SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sachertortequote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:27 schreef mario390 het volgende:
der pfarrer begrub sie mit rührenden worten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sauerkraut mit zahnequote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:27 schreef mario390 het volgende:
der pfarrer begrub sie mit rührenden worten![]()
Mario hoe oud ben je eigenlijk?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sie treffen sich täglich um viertel nach drei, oh, oh, oh (oh yeah)
Am Stammtisch im Eck in der Konditorei, oh, oh, oh (oh yeah)
Und blasen zum Sturm auf das Kuchenbuffet
Auf Schwarzwälder Kirsch und auf Sahne-Baiser
Auf Früchteeis, Ananas, Kirsch und Banane
Aber bitte mit Sahne (aber bitte mit Sahne)
Sie schwatzen und schmatzen, dann holen sie sich, oh, oh, oh (oh yeah)
Noch Buttercremetorte und Bienenstich, oh oh oh (oh yeah)
Sie pusten und prusten, fast geht nichts mehr rein
Nur ein Mohrenkopf höchstens, denn Ordnung muss sein
Bei Mathilde, Ottilie, Marie und Liliane
Und das Ende vom Lied hat wohl jeder geahnt, oh, oh, oh (oh yeah)
Der Tod hat reihum sie dort abgesahnt, oh oh oh (oh yeah)
Die Hinterbliebenen fanden vor Schmerz keine Worte
Mit Sacher- und Linzer und Marzipantorte
Hielt als letzte Liliane getreu noch zur Fahne
Doch auch mit Liliane war es schließlich vorbei, oh, oh, oh (oh yeah)
Sie kippte vom Stuhl in der Konditorei, hm, hm, hm (oh yeah)
Auf dem Sarg gab's statt Kränzen verzuckerte Torten
Und der Pfarrer begrub sie mit rührenden Worten
Dass der Herrgott den Weg in den Himmel ihr bahne
Aber bitte mit Sahne (aber bitte mit Sahne)![]()
Ohquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere duitse zanger die niemand kent
Ja ik ben benieuwd hoe oud hij is want ik heb geen beeld van Mario nog
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kenn je udo jürgens niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere duitse zanger die niemand kent![]()
Zin in een boterhamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hij was in duitssprachige berijk de grotste muziker ,2014 overleden en oostenrijker
hij gewann de song contest in 60er![]()
Men iedereen is zo gestrest
Ja gewoon rustig doen
En waar kan dat nou beter in dan met
Mario
Mario-o-o
Mario
Mario-o-o
Ik neem je mee
Waar paardenbloemen bloeien
Naar groene weides met,
,
![]()
Het DTSleven
Ver weg van de grote stad![]()
Nooit van gehoordWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hertenbiefstuk en citroentaart
DU !!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:40 schreef mario390 het volgende:
julie kennen udo jürgens niet, maar somige in topic kennen hem wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik zou zoiets nooit posten.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende: [..] Ik dacht heel even dat @:killemwieft dit had gepost
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ohquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ken ze ook niet hoor. En ik ben 38quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet hem kennen, kenn je falco ook niet?
vraag je moeder wie udo jürgens is![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dann kenn je geen duitse muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet hoor. En ik ben 38![]()
Ziet er 3f achtig jankerig uit ga niet klikken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolland & Bollandquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet hem kennen, kenn je falco ook niet?
vraag je moeder wie udo jürgens isProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Best leuk liedjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziet er 3f achtig jankerig uit ga niet klikken.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Neenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
3fmquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of hij heeft een Duitse dame aan de haak geslagen waardoor hij nu een leven heeft.quote:
Misschien luistert hij nu naar Udo Jurgensquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of hij heeft een Duitse dame aan de haak geslagen waardoor hij nu een leven heeft.![]()
![]()
Schnappie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien luistert hij nu naar Udo Jurgens
Luna snowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die ongewassen wereldverbeteraars.quote:
Giel Beelen vroeger Tim HofmanFrank van Ellende oa al keek ik vroeger wel die freaknacht uitzendingen van Giel op tv.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Aziaten houden niet zo van woke.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die ongewassen wereldverbeteraars.
Giel Beelen vroeger Tim HofmanFrank van Ellende oa al keek ik vroeger wel die freaknacht uitzendingen van Giel op tv.
Voor de pretparken?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerlijk ze bouwen wel mooie pretparken daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maatje van me is daar geweest. Na een keer eten heeft hij een week op de plee gezeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou best op vreetvakantie naar India willen.![]()
Ja, niks op straat vreten natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maatje van me is daar geweest. Na een keer eten heeft hij een week op de plee gezeten.
Volgens mij is het overal ellende. Krijg je als de kok zijn reet afveegt met zijn handpalm.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, niks op straat vreten natuurlijk.![]()
Gewoon een extra pepertje in het eten flikkeren, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is het overal ellende. Krijg je als de kok zijn reet afveegt met zijn handpalm.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoewel ik wel eens gruwelijk lekker Indisch gegeten heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon een extra pepertje in het eten flikkeren, dan komt het wel goed.
Was met een maatje naar Marokko. (Waar ze dachten dat wij gay waren though)
Konden we voor 15 euro op het dak van een 5 sterrenhotel in het restaurant eten.
Sloeg nergens op. Maar die cheapskate vond het alsnog te duur dus we hebben regelmatig voor 3 euro kip moeten eten op die veel te drukke kutmarkt.![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is het overal ellende. Krijg je als de kok zijn reet afveegt met zijn handpalm.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je wilt ook niet weten wat er allemaal in het frituurvet bij de gemiddelde snackbar drijft. Zolang het maar heet genoeg isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet zoveel, zolang je het gerecht maar goed verwarmt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 01:49 schreef KoningWouter het volgende:
Nederland is niet islamitisch genoeg
FantastischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga vandaag naar de apotheek en that's it.
Heb op een of andere manier mijn pillen verkeerd genomen dus moet nieuwe.![]()
wat zeg je daar vor onzinquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:03 schreef KoningWouter het volgende:
De islam is het beste dat ons ooit is overkomen.![]()
![]()
Waarom Nederland niet islamitisch genoeg is
Nederland staat bekend als een vrij en tolerant land, waar verschillende culturen en overtuigingen naast elkaar bestaan. Toch is er een groeiend besef dat bepaalde aspecten van de Nederlandse samenleving gebaat zouden zijn bij een sterkere islamitische invloed. Dit artikel onderzoekt waarom Nederland niet islamitisch genoeg is en hoe een grotere rol voor islamitische waarden bij zou kunnen dragen aan een schonere, moreel sterkere en hechtere samenleving.
1. Een gebrek aan morele structuur
In Nederland heerst een sterk individualistisch klimaat waarin traditionele normen en waarden steeds meer vervagen. De secularisatie heeft geleid tot een maatschappij waarin vrijheid soms wordt verward met normloosheid. Islam biedt een duidelijke morele structuur waarin respect, familiebanden en gemeenschapszin centraal staan. In een samenleving waarin islamitische waarden sterker vertegenwoordigd zijn, zou er minder sprake zijn van morele vervaging en meer respect voor elkaar.
2. Overmatige blootheid en gebrek aan bescheidenheid
Een van de meest zichtbare aspecten van de Nederlandse cultuur is de normalisering van blootheid in het dagelijks leven, zowel in kleding als in media. Vanuit islamitisch perspectief wordt bescheidenheid gezien als een kernwaarde die niet alleen gaat over kleding, maar ook over gedrag en interacties. Een samenleving die meer islamitische waarden omarmt, zou kunnen streven naar meer bescheidenheid en wederzijds respect in de publieke ruimte.
3. Gemeenschapsgevoel en sociale verantwoordelijkheid
De Nederlandse maatschappij is sterk gefocust op het individu, wat kan leiden tot een gebrek aan sociale samenhang. Islam benadrukt het belang van de gemeenschap (ummah), waarbij solidariteit en zorg voor elkaar een fundamentele rol spelen. Door islamitische principes, zoals het geven van zakat (liefdadigheid) en het ondersteunen van zwakkeren in de samenleving, sterker te integreren, kan Nederland een hechtere en zorgzamere maatschappij worden.
4. Discipline en structuur in het dagelijks leven
Een ander aspect waarin Nederland tekortschiet, is discipline en regelmaat in het dagelijks leven. De islam moedigt een gestructureerd bestaan aan, met vaste gebedstijden, vasten tijdens Ramadan en duidelijke richtlijnen voor ethisch gedrag. Dit draagt bij aan een sterkere mentale en fysieke discipline, wat ook positieve effecten kan hebben op de bredere samenleving.
5. Respect voor het heilige en spirituele
De secularisatie heeft ertoe geleid dat Nederland steeds minder aandacht heeft voor spiritualiteit en het heilige. Religie wordt vaak gezien als een privézaak, terwijl islam juist het idee uitdraagt dat geloof een centrale rol in het leven speelt. Een islamitischer Nederland zou meer ruimte maken voor spirituele ontwikkeling en een dieper bewustzijn van de rol van geloof in het dagelijks leven.
Conclusie
Nederland heeft veel vrijheden en mogelijkheden, maar kampt tegelijkertijd met een gebrek aan morele structuur, gemeenschapsgevoel en bescheidenheid. Islamitische waarden kunnen bijdragen aan een samenleving die schoner, hechter en respectvoller is. Een herwaardering van deze principes kan Nederland verrijken en een stap zetten naar een meer gebalanceerde en harmonieuze maatschappij.![]()
Alles in één keer bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
Heb op een of andere manier mijn pillen verkeerd genomen dus moet nieuwe.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:13 schreef mario390 het volgende:
islam is toestandig dat terroranschlagen zijn![]()
Ja maar niet alles is perfect, het is wel super dat we zo veel moskeen en zo bouwen. En al die hoofddoekjes en verheven gedrag. Dat is toch allemaal super?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:13 schreef mario390 het volgende:
islam is toestandig dat terroranschlagen zijn![]()
Nah, heb normaal zo'n rol met zakjes waar ik gewoon 3x per dag een zakje moet opvreten.quote:
Alleen heb ook andere pillen in een doosje die niet in de rol zitten en die moet ik elke dag een halve. Alleen was wat te veel aan het spacen deze week en heb denk ik 2 of 3x te vaak die pil genomen of zo.![]()
de islam terroristen zijn ook okayquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:19 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat je niet vor de islam.terroristen bent , de islam de niks doen zijn okay
dat doen ze gewoon omdat wij niet tolerant genoeg zijn. we moeten daarom ook kerken afbreken en christendom verbieden. als iedereen islamiet zou zijn waren aanslagen ook niet nodig.![]()
![]()
Sarcasme, Mario!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:22 schreef mario390 het volgende:
terroristen zijn niet okay dat akzeptier ikniet dijn uitzegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haha nee ik loop te dollenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:22 schreef mario390 het volgende:
terroristen zijn niet okay dat akzeptier ikniet dijn uitzeg
ik vind de islam een regelrechte ramp.![]()
Je kent me te goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
lekker, welk pilletje een zolpi?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1694 / +242 / +0 / 4159 / 4579
2. KillemWieft / 410 / +35 / +11 / 273 / 409
3. KoningWouter / 372 / +64 / +40 / 1424 / 1645
4. devzero / 302 / +42 / +4 / 194 / 255
5. hemarookworst / 257 / +19 / +0 / 835 / 997
6. _UserName_ / 242 / +12 / +0 / 443 / 558
7. Bally-b / 207 / +0 / +0 / 42 / 77
8. Moeraskat / 205 / +15 / +5 / 1968 / 2116
9. kree / 195 / +0 / +0 / 779 / 875
10. gebrokenglas / 170 / +9 / +0 / 1140 / 1280
11. Lovely / 168 / +23 / +0 / 913 / 1058
12. sp3c / 162 / +33 / +0 / 303 / 366
13. Grotetijd / 136 / +6 / +0 / 592 / 694
14. HappyCharly / 135 / +10 / +1 / 828 / 937
15. mario390 / 127 / +6 / +4 / 130 / 192
16. maily / 114 / +4 / +0 / 1173 / 1299
17. Pinnenmutske / 112 / +49 / +0 / 228 / 306
18. Dr.Mikey / 104 / +15 / +6 / 282 / 344
19. Moonlight / 101 / +7 / +0 / 448 / 517
20. AardappelSchotel / 89 / +25 / +0 / 721 / 791SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh dat is vervelend denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
Heb op een of andere manier mijn pillen verkeerd genomen dus moet nieuwe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe krijgt Justin het in godsnaam voor elkaar altijd zo uit te lopen op de rest, en dat overdag?quote:![]()
Zoveel posten dat je weet dat het toch geen zin heeft als hij er is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe krijgt Justin het in godsnaam voor elkaar altijd zo uit te lopen op de rest, en dat overdag?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zit wat inquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel posten dat je weet dat het toch geen zin heeft als hij er is.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]mooi toch
pillen zijn stoer en lekker, heb nog nooit een zolpi gehad though.![]()
Ik wil het niet te laat maken. Ben moe, maar als ik niks neem gaat het nog wel even duren voordat ik slaap. Zolpidem is snoepgoed voor jou.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
MelkflesbolkEen week minus ziekenhuisdagen, 5 dus iddquote:Op maandag 10 maart 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de kraamhulp? Dat is 5 dagen ofzo?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Online intimidatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel posten dat je weet dat het toch geen zin heeft als hij er is.
En dotteke laat hem lopen in de ochtend.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik wil het niet te laat maken. Ben moe, maar als ik niks neem gaat het nog wel even duren voordat ik slaap. Zolpidem is snoepgoed voor jou.
heb 2 jaar lang lorazepam gehad. veel te lang. op een gegeven moment kreeg ik last van paniekaanvallen dat bleek dus gewoon door dat spul te komen.
en stoppen was echt HELL. besloot door de ellende om ook maar te stoppen met roken en dat was echt peanuts vergeleken met de benzo afkick.
nooit meer benzo's![]()
Usert!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:36 schreef _UserName_ het volgende:
Melkflesbolk
[..]
Een week minus ziekenhuisdagen, 5 dus idd
Alles nog onder controle daar?![]()
Stoppen met roken
R.I.P DTS.![]()
ja, ben godszijdank over op vapen.quote:
was even 2 weken kut en lastig. maar beste keuze ooit.
kan nu voor 5 euro in de week onbeperkt paffen en heb lekkere smaakjes, appel, biscuit, caramel, rode vruchten
en het is ook nog eens 96% minder ongezond dan tabak en 99,7% minder kans op kanker.
jammer dat de media zo'n hetze is gestart tegen vapen. de ongekeurde chinese import waar de jeugd aan gaat en in de natuur flikkert maken het helemaal kapot.![]()
Jajaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je niet slapen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:45 schreef KoningWouter het volgende:
zo maar eens een potje civilization 6 spelen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo pissenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nah mijn ritme is helemaal naar de klotequote:
eergisteren veel te veel jeweetwelwat genomen en hele nacht niet geslapen. gistermiddag om 12 uur 's middags gaan slapen tot twaalf uur net.
Ben pas 3 uur wakker
Voorlopig ff niet die shit nemen voor mij, krijg het binnenkort toch van de staat![]()
![]()
Ik wil ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon om middernacht opstaan. Deze man.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
nah mijn ritme is helemaal naar de klote
eergisteren veel te veel jeweetwelwat genomen en hele nacht niet geslapen. gistermiddag om 12 uur 's middags gaan slapen tot twaalf uur net.
Ben pas 3 uur wakker
Voorlopig ff niet die shit nemen voor mij, krijg het binnenkort toch van de staat![]()
Nee, grapje natuurlijk. Hopelijk kom je snel terug in je goede ritme. Hoewel…is wel gezellig hier in DTS als je naar de klote bent ‘s nachts.
daar kann je je arsch verwetten dat ik deze nacht punten makquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren mario, ga maar lekker slapen![]()
ja beetje kut wel, gelukkig heb ik genoeg spul om het weer recht te trekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon om middernacht opstaan. Deze man.![]()
Nee, grapje natuurlijk. Hopelijk kom je snel terug in je goede ritme. Hoewel…is wel gezellig hier in DTS als je naar de klote bent ‘s nachts.
vandaag gewoon op tijd naar bed, 21 uur of zo en ik ben er weer.
dts is altijd mooi vind ik, 's nachts en overdag. altijd wat te doen![]()
pas maar op wat je aanbiedt mario, je weet dat ik van arsch houd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar kann je je arsch verwetten dat ik deze nacht punten mak![]()
![]()
coke is raar spulquote:
ten eerste (en godzijdank) heeft het weinig tot geen effect op mij. maar het is wel verslavend.
heb het een keer in een ladderzatte bui in de Kosten Koper in Utrecht gekocht bij zo'n marokkaan. en sindsdien elke keer als ik daar was MOEST ik het weer hebben ondanks dat het weinig deed.
dit was wel 15 jaar terug of zo, ook nooit meer aangeraakt. alcohol ook niet though![]()
had ook geen idee hoe ik het moest nemen, dus kreeg gewoon zo'n envelopje, ff naar de plee en in een keer dat hele zakje mn neus in.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
pas maar op wat je aanbiedt mario, je weet dat ik van arsch houd.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:00 schreef KoningWouter het volgende:
had ook geen idee hoe ik het moest nemen, dus kreeg gewoon zo'n envelopje, ff naar de plee en in een keer dat hele zakje mn neus in.![]()
Nee, da’s niet zo lekker. Vond er in het begin ook weinig aan. Ik was XTC gewend en de coke experience is totaal anders.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja ik ben blij dat ik er niet echt verslaafd aan ben geraakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Nee, da’s niet zo lekker. Vond er in het begin ook weinig aan. Ik was XTC gewend en de coke experience is totaal anders.
weet zeker dat ik er helemaal failliet aan zou zijn gegaan![]()
Of para, misschien wel dood.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja ik ben blij dat ik er niet echt verslaafd aan ben geraakt.
weet zeker dat ik er helemaal failliet aan zou zijn gegaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja allemaal niet zo lekkerquote:
ik vind het daarom ook knap van je dat je het gewoon bij een vaste hoeveelheid per dag kunt houden
dat kan ik echt met niets behalve jeweetwelwat maar zelfs daar moet ik mee uitkijken.![]()
Nou ja, ik heb ook wel eens periodes met uitschieters. Maar na 3 nachten 2-3x de normale dosis heb ik meestal wel weer behoefte aan wat rust.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja allemaal niet zo lekker
ik vind het daarom ook knap van je dat je het gewoon bij een vaste hoeveelheid per dag kunt houden
dat kan ik echt met niets behalve jeweetwelwat maar zelfs daar moet ik mee uitkijken.![]()
En over rust gesproken. Ik ga pitten voordat ik hier ga zitten trippen.![]()
![]()
Maak je borst maar nat, Mario is een taaie!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
inderdaad mario, dat heb je goed gezienProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
geloof ik man, toch knap van jequote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook wel eens periodes met uitschieters. Maar na 3 nachten 2-3x de normale dosis heb ik meestal wel weer behoefte aan wat rust.![]()
En over rust gesproken. Ik ga pitten voordat ik hier ga zitten trippen.![]()
![]()
slaap lekker KW, tot morgen![]()
![]()
ook lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:22 schreef mario390 het volgende:
zijn geen walnoten zijn mandeln en cashews
noten zijn altijd goed![]()
Vervlogen tijden fijne avonden herenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:34 schreef devzero het volgende:
Mario en KW. Dat gaat nog een gezellig avond worden
Maar ik ga zo wel even civilization doen, dus kan kunnen jullie weer punten pakken![]()
![]()
Slaap lekker Devquote:Op dinsdag 11 maart 2025 03:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet straks weer vroeg op, dus veel succes![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 04:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan toch niet slapen maar toch poging doen.![]()
![]()
BolkbIk heb er één en ik ben er trots op
Ja met mn dochter. Er schijnt een hele vette achtbaan ook te zijn daar. Nr #7 van de wereld zelfsquote:![]()
![]()
![]()
Klinkt goed! Is morgen vandaag of donderdag?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 05:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja met mn dochter. Er schijnt een hele vette achtbaan ook te zijn daar. Nr #7 van de wereld zelfs![]()
Woensdagquote:Op dinsdag 11 maart 2025 05:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt goed! Is morgen vandaag of donderdag?![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:
mwahhh kon beter, maar ook slechterquote:![]()
Jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel redelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mwahhh kon beter, maar ook slechter![]()
Jij?![]()
![]()
Mooi zo.quote:
KW niet zo te zien aan zijn punten
Nee iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.
KW niet zo te zien aan zijn punten![]()
![]()
Morguh UN ja da is belangrijk een uurtje laptoptijd
JustinnerT!quote:Hee Dotquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Morguh UN ja da is belangrijk een uurtje laptoptijd
Nou ja, even wat ontspanning is zeker belangrijk. Tot nog toe was het enkel rennen en vliegen, al staat de eerste was al aan
Ja een baby in huis zorgt voor geen moment van vervelingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JustinnerT!
[..]
Hee Dot
Nou ja, even wat ontspanning is zeker belangrijk. Tot nog toe was het enkel rennen en vliegen, al staat de eerste was al aan
Dat is zeker waar, heb het wel onderschat, denk ik. Maar het is prachtigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een baby in huis zorgt voor geen moment van verveling
Kan je nagaan wat voor werk je hebt met een tweelingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, heb het wel onderschat, denk ik. Maar het is prachtig
ik gok dubbel zoveel werk?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor werk je hebt met een tweeling
EN er dan ook al twee hebbenquote:
Ja beredruk en geen moment tijd voor je zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh, heb jij wel geslapen, gezien je punten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assie
Ik heb wel geslapen, maar dan van gisterenmiddag tot vannacht 12 uurquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, heb jij wel geslapen, gezien je punten?![]()
Net nog even een paar uurtjes gepakt![]()
Pas maar op dat je je dag en nacht ritme niet gaat omgooien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb wel geslapen, maar dan van gisterenmiddag tot vannacht 12 uur![]()
Net nog even een paar uurtjes gepakt
Goed gescoord vannacht![]()
Nog een paar nachten en je staat op 1
Lekker ritmequote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He Just![]()
Ja wel lang geslapen, alleen op een verkeerd moment.![]()
![]()
![]()
Ja daarom net ff een paar uurtjes geslapen, ben nu wel oke.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je dag en nacht ritme niet gaat omgooien.
Goed gescoord vannacht![]()
Nog een paar nachten en je staat op 1
Thanks!
Ja was gezellig vannacht![]()
![]()
Ik was er vannacht even en was verbaasd jou hier te zienquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daarom net ff een paar uurtjes geslapen, ben nu wel oke.
Thanks!
Ja was gezellig vannacht
Ja, ben het niet van plan vaker te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er vannacht even en was verbaasd jou hier te zien
Jij ook lekker geslapen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: