SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
AND TEAR.quote:
Toch fijn dat ze vermelden dat het zich in een alternatieve realiteit afspeeltquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:24 schreef Ang3l het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ding_explained_in_a/
Goeie uitleg trouwens.
Same mijn broeder maar, deeltje twee komt al in juni en heb nog wel genoeg te spelen. Van ‘t weekend Tactician Dark Urge run gestart met BG3.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:43 schreef Coco het volgende:
Krijg zin in een replay. Heb de director's cut nog niet gedaan.
Vind ik persoonlijk wel geruststellend jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze vermelden dat het zich in een alternatieve realiteit afspeelt
Wacht nou toch ff op patch 8quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Same mijn broeder maar, deeltje twee komt al in juni en heb nog wel genoeg te spelen. Van ‘t weekend Tactician Dark Urge run gestart met BG3.
De performance is schijnbaar enorm kutquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:17 schreef Coco het volgende:
Vandaag Rise of the Ronin ook uit op PC.
Hoe waren de ervaringen daarmee?
(Nioh 1+2 waren top. Team Ninja goden. Wo-Long voelde als een casual Nioh Light, meh)
Ik lees het, dat wordt weer geforceerd DLSS gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De performance is schijnbaar enorm kut
Dat lost het probleem niet op met stotters op een 4090quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees het, dat wordt weer geforceerd DLSS gebruiken.
Ach ja, het is al heel lang ellende op dat gebiedquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat lost het probleem niet op met stotters op een 4090
https://x.com/TeamNINJAStudio/status/1899446459205886226
Please understand 😂💀
"Wij verkopen het spel full price en wacht aub op patches"
Ik snap die bedrijven echt niet. De Steam reviews zijn nu al tering slecht. Stel je game gewoon een maand uit en je hebt positieve word of mouth bij de launch.
Nu zit je anderhalve week voor AC Shadows een kut product te releasen waar niemand de vingers aan wil branden.
Wie maakt dit soort beslissingen joh
Zag 't ja maar ik wilde toch niet de Drunken Master subclass met monk dus ben gewoon begonnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht nou toch ff op patch 8
Zag dat de classes door de stress test waren gegaan.
Ik wacht vooral op Bladesinger Wizard en Druid Circle of the Stars, want die speel ik beide in de TTRPG.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zag 't ja maar ik wilde toch niet de Drunken Master subclass met monk dus ben gewoon begonnen.Helaas geen Way of the Kensei subclass.
![]()
japanse studios en broken pc ports noem een meer iconisch duoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja, het is al heel lang ellende op dat gebied![]()
Wat was KCD2 daar een uitzondering op.
Rise of the ronin, ghost of yotei, AC Shadows..... ik haal ze echt continu door elkaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:17 schreef Coco het volgende:
Vandaag Rise of the Ronin ook uit op PC.
Hoe waren de ervaringen daarmee?
(Nioh 1+2 waren top. Team Ninja goden. Wo-Long voelde als een casual Nioh Light, meh)
Dragon Age gratis?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:47 schreef Peejtur het volgende:
Nieuwe AC aangeschaft. Nog weekje wachten. Zin in
Split Fiction is echt leuk! Mijn rouw op zich ook wel maar niet elke dag.
En Dragon Age ben ik verslaafd aan. Wilde hem al hebben maar door de slechte verhalen en hoge prijs nooit aangeschaft. Nu hij gratis was geprobeerd maar was ook wel geld waard. Niet volle pond maar had er wel wat voor over gehad. Erg mooi spel.
Veilguard zat bij plus in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dragon Age gratis?
Veilguard of een oudere? Zit die in de plus nu dan of zo?
Ah vandaar. Snap ik wel, gezien de verkopen.quote:
Ik snap echt helemaal niets van de 'hype' van AC iedere keer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit
Bekijk deze YouTube-video
Combat van 10 jaar geleden. Npc's staan maar wat te staan en pretenderen gesprekken te hebben. je hoort wat geroezemoes maar ziet niemand een gesprek hebben.
0,0 interactie met npc's.
Rdr2 kwam toch 5/6 jaar geleden uit?
Paard animaties en geluiden zijn 1 op 1 hetzelfde als Valhalla
De AI is zo retarded als maar kan zijn.
De combat ziet er saai uit, en sponzig. Geen fijne hits en het ziet er niet impactvol uit. Die stomme zwart wit animaties ook (ze werken al aan een patch).
Ik snap echt niet dat mensen hier hyped voor zijn. Het ziet er echt niet goed uit.
Ik had er wel enigszins zin in maar ga dan wel verder met Ghost of tsushima en evt pik ik Rise of Ronin op
Ik ben al snel tevreden zolang ik kan rondlopen in het oude Egypte / Griekenland / Japan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Combat van 10 jaar geleden. Npc's staan maar wat te staan en pretenderen gesprekken te hebben. je hoort wat geroezemoes maar ziet niemand een gesprek hebben.
0,0 interactie met npc's.
Rdr2 kwam toch 5/6 jaar geleden uit?
Paard animaties en geluiden zijn 1 op 1 hetzelfde als Valhalla
De AI is zo retarded als maar kan zijn.
De combat ziet er saai uit, en sponzig. Geen fijne hits en het ziet er niet impactvol uit. Die stomme zwart wit animaties ook (ze werken al aan een patch).
Ik snap echt niet dat mensen hier hyped voor zijn. Het ziet er echt niet goed uit.
Ik had er wel enigszins zin in maar ga dan wel verder met Ghost of tsushima en evt pik ik Rise of Ronin op
Ik zag in een quote alleen "Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit" en wist DIRECT dat het van een post van jou wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ware t niet dat Valhalla al heel snel naar Engeland gaat en maar heel kort in Scandinavie blijft.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ben al snel tevreden zolang ik kan rondlopen in het oude Egypte / Griekenland / Japan.
Vikings heb ik helemaal niks mee dus Valhalla zou ik niet spelen bijv., daar is de gameplay idd te matig voor.
Maar AC Japan ook niet day 1. De complete edition over 2-3 jaar voor 15-20 euro of zo.
Snap ik maar het is jammergenoeg ook zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag in een quote alleen "Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit" en wist DIRECT dat het van een post van jou was
Omdat kwantiteit > kwaliteitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Snap ik maar het is jammergenoeg ook zo.
Waarom kan een developer als Ubisoft die zo groot is, niet iets produceren wat ook maar in de buurt komt bij een RDR2 van 6 jaar geleden.
Ja helaas wel. Maar omdat dit het Odyssey team was, en die vond ik best oké, en ook wat langere dev tijd was ik best hoopvol.quote:
Er zijn al een hoop dingen die nog gepatched moeten worden als ik het zo lees. Geen haarstijlen etc is toch jammer.quote:Cannot turn off the black and white assassination effect at launch, should be available post launch.
Devs are looking into new game plus with 'smart' additions.
Elite Soldiers will replace the Samurai Daisho at the castles after they've been dispatched. This will be added post launch.
There are traditional side quests as well as side quests that are integrated into the main ones.
The mercenaries system from previous AC games will not be returning; the guardians system will take its place. The guardians will become active when the alarm bells are rung and will not randomly encounter the player.
Looking into damage number for post launch.
No preset layouts for hideout modes.
No dye features for outfits but there are multiple colours of the same outfits.
No naval battles
New abilities and weapons will become available down the line.
No hair and beard styles, at least not for launch.
Copy/paste is goedkoper en mensen kopen t.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Snap ik maar het is jammergenoeg ook zo.
Waarom kan een developer als Ubisoft die zo groot is, niet iets produceren wat ook maar in de buurt komt bij een RDR2 van 6 jaar geleden.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef StateOfMind het volgende:
Het Engeland in Valhalla vind ik nog steeds een van de mooiste game werelden ooit, schitterend.
Daarom ook een van de mooiste en niet de mooistequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:38 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik niks mooiers ben tegengekomen dan Ghost of Tsushima.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:47 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
FromSoftware’s trilogy of Armored Core games on the original PlayStation joins PlayStation Plus Premium.
Prince of Persia big w. Complete Edition upgrade is regelmatig een eurootje of 5 dus dan heb je alle content.
quote:Ubisoft-proces: gerechtigheid brengt de sluier op over jaren van seksuele en morele intimidatie
Bobigny (Frankrijk) – Seksistische, racistische of homofobe beledigingen, permanente vernedering: drie voormalige senior executives zullen zich vanaf maandag voor het Bobigny Strafhof uitleggen over de systematische seksuele en morele intimidatie waarvan ze worden beschuldigd dat ze ze hebben geleid binnen Ubisoft, de Franse videogamegigant.
En elke editie is ook steeds weer een beetje minder als de vorige.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Kickinalfa het volgende:
AC is net als Fifa. Iedereen keer meer van hetzelfde met een mooi marketingverhaal eromheen en iedereen koopt het.
En als iemand het leuk vindt prima toch.
Waarom zou je je er druk over maken, je kunt het spel ook gewoon links laten liggen.
Omdat ik wil dat het BETER WORDTquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef Kickinalfa het volgende:
AC is net als Fifa. Iedereen keer meer van hetzelfde met een mooi marketingverhaal eromheen en iedereen koopt het.
En als iemand het leuk vindt prima toch.
Waarom zou je je er druk over maken, je kunt het spel ook gewoon links laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |