Je hebt het er maar druk mee met al die showtjes Dotjequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:18 schreef Dotteke het volgende:
De eerste videobeelden
Bekijk deze YouTube-video
Hey 5thquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee met al die showtjes Dotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey 5th![]()
Ik hoef mij niet te vervelen momenteel, nog 3 weekjes en het kan weer wat rustiger
Gelukkig maar, de overkill aan shows met clubjes geile mensjes in luxe villa's, dan wel in oerwouden gaat ernstige vormen aan nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou vol hé?
Ja het is echt veel he, net als die talentenjachten en zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de overkill aan shows met clubjes geile mensjes in luxe villa's, dan wel in oerwouden gaat ernstige vormen aan nemen![]()
Hou vol hé?
Dat "wekelijks streamen" betekent dat het net als Muscles&Brains al 4 maanden geleden is opgenomen? Soms vraag ik me af waar we naar kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt veel he, net als die talentenjachten en zo.
En al spelletjes programma's en survival programma's.
Ja live is het niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "wekelijks streamen" betekent dat het net als Muscles&Brains al 4 maanden geleden is opgenomen? Soms vraag ik me af waar we naar kijken
Ik ben benieuwd hoelang 11 Lesbootjes met elkaar kunnen blijven zoenen op TV ... geen spelletjes tussendoor lijkt het, alleen maar zoenen en als stelletje weer wegwezen.. rare Showquote:
Ja ik was ook verbaasd dat ze dat in deze tijd gingen doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang 11 Lesbootjes met elkaar kunnen blijven zoenen op TV ... geen spelletjes tussendoor lijkt het, alleen maar zoenen en als stelletje weer wegwezen.. rare Show
Het dillemma, is het de moeite waard om er een Videoland abbo voor te nemenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasd dat ze dat in deze tijd gingen doen
lolquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het dillemma, is het de moeite waard om er een Videoland abbo voor te nemen
Dat zal de tijd lerenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het dillemma, is het de moeite waard om er een Videoland abbo voor te nemen
Heb je nog gekeken?quote:Op zondag 16 maart 2025 09:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ga zeker kijken, denk veel jaloersen meiden. Dus dat wordt vechten.
Laura of Bodil?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:34 schreef roos94 het volgende:
TV / [Videoland] I kissed a girl (tv show)
Ik was eerst
Nee nog niet. Hoe was het?quote:
Die van jou staat in TV dat hoort daar niet het is een RLS dus die hoort hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:34 schreef roos94 het volgende:
TV / [Videoland] I kissed a girl (tv show)
Ik was eerst
Tja opzich wel leuk, alleen de allereerste ontmoeting met zoenen erbij is wel ongemakkelijk. Maar daarna gaan ze elkaar leren kennen. En dan gaat het soms snel maar weet nu al na 2 afleveringen. Dat er jaloezie en ruzies gaan voorvallen. Zitten wel een paar aantrekkelijke vrouwen tussen. Maar of die een goed karakter hebben??? Gewoon kijken 😄quote:
Na 4 april ga ik kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:17 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Tja opzich wel leuk, alleen de allereerste ontmoeting met zoenen erbij is wel ongemakkelijk. Maar daarna gaan ze elkaar leren kennen. En dan gaat het soms snel maar weet nu al na 2 afleveringen. Dat er jaloezie en ruzies gaan voorvallen. Zitten wel een paar aantrekkelijke vrouwen tussen. Maar of die een goed karakter hebben??? Gewoon kijken 😄
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:14 schreef roos94 het volgende:
Aflevering 3Je weet dat dit soort verslagen al bestaat? I kissed a girl viewing party.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Dat kijk ik niet. Volgens mij is dit een topic om het programma te bespreken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort verslagen al bestaat? I kissed a girl viewing party.
Is leuk hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:18 schreef Meke het volgende:
Vinden jullie het een beetje een aanrader? Of niet echt zinnig om tijd in te investeren?
Ze wil gewoon niet uit de showquote:Op donderdag 17 april 2025 13:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze is een vlinder, fladdert graag rond
Haar stem is zo'n afknapperquote:Op donderdag 17 april 2025 16:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zo die Laura weet ook niet wat ze wil.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:59 schreef DilanoNirvana het volgende:
Laura weet niet wat ze wil, ik denk dat ze constant sexuele spanning wil voelen. Dus ergens zou het goed zijn als Ibi hier niet op ingaat. Maar ik hoop wel dat ze er beiden in blijven.
Wel zielig voor joy ik denk dat zij vertrekt. En ze verdiend beter hele lieve meid.
Precies en als het dan eenmaal gebeurd is, dan zegt Laura het is toch niet wat ik wil ik voel spanning bij....nr 4😄quote:Op donderdag 24 april 2025 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Denk dat het tussen Laura en Ibi alleen lust is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |