch niet van die beige meubelen in huis?![]()
quote:
Well, life can be a riot
Mijn opa maakte vroeger zulke kabinettenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee
Maar ik had vroeger wel veel van dat echt oude spul in huis enz.
Echt die jaren 60-70 kasten.
[ afbeelding ]
Vind dat zulke toffe meubels![]()
Oranjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
En van die beige tegeltjes in de badkamer die al 30 jaar niet meer goed zijn schoongemaakt. Retro
Das retro
Dat is zo ontzettend gaaf!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mijn opa maakte vroeger zulke kabinettenWell, life can be a riot
quote:Wij hadden er vroeger 1 door hem gemaakt in huis staan, en zo heeft die er heel wat gemaakt en verkocht!
![]()
ff denken trouwens is dit niet diezelfde gozer die die docu voor Zembla maakte over het "van der sloot Coding mysterie"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Duurde 10 seconden.
Die vond ik ook mooi nl.Do what you love, love what you do!![]()
Nog een zeldzame like gegevenquote:
Ik ben lekker bezigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je bent goed bezig Sp3cquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nog een zeldzame like gegeven
Ik ben lekker bezigWell, life can be a riot
GoedbezigbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nooit getwijfeld dat je iets goeds in jezelf hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had je graag een like gegeven, maar ik ben al door mijn dagelijkse quotum heenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig![]()
![]()
Gewoon kopen van anderen die nog likes over hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had je graag een like gegeven, maar ik ben al door mijn dagelijkse quotum heenUw ADH vitamine Worst
wacht even, deze was het. (als niet gezien, leuk om te kijken, dacht Zembla. maar is van netwerk)
Is dat nou niet die zelfde gozer die dat over fok maakte? of verbeeld ik het me in?Do what you love, love what you do!![]()
Steven mag je altijd likenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig
Ripquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
resten Turkse pizza over, denk kan nog wel he van vrijdag?
naja vorige keer iig geen last van. en heb het in de koelkast gedaan. Denk dat ik het overleef om nog op te eten![]()
![]()
Best lekker gegeten maar wel ietsjes duur omdat ik alle toppings wil proberen
Uw ADH vitamine Worst
valt wel meequote:. ik ben sowieso niet zo kritisch met THT data erop.
Meestal merk je wel als het niet meer kan.
Ik denk dat ik het overleef, vind het zo zonde om in de bak te gooien ook eigenlijk
Worst HansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb heel simpel rosti rondjes, rode kool en een hamburger gebakken. Alleen nu heb ik weer honger. Lekker slim...Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind 25 toch wel erg weinig voor een pimp abonnement!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon kopen van anderen die nog likes over hebben![]()
![]()
Gewoon meer betalenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind 25 toch wel erg weinig voor een pimp abonnement!
[ afbeelding ]
Zeker zonde om weg te gooien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee. ik ben sowieso niet zo kritisch met THT data erop.
Meestal merk je wel als het niet meer kan.
Ik denk dat ik het overleef, vind het zo zonde om in de bak te gooien ook eigenlijk![]()
BAStogne een optie?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb heel simpel rosti rondjes, rode kool en een hamburger gebakken. Alleen nu heb ik weer honger. Lekker slim...![]()
Vis een optie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze heten niet voor niets zeldzaam hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vriend kartoffelrösti @JustinK @mario390quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb heel simpel rosti rondjes, rode kool en een hamburger gebakken. Alleen nu heb ik weer honger. Lekker slim...Uw ADH vitamine Worst
Oh zit er een limiet op het aantal te geven likes? Nooit geweten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haring of kibbeling zou er nu wel in gaan. Over 25 minuten gaat mijn dochter naar bed en dan ga ik even opzoek naar wat ik nogwel in huis hebquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog wat vergeten koekjes achterin het keukenkastje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haring of kibbeling zou er nu wel in gaan. Over 25 minuten gaat mijn dochter naar bed en dan ga ik even opzoek naar wat ik nogwel in huis hebHow can I make this topic about me?![]()
Lekker rman.quote:
Vanavond Kabeljauwburgertjes gegeten
Well, life can be a riot
Lekker hèquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker rman.
Vanavond Kabeljauwburgertjes gegeten![]()
Dorschfischquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker rman.
Vanavond Kabeljauwburgertjes gegetenUw ADH vitamine Worst
Rösti is een gedoe man, ik heb een aardappelrasper nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb heel simpel rosti rondjes, rode kool en een hamburger gebakken. Alleen nu heb ik weer honger. Lekker slim...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee joh, ik had gewoon de html even aangepast voor een screenshotquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh zit er een limiet op het aantal te geven likes? Nooit geweten.![]()
![]()
Ja echt heerlijk man op z'n tijd.quote:Well, life can be a riot
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, ik had gewoon de html even aangepast voor een screenshotUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, ik had gewoon de html even aangepast voor een screenshot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
He Mainly![]()
Denk dat wij het over verschillende dingen hebben. Bedoel die schijfjes van 5cm breed. Kant en klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rösti is een gedoe man, ik heb een aardappelrasper nodigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
euh nee? wtf nog duurder?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik het nu nog net ok, maar heel veel duurder moet t niet worden ook.Do what you love, love what you do!![]()
lijkt de belastingdienst welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
"Meer betalen, meer betalen", zei de kastelein
Mag, maar dan moet je voortaan bij elke post naar een commercial kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee? wtf nog duurder?
Eigenlijk vind ik het nu nog net ok, maar heel veel duurder moet t niet worden ook.Uw ADH vitamine Worst
Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag, maar dan moet je voortaan bij elke post naar een commercial kijken![]()
![]()
![]()
Nee, dank u.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag, maar dan moet je voortaan bij elke post naar een commercial kijkenHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat heb je nergens andersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
kom naar katwijk. lekker kibbeling eten![]()
of haringUw ADH vitamine Worst
En ze maakte van boter een muzikantquote:
Een muzikant pardoes
hihi LOL mss wss gwn doen zong de muzikant
En m'n zuster die heet geen kree![]()
ja en dan haak ik af, wat ik laatste keer betalen vond ik nog ok, maar te gek moet het niet worden ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag, maar dan moet je voortaan bij elke post naar een commercial kijkenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Voor jou zijn het koffie-, allesreiniger- en doekjesreclames![]()
Toetenvegers zijn eigenlijk de beste doekjes voor geknoeide koffie.How can I make this topic about me?![]()
Hebben ze in Katwijk al de beschermde oorsprongsbenaming bij de EU aangevraagd? Zodat alleen haring en kibbeling uit Katwijk zo mag hetenUw ADH vitamine Worst
nouja dat niet, want denk meeste in katwijk halen het van zelfde leverancier als ergens in NL ook.quote:
Diepgevroren shit die naar China is geweest en terug enzo.
Maar ok er zijn er mss paar nog die echt vers hebben.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
En ze maakte van boter een muzikant
Een muzikant pardoes
En m'n zuster die heet geen kree
Uw ADH vitamine Worst
hmmms voor liedje? ik zie het niet werkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Een muzikant pardoes
Vers in zee gevangen daar?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat niet, want denk meeste in katwijk halen het van zelfde leverancier als ergens in NL ook.
Diepgevroren shit die naar China is geweest en terug enzo.
Maar ok er zijn er mss paar nog die echt vers hebben.How can I make this topic about me?![]()
Ok Henkjan smitsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms voor liedje? ik zie het niet werkenUw ADH vitamine Worst
owh allang niet meer in katwijk. mss vanuit Scheveningen nog want volgens mij is daar nog steeds die veiling. of van IJmuiden.quote:
Maargoed dan betaal je wel de hoofdprijs denk voor vers gevangen.
Alle andere dingen krijg je diepgevroren en ontdooid ergens van (en check het na, wat via route loopt naar China zelfs voor fileren etc)Do what you love, love what you do!![]()
Wil wel keertje Hokkai in IJmuiden proberenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
owh allang niet meer in katwijk. mss vanuit Scheveningen nog want volgens mij is daar nog steeds die veiling. of van IJmuiden.
Maargoed dan betaal je wel de hoofdprijs denk voor vers gevangen.
Alle andere dingen krijg je diepgevroren en ontdooid ergens van (en check het na, wat via route loopt naar China zelfs voor fileren etc)Uw ADH vitamine Worst
Ai die er een muziekje achter zet en we zijn erquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Een muzikant pardoes
hokkai?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil wel keertje Hokkai in IJmuiden proberenDo what you love, love what you do!![]()
nou ik probeer me het ff voor te stellen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ai die er een muziekje achter zet en we zijn er
Maar kom er niet zo uit?
in 4/4 maat dan of hoe zie je dit voor je met tekst?
eerste regel kan ik me nog voorstellen in 6/8 ofzo? maar dan klopt de rest niet meer
zeg maar andre Hazes stijl?Do what you love, love what you do!![]()
Huh zit er een limiet op?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Betekent letterlijk Noordzee in Japans, schijnt authentiek Japans eten te zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Kibbeling zo enorm lekker. Met ravicotti saus. Of hoe je dat ook zegt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
aha oke, nou had ik hier nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Betekent letterlijk Noordzee in Japans, schijnt authentiek Japans eten te zijn
Maar wat geven ze dan in Japan als je dat dus besteld?Do what you love, love what you do!![]()
ja zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Kibbeling zo enorm lekker. Met ravicotti saus. Of hoe je dat ook zegt.
maar is koolvis wat je eet dan, geen kabeljauw
Watquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
aha oke, nou had ik hier nooit van gehoord.
Maar wat geven ze dan in Japan als je dat dus besteld?Uw ADH vitamine Worst
Klopt maar dat maakt mij niks uit 🙂quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja zo
maar is koolvis wat je eet dan, geen kabeljauwBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee mij ook niet echt, want is toch die parneerlaag en kruiden die het smaak geeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt mij niks uit 🙂
Weet niet mss kabeljauw is iets steviger ofzo. maargoed voor algemeen. het maakt mij ook niet zoveel uit eerlijk gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ben toch geen ai, weet ik veelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik probeer me het ff voor te stellen?
Maar kom er niet zo uit?
in 4/4 maat dan of hoe zie je dit voor je met tekst?
eerste regel kan ik me nog voorstellen in 6/8 ofzo? maar dan klopt de rest niet meer
zeg maar andre Hazes stijl?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Owquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk dat wij het over verschillende dingen hebben. Bedoel die schijfjes van 5cm breed. Kant en klaar.
Ja ik maak ze gewoon van aardappel
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet dus? mijn Japans enzo is niet echt goed?Uw ADH vitamine Worst
Ja zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Kibbeling zo enorm lekker. Met ravicotti saus. Of hoe je dat ook zegt.Trust nobody![]()
Mijne welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet dus? mijn Japans enzo is niet echt goed?Trust nobody![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Ria zoekt piemels: "Alle soorten kan ik gebruiken"
@:kree
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ria zoekt piemels.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Piemels zoeken RiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee johquote:ik probeer het me in gedachte voor te stellen met muziek erbij.
Krijg error dan bij regel 2 ervan
Een blauweThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit noem ik aardappelpannenkoeken en dat is mijn lievelingseten. Ziet er goed uit manquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
toch zitten hier aantal muzikale mensen?
Moeten dat toch ook in zien dat die tekst niet echt werkt?Do what you love, love what you do!![]()
Kan ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit noem ik aardappelpannenkoeken en dat is mijn lievelingseten. Ziet er goed uit man
![]()
LIEF DOENWell, life can be a riot
Ben niet eens kaal, laat staan muzikaalquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
toch zitten hier aantal muzikale mensen?
Moeten dat toch ook in zien dat die tekst niet echt werkt?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: