SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Scootmobiel van mijn moeder stopte terwijl ze onderweg was. Net even ANWB-tje gespeeld. Hopelijk komt ze thuis
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
Scootmobiel van mijn moeder stopte terwijl ze onderweg was. Net even ANWB-tje gespeeld. Hopelijk komt ze thuis![]()
![]()
PuutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds geen stem rest wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
aardappelschotel zegt telkens dat hij mij een TR geeft als ik hem quotequote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dat is een banaan toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben meer van het exotische fruitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb ik ook voor jequote:Op maandag 10 maart 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben meer van het exotische fruit![]()
![]()
aan de mensen met een google account. bij veel mislukte pogingen is dan mijn account volledig geblokkeerd op mijn gepikte foon?Werewolf![]()
een banaan groeit in exotische gebieden, niet in de hollandse poldersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk het, maar beste kan je even googlenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
aan de mensen met een google account. bij veel mislukte pogingen is dan mijn account volledig geblokkeerd op mijn gepikte foon?![]()
Neuhhh dat vind ik gewoonquote:
( ja het komt uit een exotisch land )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeezzzz Justinquote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te peren
Frustie much
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Raarrrwwquote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te perenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te peren![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja zegquote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te peren
Werewolf![]()
Ja ik peer 'm zoquote:Op maandag 10 maart 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je nu al een pruim voor je banaan gevonden?![]()
![]()
Misschien een oude verrimpeldequote:Op maandag 10 maart 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je nu al een pruim voor je banaan gevonden?
Ze jong is Justinook niet meer
Zegt grootmoeder greysiequote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een oude verrimpelde
![]()
![]()
En ook nog een oldbie ...quote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een oude verrimpelde
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Meer mensen die sinds gisteren/vandaag hooikoortsklachten hebben gekregen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verrassend genoeg dit jaar weinig last van. Normaal gesproken best last van de bloeiende bomenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Meer mensen die sinds gisteren/vandaag hooikoortsklachten hebben gekregen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jazeker!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Meer mensen die sinds gisteren/vandaag hooikoortsklachten hebben gekregen?
Maar ik niet, ik ben gewoon verkouden en werk daarom thuis, maar andere collega werkte vanuit huis vanwege de hooikoortsklachten.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
"Mijn ego is net een poffertjespan: vol met deukjes" JustinKTrotste mama van Ambar
Een mooie voor op een tegeltje!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
"Mijn ego is net een poffertjespan: vol met deukjes" JustinK
En alweer zin in versfruit
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja dat is zo ongeveer wat ik zeiquote:Op maandag 10 maart 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
"Mijn ego is net een poffertjespan: vol met deukjes" JustinK![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 maart 2025 13:16 schreef greysbones het volgende:
Enige seksuele frustratie voelbaar hier![]()
"Ik maak graag tegeltjeswijsheden" ieniminimuisquote:Trotste mama van Ambar
kan ik dit gebruiken als spreuk vd dag op de frontpagequote:Op maandag 10 maart 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
"Mijn ego is net een poffertjespan: vol met deukjes" JustinKWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mag nietquote:Op maandag 10 maart 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een mooie voor op een tegeltje!
En alweer zin in versfruit![]()
Lijkt me echt klote als je enorme klachten hebt. Hier valt het nog wel mee en die pilletjes werken ook wel aardig tegen het niezen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker!
Maar ik niet, ik ben gewoon verkouden en werk daarom thuis, maar andere collega werkte vanuit huis vanwege de hooikoortsklachten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat moet je @JustinK vragenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:29 schreef Paul het volgende:
[..]
kan ik dit gebruiken als spreuk vd dag op de frontpageTrotste mama van Ambar
Het Sintquote:Op maandag 10 maart 2025 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Hoe staat het ermee hier?![]()
Ja goed, lekker zonnig![]()
Hoe issie daar?![]()
Niet doen dan heequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel oke. Stuk fitter dan gister. Hoe is 't daar?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Hoe staat het ermee hier?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een banaan met witte chocolade uit de airfryer?quote:
Ga weg met je act heequote:Well, life can be a riot
Zoietsquote:Op maandag 10 maart 2025 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een banaan met witte chocolade uit de airfryer?![]()
![]()
Goedemiddag!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Hoe staat het ermee hier?
Even met een kop zelfgemaakte soep in het zonnetje in de tuin gaan zitten, dus het kan erger. Straks weer binnen achter de laptop zitten, dan kan het weer beter
En hoe gaat het daar?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 13:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het Sint![]()
Ja goed, lekker zonnig![]()
Hoe issie daar?Lekker dan! Hier gaat wel. Net een flink stuk gewandeld in de zon.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel oke. Stuk fitter dan gister. Hoe is 't daar?:')![]()
Heeft dat je nog een beetje goed gedaan?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Lekker dan! Hier gaat wel. Net een flink stuk gewandeld in de zon.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Denk niet dat het heel veel heeft uitgemaakt. Misschien een beetje. Het is beter dan binnen niks doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft dat je nog een beetje goed gedaan?:')![]()
Misschien een rood hoofd nu ?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft dat je nog een beetje goed gedaan?
Ligt eraan hoe exotisch Sint isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja zo is het. En het is gezondquote:Op maandag 10 maart 2025 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel veel heeft uitgemaakt. Misschien een beetje. Het is beter dan binnen niks doen.![]()
![]()
Lekker man, zonnetje schijnt minder fel dan gister/eergister maar is nog goed te doenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Lekker dan! Hier gaat wel. Net een flink stuk gewandeld in de zon.
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben eerder erotischquote:Op maandag 10 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een rood hoofd nu ?
Ligt eraan hoe exotisch Sint isJa dat zou t moeten zijnquote:Ik kon zonder jasquote:Op maandag 10 maart 2025 13:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man, zonnetje schijnt minder fel dan gister/eergister maar is nog goed te doen
:')![]()
Heerlijk in het zonnetje!quote:Well, life can be a riot
Ik zit gewoon binnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan óók in het zonnetjequote:
Well, life can be a riot
Rood hoofd dusquote:Op maandag 10 maart 2025 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben eerder erotisch
[..]
Ja dat zou t moeten zijn
[..]
Ik kon zonder jas
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
En toen ging hij zo naar binnenquote:
Zonder zich af te schudden
Weer stofzuigen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doet ie gewoonquote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toen ging hij zo naar binnen
Zonder zich af te schudden
Weer stofzuigen![]()
![]()
Deze manquote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zeldzame like gegeven
Bekijk deze YouTube-video
Nouuuuquote:
De Sint zit niet in het broekje van de kindjes
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Dat zou nog eens een #metoo zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu
De Sint zit niet in het broekje van de kindjes:')![]()
* greysbones Stouwt de banaan van Justin in een plekje waar de zon niet schijntquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Banaal?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones Stouwt de banaan van Justin in een plekje waar de zon niet schijntMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh vind je dat lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones Stouwt de banaan van Justin in een plekje waar de zon niet schijnt![]()
![]()
iig wel met een banaanquote:Op maandag 10 maart 2025 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee of dat voor Jus alledaags isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Voor jou wel zo te zienquote:Op maandag 10 maart 2025 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee of dat voor Jus alledaags is![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
In zijn oor zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones Stouwt de banaan van Justin in een plekje waar de zon niet schijnt
:')![]()
Ik denk het ookquote:
wat zie je danquote:
Vertel
Ik zie je gewoon genietenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het ook
[..]
wat zie je dan
Vertel![]()
![]()
Die geeft de kindjes cadeautjes om in het broekje van de moeders te komen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu
De Sint zit niet in het broekje van de kindjes
Denk eigenlijk dat de paus zich ook wel goed gedraagt, die is toch veel te oud voor zulke misdragingen
Ik denk dat heel wat katholieke kindjes het daaar niet mee eens zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die geeft de kindjes cadeautjes om in het broekje van de moeders te komen?
Denk eigenlijk dat de paus zich ook wel goed gedraagt, die is toch veel te oud voor zulke misdragingenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar jij denkt dat vrouwen met kinderen overstag gaan voor een manquote:Op maandag 10 maart 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de paus zich ook wel goed gedraagt, die is toch veel te oud voor zulke misdragingen
Die kindjes een cadeautje geeft ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:quote:Op maandag 10 maart 2025 13:16 schreef greysbones het volgende:
Enige seksuele frustratie voelbaar hier
Als je je hele leven misdraagt, dan is het niet opeens allemaal goed als je ermee stopt omdat je te oud bentquote:Op maandag 10 maart 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de paus zich ook wel goed gedraagt, die is toch veel te oud voor zulke misdragingen![]()
![]()
Zelfs de huidige paus?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat katholieke kindjes het daaar niet mee eens zijnOver het algemeen van het misbruik in de katholieke kerk wist ik wel, maar had geen verhalen over de paus gehoord. Maar ik volg het ook nuet altijd even goed.
Nee, ik denk dat de sint dat denktquote:Op maandag 10 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat vrouwen met kinderen overstag gaan voor een man
Die kindjes een cadeautje geeft ?
Mag je wel beginnen met jezelf te misdragen als je ouder wordt als je je hele leven hebt gedragen?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je je hele leven misdraagt, dan is het niet opeens allemaal goed als je ermee stopt omdat je te oud bentTrotste mama van Ambar
@sinterklaaskapoentje denkt zo nietquote:Op maandag 10 maart 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de sint dat denkt![]()
![]()
Niet elke katholieke pastoor heeft zich misdragenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs de huidige paus?Over het algemeen van het misbruik in de katholieke kerk wist ik wel, maar had geen verhalen over de paus gehoord. Maar ik volg het ook nuet altijd even goed.
Trotste mama van Ambar
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 10 maart 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag je wel beginnen met jezelf te misdragen als je ouder wordt als je je hele leven hebt gedragen?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, ik had denk ik even gemist dat de paus zich ook misdragen heeftquote:Op maandag 10 maart 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je je hele leven misdraagt, dan is het niet opeens allemaal goed als je ermee stopt omdat je te oud bent
Top! Kan niet wachten op ouder te wordenquote:Trotste mama van Ambar
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet elke katholieke pastoor heeft zich misdragen
Maar de huidige paus blijkbaar wel. Ergens heb ik nog de hoop dat ze als leider van de kerk iemand kiezen die het goede voorbeeld geeft.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gaat vanzelfquote:Op maandag 10 maart 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top! Kan niet wachten op ouder te worden![]()
![]()
Nou een bevalling schijnt nog best zwaar te zijn somsquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
De Sint wil ook wel eens een leuke avond met een vrouwquote:Op maandag 10 maart 2025 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:sinterklaaskapoentje denkt zo niet:')![]()
Dan maar zonder bevallingquote:Op maandag 10 maart 2025 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou een bevalling schijnt nog best zwaar te zijn soms![]()
![]()
Maar de kindjes cadeautjes geven werkt dan blijkbaar nietquote:Op maandag 10 maart 2025 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De Sint wil ook wel eens een leuke avond met een vrouw
Heb jij toch alquote:Op maandag 10 maart 2025 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De Sint wil ook wel eens een leuke avond met een vrouw![]()
![]()
Cadeaus geven aan miljoenen kinderen, dan is vast wel minimaal een moeder die opeens de staf van de sint welkom heetquote:Op maandag 10 maart 2025 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de kindjes cadeautjes geven werkt dan blijkbaar niet
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Op z'n minst ff aan z'n kruidnoten voelenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Cadeaus geven aan miljoenen kinderen, dan is vast wel minimaal een moeder die opeens de staf van de sint welkom heet![]()
![]()
Spicy.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op z'n minst ff aan z'n kruidnoten voelenI'm surrounded by morons!
Goed, straks ff een ommetje makenquote:
En hoe is met Justie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook goed, ik ga ook zo voor een ommetjequote:Op maandag 10 maart 2025 14:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, straks ff een ommetje maken
En hoe is met Justie?![]()
![]()
Gezellig samenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook goed, ik ga ook zo voor een ommetje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar er zijn wellicht makkelijkere en goedkopere methodesquote:Op maandag 10 maart 2025 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Cadeaus geven aan miljoenen kinderen, dan is vast wel minimaal een moeder die opeens de staf van de sint welkom heet
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er zijn wellicht makkelijkere en goedkopere methodesI'm surrounded by morons!
Ervaring?quote:I'm surrounded by morons!
Soms, maar niet altijd.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met een drankje kom je soms ook al een heel eindI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1590 / +215 / +138 / 3964 / 4355
2. KillemWieft / 399 / +68 / +35 / 264 / 390
3. KoningWouter / 328 / +16 / +60 / 1383 / 1588
4. devzero / 286 / +30 / +30 / 179 / 236
5. _UserName_ / 242 / +0 / +12 / 440 / 555
6. hemarookworst / 239 / +12 / +1 / 774 / 922
7. Bally-b / 207 / +41 / +0 / 42 / 77
8. kree / 195 / +0 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 194 / +50 / +9 / 1907 / 2046
10. gebrokenglas / 165 / +7 / +4 / 1089 / 1221
11. sp3c / 153 / +1 / +24 / 293 / 349
12. Lovely / 146 / +1 / +1 / 869 / 1002
13. Grotetijd / 136 / +4 / +6 / 588 / 689
14. HappyCharly / 127 / +11 / +3 / 796 / 900
15. mario390 / 123 / +19 / +6 / 114 / 169
16. maily / 113 / +30 / +3 / 1142 / 1260
17. Pinnenmutske / 111 / +18 / +48 / 213 / 290
18. Moonlight / 98 / +9 / +4 / 433 / 501
19. Dr.Mikey / 97 / +8 / +14 / 252 / 308
20. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 545 / 594SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Margaritas
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is correct!quote:Op maandag 10 maart 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet een antwoord op de vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is correct!Mooi ontweken weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah dan heb ik nu het antwoordquote:Op maandag 10 maart 2025 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een retorische vraag was![]()
![]()
Dat is wel onverwacht zeker?quote:quote:Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij iemand een vraag stelt zonder een antwoord te verwachtenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen als ze je vinger afknippen en je telefoon stelen.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen als ze je vinger afknippen en je telefoon stelen.![]()
Ze kunnen je ook gewoon gijzelen zonder je vinger af te knippen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kan ook.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen je ook gewoon gijzelen zonder je vinger af te knippen?![]()
En dan lief vragen naar je pincodequote:Op maandag 10 maart 2025 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen je ook gewoon gijzelen zonder je vinger af te knippen?![]()
![]()
Oei, altijd gevaarlijk om verwachtingen te hebbenquote:
In verwachting zijn van een verwachtingI'm surrounded by morons!
Als je iets al eerder heb verwacht, is het dan een weersverwachting?
Okokok, ik laat mezelf uit
Ik zet meestal mezelf in de TTOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MinderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pp gemachtquote:Op maandag 10 maart 2025 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh typefout zeker, R ligt naast T.
TT gemacht?![]()
ik ben genoemdquote:Op maandag 10 maart 2025 15:11 schreef Paul het volgende:
JUI / Mijn favoriete act's op FOK!
goed topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: