Hij mag wel wat meer bedenken dat er ook anderen zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Effe aandacht op hemzelf terwjjl Jolei en Matt gewoon aan het babbelen zijn ...
die brave Jolien hahaahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt vanavond weer die klok en dan 45.min proberen vannacht
Ze zijn niet leuk samenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Dbk vragen
Wat Jane vond van pootje
Axel, wat zei je die heb ik een schop gegeven?
Jane ik beantwoord bijna alle vragen met open vragen
Alles is afgemeten bij Jane
Dus dan is jane wel all in gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
Als iemand 2 munten laat vallen heb je niks meer op je rekening zegt Axel tegen Jane
Als alles wat je daar doet is om mensenquote:
Dat doen ze alleen maar en ik denk dat ze denken dat wij niet alles meekrijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als alles wat je daar doet is om mensen
( spelers en kijkers ) voor de gek te houden
Dan vind ik daar wel wat van
Ook allebei welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:38 schreef spapaars het volgende:
Met alles zie je dat niet Jordy, maar Jane een echte strateeg is.
Dat weet ze nog nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dom want dan red ze het nog niet.
ja want dan heeft ze 1000 inderdaadquote:
ew neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat pootje de vrijstelling pakt
Misschien gaat die telefoon wanneer pootje er toevallig nabij loopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat pootje de vrijstelling pakt
Met het kistjes spel die maakt denk ik nog de meeste kans naast Axel en Janequote:
Ze hebben buiten heerlijk geslapen, ze kregen zelfs extra rust dankzij Jordy.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:35 schreef greysbones het volgende:
Axel
Ik heb helemaal niks gedaan
Als die munten bij mij waren gerold
Was alles op de grond gevallen
Jane bleef alert. Axel gewoon liggen slapen en dan vanmorgen nog zo lang blijven liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben buiten heerlijk geslapen, ze kregen zelfs extra rust dankzij Jordy.
Klopt hebben ze haar gister verteld ook met de dag erbij enzoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
Sharice over Jane
Dat Jane Matti en Jolien een voorstel heeft gedaan om over te stappen naar haar
Pakt z'n momentjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane bleef alert. Axel gewoon liggen slapen en dan vanmorgen nog zo lang blijven liggen.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:49 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft het moeilijk met wat Jane gisteren heeft gedaan
Jordy gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
Axel pakt het persoonlijk zegt pootje
Hoe er gisteren werd gereageerd na het waterspelquote:
Dat was het punt niet , het ging helemaal niet over Jordy.quote:
O ok ja dat had ik gezienquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe er gisteren werd gereageerd na het waterspel
Die maakte ik dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was het punt niet , het ging helemaal niet over Jordy.
Ja je doet nu precies hetzelfde als waar Dot iedere keer wat van zegtquote:
Is gewoon een mening op een nette manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja je doet nu precies hetzelfde als waar Dot iedere wat van zegt
Jammer
Nee dat is kinderachtig jij zegt dit dus ik zeg datquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is gewoon een mening op een nette manier.
En als iedereen dat doetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is gewoon een mening op een nette manier.
Idd die wilde het niet persoonlijk maken maar als de ander het persoonlijk maakt wordt dat lastig.quote:
Ze hebben langer gezetenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:57 schreef Flow3r het volgende:
Je hebt nog 3 minuten Axel, schiet eens op
Hij mag zich wel aan gaan kledenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben langer gezeten
Dus hebben ze alle tijd vinden ze
Wat ook zo is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als iedereen dat doet
Dan wordt het
Ja maar hij deed dit
En zij deed dat
quote:
Dat eerste is wel wat pootje heeft gezegdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:01 schreef Sestra666 het volgende:
op fb lees ik weer rare dingen
david wil zichzelf op de bank zetten
jane heeft 24u aangevraagd
wtf kutfb
Waarom lees je daar danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:01 schreef Sestra666 het volgende:
wtf kutfb
Vraag hoe ze aan die info komen en dan is het stil, als je pech hebt is het ook meteen het laatste wat je in zo'n groep hebt kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:01 schreef Sestra666 het volgende:
wtf kutfb
Lijkt wel of de facers geheel andere streams hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:01 schreef Sestra666 het volgende:
wtf kutfb
BB stem zegt Goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
Er komt een munt en Jordy staat wat gekkig te dralen en kijken waar Jolien blijft?
De munt valt naast de baan op de grond en Matti raapt hem op
Niet geldig, toch?
Ja maar het geld gaat bij iedereen uit de potquote:
Op zich maakt het niets uit waar ze liggen, ze liggen toch de hele dag door.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Axel en Jane laten de anderen weer wachten
Het maakt wel uit voor de mensen buiten die al meer dan 3u in de kou zitten en graag naar binnen willen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich maakt het niets uit waar ze liggen, ze liggen toch de hele dag door.
Het over een programma hebben maakt het gedeeltelijk waar dat er een 24uur is aangevraagd?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
Dus klopt gedeeltelijk
Sharice en Jolien hadden het er vanmorgen over
Het programma van Jane
tja, ze hebben Axel en Jane vannacht express een half uur langer in de bittere kou laten zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het maakt wel uit voor de mensen buiten die al meer dan 3u in de kou zitten en graag naar binnen willen.
Ah dan klopt mijn verhaal toch aardigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het over een programma hebben maakt het gedeeltelijk waar dat er een 24uur is aangevraagd?
Het enige wat Sharice erover gehoord heeft van Jane is dat als ze eruit ligt binnen 2 weken, ze nog zou kunnen meedoen aan een ander programma, maar dat ze dan niet naar de finale zou kunnen ivm die opnamen. Daar vertelde Sharice vanmorgen wat over en dan krijg je dit soort dingen dus.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
De arrogantie van die Jordy is echt tenenkrommend. Hij bepaalt alles en iedereen buigt voor hem
Een deel van de groep wel, daarom is het goed dat er wat tegengeluiden zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
De arrogantie van die Jordy is echt tenenkrommend. Hij bepaalt alles en iedereen buigt voor hem
Dat heb ik Jane ook horen vertellen, was een week of 2 geleden eens in de suite. Milena was daar ook bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het over een programma hebben maakt het gedeeltelijk waar dat er een 24uur is aangevraagd?
Het enige wat Sharice erover gehoord heeft van Jane is dat als ze eruit ligt binnen 2 weken, ze nog zou kunnen meedoen aan een ander programma, maar dat ze dan niet naar de finale zou kunnen ivm die opnamen. Daar vertelde Sharice vanmorgen wat over en dan krijg je dit soort dingen dus.
heerlijk tochquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat er nog tegen hem in? Volgens mij hebben ze nu een clubje van vijf die twee mensen buitensluiten?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een deel van de groep wel, daarom is het goed dat er wat tegengeluiden zijn.
Als ik het goed begrepen heb op S1, dan zijn zowel Jolien, als Matti, als Jordy al gaan zeggen dat het tijd is voor de wissel van de wacht. Beginnend met 30-40 minuten voor afgesproken moment (om 11u hadden ze moeten wisselen, dus 1e melding moet dan rond 10u20 gemaakt geweest zijn)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze hebben Axel en Jane vannacht express een half uur langer in de bittere kou laten zittenToen was er ook geen medelijden met de buitenzitters toch?
Dan moeten ze het lef hebben om 1 van de twee naar binnen te gaan en bij de deur van de suite te roepen dat Axel aan de beurt is om buiten te zitten, dan heb je lef
Nu heb ik niet echt medelijden met die twee die "in de kou" buiten zitten.
Dat is ook precies de reden waarom Jane en Axel zo zijn gaan spelen.quote:
Is ook niet te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk geen streams. Ik lees hier ff en dat is het. Geen commentaar op de streams...
als ze zich zo strak aan het schema willen houden, hadden ze vannacht de klok niet moeten verzetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb op S1, dan zijn zowel Jolien, als Matti, als Jordy al gaan zeggen dat het tijd is voor de wissel van de wacht. Beginnend met 30-40 minuten voor afgesproken moment (om 11u hadden ze moeten wisselen, dus 1e melding moet dan rond 10u20 gemaakt geweest zijn)
volgens mij heeft dat te maken met zijn geheime missie, hij mag hier niks over zeggen dus moet hij onopvallend proberen te sturen wie hoeveel geld in het kistje moet doen, niemand weet toch dat hij van Jane alles heeft gestolen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft het vorige week ook besproken dat ze moet beslissen wat ze gaat doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik Jane ook horen vertellen, was een week of 2 geleden eens in de suite. Milena was daar ook bij.
Maar Jane deed NIET uitschijnen dat ze er vrijwillig voor zou vertrekken. Ze zei eerder: als ik dan wel hier nog ben, dan is het zo en doe ik die andere show niet. En Sharice zei geloof ik ook: maar je hebt hier een contract dat je ook aanwezig MOET zijn voor de finale, zelfs al lig je er al een tijdje uit, dus je kunt dan toch sowieso niet dat ander doen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft het vorige week ook besproken dat ze moet beslissen wat ze gaat doen
Correct!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:25 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat te maken met zijn geheime missie, hij mag hier niks over zeggen dus moet hij onopvallend proberen te sturen wie hoeveel geld in het kistje moet doen, niemand weet toch dat hij van Jane alles heeft gestolen?
Pootje die zichzelf op de bank wilquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb ook de streams uitgezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk geen streams. Ik lees hier ff en dat is het. Geen commentaar op de streams...
lekker dagje vrijquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien hoef ik niet meer te modden. Zijn genoeg mods hier
Het wordt er idd niet leuker opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik heb ook de streams uitgezet.
Ik vind het zo jammer dat de sfeer zo lelijk is onder elkaar, niemand uitgezonderd !!! Het zo lelijk over elkaar lullen achter de rug is gewoon niet leuk om naar te kijken en luisteren.
Jammer dat niemand gewoon zegt joh jullie hadden afwasbeurt, nee gewoon lekker galbakken.
Alleen maar zwart lullen, ( niet eens 'normaal 'roddelen maar echt lelijk vind ik.
Charice die vandeweek nog zo gezellig met Jane zingen en praten over na BB bv en nu zwart praten.
Jolien die allerlei kleding van Jane wilde lenen en nu zwart praten.
Gisteren het kartel dat ze na BB Jane en Axel gaan ontvolgen op IG .
De meeste spelen niet eens meer spel en maken het allemaal zo persoonlijk .
Je had het over dat programma van Jane, dat niks met Pootje te maken heeft en draait het dan naar mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje die zichzelf op de bank wil
Hou hier eens mee op
Erg irritant
Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane en Axel komen wacht wisselen net na het vallen van de munt.
Waren ze een half uurtje eerder gekomen, zoals afgesproken, hadden ze 2 munten kunnen vangen.
Volgens moesten ze pas om 11u30. Het kartel besliste dat het vroeger moest en ze kleinere shift gingen doen. Daar moeten zijn niet mee akkoord gaan. Plus ze zijn in de nacht al een halfuur langer geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane en Axel komen wacht wisselen net na het vallen van de munt.
Waren ze een half uurtje eerder gekomen, zoals afgesproken, hadden ze 2 munten kunnen vangen.
Ik had het over die FB postquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je had het over dat programma van Jane, dat niks met Pootje te maken heeft en draait het dan naar mij?
Nice. Treurig gedoe weer
Zo is dat nu eenmaal als je daar gevangen zit en bijna niets te doen hebt. Ze hebben alleen mekaar en hebben bijna geen prikkels. Ik zou mij ook doodergeren daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de sfeer zo lelijk is onder elkaar, niemand uitgezonderd !!! Het zo lelijk over elkaar lullen achter de rug is gewoon niet leuk om naar te kijken en luisteren.
Jammer dat niemand gewoon zegt joh jullie hadden afwasbeurt, nee gewoon lekker galbakken.
Alleen maar zwart lullen, ( niet eens 'normaal 'roddelen maar echt lelijk vind ik.
Charice die vandeweek nog zo gezellig met Jane zingen en praten over na BB bv en nu zwart praten.
Over Jordy? (geen idee, heb geen S2)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
2 buiten zitten weer iemand van binnen in de zeik te nemen
Jane komt even helpen zoeken in de koelkast, maar Jordy had het ondertussen gevonden. Stond onderaan het bakje genoteerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kan de lactosevrije boter niet vinden
nee ging geloof weer over het spel Axel deed weer alsof er 1 heel voor over gebogen liep dus vermoed Jolien of Sharice want daar hadden ze het gisteren ook zo overquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Over Jordy? (geen idee, heb geen S2)
Is dat eigenlijk gewoon een glas, waaruit Jane drinkt?quote:
Gister lieten ze mensen ook lang op hun wachten overdag. Kwamen ze ook ruim half uur later opdagenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze hebben Axel en Jane vannacht express een half uur langer in de bittere kou laten zittenToen was er ook geen medelijden met de buitenzitters toch?
Dan moeten ze het lef hebben om 1 van de twee naar binnen te gaan en bij de deur van de suite te roepen dat Axel aan de beurt is om buiten te zitten, dan heb je lef
Nu heb ik niet echt medelijden met die twee die "in de kou" buiten zitten.
Ziet eruit als een maatbekerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gewoon een glas, waaruit Jane drinkt?
Dat is toch ongewoon groot? Vannacht zat ik er ook al naar te kijken, toen nam ze ook zo'n héél groot glas warme melk mee naar buiten.
Lijkt wel bijna een vaas of zo
Ziet er uit als een maatbeker van een halve liter.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat is toch ongewoon groot? Vannacht zat ik er ook al naar te kijken, toen nam ze ook zo'n héél groot glas warme melk mee naar buiten.
Stonden vorige week de tulpen inquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Die twee hebben echt een pinda in die schedel in plaats van hersens. Jane en Axel hadden ook niet moeten zeggen hoe het is gegaan. Dat hadden ze in Jip en Janneke taal moeten doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jordy vraagt of hij de cheesecake mag maken.
Jolien roept: ja tuurlijk Jordy, het is JOUW cheesecake, JIJ hebt het betaald.
Geen reactie van Pootje en Sharice.
Jordy grapt: gaan we die dan ook gewoon door 3 verdelen (omdat er maar 3 mensen betaald hebben aan de boodschappen)
Geen reactie
word gezegd dat ik hatelijk ben tegen over Jane en Axel jeetje zegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee hebben echt een pinda in die schedel in plaats van hersens. Jane en Axel hadden ook niet moeten zeggen hoe het is gegaan. Dat hadden ze in Jip en Janneke taal moeten doen.
'luister, wij hebben alle boodschappen betaald van ons geld en daar bovenop hebben we ook nog wat van ons eigen geld aan de twee armste gegeven.'
Misschien hadden ze het dan wel begrepen, maar ik zou er geen weddenschap op afsluiten want in dingen zo verdraaien dat Jane en Axel de boeman zijn zijn ze geniaal.
Als die 2 hun hoofd kantellen hoor je 'n knikker rollenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee hebben echt een pinda in die schedel in plaats van hersens. Jane en Axel hadden ook niet moeten zeggen hoe het is gegaan. Dat hadden ze in Jip en Janneke taal moeten doen.
'luister, wij hebben alle boodschappen betaald van ons geld en daar bovenop hebben we ook nog wat van ons eigen geld aan de twee armste gegeven.'
Misschien hadden ze het dan wel begrepen, maar ik zou er geen weddenschap op afsluiten want in dingen zo verdraaien dat Jane en Axel de boeman zijn zijn ze geniaal.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die 2 hun hoofd kantelen hoor je 'n knikker rollen
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
het is wel een garde van likmeversie he
Okayquote:
Er werd toch ook 500 of 700 ¤ genomen van Matti? En hij kreeg niet dat extra geld wat Jolien en Jordy kregen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Jane en Axel hoor je niks. Hoofden zijn leegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die 2 hun hoofd kantellen hoor je 'n knikker rollen
Vooral Axelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij Jane en Axel hoor je niks. Hoofden zijn leeg
Geen idee, dat heb ik niet gezien. Maar er is ook 3500 euro van Jane gepakt door Jordy van de week dacht ik gelezen te hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd toch ook 500 of 700 ¤ genomen van Matti? En hij kreeg niet dat extra geld wat Jolien en Jordy kregen.
Dat er geld genomen werd van Jolien en Jordy valt inderdaad nog te verdedigen/beredeneren, maar zoveel van Matti nemen, lijkt me toch een gemene streek.
Dat moest geheime missie.....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik niet gezien. Maar er is ook 3500 euro van Jane gepakt door Jordy van de week dacht ik gelezen te hebben?
Ja door een secret mision maar dat weet Jane nog nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik niet gezien. Maar er is ook 3500 euro van Jane gepakt door Jordy van de week dacht ik gelezen te hebben?
Ach iedereen bagger zijn neus wel eens uit toch alleen bij ons zien ze het niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dit horen we misschien niet maar we zien het wel.....![]()
Haar kaartje waar 3500 op stond is van haar naar jordy zijn enveloppe gegaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:03 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja door een secret mision maar dat weet Jane nog niet
Dus dat....zie er ook niet naar uit om te zien.....Soms per ongeluk in de auto naast je bij het stoplicht....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach iedereen bagger zijn neus wel eens uit toch alleen bij ons zien ze het niet.
Oja brre zo smerig danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dat....zie er ook niet naar uit om te zien.....Soms per ongeluk in de auto naast je bij het stoplicht....
Daarom altijd tube mayo in de auto. Vraag ik of ze er mayo bij willen 😜quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dat....zie er ook niet naar uit om te zien.....Soms per ongeluk in de auto naast je bij het stoplicht....
ja uit het kistje van die cheque door BB de code gegeven dus soort opdracht kan je wel zeggen, hiervoor hadden Jane en Axel dus al geld van hun gepaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending zag ik dat die checks met een handtekening ondertekend zijn dus dan zou Jordy die niet kunnen gebruiken lijkt me...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haar kaartje waar 3500 op stond is van haar naar jordy zijn enveloppe gegaan
t was een secret mission, dus lijkt me welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending zag ik dat die checks met een handtekening ondertekend zijn dus dan zou Jordy die niet kunnen gebruiken lijkt me...
ze hadden ook iets van 1200 euro aan hun gegeven, in opdracht van BB en pas daarna het boodschappengeld er weer vanaf gehaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja uit het kistje van die cheque door BB de code gegeven dus soort opdracht kan je wel zeggen, hiervoor hadden Jane en Axel dus al geld van hun gepakt
voor de show volgens mijn net zoals een 'echte'chequequote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending zag ik dat die checks met een handtekening ondertekend zijn dus dan zou Jordy die niet kunnen gebruiken lijkt me...
was niet gegeven he ze moesten hun DM betalen aan de armste bewonersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden ook iets van 1200 euro aan hun gegeven, in opdracht van BB en pas daarna het boodschappengeld er weer vanaf gehaald.
dus in principe zijn jordy en jolien er alleen maar op vooruit gegaan.
gegeven of in opdracht maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was niet gegeven he ze moesten hun DM betalen aan de armste bewoners
en dat van die boodschappen was een sluwe manier van het zogezegd terug leggen, oh wat zijn we goed
Dat kwartje moet nog steeds vallen bij ze. Of ze zijn zo vervuld van haat dat ze het gewoon niet willen snappenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
gegeven of in opdracht maakt toch niet uit?
uiteindelijk is er 1200 van hun eigen geld afgegaan en bij jordy en jolien in de kas gestopt.
en hoe ze het daarna brengen is dan niet belangrijk meer, jordy en jolien zijn er uiteindelijk rijker van geworden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
Goed gesprek tussen Jordy en Mattheus. Altijd adembenemend om naar te luisteren. Die twee hebben altijd zulke geweldige gespreksonderwerpen ook![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook inderdaad. De enige die 'boos' zou kunnen worden is in mijn ogen Mattie want die is er in werkelijkheid op achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kwartje moet nog steeds vallen bij ze. Of ze zijn zo vervuld van haat dat ze het gewoon niet willen snappen
tja, mattie hoort wel bij het kartelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. De enige die 'boos' zou kunnen worden is in mijn ogen Mattie want die is er in werkelijkheid op achteruit gegaan.
Het is inderdaad niet slim vind ik van Jane en Axel om die 500 uit Mattie z'n pot ta pakken, had die dan verdeeld over iedereen.
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
gegeven of in opdracht maakt toch niet uit?
uiteindelijk is er 1200 van hun eigen geld afgegaan en bij jordy en jolien in de kas gestopt.
en hoe ze het daarna brengen is dan niet belangrijk meer, jordy en jolien zijn er uiteindelijk rijker van geworden.
Maar als ze dat hadden gedaan dan waren ze nog steeds de boeman geweest hoor. Die twee kunnen niets meer goed doen. Als er 1 van die 5 zich zou verslikken en ze zouden die redden met de Heimlich greep, dan zou de rest gillen dat ze die aan het mishandelen waren en dan zou je op FB lezen dat het lichamelijk geweld was en ze BB uitgezet zouden moeten wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. De enige die 'boos' zou kunnen worden is in mijn ogen Mattie want die is er in werkelijkheid op achteruit gegaan.
Het is inderdaad niet slim vind ik van Jane en Axel om die 500 uit Mattie z'n pot ta pakken, had die dan verdeeld over iedereen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze dat hadden gedaan dan waren ze nog steeds de boeman geweest hoor. Die twee kunnen niets meer goed doen. Als er 1 van die 5 zich zou verslikken en ze zouden die redden met de Heimlich greep, dan zou de rest gillen dat ze die aan het mishandelen waren en dan zou je op FB lezen dat het lichamelijk geweld was en ze BB uitgezet zouden moeten worden
Ik zou in een deuk liggen als Jane of Axel ook in die kist een envelop zouden mogen omwisselen. De kop van Jordy als dan de inhoud bekend wordt gemaakt is de gouden cap van dit jaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: 'Ik vroeg net wie er als laatste in de DR is geweest en dat was hij (Pootje). Envelop van David? Weg, Sharice ligt bovenop."
Sharice: "Ik zweer het op m'n mammie dat het echt waar zo is, want Pootje heeft de kist nog hierheen gebracht"
Jordy: "Kijk, en we hebben net 100x heen en weer geschud, maar zijn enveloppe komt nooit boven"
Zou hij nu vanwege zijn eigen geheime missie denken dat iemand anders ook zo'n missie gehad heeft?
Haha, als DM's een bod ongeldig mogen verklaren ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou in een deuk liggen als Jane of Axel ook in die kist een envelop zouden mogen omwisselen. De kop van Jordy als dan de inhoud bekend wordt gemaakt is de gouden cap van dit jaar.
Nope, kist met de biedingen is ook nog dicht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom er net in, normaal is toch dinsdag nomineren, maar nog niet gedaan?
ik vond haar leuker toen ze met Pootje alleen team chapo vormdequote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:53 schreef mazaru het volgende:
Sinds Sharice van team is verandert heeft ze haar oude chagrijnige hoofd weer en wordt er niet meer gelachen door haar.
[ afbeelding ]
Ja vond ik ook. Ik werd zelfs langzaam aan team Shapoo. Samen zouden ze echt veel sympathie hebben gekregen denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar leuker toen ze met Pootje alleen team chapo vormde
Nu moet ze zich "onderwerpen" aan de grillen van de kartelbaas, En dat lijkt me niet leuk als je eerder gewoon gezellig met iedereen kon doen.
Cheesecakequote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:05 schreef Harrison het volgende:
Ik zag net Jordy kijken naar die taart die uit de oven kwam, maar het was toch een kwarktaart? Hebben ze nou die hele taart inclusief de kwark in de oven gedaan?
Ze moet niets, Sharice maakt haar eigen keuzes, die in haar belang zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar leuker toen ze met Pootje alleen team chapo vormde
Nu moet ze zich "onderwerpen" aan de grillen van de kartelbaas, En dat lijkt me niet leuk als je eerder gewoon gezellig met iedereen kon doen.
Lijkt mij dat ze die kist niet mogen openen zonder toestemming.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:02 schreef danaqui het volgende:
Dat slot zat gister al verkeerd om dat zag Jane als eerste (Jane zei nog de kist is open geweest)waaop Poot zei nee kan niet of de productie heeft dat gedaan
Ik denk dat hij verwarring probeert te zaaien voor als ze nog een keer een bedrag moeten schrijven zodat ze geen grote bedragen meer gaan bieden omdat ze nu denken dat Axel of Jane geld hebben gestolen ( denk ik hè gebaseerd op niks)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand of de verdenkingen van Jordy kunnen kloppen? Of is het zijn eigen angst dat iemand anders ook zo’n missie heeft gekregen?
Afleidingsmanouvre.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand of de verdenkingen van Jordy kunnen kloppen? Of is het zijn eigen angst dat iemand anders ook zo’n missie heeft gekregen?
Het zou sowieso lullig zijn als er maar 1 de kans kreeg om met die enveloppen te rotzooienquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze die kist niet mogen openen zonder toestemming.
Maar dat cijferslot gaat vermoedelijk nog een rol krijgen.
Zal wel iets worden met een code die te winnen valt..
“Kijker” heeft beslistquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou sowieso lullig zijn als er maar 1 de kans kreeg om met die enveloppen te rotzooien
de enige die ik echt over haat hoor spreken is Axel hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kwartje moet nog steeds vallen bij ze. Of ze zijn zo vervuld van haat dat ze het gewoon niet willen snappen
Kon hij eigenlijk zelf nog een keer in die kist vannacht? Of was de code veranderd?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Misschien op volgorde via het spel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou sowieso lullig zijn als er maar 1 de kans kreeg om met die enveloppen te rotzooien
Dat weet ik dat ze die niet open mogen maken maar dat was gistermorgen nadat Jordy hem had open gemaakt die nacht, Jane liep naar buiten en keek naar de kist en toen zei ze hij is opengemaakt en Axel kwam ook nog kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze die kist niet mogen openen zonder toestemming.
Maar dat cijferslot gaat vermoedelijk nog een rol krijgen.
Zal wel iets worden met een code die te winnen valt..
oopsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:10 schreef Harrison het volgende:
[..]
Kon hij eigenlijk zelf nog een keer in die kist vannacht? Of was de code veranderd?
mooie droom waarvan je die uit niets opmaaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze dat hadden gedaan dan waren ze nog steeds de boeman geweest hoor. Die twee kunnen niets meer goed doen. Als er 1 van die 5 zich zou verslikken en ze zouden die redden met de Heimlich greep, dan zou de rest gillen dat ze die aan het mishandelen waren en dan zou je op FB lezen dat het lichamelijk geweld was en ze BB uitgezet zouden moeten worden
Ik denk dat hij maar 1 enveloppe mocht pakken en niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:10 schreef Harrison het volgende:
[..]
Kon hij eigenlijk zelf nog een keer in die kist vannacht? Of was de code veranderd?
Hij heeft voor de secret missie de code gekregen dus het kan zijn dat het slot daarna door BB is vervangenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch onmogelijk dat je die code even kraakt?
OK, moest wel even deze post aanpassen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:13 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Hij heeft voor de secret missie de code gekregen dus het kan zijn dat het slot daarna door BB is vervangen
Lijkt mij het meest logische.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:13 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Hij heeft voor de secret missie de code gekregen dus het kan zijn dat het slot daarna door BB is vervangen
De code heeft hij van BB gehad in de DBK, Jordy was gekozen door het publiek voor deze geheime missiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is raar dat Jordy het even open maakt.
Zou bijna zeggen, het zaakje stinkt.
Waarvan BB heel goed wist dat het Jordy zou worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
De code heeft hij van BB gehad in de DBK, Jordy was gekozen door het publiek voor deze geheime missie
Cheesecakequote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:05 schreef Harrison het volgende:
Ik zag net Jordy kijken naar die taart die uit de oven kwam, maar het was toch een kwarktaart? Hebben ze nou die hele taart inclusief de kwark in de oven gedaan?
hoezo? het is toch vaak dat 1 iemand ook een secret mission krijgtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hebben Jane en Axel allang verteld maar het kwartje wil maar niet vallen daarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice verteld nu dat Jaxel geld hebben moeten geven om DM te worden aan de armsten
Haat vind ik zo’n groot woord. Ik benoem het ergernis of kwaadspreken!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de enige die ik echt over haat hoor spreken is Axel hoor
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarvan BB heel goed wist dat het Jordy zou worden.
logisch, hij is momenteel gewoon nog steeds de populairste bij de kijker.. en zeker na de hetze van Jaxel afgelopen week, gunt de kijker hem deze “payback”quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarvan BB heel goed wist dat het Jordy zou worden.
Ze hebben meerder verhalen opgehangen, ook dat ze zijn gekozen om DM te worden door de kijker en dat klopt niet, ze zijn wel aangewezen als 2 sterke spelers.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat hebben Jane en Axel allang verteld maar het kwartke wil maar niet vallen daar
Niet zo moeilijk ook.quote:
nee jaxel heeft gezegd dat ze zijn gekozen voor DM door de kijker en dat ze 1200 moesten weggeven. en dit zouden zij uit eigen beweging aan de armste hebben gegevenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat hebben Jane en Axel allang verteld maar het kwartje wil maar niet vallen daar
Wel, dat hebben ze later verteldquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee jaxel heeft gezegd dat ze zijn gekozen voor DM door de kijker en dat ze 1200 moesten weggeven. en dit zouden zij uit eigen beweging aan de armste hebben gegeven
er is door hun nooit over 10% van hun vermogen gesproken en nooit over verplicht afstaan aan de 2 armste
want als ze die DM niet zouden kopen voor de 10% zou de DM automatisch naar de twee armste gaan
zelfs dat zijn ze niet; ze hadden de keuze om het voorstel aan te nemen puur omdat ze de rijkste waren xDquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben meerder verhalen opgehangen, ook dat ze zijn gekozen om DM te worden door de kijker en dat klopt niet, ze zijn wel aangewezen als 2 sterke spelers.
Door nu alle verhalen samen te voegen komen ze steeds verder met wat er écht gebeurd is
Dat ze geld hebben moeten betalen, maar zelf konden kiezen aan wie. Het eerlijke verhaal hebben ze niet verteld. Dat hoeven ze ook niet, ze strooien ze allemaal zand in de ogen. Ze hebben aan beide partijen wat anders verteld en dat komt nu bij elkaar, de puzzelstukjes beginnen te passen.quote:
denk het niet , Jordy had vanmorgen al gezegd dat als er ergens geld gegund zou worden, ze dat aan hem moeten geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:30 schreef Harrison het volgende:
Benieuwd of Jordy straks zegt dat Mattie al het gedrukte geld mag hebben, omdat hij het vorige keer allemaal van Sharice had gekregen
Heb ik ook gehoord, het was sarcastisch bedoeld wat ik zeiquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
denk het niet , Jordy had vanmorgen al gezegd dat als er ergens geld gegund zou worden, ze dat aan hem moeten geven.
oh haha,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:32 schreef Harrison het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord, het was sarcastisch bedoeld wat ik zei
Ik verheug me nu al op de discussie straks hoe het geld verdeeld moet worden. Mattie vond het behoorlijk irritant dat hij vanmorgen zei dat ze hem het geld moeten geven. Ik hoop dat hij zich verspreekt over "ik heb nog iets" en dat Big Brother dan zegt: Jordy, de secret mission is niet gelukt, je hebt je mond voorbij gepraat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
oh haha,
ik ben zo gewend aan jubelposten over jordy dat ik een sarcastische post niet eens herken
die kan echt het spel niet van de persoonlijkheid scheidenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
In 't zak gezet.
Jolien: "Ze kunnen dat zeggen, je kunt het spel en persoonlijk niet scheiden, ja, nee das waar. Maar voor mij, hoef ik haar (Jane) ook niet meer verder, ik hoef met haar verder geen diepere gesprekken meer te hebben."
Is er ook niet leuker op geworden door het spel.
Heb je het nou over de COS-sers of over de bewoners?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:23 schreef anine het volgende:
Best wel interessant om hier live te zien hoe indoctrinatie werkt. Van mensen die elkaar mochten en tot een bepaald niveau steunden naar niets positiefs meer zien aan diezelfde mensen. Puur door het continu aanhoren van negativiteit over die persoon, misschien deels waar, maar grotendeels gewoon uit de duim gezogen. Hoe beïnvloedbaar is de mens.
vind ook wel dat ze gelijk heeft Jane heeft der echt belazerd gewoonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
In 't zak gezet.
Jolien: "Ze kunnen dat zeggen, je kunt het spel en persoonlijk niet scheiden, ja, nee das waar. Maar voor mij, hoef ik haar (Jane) ook niet meer verder, ik hoef met haar verder geen diepere gesprekken meer te hebben."
Is er ook niet leuker op geworden door het spel.
ach gelul natuurlijk..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
die kan echt het spel niet van de persoonlijkheid scheiden
Jane is niet gevallen voor haar "kleine meisjes act" en dat zit haar goed dwars
het laten liggen van de twee tickets gisteren, voor jolien om te kopen, is denk ik ook al weer helemaal vergeten.
Jane heeft meerdere keren gezegd ik heb je hoog zitten meisje ik wil met jou verder en probeer je te saven waar ik kan, meerdere keren dat is dan toch ook persoonlijk om te zeggen ik jheb je hoog zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het laten liggen van de twee tickets gisteren, voor jolien om te kopen, is denk ik ook al weer helemaal vergeten.
waarmee dan precies? Jane is gisteren voor haar naar binnen gegaan en heeft netjes twee tickets voor haar laten liggen, zodat zij ze ook kon kopen toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind ook wel dat ze gelijk heeft Jane heeft der echt belazerd gewoon
goh wat aardig zeg wel de duurste ook. het gaat al eerder wanneer Jane spionnetje spelen en nogmaal in jolien der gezicht steeds gezegd heeft heb je hoog zitten meisje dus dat is persoonlijk tochquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
waarmee dan precies? Jane is gisteren voor haar naar binnen gegaan en heeft netjes twee tickets voor haar laten liggen, zodat zij ze ook kon kopen toch?
ja schiet niet echt op nuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Al 4 series gehad en nog geen ontbrekend nummer gezien.
netjes? xD eerste wat ze tegen axel zei was “ben ik dom geweest omquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
waarmee dan precies? Jane is gisteren voor haar naar binnen gegaan en heeft netjes twee tickets voor haar laten liggen, zodat zij ze ook kon kopen toch?
Ben het niet met je eens, dat kan met een potje voetbal, 2 x 3 kwartier. Maar niet als je maanden met elkaar in een huis leeft. Het is voor ons achter een schermpje makkelijk oordelenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
je hoeft het niet met mij eens te zijn hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, dat kan met een potje voetbal, 2 x 3 kwartier. Maar niet als je maanden met elkaar in een huis leeft. Het is voor ons achter een schermpje makkelijk oordelen
Valt allemaal wel mee, ze heeft gewoon het spel gespeeld en daar wordt een enorm overdreven drama van gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind ook wel dat ze gelijk heeft Jane heeft der echt belazerd gewoon
Het is zo’n trieste bende dat kartel en heeft totaal niets meer met het spel te maken.. dit is eigenlijk gewoon puur pesten en mensen ook compleet zwart maken. Dat je daar roddelt en een spel speelt en je anderen probeert te misleiden is helemaal primaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
ze had ze ook gewoon alle 4 zelf kunnen kopen en weg kunnen geven aan bijv pootje en charise;quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
netjes? xD eerste wat ze tegen axel zei was “ben ik dom geweest om
niet alles te kopen?”
want haar plan was om het kartel de twee duurste te laten kopen zodat ze meer geld kwijt raakte![]()
niet heel netjes natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, ze heeft gewoon het spel gespeeld en daar wordt een enorm overdreven drama van gemaakt.
Ze komen daar om een spel te spelen, als dan iemand tegen je zegt het spel niet altijd oprecht te spelen en je trapt er alsnog met open ogen in, mag je jezelf ook best eens in de spiegel bekijken.
Iedereen speelt daar een spel en overal wordt er een drama van gemaaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, ze heeft gewoon het spel gespeeld en daar wordt een enorm overdreven drama van gemaakt.
Ze komen daar om een spel te spelen, als dan iemand tegen je zegt het spel niet altijd oprecht te spelen en je trapt er alsnog met open ogen in, mag je jezelf ook best eens in de spiegel bekijken.
Jane heeft meerdere keren gezegd ik heb je hoog zitten meisje ik wil met jou verder en probeer je te saven waar ik kan, meerdere keren dat is dan toch ook persoonlijk om te zeggen ik jheb je hoog zittenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
nee want dat kostte haar té veel geld zei ze zelf..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had ze ook gewoon alle 4 zelf kunnen kopen en weg kunnen geven aan bijv pootje en charise;
ze heeft in mijn ogen heel netjes gehandeld omdat Jolien als tweede naar binnen zou gaan
Jordy doet niks anders als datquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ach gelul natuurlijk..
je kan niet in iemand zijn/haar gezicht lopen liegen en dan achteraf roepen “hihi was maar een spel” en dan verwachten dat iemand jouw spel en jouw persoonlijkheid scheidt..
want als jij dus zó erg (en makkelijk) over lijken kan gaan is dat overduidelijk een onderdeel van jouw persoonlijkheid
Ik snap je helemaal. Ik ben ook 90% in lurkstand.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is zo’n trieste bende dat kartel en heeft totaal niets meer met het spel te maken.. dit is eigenlijk gewoon puur pesten en mensen ook compleet zwart maken. Dat je daar roddelt en een spel speelt en je anderen probeert te misleiden is helemaal primaAls je klappen uitdeelt moet je ook kunnen incasseren
ze zitten immers in eenspel en willen allemaal winnen maar dit gaat echt veel te ver
en dan ook nog zo vies praten door Mattheus dat Axel achter de vrouwen aanzit
je kunt ook iemand kapot maken hè en ik geloof niet dat dat de bedoeling is.
Nu ga ik maar weer in de lurk stand want van de post hier word ik ook niet echt vrolijk.
Dat waren idd haar motieven en dat zei ze ook direct tegen Axel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee want dat kostte haar té veel geld zei ze zelf..
doe nou niet alsof het een handreiking is geweest van haar want het was simpelweg gewoon een niet overwogen keuze om die twee te laten hangen, sterker nog; met kwade intenties door de andere 1000¤ te laten betalen waar zij 500¤ voor betaald had
jij heb zeker niet eergisteren nacht gekeken en die nacht ervoor hoe Jaxel de andere en BB zat af te zeiken echt woord voor woord letterlijk. DKG_Tegengas heeft er filmpjes van ik zou zeggen ga die eens kijken van 22.00 tot 00.00quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is zo’n trieste bende dat kartel en heeft totaal niets meer met het spel te maken.. dit is eigenlijk gewoon puur pesten en mensen ook compleet zwart maken. Dat je daar roddelt en een spel speelt en je anderen probeert te misleiden is helemaal primaAls je klappen uitdeelt moet je ook kunnen incasseren
ze zitten immers in eenspel en willen allemaal winnen maar dit gaat echt veel te ver
en dan ook nog zo vies praten door Mattheus dat Axel achter de vrouwen aanzit
je kunt ook iemand kapot maken hè en ik geloof niet dat dat de bedoeling is.
Nu ga ik maar weer in de lurk stand want van de post hier word ik ook niet echt vrolijk.
Ja want hij/zij doet het ook.. Pfffquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij heb zeker niet eergisteren nacht gekeken en die nacht ervoor hoe Jaxel de andere en BB zat af te zeiken echt woord voor woord letterlijk. DKG_Tegengas heeft er filmpjes van ik zou zeggen ga die eens kijken van 22.00 tot 00.00
Had je ook hieronder kunnen reageren...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja want hij/zij doet het ook.. Pfff
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |