Sommige mensen lusten ook alles wbt etenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon nee zeggen voor de verandering
Ongekendquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maarja als ik zelf 19 was dan wist ik het wel..
Ik ben met mensen ook best kritisch, maar ik zeg ja waar verstandige mensen nee tegen zeggen. Dus dan geeft het een vertekend beeld alsof ik alles doe.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen lusten ook alles wbt eten
Zo ook vallen op mensen
Ik ben met beide kritisch
Ben ik nog op tijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Evangelion het volgende:
Straks afwezig dus al vooruit gekeken. Pak de bingokaart maar vast erbij voor de eerste date van de avond.
Als ik had geweten dat Max soms de bar zou doen… had ik wel geschreven dat geen nieuwe barman nodig is. MaxGOD.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef DKUp het volgende:
EN L’AMOUR!?
@:pisces29
Fucking sukkel die Victor
Dan zou je niet bijna in elke aflevering iemand aantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben met mensen ook best kritisch, maar ik zeg ja waar verstandige mensen nee tegen zeggen. Dus dan geeft het een vertekend beeld alsof ik alles doe.
Vind ik ook niet, gaan dagen voorbij zonder dat ik ja zou zeggen. Alleen dat post ik niet hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou je niet bijna in elke aflevering iemand aantrekkelijk vinden
De lelijke broer van Noa Langquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hier hebben we de mening van Pisces nodig
Aanstelwijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Wat is het eerste wat je denk bij het zien van deze twee dames?”
Arme Maureen. Verdorie. Moest wel lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
Maureen werd niet vaak geneukt op t dispuut. Alleen uit medelijden
Zou je hem doen dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier aan denkt?
Zoon van. Ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier aan denkt?
Parrott van AZ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zowel Gordon als Jobke zou ik niet doen.
Welke kleur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |