ja en visa versa ook hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja want hij/zij doet het ook.. Pfff
En daar is een reden voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:05 schreef Juultje1981 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn Jane en Axel amper nog te zien geweest vandaag?
durf ik niet te zeggenquote:
Ja dat heb ik ze al vaak horen zeggen vandaag. Ze krijgen geen ballen volgens henzelf en mi mi miquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:10 schreef Juultje1981 het volgende:
FEBO leest mee blijkbaar en Jane en Axel hebben het weer over hun slachtoffer rol dat ze zielig zijn
Ik zou er ook serieus scheel van gaan kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie wordt gek van die getallen, lijkt of ik aan het spacen ben zegt hij
ze praten reuze aardig over ze, en over de opmerking MIlena maar te zwijgen. wie de bal kaatst kan hem terug verwachten he. en over gat vallen gesproken wat denk je wat er met Axel gebeurd als Jane eruit gestuurd wordquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Jane en Axel hebben 'muntenwacht' en hebben het erover dat Sharice en Pootje heel anders tegen hun doen nu. Kleur bekennen prima, ieder z'n spel, maar ze kunnen buiten het spel toch gewoon normaal tegen elkaar doen vinden ze.
Filmpje: https://streamable.com/tlnsz5
Jaxel doet omgekeerd precies hetzelfde , Iedereen speelt het spel niet één uitgezonderdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is zo’n trieste bende dat kartel en heeft totaal niets meer met het spel te maken.. dit is eigenlijk gewoon puur pesten en mensen ook compleet zwart maken. Dat je daar roddelt en een spel speelt en je anderen probeert te misleiden is helemaal primaAls je klappen uitdeelt moet je ook kunnen incasseren
ze zitten immers in eenspel en willen allemaal winnen maar dit gaat echt veel te ver
en dan ook nog zo vies praten door Mattheus dat Axel achter de vrouwen aanzit
je kunt ook iemand kapot maken hè en ik geloof niet dat dat de bedoeling is.
Nu ga ik maar weer in de lurk stand want van de post hier word ik ook niet echt vrolijk.
ja van het turen kan me wel voorstellen inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat mattie last heeft van zijn lensen
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat je ook gek wordt op den duur van al die getallen
Iedereen wordt zuur als het tegen zit, de 1 laat het alleen meer merken dan een ander. Jubel als het goed gaat, sikkeneurig als het tegenzit, is menselijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:18 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat mij opvalt aan jaxel is dat zij best wel hetzelfde gedrag als Jordy vertonen. Zaterdag en zondag helemaal in jubelstemming en overdreven vrolijk en sinds ze door hebben dat shapoo niet meer met hun samenwerkt zijn ze stil en chagrijnig (ok Jordy zijn pieken en dalen in in gedrag is misschien iets heftiger maar toch)
Die gare gebroken nachten met die saaie muntwacht helpen ook niet echt mee denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat je ook gek wordt op den duur van al die getallen
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:18 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat mij opvalt aan jaxel is dat zij best wel hetzelfde gedrag als Jordy vertonen. Zaterdag en zondag helemaal in jubelstemming en overdreven vrolijk en sinds ze door hebben dat shapoo niet meer met hun samenwerkt zijn ze stil en chagrijnig (ok Jordy zijn pieken en dalen in in gedrag is misschien iets heftiger maar toch)
Al die keuzes...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:23 schreef Folies het volgende:
Jammer, was net naar Jaxel aan het luisteren, boeiend gesprek. En twinstream.
Ik vind er ook weinig aan , wel leuk qua decor gedaan maar totaal niet boeiend om naar te kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gelddruk spel heb ik eigenlijk niet zo gevolgd, kan me niet zo boeien, er is ook niet zo heel veel mee te verdienen.
Ik ben al blij dat we mee mogen kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan , wel leuk qua decor gedaan maar totaal niet boeiend om naar te kijken
Ik denk omdat het weinig boeiend wij mee mogen kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat we mee mogen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |