Jij wel?quote:
🤔quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
salah is een goeie speler, maar geen goeie voetballer
Ok Johanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net als, ik noem maar iemand, Djokovic?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kunnen we misschien dat verhaal nog eens oprakelen dat ze hem uitlachten bij Barendrechtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef tong80 het volgende:
Sneijder. "Dumfries kwam nieuw, maar als je de mensen hoort... Die zeggen: er loopt geen betere rechtsback rond in Italië, en misschien ook niet op de Europese velden. Die status heeft hij hier toch wel ontwikkeld.
En dan als cliché punt op de I, dat-ie alles uit z'n carrière haalt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen we misschien dat verhaal nog eens oprakelen dat ze hem uitlachten bij Barendrecht
Royston Drente ook. Alleen haalde die het er in drie jaar al allemaal uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan als cliché punt op de I, dat-ie alles uit z'n carrière haalt.
Ja dat is de enige manier om tot strafschoppen te komenquote:
Was vroeger ook zo met Oxlade naar Chamberlain.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Alexander speelt de bal ook echt steeds naar Arnold geloof ik
Schwarzenegger?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Alexander speelt de bal ook echt steeds naar Arnold geloof ik
Klopt. Die wordt soms ook verweten er juist niet alles te hebben uitgehaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Royston Drente ook. Alleen haalde die het er in drie jaar al allemaal uit.
Nee, dat was een goede speler maar geen goede voetballer.quote:
Van die koppeltjes waar ze het altijd over hebben denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was vroeger ook zo met Oxlade naar Chamberlain.
Ik ben een Gunner en ik gun ze niks. Ook omdat twee van mijn beste vrienden hartstochtelijk Liverpool fans zijn. Eén ervan is zelfs hier voetbalmod geweest.quote:
Net als Dembele, goeie speler, maar technisch geen goeie voetballer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als, ik noem maar iemand, Djokovic?
Heerlijke wedstrijd idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef RipCity het volgende:
Die spelers van Liverpool en PSG moeten aan beademing straks.
Lachen om spelers als Lang en Bakayoko die denken mee te kunnen doen op dit niveau
Cruijff: 'Van Nistelrooij heeft een slechte techniek voor een goede voetballer, en een goede techniek voor een slechte voetballer.'quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net als Dembele, goeie speler, maar technisch geen goeie voetballer.
Tillman is een betere voetballer dan salah , geen betere speler
En terechtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord wil weer eens een penalty.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, dat was een goede speler maar geen goede voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |