SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Scootmobiel van mijn moeder stopte terwijl ze onderweg was. Net even ANWB-tje gespeeld. Hopelijk komt ze thuis
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
Scootmobiel van mijn moeder stopte terwijl ze onderweg was. Net even ANWB-tje gespeeld. Hopelijk komt ze thuis![]()
![]()
PuutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds geen stem rest wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
aardappelschotel zegt telkens dat hij mij een TR geeft als ik hem quotequote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dat is een banaan toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben meer van het exotische fruitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb ik ook voor jequote:Op maandag 10 maart 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben meer van het exotische fruit![]()
![]()
aan de mensen met een google account. bij veel mislukte pogingen is dan mijn account volledig geblokkeerd op mijn gepikte foon?Werewolf![]()
een banaan groeit in exotische gebieden, niet in de hollandse poldersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk het, maar beste kan je even googlenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
aan de mensen met een google account. bij veel mislukte pogingen is dan mijn account volledig geblokkeerd op mijn gepikte foon?![]()
Neuhhh dat vind ik gewoonquote:
( ja het komt uit een exotisch land )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeezzzz Justinquote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te peren
Frustie much
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Raarrrwwquote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te perenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
Zin om mijn banaan in een pruim te peren![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: