abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216996808
Sinds de basisschool heb ik altijd een beste vriend gehad. In 2022 vierden we 40 jaar vriendschap, iets waar ik behoorlijk trots op was. We kenden elkaar door en door, zagen elkaar regelmatig, en onze kinderen groeiden samen op. Alles klikte goed en we zagen elkaar regelmatig. We hebben zelfs een groot aantal vakanties samen doorgebracht met onze gezinnen. De band die ik met hem had, was veel sterker dan die met mijn eigen broers en zus.

Een hele tijd geleden hebben we onenigheid gehad over iets heel doms, hierbij is hij kwaad mijn huis uitgelopen en heb ik niks meer van hem gehoord. Heb vaak proberen te bellen, wordt nooit opgenomen. Heb een mail gestuurd, met hoe erg ik het vind en dat ik graag zou willen dat alles weer goed tussen ons kwam, hierop kreeg ik na een tijd een mail terug dat hij niks meer met mij te maken wou hebben, ik kon de 'tering genieten' in zijn eigen woorden.

Heb zijn vrouw nog aangesproken in de supermarkt om toch in contact te kunnen komen, maar ze wilde er zelf niet tussenkomen wat ik zelf ook wel begrijp. Als ik haar nog wel eens tegenkom is het gewoon vriendelijk gedag zeggen, dus ik denk geen kwaad bloed bij haar. Heb hem zelf in persoon niet meer gezien, alleen dat hij wegliep naar zijn auto toen hij mij zag. Ik zwaaide nog maar kreeg geen reactie terug.
Ik heb op de verjaardagen van zijn kinderen verjaardagskaarten gestuurd met cadeaubonnen erin, heb hier nooit wat over terug gehoord. Weet ook niet of de kaarten daadwerkelijk zijn gegeven aan de kinderen.

Ik heb hem nog op social media, hij heeft mij niet geblokkeerd en ik hem niet, en ik kijk regelmatig op zijn profielen. Nu zie ik regelmatig dingen staan die er absoluut voor bedoeld zijn dat ik ze zie, dingen waar wij samen zoveel lol om hadden, wat niemand anders begreep. Ik zie deze dingen staan in een soort uitgeklede versie, maar snap precies wat hij er mee bedoelt. Hij weet dat ik het heel graag weer goed heb tussen ons, mis hem enorm als vriend. Het leven is er niet leuker op geworden.

Waarom zou hij dit doen? Hij zoekt toenadering, maar ook weer niet, ik begrijp de manier waarop niet. Als hij zou willen langskomen, is hij ten alle tijden welkom bij mij thuis. Dat weet ie denk ik ook wel. Is hij er toch niet zo zeker van?
Vind dit echt een schijtsituatie en het doet veel met mij, ik wil dit niet zo. Ik wil er voor mezelf geen streep onder zetten om hem overal te verwijderen, want dan doe ik zelf de deur dicht, en dat wil ik niet.
Wat zouden jullie doen in een situatie als deze? Ik kan toch niet nog meer handreikingen gaan doen.
  Spellchecker maandag 10 maart 2025 @ 12:36:29 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216996853
Begin maar eens met niet meer op zijn facebook te kijken.
Daar word je niet gelukkig van, en dat is precies wat hij wel wil blijkbaar.

En laat t gewoon even rusten.

Sterkte ermee.
  maandag 10 maart 2025 @ 12:37:07 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216996856
Ga een keer langs en probeer met hem in gesprek te gaan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Forum Admin maandag 10 maart 2025 @ 12:39:48 #4
35723 crew  GGMM
pi_216996881
Laat hem dan ook de tering krijgen. Geen energie instoppen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 10 maart 2025 @ 12:40:26 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216996884
Wel apart dat hij ineens 180 graden draait om iets doms/kleins? Was het voor hem misschien iets groots zonder dat je dat in de gaten had? :{
Maar meer dan hem één of twee keer laten weten dat je graag zou willen dat het weer goedkomt en het uit wil praten kun je denk ik niet doen. Als hij met rust gelaten wil worden, moet je dat (hoe vervelend ook) respecteren.
  maandag 10 maart 2025 @ 12:41:00 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216996887
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Ga een keer langs en probeer met hem in gesprek te gaan.
Dit. Zo'n lange hechte vriendschap zou ik ook niet zomaar los kunnen laten. Probeer het op deze manier nog eens.
Mocht dit ook nergens toe leiden dat zou ik wel proberen het te laten rusten.
  maandag 10 maart 2025 @ 12:42:15 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216996895
Misschien wel even handig als je zegt waar die onenigheid over ging.
  maandag 10 maart 2025 @ 12:42:46 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216996902
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:41 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Dit. Zo'n lange hechte vriendschap zou ik ook niet zomaar los kunnen laten. Probeer het op deze manier nog eens.
Mocht dit ook nergens toe leiden dat zou ik wel proberen het te laten rusten.
TS heeft hem al een mail gestuurd, z'n vrouw aangesproken, en is z'n kinderen kaarten blijven sturen. Op een gegeven moment wordt het dan vanuit die vriend gezien ook gewoon irritant als TS maar blijft proberen terwijl hij daar duidelijk niet op zit te wachten, lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 10-03-2025 13:34:14 ]
  maandag 10 maart 2025 @ 12:43:44 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216996918
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]
TS heeft het hem al een mail gestuurd, z'n vrouw aangesproken, en is z'n kinderen kaarten blijven sturen. Op een gegeven moment wordt het dan vanuit die vriend gezien ook gewoon irritant als TS maar blijft proberen terwijl hij daar duidelijk niet op zit te wachten, lijkt me.
Dat lijkt mij ook, maar ik ben erg koppig :P
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 12:43:52 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216996920
Ik vind het vooral opvallend dat het TS is die beweert dat Vriend dingen op Social Media zet met als doel dat TS het ziet. Maar hem vervolgens wel negeren.

Dus of het is wishful thinking van TS of Vriend wil vooral steken onder water geven in welk geval hij helemaal geen vriend is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216996938
Wat is er voorgevallen?

quote:
Een hele tijd geleden hebben we onenigheid gehad over iets heel doms,
Ik denk dat hij dat als iets minder doms ziet, iets wat wel zwaar weegt?
  maandag 10 maart 2025 @ 12:49:07 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216996955
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien wel even handig als je zegt waar die onenigheid over ging.
Het was voor jou iets doms maar voor hem dus zeker niet. Misschien moet je eerst je excuses wel aanbieden. Of je hebt hem op z’n ziel getrapt.
pi_216997022
Om wat meer informatie te geven over die onenigheid, het ging echt nergens over. Het ging over het dak van zijn tuinhuisje dat hij zelf opnieuw bekleed had met losse shingles. Hij was hiermee bovenaan begonnen, wat best onnozel is, neem aan dat iedereen snapt waarom.

Zei als grap dat ik in de zomer graag wilde komen zwemmen in zijn nieuwe binnenzwembad. Hij begreep het serieus niet, en toen heb ik het gewoon uitgelegd. Daarna was hij weg.
pi_216997044
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat het TS is die beweert dat Vriend dingen op Social Media zet met als doel dat TS het ziet. Maar hem vervolgens wel negeren.

Dus of het is wishful thinking van TS of Vriend wil vooral steken onder water geven in welk geval hij helemaal geen vriend is.
Dit weet ik heel zeker, we kennen elkaar door dik en dun, en dan heb je vaste gezegdes en uitspraken met elkaar die nu worden gebruikt op een manier dat hij weet en wil dat ik ze zie.
pi_216997050
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Om wat meer informatie te geven over die onenigheid, het ging echt nergens over. Het ging over het dak van zijn tuinhuisje dat hij zelf opnieuw bekleed had met losse shingles. Hij was hiermee bovenaan begonnen, wat best onnozel is, neem aan dat iedereen snapt waarom.

Zei als grap dat ik in de zomer graag wilde komen zwemmen in zijn nieuwe binnenzwembad. Hij begreep het serieus niet, en toen heb ik het gewoon uitgelegd. Daarna was hij weg.
En je hebt in je mail sorry gezegd daarvoor? Dat je te lomp was? Aangeboden eventueel dak opnieuw te doen als er issues zijn?
Kan ook zijn dat het voor de spreekwoordelijke druppel was.
  maandag 10 maart 2025 @ 13:02:26 #16
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216997070
quote:

Dat kan toch bijna niet de echte/enige reden zijn....
Frustrerende situatie!
  maandag 10 maart 2025 @ 13:05:24 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216997098
quote:

Ipv hem, via mail , WA , zijn vrouw of whatever aan te spreken/schrijven
(alles met een omweg dus) had je beter direct naar hem toen kunnen gaan om het met hem uit te spreken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 10 maart 2025 @ 13:09:37 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216997117
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
(alles met een omweg dus) had je beter direct naar hem toen kunnen gaan om het met hem uit te spreken.
Misschien heeft TS wel een reden om niet op hem af te stappen.
  maandag 10 maart 2025 @ 13:12:34 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216997137
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Misschien heeft TS wel een reden om niet op hem af te stappen.
Als de ruzie nergens over gaat dan kan je beter iets direct met iemand uitspreken ipv iets laten oplopen en daarna via allerlei omwegen contact proberen te zoeken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216997160
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Heb hem 10 minuten nadat hij vertrok gebeld, en die dag nog zeker 5 keer. De dagen erna ook, maar werd niet opgenomen.
pi_216997165
quote:

Blijkbaar snapt niet iedereen waarom je bovenaan begint. Je beste vriend weet het in ieder geval niet. :')

Misschien voelt hij zich te kakken gezet door je?
Misschien communiceer je vaker op die manier met hem en was dit de druppel voor hem?

En zo kunnen we nog 20 antwoorden bedenken. Er is maar 1 iemand die het antwoord weet.
  maandag 10 maart 2025 @ 13:15:16 #22
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216997166
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 13:14 schreef dolpo1 het volgende:

[..]
Heb hem 10 minuten nadat hij vertrok gebeld, en die dag nog zeker 5 keer. De dagen erna ook, maar werd niet opgenomen.
Je kan beter langsgaan , dat bedoel ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 13:29:49 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216997310
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 12:58 schreef dolpo1 het volgende:

[..]
Dit weet ik heel zeker, we kennen elkaar door dik en dun, en dan heb je vaste gezegdes en uitspraken met elkaar die nu worden gebruikt op een manier dat hij weet en wil dat ik ze zie.
Ik denk dat jij niet heel objectief bent, maar, gesteld dat hij dat bedoeld, maar ondertussen wijst hij elk contact af, dan wil hij dus gewoon na trappen?

Goeie vriend man.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216997367
Als ik dit zo allemaal lees denk ik dat het beter is het gewoon (lekker) te laten rusten / te laten voor wat het is.

Ik mag aannemen dat je niet telkens een deksel op je neus wil ?
  maandag 10 maart 2025 @ 13:39:19 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216997416
Ik begrijp niet waarom je geen ‘sorry’ hebt gezegd. Kleine moeite; hij loopt niet voor niets weg.

Ik denk dat je een aantal signalen van hem gemist hebt.
  maandag 10 maart 2025 @ 13:39:48 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216997425
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef rival het volgende:

[..]

Misschien voelt hij zich te kakken gezet door je?
Misschien communiceer je vaker op die manier met hem en was dit de druppel voor hem?

Ja zoiets lijkt me ook eerder het geval, dan dat alleen dit ene akkefietje een vriendschap van 40 jaar ruineert.
Zo heeft m'n man een paar jaar terug ook een vriendschap van 20 jaar beëindigd. Voor die vriend leek het een kleine onenigheid, maar voor hem was het al 10 jaar 'hetzelfde gezeik', en inderdaad gewoon de druppel op dat moment.
pi_216997775
quote:

40 jaar vriendschap en hierom dat verbreken? Dit lijkt mij meer de druppel die de emmer deed overlopen. Mocht dit echt de enige reden zijn, geen energie meer in steken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_216997867
Langsgaan. Zo snel mogelijk. Met een sixpack bier o.i.d.
Dat past gewoon het beste bij zo'n lange vriendschap ipv. voorzichtig te mailen of te bellen.

En als hij dan niet wil, dan ook niet pushen maar laten rusten.
pi_216997874
Ik kan mij niet aan het gevoel onttrekken dat er veel meer gebeurd is in de loop der jaren en dat dit de spreekwoordelijke druppel was. Dit gaat, als het zo gegaan is, namelijk nergens over. Normaal lach je hierom en daarna help je elkaar met het verbeteren namelijk.

Ik zou het achter mij laten, hoe klote het ook is. Denk niet dat je dit nog hersteld krijgt. Ik zou hem op alle social media in ieder geval ontvolgen (je hoeft niet gelijk te ontvrienden) en er ook geen aandacht meer aan geven. Als er op je berichten niet gereageerd wordt dan kan je er weinig meer aan doen. Je kan iemand niet dwingen tenslotte.

Edit: De hint van langsgaan met een sixpack bier, zoals hierboven gegeven, zou je nog wel kunnen proberen. Lost vaak ook een boel op, maar houd er rekening mee dat bij het minste of geringste de boel wederom kan klappen.
  maandag 10 maart 2025 @ 14:32:30 #30
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216997892
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2025 14:29 schreef DJKoster het volgende:
Langsgaan. Zo snel mogelijk. Met een sixpack bier o.i.d.
Dat past gewoon het beste bij zo'n lange vriendschap ipv. voorzichtig te mailen of te bellen.

En als hij dan niet wil, dan ook niet pushen maar laten rusten.
Of flikker die sixpack dan door z'n ruiten en roep dat hij dan maar de tering kan krijgen en keer opgelucht weer huiswaarts
Le Diable
  maandag 10 maart 2025 @ 14:34:57 #31
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_216997906
Als je echt goede vrienden bent kun je daar ook wel over praten lijkt me, ook als het voor hem de zoveelste keer is. Maar die vriend is of niet echt sociaal vaardig of de vriendschap was hem niet zoveel waard. Ik zou het laten rusten.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_216998018
Ik vind het allemaal wel heel erg heftig klinken voor een vriendschap van 40 jaar. Zijn er niet eerder al eens 'opstootjes' geweest of ruzietjes ?

Maar goed de andere partij kan natuurlijk ook gewoon rancuneus zijn.
pi_216998641
Ben je vaker "denigrerend" geweest naar hem toe, dmv dit soort grapjes?

Als dit een enkel geval was, is het een behoorlijke aansteller. Niet omdat ie boos werd, maar omdat ie boos blijft.
pi_216998921
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat je zo je best doet om het goed te maken. Wil je serieus een vriend hebben die bovenaan begint met z'n shingles?
gr gr
pi_216998943
quote:
Dus je had gelijk (binnen 10 minuten) door dat die "onenigheid" voor hem iets heel-veel-betekends was;
niet zomaar een opmerking over zijn tuinhuisje en een paar dak-shingles.

Waarom zag je dat zo snel in? waarom die heel sterke reactie van jou om het goed te maken, binnen 10 minuten gaan bellen en de volgende dag meermaals bellen?

Op basis van de opmerking en het thema wat je aangaf valt jou niks kwalijk te nemen daarover.. waarom doe je dat dan wel?

Kan het zijn dat er al langer spelende ''spanningen' waren tussen jullie (of enkel/vooral aan zijn zijde), en je je daarvan bewust was?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 16:09:20 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216998956
quote:

[..]
Hoelang is het geleden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 16:12:18 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216998988
Gewoon eerstvolgende keer dat hij wat op facebook zet waarvan je denkt dat het voor jou is gewoon op reageren

'weet je nog toen, was een mooie tijd'

En stop verder met contact zoeken, hij reageert wel als hij daar klaar voor is
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 16:13:54 #38
441859 crew  Lenny77
pi_216999013
Misschien is ts een betwetertje? Zo iemand die je vaak verbeterd?
Niet zo aangenaam.. misschien nog extra wat 'grappige' opmerkingen erbij zovan: 'aaah joh koekoek! Dat doe je toch niet? Bovenaan beginnen? Dat weet toch iedereeeeen'.
Mja dat kan dit idd de druppel zijn geweest... Na jaren te incasseren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_216999048
quote:

Ik geloof er helemaal geen reet van dat dit echt de reden is om een veertig-jarige vriendschap te verbreken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216999181
Ik ben geen betweter, allesbehalve. We hadden natuurlijk wel eens meningsverschillen, maar niet iets dat voortdurend door ging of bleef sluimeren. We waren voor mijn gevoel gewoon oke, in de tijd ervoor nooit problemen gehad, week eerder zelfs nog gaan bowlen.

Het was ook niet vervelend bedoeld, zei het echt als een grap.

Heb uiteraard gelijk sorry tegen hem gezegd in de trant van, sorry was een grapje. Zag er toen niks kwaads in, en nu nog steeds niet. Was het ook niet. Vrenden moeten elkaar kunnen jennen, dat deed hij zelf ook vaak genoeg.
Uiteraard zou ik hem helpen als het water binnen ging lopen. Heb hem altijd geholpen, en andersom ook. Als ik daar een opsomming van moet maken, is het topic vol. 40 Jaar is niet niks, ken hem beter dan mijn eigen vrouw.

Had nooit verwacht dat hij weg zou stormen en daarna uit mijn leven zou verdwijnen.
pi_216999205
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hoelang is het geleden
Een dik jaar nu.
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 16:37:48 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216999263
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef dolpo1 het volgende:

[..]
Een dik jaar nu.
Ja niet zo lang dus

ik zou het gewoon afwachten komt wel als hij echt weer aansluiting zoekt

Dude was gewoon trots op zijn matige schuur en zat niet op jouw matige grap te wachten (neem aan dat iedereen snapt waarom) en je hebt hem de tijd niet gegeven om af te koelen
  Spellchecker maandag 10 maart 2025 @ 16:50:21 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216999404
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:31 schreef dolpo1 het volgende:
Ik ben geen betweter, allesbehalve. We hadden natuurlijk wel eens meningsverschillen, maar niet iets dat voortdurend door ging of bleef sluimeren. We waren voor mijn gevoel gewoon oke, in de tijd ervoor nooit problemen gehad, week eerder zelfs nog gaan bowlen.

Het was ook niet vervelend bedoeld, zei het echt als een grap.

Heb uiteraard gelijk sorry tegen hem gezegd in de trant van, sorry was een grapje. Zag er toen niks kwaads in, en nu nog steeds niet. Was het ook niet. Vrenden moeten elkaar kunnen jennen, dat deed hij zelf ook vaak genoeg.
Uiteraard zou ik hem helpen als het water binnen ging lopen. Heb hem altijd geholpen, en andersom ook. Als ik daar een opsomming van moet maken, is het topic vol. 40 Jaar is niet niks, ken hem beter dan mijn eigen vrouw.

Had nooit verwacht dat hij weg zou stormen en daarna uit mijn leven zou verdwijnen.
Maar zit dat dak erop nu?
En hebben jullie kinderen nog wel contact?
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 17:09:29 #44
441859 crew  Lenny77
pi_216999590
Blijft wel zonde natuurlijk :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 10 maart 2025 @ 17:11:01 #45
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216999602
Kansloos kinderachtig gedoe. En door.
Je bent een waardeloze agent.
pi_216999902
Oh, een jaar al? Gaan met die sixpack dan. Al dan niet om het af te kunnen sluiten voor jezelf.
Het leven gaat (helaas) gewoon door. ;)
pi_216999945
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 13:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja zoiets lijkt me ook eerder het geval, dan dat alleen dit ene akkefietje een vriendschap van 40 jaar ruineert.
Zo heeft m'n man een paar jaar terug ook een vriendschap van 20 jaar beëindigd. Voor die vriend leek het een kleine onenigheid, maar voor hem was het al 10 jaar 'hetzelfde gezeik', en inderdaad gewoon de druppel op dat moment.
Ik ook, vriend werd te handtastelijk Tijdje aangezien
En toch iets van gezegd. Einde vriendschap.
En dat terwijl wij beiden 100% hetero zijn
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217000305
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien is ts een betwetertje? Zo iemand die je vaak verbeterd?
Niet zo aangenaam.. misschien nog extra wat 'grappige' opmerkingen erbij zovan: 'aaah joh koekoek! Dat doe je toch niet? Bovenaan beginnen? Dat weet toch iedereeeeen'.
Mja dat kan dit idd de druppel zijn geweest... Na jaren te incasseren.
Dit dus. TS is een betwetertje en zijn vriend heeft dan vaak het gevoel het persoonlijke pispaaltje te zijn.
'De kruik gaat net zolang te water tot ie barst.'

Ik heb heel sterk het gevoel dat voor de vriend van TS de maat vol is, en dat deze man er een definitieve streep onder heeft gezet.

TS moet het standpunt van zijn vriend respecteren en hem verder gewoon met rust laten.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:33:28 #49
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217000321
Wat een hoop aannames hier
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217000328
Laten we eerlijk zijn, echte vrienden mogen ook best eens ruzie maken, maar echte vrienden gaan altijd opzoek naar een oplossing om het geschil op te lossen.

Dus kun je nu stellen dat hij (nooit) niet echt een beste vriend was.

En idd zoals de rest ben ik het er mee eens, ga bij hem langs, ga het gesprek aan en kijk vooral niet op FB of andere sociale media kanalen want dat maakt je allemaal niet relaxter.

Dus go, van je luie reet af, achter die computer weg en even kijken of je hem face to face kunt spreken!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')